Stelling van de dag

DeletedUser69967

Guest
Betreft de situatie omtrent Killb, we hebben altijd al veel front gehad en meerdere malen massa's afgeslagen.
En dan niet 1 vs 1
Uiteindelijk had ik 270 graden front met : Night train, The american sniper, Disguised turtle, No ban No glory.
Heb ik nog prima vol gehouden, tot uiteindelijk zeer kleine spelers in mijn cluster target werden en weg gespeeld werden, wat Hi Ho wederom voordeel gaf ten opzichte van Killb.
Dit was geen cf, gezien het wel om een speler ging althans vanuit Hi Ho uit.

Vandaag was de 4e dag op een rij dat we een massa over ons heen krijgen (morgen wederom weer)
Afgelopen week circa 6 Hi Ho spelers + mb's over me heen gekregen en totaal circa 1,200 incomings?
Uiteraard is dit niet solo te deffen qua deff.

Maar Alea. is altijd al een BG geweest al vanaf moment dat we in Rep! zaten.
Is het dan raar dat het account OS krijgt, en TaoW is contact is er ook altijd al geweest.
Dus dat er dan OS word gestuurd en zo nu en dan VV word gedraaid hoort geen probleem te zijn.
Zodoende draaide TAS toch destijds ook VV voor Dpschut?
 
Reactiescore
1.962
Betreft de situatie omtrent Killb, we hebben altijd al veel front gehad en meerdere malen massa's afgeslagen.
En dan niet 1 vs 1
Uiteindelijk had ik 270 graden front met : Night train, The american sniper, Disguised turtle, No ban No glory.
Heb ik nog prima vol gehouden, tot uiteindelijk zeer kleine spelers in mijn cluster target werden en weg gespeeld werden, wat Hi Ho wederom voordeel gaf ten opzichte van Killb.
Dit was geen cf, gezien het wel om een speler ging althans vanuit Hi Ho uit.

Vandaag was de 4e dag op een rij dat we een massa over ons heen krijgen (morgen wederom weer)
Afgelopen week circa 6 Hi Ho spelers + mb's over me heen gekregen en totaal circa 1,200 incomings?
Uiteraard is dit niet solo te deffen qua deff.

Maar Alea. is altijd al een BG geweest al vanaf moment dat we in Rep! zaten.
Is het dan raar dat het account OS krijgt, en TaoW is contact is er ook altijd al geweest.
Dus dat er dan OS word gestuurd en zo nu en dan VV word gedraaid hoort geen probleem te zijn.
Zodoende draaide TAS toch destijds ook VV voor Dpschut?

Serieus kleine spelers in je cluster wegspelen omdat ze het anders niet konden winnen? Wauw
 

DeletedUser69967

Guest
Killb vergat er bij te zeggen deze kleine spelers wel in zijn stam zaten, wat de zaak wel weer veranderd.

Waren ook wel stamgenoten inderdaad spelers met 8/10 dorpen waarvan er van beide 2/3 dorpen ver achter het front lagen.
Killb had toen al vaker aanvallen afgeslagen, dus probeerden ze hier hun voordeel uit te halen.
Weet dat dit niet als cf gezien kan worden, maar goed die dorpen waren wel genomen met dezelfde intentie als dat je een cf legt.
Om zodoende hieruit je voordelen te halen.
 

Deleted User - 487710895

Guest
Een speler kan ook een CF leggen op een dorp van jou, dus een CF op zichzelf is niet meteen vies. Nou is CFs leggen op MBs of kleinere spelers niet de mooiste manier om ze te zetten, maar dat is een risico van MBs nemen of kleinere spelers in je stam te laten.
 
Reactiescore
44
Stelling: Dit is een viezere wereld van W69...

Op wereld 69 hadden we in de beginfase een tijdje waarin One flinke clashes had met Walk op het feit dat One vv's draaide van spelers die nog tussen Walk en One in lagen. Ook dat er ondersteuning gestuurd was naar de spelers. Na flinke verhete discussies op het AF en op skype zijn deze praktijken uiteindelijk gestopt.

