Feedbacktopic Barricade Gevecht

Reactiescore
4
wat is het nu precies

++ dan moet je dit zeker gebruiken om een tegenstander aan te vallen
of is het -?
 
Reactiescore
1.075
go-to-the-p1d9pv.jpg
 
Reactiescore
389
Persoonlijk vind ik dit een van de leukere events, zonder pp kan je er toch aardig wat uit halen als je actief bent en voor de dukaten gaat + het is niet enkel luck based en gedachtenloos klikken, er zit nog wel iets achter van nadenken waardoor je het beter of slechter kan doen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.319
op 12 Februari zal ons event "Barricade Gevecht" opnieuw gelanceerd worden. Het zal lopen tot 26 augustus.

@Duckje nieuw record voor langste event :O
 
Reactiescore
2.489
Is al ge-edit ;)
 
Reactiescore
26

Voltooi stages.

Gebruik je eenheden om barricades op de wereldkaart? te overwinnen.
0 / 5

Welke eenheden op welke wereld kaart worden hier mee bedoeld ?
Ik zie alleen dorpjes en universiteit enzo, maar die zijn voor het einde.

Ik vind de meest onduidelijk event ooit.
 
Reactiescore
1.139
Spreadsheet optimale pp investeering.
Voor dit event heb ik aan het begin van deze ronden een spreadsheet ontwikkeld voor onze stam waar je je optimale pp investeeringen kunt bekijken.
Voor hoe het werkt zou ik het eenvoudig houden.

Om hem te kunnen bewerken zul je zelf een kopie moeten opslaan want anders werkt iedereen in de zelfde en kan 1 iemand hem verprutsen voor iedereen.

Veld B49 kun je gebruiken om je pp omhoog en omlaag bij te stellen hoe hoger dit getal hoe minder pp je er in stopt hoe lager hoe meer.
Er onder staat berekent hoeveel pp je dit gaat kosten.

De bovenste tabel is voor units kopen
De onderste tabel is voor healen

De groen gemarkeerde velden wil je kopen met pp
De paarse rij onder elke tabel geeft de pp prijs aan
De event dagen staan voor iedere tabel

Verder vind je nog wat informatie zoals je % units die je meer krijgt dan iemand die er geen pp in stopt.

Als iemand interesse heeft in de berekeningen of ergens nog vragen over heeft laat het gerust weten maar met bovenstaande uitleg zou je in ieder geval je optimale pp investering kunnen berekenen.

Als je 20k pp er in stopt ga je hiermee +/- uitkomen op 240k dukaten goed voor 40 vb's of 800% opslag.
 
Bovenaan