Page 1: kata's

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Wat een lange post om tot de conclusie te komen dat Zuigzwans zich niet laat plat katapulteren door een idioot. Gekte
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Triest ventje die Pedik, maar zo hebben wij meer leesvoer.

Hahaha wat een kansloze, onnodige opmerking. En wie ben jij?

EDIT: Wat is het AF tegenwoordig ontzettend toxic. Een discussie op gang brengen om vervolgens uitgemaakt te worden voor triest ventje, idioot of dingen in die richting doen me niks, maar slaan nergens op. Dan iedereen maar geen leesvoer :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser80232

Guest
Hahaha wat een kansloze, onnodige opmerking. En wie ben jij?
Ach de zoveelste, die met de anderen meepraat..

Wat boeit nu het gebruik van kata's, we moeten gebruik maken van de middelen die wij in dit spel hebben. Kom op zeg het is maar een spelletje.
 
Reactiescore
2.303
Hahaha wat een kansloze, onnodige opmerking. En wie ben jij?

EDIT: Wat is het AF tegenwoordig ontzettend toxic. Een discussie op gang brengen om vervolgens uitgemaakt te worden voor triest ventje, idioot of dingen in die richting doen me niks, maar slaan nergens op. Dan iedereen maar geen leesvoer :)
waar zat je btw w23?
 
Reactiescore
534
Triest ventje die Pedik, maar zo hebben wij meer leesvoer.

Trieste reactie. Pedik mag dan wel niet in zijn recht staan in deze discussie, maar dat maakt hem niet direct een triest ventje. Kom op zeg, niveau.
 
Reactiescore
34
Ik denk dat elk onderwerp een nieuwe pagina beter een nieuw hoofdstuk kan worden, dit eerste hoofdstuk zal nog wel even doorgaan.
Ben benieuwd naar hoofdstuk 2 op pagina 137!
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Reactiescore
2.507
Ik denk dat elk onderwerp een nieuwe pagina beter een nieuw hoofdstuk kan worden, dit eerste hoofdstuk zal nog wel even doorgaan.
Ben benieuwd naar hoofdstuk 2 op pagina 137!

Daar komt een nieuw topic voor pagina 2 ;)
 
Reactiescore
534
Pedik zorgt wel voor leven in de brouwerij. Dit topic heeft in amper 20 uur al bijna meer reacties dan het praattopic sinds de start van de wereld.
 
Reactiescore
2.190
Wanneer er een stab gemeld word, komen er ook pagina's aan reacties. Dat maakt de stab goed? :rolleyes:
 
Reactiescore
1.094
EDIT: Wat is het AF tegenwoordig ontzettend toxic. Een discussie op gang brengen om vervolgens uitgemaakt te worden voor triest ventje, idioot of dingen in die richting doen me niks, maar slaan nergens op. Dan iedereen maar geen leesvoer

Vroeger werd er voor elke scheet een topic geopend nu is dat door gebrek aan forumgangers gewoon niet zo.
Je discussie is gewoon niet zo boeiend en of niet de plek voor hier. Je bent simpelweg teruggekata'd wow wat erg.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Vroeger werd er voor elke scheet een topic geopend nu is dat door gebrek aan forumgangers gewoon niet zo.
Je discussie is gewoon niet zo boeiend en of niet de plek voor hier. Je bent simpelweg teruggekata'd wow wat erg.

Is dat een reden om mij persoonlijk te gaan bejegenen? Maak me af over het onderwerp, tackle m’n argumenten maar houd die overige opmerkingen lekker op zak.
 

Deleted User - 487694086

Guest
@The Minion als je graag een topic wil, is classic awards misschien niet iets? Niet in de vorm van the snipe etc, maar gewoon een uitgebreide golden awards lijst waar je opvallende spelers op de classics noteert. Kan van alle classics, laatste 5, laatste 10, veel mogelijkheden. :p
 
Reactiescore
34
@The Minion als je graag een topic wil, is classic awards misschien niet iets? Niet in de vorm van the snipe etc, maar gewoon een uitgebreide golden awards lijst waar je opvallende spelers op de classics noteert. Kan van alle classics, laatste 5, laatste 10, veel mogelijkheden. :p

Ben ook wel benieuwd naar wat earlygame topics, welke accounts verwachten we heel veel van, welke minder, welke stammen verwachten we veel van en welke minder, welke starters zijn er opgevallen, welke eerste leuke 'grote' fight gaan we zien etc.
 
Reactiescore
534
Wanneer er een stab gemeld word, komen er ook pagina's aan reacties. Dat maakt de stab goed? :rolleyes:

Haha beetje hersenloze reactie dit. Ik zeg nergens dat wat Pedik zegt klopt of goed is (in tegendeel zelfs), ik constateer alleen het feit dat er nu wat meer leven in de brouwerij is. Daarbij dit vergelijken met een stab is ook nogal wat overdreven.
 
Bovenaan