Deze wereld, wordt er nu al langere tijd (weken?) ondersteuning gestuurd naar killb door zowel Alea als TAoW. Ook vv's worden gedraaid door Alea op meerdere accounts in de rim. Niet alleen killb maar ook spelers die echt achterin de rim liggen.

Vorige week heeft ook TAoW zich gewaagd aan het vv'en in de rim van Hi Ho, dit terwijl weken terug eerst Hi Ho beschuldigingen kreeg dat er vv gedraaid werd in de rim van TAoW en ook deff gezonden. Deze beschuldigen bleken niet waar te zijn, gezien Hi Ho zich niet ging verlagen tot deze praktijken. TaoW deed dat afgelopen week wel. Deze situatie is wel snel opgelost doordat TAS nadat er redelijke bewijzen ontstonden gelijk is aangeklopt bij TAoW hierbij en de vv diezelfde avond nog verbroken werd. Desondanks wel gebeurd uiteraard.

Ook Chameleon, een redelijk kleine speler achterin de rim heeft gisteren een verdediger van de dag kunnen halen van bijna 650k. Die heeft ook grootendeels mogen overleven op deff van Alea die daar massaal werd geplaatst. Waarna Alea ook nog eens besluit op het AF de prestaties van Hi Ho tijdens deze massa omlaag te praten terwijl ze zelf het hele account stacken.

Laat staan het gejump achter het stamcluster van Hi Ho door Alea...
En dit allemaal wordt normaal gevonden, zelfs niet gediscussieerd op het AF en spelers in zowel Alea en TAoW lijken dit allemaal wel goed te vinden en doen wedstrijdjes wie het meeste ondersteuning kan sturen zolang het maar is om Hi Ho tegen te werken :rolleyes2:

Enige stam die zich - tot nu toe - nog in de spiegel kan kijken en zeggen dat ze clean spelen lijkt Fier te zijn...
HAHAH losers.
 
Reactiescore
3.536
Fier is niet tegen het draaien van vv's en het os'n van eender wie op een wereld. Het verschil tussen Fier en Taow in deze is dat Taow het andere verwijt dit te doen terwijl Taow het zelf doet en Fier niemand iets verwijt in dit onderwerp. Daarbij kunnen we concluderen dat Fier consequent is in zijn uitspraken en Taow wel hypocriet genoemd kan worden.


Alsnog is Fier bereid hierover afspraken te maken moesten stammen dit wensen, persoonlijk is dat voor mij geen must. Dat gezegd zijnde kan onze stam weinig verweten worden.
 
Reactiescore
1.242
Waren ook wel stamgenoten inderdaad spelers met 8/10 dorpen waarvan er van beide 2/3 dorpen ver achter het front lagen.
Killb had toen al vaker aanvallen afgeslagen, dus probeerden ze hier hun voordeel uit te halen.
Weet dat dit niet als cf gezien kan worden, maar goed die dorpen waren wel genomen met dezelfde intentie als dat je een cf legt.
Om zodoende hieruit je voordelen te halen.
Liefste Arjan, we hebben je def kwaliteiten altijd beaamd dat weet je maar nu schets je wel een verkeerd beeld. De eerste massa op killb was al vrij vroeg in de wereld vanaf dan hadden we al door dat je wel een fan was van stacks en dat je ook telkens een hoop def vraagt in de stammen waar je zit. Vervolgens hebben we hier dan ook telkens gebruik van gemaakt om een getimede massa met fake edels op jou te gooien om dan te switchen op je stamgenoten. Zo is dan ook Resistance snel ten val gekomen, dorpen die werden praktisch gratis overgenomen en dan zagen we daar doodleuk vanonder in de berichtjes staan bij de uitstaande def dat deze gewoon bij jou stonden.

