Top & Flopspelers

Reactiescore
742
hoezo is dat niet netjes dan? Dat cf'en niet mag, gaan we volledig mee akkoord maar als we er al niet naast mogen edelen, wat mag dan wel nog?
Wij vinden het ook niet netjes dat iemand in onze rim samenwerkt met taow, maar gebeurt ook zeer weinig mee.


een bb dorp edelen tegen iemand anders zijn front vind ik ook niet echt netjes hoor....
 
Reactiescore
742
bekijk jij dan iedere speler als front? Want dan mag je dus weer nergens edelen.

indien het gaat over een speler die relevant is dan vind ik bb's edelen in zijn cluster (CF's) maar ook bb's (onder de 5k) tegen het front van de andere aan NOT DONE. Verleg je front een stuk en pak dan de bb's vind ik dan idd een veel betere optie!
 

DeletedUser79704

Guest
indien het gaat over een speler die relevant is dan vind ik bb's edelen in zijn cluster (CF's) maar ook bb's (onder de 5k) tegen het front van de andere aan NOT DONE. Verleg je front een stuk en pak dan de bb's vind ik dan idd een veel betere optie!
Het is ook een betere optie, gaan we volledig mee akkoord. Maar aangezien taow niet bevestigd dat ze samenwerken met laagland zien wij die speler dan ook niet als relevant, maar gewoon als een rimspeler die in onze weg ligt richting het front.
 
Reactiescore
742
nouja die 3 bb's van zoon 100punten in de rim achter Laagland is dan ook niet echt geheel netjes lol.. had dit sws niet goedgekeurd XDDD wtf is dit dan
 

DeletedUser79704

Guest
nouja die 3 bb's van zoon 100punten in de rim achter Laagland is dan ook niet echt geheel netjes lol.. had dit sws niet goedgekeurd XDDD wtf is dit dan
Die gaan gewoon naar laagland, hij recapt ze en wij doen er verder geen moeite voor. Maar hoezo is het niet netjes? Jullie verzinnen allemaal van die gekke regeltjes, maar wanneer jullie kant dan iets verkeerd doet begraven jullie je kop in het zand
 
Reactiescore
5.591
indien het gaat over een speler die relevant is dan vind ik bb's edelen in zijn cluster (CF's) maar ook bb's (onder de 5k) tegen het front van de andere aan NOT DONE. Verleg je front een stuk en pak dan de bb's vind ik dan idd een veel betere optie!
Hahahahah qqeeezz heeft dan letterlijk hetzelfde gedaan ten opzichte van aao en andersom ook. Als je dat niet mag, mag je nergens meer edelen. Beetje raar dat het dan bij 5k barbs wel mag, zoals je het beschrijft is het een principe kwestie en dan zou het dus niet uitmaken of t 5k of 1k is of 100p.
 
Reactiescore
1.075
Ik heb je nog gerekt op w19 hoor weet niet wat jij bazelt

Nadat je een stab nodig had idd , vergeet je even te zeggen idd. Wist je trouwens dat ik gewoon achteraf op een ctrl. Acc zat?
 
Reactiescore
2.039
Nadat je een stab nodig had idd , vergeet je even te zeggen idd. Wist je trouwens dat ik gewoon achteraf op een ctrl. Acc zat?
Stab? Ik heb je met een mil springcluster kapotgemaakt, wat lul je? Dat je daarna acc gejumpt bent heeft er verder vrij weinig mee te maken vgm
 
Reactiescore
3.536
Vecht het eens privé uit, NBC om deze discussie die niet relevant is aan deze wereld.
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
1.075
Stab? Ik heb je met een mil springcluster kapotgemaakt, wat lul je? Dat je daarna acc gejumpt bent heeft er verder vrij weinig mee te maken vgm

Stab van roald en UT vergeten?
Het was overigens vooral mas mad waarmee ik frontte, en vanneste, dus kom nou geen credits opnemen noobke .
Heeft er overigens wel gewoon mee te maken als een leidingsacc van ctrl. me erbij wou toen.
Daarbij was toen ook gewoon school weer begonnen toen jullie me wegspeelden, ik speelde zonder cos en de helft van de accs waren op del gegaan of gequit vanwege de stab, ik herinner me een massa daarvoor, met circa 20k incs die helemaal te pletter liep en me een vvdd van 26 mil opleverde. Leuke tijden daar niet van, maar zonder de stab waren jullie er helemaal niet zo snel doorgeraakt.
 

DeletedUser78317

Guest
chili585 flop


was een leuke strijd chili vs iaa,
nog bijna een samenwerking opgezet.

maar wat een actie om nu ineens het roer om te gooien en je te laten internen door onze (wat wij dachten) gemeenschappelijke vijand.
of de vv is doorgegeven, lijkt mij er meer op.

in ieder geval jammer om een lange mooie oorlog zo af te sluiten.
want meneer chili was een trots man, zou vechten tot het laatste dorp:rolleyes:.
 
Reactiescore
416
chili585 flop


was een leuke strijd chili vs iaa,
nog bijna een samenwerking opgezet.

maar wat een actie om nu ineens het roer om te gooien en je te laten internen door onze (wat wij dachten) gemeenschappelijke vijand.
of de vv is doorgegeven, lijkt mij er meer op.

in ieder geval jammer om een lange mooie oorlog zo af te sluiten.
want meneer chili was een trots man, zou vechten tot het laatste dorp:rolleyes:.

Mooi dat je het idd zo aangeeft, bijna een samenwerking opgezet... die was ook van heel korte duur.

Actie om t roer om te gooien, nja moeten we na een gefaalde samenwerking toestemming vragen aan jullie over onze diplomatieke situatie.... lijkt mij sterk.

Ik zou met liefde doorvechten tot het laatste dorp alleen jullie snappen niet dat het punt (http://prntscr.com/qzqg2j) is dat ik "geen tijd meer heb." Verder vraag je zelf of we dorpen willen leegzetten voor jullie... dan krijg ik precies dit bericht alleen dan van jullie tegenstanders. Ik heb ups en downs gehad op deze wereld en sloot t af met mensen die me recent hebben geholpen.

Om nog even af te sluiten, ik moet me schuldig voelen en vol depri-mode gaan omdat ik op een spel volgens iemand "diep triest" bezig ben... beetje apart man, misschien zelf ff wat tw minderen?


mvg,
Sander - Chili585
 

DeletedUser78317

Guest
van korte duur ja, vanuit wie kwam dat?

je treed onze stam in en verlaat die einde van de middag weer,
beetje een spelletje spelen met ons? effe spieken?


en moet ik nu screenshots gaan pakken waar jij zegt het jammer te vinden dat het niet doorging die samenwerking?
of ben je vanaf begin al gewoon de buffer van fier geweest?

ik ga niet zeggen wat je wel moet doen.
maar dit is toch nog even een trap na geven, teleurstellend op zijn minst.
en dat alleen omdat je het zelf niet kan.
de nr 1 speler is 3x zo groot als ons en toch geef je het hem gratis terwijl je wel online komt om ons te blocken.
en ja tuurlijk neemt acta dat aan hij is niet gek, gratis accountje.

maar ik had alle respect voor je tot aan vorige week.
maar daarom nomineer ik jou account als flop
 
Reactiescore
1.363
van korte duur ja, vanuit wie kwam dat?

je treed onze stam in en verlaat die einde van de middag weer,
beetje een spelletje spelen met ons? effe spieken?


en moet ik nu screenshots gaan pakken waar jij zegt het jammer te vinden dat het niet doorging die samenwerking?
of ben je vanaf begin al gewoon de buffer van fier geweest?

ik ga niet zeggen wat je wel moet doen.
maar dit is toch nog even een trap na geven, teleurstellend op zijn minst.
en dat alleen omdat je het zelf niet kan.
de nr 1 speler is 3x zo groot als ons en toch geef je het hem gratis terwijl je wel online komt om ons te blocken.
en ja tuurlijk neemt acta dat aan hij is niet gek, gratis accountje.

maar ik had alle respect voor je tot aan vorige week.
maar daarom nomineer ik jou account als flop

Beste kerel, ben jij zelf geen buffer voor hiho? Gewoon uit pure nieuwsgierigheid.
 
Reactiescore
416
ik ga niet zeggen wat je wel moet doen.
maar dit is toch nog even een trap na geven, teleurstellend op zijn minst.
en dat alleen omdat je het zelf niet kan.

Nogmaals, geen tijd meer. Moment dat ik geen tijd meer heb voor een spel naast een normaal leven stop ik.
 
Reactiescore
54
Logies dat je stopt als je geen tijd meer hebt, niks mis mee! Maar het feit dat je met alea en later TM hebt of wou samenwerken tegen fier.... en dan op het moment dat je stopt je account aan fier geeft is dat diep triest... Dat is dan het bedankje naar alea voor al die deff die ze constant bij je neer gezet hebben?
 
Bovenaan