Na de val van Resistance ben je dan ook naar Seba gegaan, toen is er nog eens een echte massa op killb gekomen toen er dikke stacks stonden bij jou vanuit QQ. Volgende massa was echter meer succes waarbij we toch 2 dikke CF's (eigen dorpen) konden leggen bij jou. Bij de opvolging van deze massa kwamen we ineens weer 100k stacks etc tegen en dachten we gvd TAOW weer? Deze keer was het je stam dat je vol had gestacked, Needultra, tygerownz en plaaimout vooral. 3 dagen erna is plaaimout verdwenen van de wereld en helemaal opgeëdeld, moraal van het verhaal, je eist steeds een hoop def op maar wanneer je stamgenoten het nodig hebben ben je nergens te vinden en worden er dus makkelijke dorpen gepakt in de 2e/3e linie omdat je deze probeert te recappen ipv je stamgenoten te deffen. De enige speler die ik je heb weten OS'en is je broer Pharaoh. Je bent full def en je eist alsnog def op van andere spelers in je buurt, moeten wij dan op stacks lopen en niet de gemakkelijke targets eerst wegwerken? Anothercake zal nu ook wel vloeken dat hij frontdefjes naar je gestuurd heeft voor wat 1c fakes vandaag :oops:
 

DeletedUser69967

Guest
Liefste Arjan, we hebben je def kwaliteiten altijd beaamd dat weet je maar nu schets je wel een verkeerd beeld. De eerste massa op killb was al vrij vroeg in de wereld vanaf dan hadden we al door dat je wel een fan was van stacks en dat je ook telkens een hoop def vraagt in de stammen waar je zit. Vervolgens hebben we hier dan ook telkens gebruik van gemaakt om een getimede massa met fake edels op jou te gooien om dan te switchen op je stamgenoten. Zo is dan ook Resistance snel ten val gekomen, dorpen die werden praktisch gratis overgenomen en dan zagen we daar doodleuk vanonder in de berichtjes staan bij de uitstaande def dat deze gewoon bij jou stonden.

Na de val van Resistance ben je dan ook naar Seba gegaan, toen is er nog eens een echte massa op killb gekomen toen er dikke stacks stonden bij jou vanuit QQ. Volgende massa was echter meer succes waarbij we toch 2 dikke CF's (eigen dorpen) konden leggen bij jou. Bij de opvolging van deze massa kwamen we ineens weer 100k stacks etc tegen en dachten we gvd TAOW weer? Deze keer was het je stam dat je vol had gestacked, Needultra, tygerownz en plaaimout vooral. 3 dagen erna is plaaimout verdwenen van de wereld en helemaal opgeëdeld, moraal van het verhaal, je eist steeds een hoop def op maar wanneer je stamgenoten het nodig hebben ben je nergens te vinden en worden er dus makkelijke dorpen gepakt in de 2e/3e linie omdat je deze probeert te recappen ipv je stamgenoten te deffen. De enige speler die ik je heb weten OS'en is je broer Pharaoh. Je bent full def en je eist alsnog def op van andere spelers in je buurt, moeten wij dan op stacks lopen en niet de gemakkelijke targets eerst wegwerken? Anothercake zal nu ook wel vloeken dat hij frontdefjes naar je gestuurd heeft voor wat 1c fakes vandaag :oops:

Nu schets je een beeld dat ik enkel maar deff vraag en niet lever, klopt ook niets van zie eens verslagen tegenstanders als ondersteuning (#3e van de wereld)
Als ik vroeg in de wereld bijv niet 100% mijn deff uit had staan bij disguised turtle tegenover jullie was het ook wel anders geweest.
Daarnaast Tygerownz ook al paar keer in de ochtenden moeten deffen omdat ik zag dat die incomings kreeg (zonder dat die het aangaf)
En QQ. dat zegt me al niks daar zit je dus ook naast nooit deff van ontvangen.
Toen we SeBa joinden had Beware the stare heel wat deffbunkertjes in zijn omgeving liggen, van plaaimout nooit wat gehad.
Die 100k stacks ooit gedacht dat dat ook eigen deff kon zijn door middel van schuiven?
Bedoel niet elke scout ronde kwamen jullie overal doorheen, mss wel enkel de dorpen die ik wou dat jullie zagen?
Daarnaast Pharaoh word al een maand/ anderhalve maand niet meer bespeeld door mijn broertje?
Dus je zit er hier best vaak naast
 

DeletedUser69967

Guest
Reactiescore
306
Dus als je je rim wilt clearen mag je van elke stam enkel de no1 aanvallen¿

Heeft iemand een lijstje van al de ongeschreven regels?
 
Reactiescore
1.242

Moraal van het verhaal gemist, iedereen die zijn def al bij jou heeft gezet van je stam is weg. Voor een fulldef speler te zijn kan je niet eens kleine spelers die in je 2e/3e linie liggen helpen met deffen maar loopt dan wel te komen verkondigen dat er we CF's pakken. Help ze misschien gewoon en dan hoef je nu ook niet op de blaren te zitten. Natuurlijk zet je er geen def als je ze eigenlijk gewoon kan internen/recappen toch?
 

Deleted User - 487938986

Guest
Fier is niet tegen het draaien van vv's en het os'n van eender wie op een wereld. Het verschil tussen Fier en Taow in deze is dat Taow het andere verwijt dit te doen terwijl Taow het zelf doet en Fier niemand iets verwijt in dit onderwerp. Daarbij kunnen we concluderen dat Fier consequent is in zijn uitspraken en Taow wel hypocriet genoemd kan worden.

Helaas zit je er toch wat naast Jannes. Niemand hier van Taow zit te verkondigen hoe erg het wel niet is als er ergens vv wordt gedraaid of os wordt geleverd. Het klopt inderdaad dat dit gebeurt is maar zodra TAS naar de leiding was gestapt is dit ook direct opgelost.
 
Reactiescore
3.452
Helaas zit je er toch wat naast Jannes. Niemand hier van Taow zit te verkondigen hoe erg het wel niet is als er ergens vv wordt gedraaid of os wordt geleverd. Het klopt inderdaad dat dit gebeurt is maar zodra TAS naar de leiding was gestapt is dit ook direct opgelost.
Naja logisch.. Ik heb zelf vv'tjes in de rug van TAS geweigerd, omdat ik er niet zo'n wereld van wil maken (weet TAS ook).
Vorige week heeft ook TAoW zich gewaagd aan het vv'en in de rim van Hi Ho, dit terwijl weken terug eerst Hi Ho beschuldigingen kreeg dat er vv gedraaid werd in de rim van TAoW en ook deff gezonden. Deze beschuldigen bleken niet waar te zijn, gezien Hi Ho zich niet ging verlagen tot deze praktijken
Fier ondersteunt onze rim?
Beste Justin,er werd over en weer met de vinger gewezen van vv draaien in elkaars rug ( hi ho en Taow) en daarop reageert Jannes?
Meen niet dat Fier ook gezeurd heeft op het af dat iemand van Taow vv draait tegen ons of spelers ondersteunt?
 
Reactiescore
3.536
Helaas zit je er toch wat naast Jannes. Niemand hier van Taow zit te verkondigen hoe erg het wel niet is als er ergens vv wordt gedraaid of os wordt geleverd. Het klopt inderdaad dat dit gebeurt is maar zodra TAS naar de leiding was gestapt is dit ook direct opgelost.

We zullen even eens kijken hoe fel ik er naast zit dat niemand van Taow dit erg zou vinden:

7dc3d05700bc709d77b0adce26328f50.png

50539363b624bbb3e5b5a99fb295f34e.png

c543ee2ad14542a6dab0f64c440a1216.png

Je leider alleen klaagde er binnen de 10 minuten al 3x over. Het is niet omdat het niet op het AF staat en jij het niet gelezen hebt het dan ook niet zou hebben plaatsgevonden. Om even een context te scheppen, Taow zet een mooie overduidelijke cf in Fier, vervolgens komt Leone het slachtoffer in kwestie verhaal halen bij Taow. Hij word door iedereen doorgestuurd, de dader in kwestie United Master vind cf's leggen normaal, andere leden verwijzen hem door en als Leone dan uiteindelijk bij de leider terecht komt meld die hij het wel een CF vind 'maar' of we hem gaan afstaan is maar de vraag want wij vinden het niet kunnen dat Fier (1 speler) os pompte (paar def dorpen had uitstaan) bij een rim speler. Het erge van dit alles is dat juist Taow massaal spelers zit te os'n in de rim van Hiho en mogelijk zelfs ook Fier. Dat vind ik toch wel neigen naar hypocrisie.


Om nog meer context te geven aan de situatie, QQ jumpt over een gebied tegen AAO aan en zou dan verbaast zijn als AAO def verleend aan een speler waar QQ over is gaan edelen om een heel gebied te claimen. Überhaupt wat heel die situatie met een zwart op wit foute CF te maken heeft is mij vrij onduidelijk. Taow en met name Melvin geeft al een hele wereld flinke kritiek op Hiho, als hij nog enige geloofwaardigheid wil behouden kan hij maar beter net zoals Hiho gedaan heeft de fouten van eigen leden gaan rechtzetten.

Morgen volgt mijn gesprek, hoop betere teksten terug te krijgen dan Leone kreeg.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
We zullen even eens kijken hoe fel ik er naast zit dat niemand van Taow dit erg zou vinden:

7dc3d05700bc709d77b0adce26328f50.png

50539363b624bbb3e5b5a99fb295f34e.png

c543ee2ad14542a6dab0f64c440a1216.png

Je leider alleen klaagde er binnen de 10 minuten al 3x over. Het is niet omdat het niet op het AF staat en jij het niet gelezen hebt het dan ook niet zou hebben plaatsgevonden. Om even een context te scheppen, Taow zet een mooie overduidelijke cf in Fier, vervolgens komt Leone het slachtoffer in kwestie verhaal halen bij Taow. Hij word door iedereen doorgestuurd, de dader in kwestie United Master vind cf's leggen normaal, andere leden verwijzen hem door en als Leone dan uiteindelijk bij de leider terecht komt meld die hij het wel een CF vind 'maar' of we hem gaan afstaan is maar de vraag want wij vinden het niet kunnen dat Fier (1 speler) os pompte (paar def dorpen had uitstaan) bij een rim speler. Het erge van dit alles is dat juist Taow massaal spelers zit te os'n in de rim van Hiho en mogelijk zelfs ook Fier. Dat vind ik toch wel neigen naar hypocrisie.


Om nog meer context te geven aan de situatie, QQ jumpt over een gebied tegen AAO aan en zou dan verbaast zijn als AAO def verleend aan een speler waar QQ over is gaan edelen om een heel gebied te claimen. Überhaupt wat heel die situatie met een zwart op wit foute CF te maken heeft is mij vrij onduidelijk. Taow en met name Melvin geeft al een hele wereld flinke kritiek op Hiho, als hij nog enige geloofwaardigheid wil behouden kan hij maar beter net zoals Hiho gedaan heeft de fouten van eigen leden gaan rechtzetten.

Morgen volgt mijn gesprek, hoop betere teksten terug te krijgen dan Leone kreeg.

Je mag van mij altijd je best doen om ons te bashen op het AF, maar doe het dan wel goed Jannes.

Toen er geopperd werd dat TAOW vv draaide bij rimspelers van Hi-Ho heb ik ze ook direct preventief teruggefloten. Zoals TAS al aangaf was dit direct opgelost en heeft het ook nooit meer plaatsgevonden.
Killb&co supporten we wel en de reden waarom heb ik al haarfijn uitgelegd in een post een stukje terug. Toen we met Killb samenwerkte was hij immers ook geen rimspeler van Hi-Ho. Daarbij ben jij natuurlijk ook niet helemaal op de hoogte van wat voor dubieuze acties Hi-Ho met betrekking tot de rim onderneemt.

Daarbij zijn vanuit sommige frontspelers met Leone altijd wraakgevoelens geuit jegens Leone om zijn actie met betrekking tot het cancelen van een join op een eigenlijk veel te laat moment. Ik ben bereid te praten over een oplossing en direct afspraken op papier te zetten. Misschien is het handig om dit dan ook daadwerkelijk met mij te doen of blijf je dit liever met UM doen?

Verder is het natuurlijk niet dat als ik niet precies doe wat inspector Jannes wilt dat ik dan mijn geloofwaardigheid verlies.


Beste Justin,er werd over en weer met de vinger gewezen van vv draaien in elkaars rug ( hi ho en Taow) en daarop reageert Jannes?
Meen niet dat Fier ook gezeurd heeft op het af dat iemand van Taow vv draait tegen ons of spelers ondersteunt?

Beste Inge, ik meen dat er in beginsel ook nooit een TAOW speler op het AF is komen zeiken over vv’s? Verder zijn die quotes van mij nou niet bepaald sterk hè, want ik veroordeel daarin helemaal niets.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan