Stelling van de dag

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Dat je goed bent daar zeg ik niks over, maar als je denkt dat je een goede speler bent dat geeft je nog steeds geen recht om alle andere maar af te kraken en uit te schelden... dan ben je gewoon zielig. En dat laat je hier elke post die je plaatst zien.
wist je het nog niet? Ik ben de koning van W71.
 
Reactiescore
2.386
Ik vroeg me al af waar iedereen naar toe was gegaan nu het niet meer w69 forum is,
ach dan me favorieten snelkoppeling maar hierheen aanpassen

laurens is een boss, niks aan te veranderen.
groetjess
tis al proper hoor!
 
Reactiescore
983
Ik vroeg me al af waar iedereen naar toe was gegaan nu het niet meer w69 forum is,
ach dan me favorieten snelkoppeling maar hierheen aanpassen

laurens is een boss, niks aan te veranderen.
groetjess

Op het 69 forum zou je beter wat meer komen praten, kom hier niet verkondigen dat het daar saai is als je zelf geen enkele post meer plaatst.

Het is behoorlijk stil aan Cave kanten terwijl Walk daar toch hun best doet een actief forum te verzorgen..
Of ben jij er zo eentje die enkel komt posten als alles goed gaat? (je moet hier niet op antwoorden, is uiteraard een retorische vraag!)
 
Reactiescore
44
Hoe dan ook speelt dragonshield3 bij mij hier en wij gaan iedereen kapot maken. Helemaal kapottt
 
Reactiescore
1.283
Stelling: Dit is een viezere wereld van W69...

Op wereld 69 hadden we in de beginfase een tijdje waarin One flinke clashes had met Walk op het feit dat One vv's draaide van spelers die nog tussen Walk en One in lagen. Ook dat er ondersteuning gestuurd was naar de spelers. Na flinke verhete discussies op het AF en op skype zijn deze praktijken uiteindelijk gestopt.

Deze wereld, wordt er nu al langere tijd (weken?) ondersteuning gestuurd naar killb door zowel Alea als TAoW. Ook vv's worden gedraaid door Alea op meerdere accounts in de rim. Niet alleen killb maar ook spelers die echt achterin de rim liggen.

Vorige week heeft ook TAoW zich gewaagd aan het vv'en in de rim van Hi Ho, dit terwijl weken terug eerst Hi Ho beschuldigingen kreeg dat er vv gedraaid werd in de rim van TAoW en ook deff gezonden. Deze beschuldigen bleken niet waar te zijn, gezien Hi Ho zich niet ging verlagen tot deze praktijken. TaoW deed dat afgelopen week wel. Deze situatie is wel snel opgelost doordat TAS nadat er redelijke bewijzen ontstonden gelijk is aangeklopt bij TAoW hierbij en de vv diezelfde avond nog verbroken werd. Desondanks wel gebeurd uiteraard.

Ook Chameleon, een redelijk kleine speler achterin de rim heeft gisteren een verdediger van de dag kunnen halen van bijna 650k. Die heeft ook grootendeels mogen overleven op deff van Alea die daar massaal werd geplaatst. Waarna Alea ook nog eens besluit op het AF de prestaties van Hi Ho tijdens deze massa omlaag te praten terwijl ze zelf het hele account stacken.

Laat staan het gejump achter het stamcluster van Hi Ho door Alea...
En dit allemaal wordt normaal gevonden, zelfs niet gediscussieerd op het AF en spelers in zowel Alea en TAoW lijken dit allemaal wel goed te vinden en doen wedstrijdjes wie het meeste ondersteuning kan sturen zolang het maar is om Hi Ho tegen te werken :rolleyes2:

Enige stam die zich - tot nu toe - nog in de spiegel kan kijken en zeggen dat ze clean spelen lijkt Fier te zijn...
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Stelling: Dit is een viezere wereld van W69...

Op wereld 69 hadden we in de beginfase een tijdje waarin One flinke clashes had met Walk op het feit dat One vv's draaide van spelers die nog tussen Walk en One in lagen. Ook dat er ondersteuning gestuurd was naar de spelers. Na flinke verhete discussies op het AF en op skype zijn deze praktijken uiteindelijk gestopt.

Deze wereld, wordt er nu al langere tijd (weken?) ondersteuning gestuurd naar killb door zowel Alea als TAoW. Ook vv's worden gedraaid door Alea op meerdere accounts in de rim. Niet alleen killb maar ook spelers die echt achterin de rim liggen.

Vorige week heeft ook TAoW zich gewaagd aan het vv'en in de rim van Hi Ho, dit terwijl weken terug eerst Hi Ho beschuldigingen kreeg dat er vv gedraaid werd in de rim van TAoW en ook deff gezonden. Deze beschuldigen bleken niet waar te zijn, gezien Hi Ho zich niet ging verlagen tot deze praktijken. TaoW deed dat afgelopen week wel. Deze situatie is wel snel opgelost doordat TAS nadat er redelijke bewijzen ontstonden gelijk is aangeklopt bij TAoW hierbij en de vv diezelfde avond nog verbroken werd. Desondanks wel gebeurd uiteraard.

Ook Chameleon, een redelijk kleine speler achterin de rim heeft gisteren een verdediger van de dag kunnen halen van bijna 650k. Die heeft ook grootendeels mogen overleven op deff van Alea die daar massaal werd geplaatst. Waarna Alea ook nog eens besluit op het AF de prestaties van Hi Ho tijdens deze massa omlaag te praten terwijl ze zelf het hele account stacken.

Laat staan het gejump achter het stamcluster van Hi Ho door Alea...
En dit allemaal wordt normaal gevonden, zelfs niet gediscussieerd op het AF en spelers in zowel Alea en TAoW lijken dit allemaal wel goed te vinden en doen wedstrijdjes wie het meeste ondersteuning kan sturen zolang het maar is om Hi Ho tegen te werken :rolleyes2:

Enige stam die zich - tot nu toe - nog in de spiegel kan kijken en zeggen dat ze clean spelen lijkt Fier te zijn...

Fier ondersteunt onze rim? Verder hebben we deze discussie privé al gevoerd en is Hi Ho nou ook niet de meest nette stam.

Volgensmij zijn jullie met 3 rep-leden gaan samenwerken en begin je nu te zeuren dat wij met KillB samenwerken..? Je stackt zelf Dpschut, internt De Belastingdienst en rekruteert Turtle..
 

DeletedUser81758

Guest
Stelling: Dit is een viezere wereld van W69...

Op wereld 69 hadden we in de beginfase een tijdje waarin One flinke clashes had met Walk op het feit dat One vv's draaide van spelers die nog tussen Walk en One in lagen. Ook dat er ondersteuning gestuurd was naar de spelers. Na flinke verhete discussies op het AF en op skype zijn deze praktijken uiteindelijk gestopt.

Deze wereld, wordt er nu al langere tijd (weken?) ondersteuning gestuurd naar killb door zowel Alea als TAoW. Ook vv's worden gedraaid door Alea op meerdere accounts in de rim. Niet alleen killb maar ook spelers die echt achterin de rim liggen.

Vorige week heeft ook TAoW zich gewaagd aan het vv'en in de rim van Hi Ho, dit terwijl weken terug eerst Hi Ho beschuldigingen kreeg dat er vv gedraaid werd in de rim van TAoW en ook deff gezonden. Deze beschuldigen bleken niet waar te zijn, gezien Hi Ho zich niet ging verlagen tot deze praktijken. TaoW deed dat afgelopen week wel. Deze situatie is wel snel opgelost doordat TAS nadat er redelijke bewijzen ontstonden gelijk is aangeklopt bij TAoW hierbij en de vv diezelfde avond nog verbroken werd. Desondanks wel gebeurd uiteraard.

Ook Chameleon, een redelijk kleine speler achterin de rim heeft gisteren een verdediger van de dag kunnen halen van bijna 650k. Die heeft ook grootendeels mogen overleven op deff van Alea die daar massaal werd geplaatst. Waarna Alea ook nog eens besluit op het AF de prestaties van Hi Ho tijdens deze massa omlaag te praten terwijl ze zelf het hele account stacken.

Laat staan het gejump achter het stamcluster van Hi Ho door Alea...
En dit allemaal wordt normaal gevonden, zelfs niet gediscussieerd op het AF en spelers in zowel Alea en TAoW lijken dit allemaal wel goed te vinden en doen wedstrijdjes wie het meeste ondersteuning kan sturen zolang het maar is om Hi Ho tegen te werken :rolleyes2:

Enige stam die zich - tot nu toe - nog in de spiegel kan kijken en zeggen dat ze clean spelen lijkt Fier te zijn...
Wat doet hi ho met al die MB's van hun? waarschijnlijk zullen ze hier ook wel VV's draaien indien nodig? Bijna elke speler van Hi Ho heeft een MB stam tussen hun of aan hun front liggen van ongeveer evenveel punten als de speler zelf, dit vind Hi Ho dan wel normaal...
Als je zelf vies speelt moet je ook niet verwachten dat andere spelers jullie met respect gaan behandelen?

Wat betreft VV door Alea in de rim, zijn hier bewijzen van?

Kan je ook eens ergens zeggen waar Alea de 'prestaties' van Hi Ho omlaag zit te praten op het AF?
 
Reactiescore
1.283
Fier ondersteunt onze rim? Verder hebben we deze discussie privé al gevoerd en is Hi Ho nou ook niet de meest nette stam.

Volgensmij zijn jullie met 3 rep-leden gaan samenwerken en begin je nu te zeuren dat wij met KillB samenwerken..? Je stackt zelf Dpschut, internt De Belastingdienst en rekruteert Turtle..

Volgens mij mis je rick zijn stelling Melvin.

Aangezien hi-ho ook w71 is maar daarvan alle gebeurtenissen al dagelijks al dan niet werkelijks onder een vergrootglas liggen kun je die gerust incalculeren bij een oordeel over deze wereld.

Het gaat er dus nu een keertje niet “alleen” om wat hiho doet of gedaan heeft maar of de rest van de wereld wel zo fair is als dat het lijkt doordat de aandacht altijd op ons gevestigd is.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.772
Het is wel een trend die me opvalt de laatste tijd. Er worden op werelden steeds vaker zulke dingen aangegrepen.

Zelf vind ik neutrale spelers VV'en en OS'en lame as fuck. Als je dit doet, maak je de samenwerking gewoon openbaar en dan heb ik er meestal al een stuk minder problemen mee. Als dit gebeurt zonder dat de aanvaller van de relatie afweet, haal je hier vaak een groot voordeel uit. Dit kan zijn door moraal en de aanvaller niet voorbereid is voor zulke stacks, of dat spelers zodanig klein zijn dat de aanvallers het prima solo zouden moeten aankunnen wanneer de spelers geen hulp zouden krijgen. Op W69 is zoals TAS zei dit ook het geval geweest, dit is veel gebeurd en ik vond deze acties echt lame. Een beetje de core voor je winnen en dan een andere stam ermee afstoppen.

Nu vind ik in de rim OS'en of VV'en nog een level hoger, de rim van een andere stam zou ik ten alle tijden vanaf blijven, of de stam moet erg veel verkeerd gedaan hebben. Accounts die op je stamcluster aansluiten help je maar in vorm van VV of OS, dat vind ik in aantal gevallen prima kunnen. Er zijn natuurlijk een aantal factoren waarop ik beoordeel of zo'n actie dan verantwoord is, maar ik vind rim echt not done.

Nu heb ik zelf niet zo'n goed idee van hoe een account als Dpschut ging, als dat werd geVVed of geOSt zonder dat TaoW nu daadwerkelijk van die samenwerking af wist, dan keur ik dat zelf ook af. Zo'n acc mag je van mij best "recruiten" als in dit account bij de coalitie toevoegen, maar niet achterbaks VV'en zonder dat de aanvaller er vanaf weet.

Wat TaoW doet met Killb bijvoorbeeld keur ik dan ook absoluut af (dit is natuurlijk even een oordeel zonder dat ik van de volledige wereldgeschiedenis af weet).

Op W69 zijn er uiteindelijk zelfs VV en OS regels geweest, waarin staat dat het pas mogelijk is om te VV'en / OS'en als de relatie zwart op wit kenbaar gemaakt is en ook pas na een termijn van x aantal uur. Zo verdwijnt iig dat achterbakse gedoe, want voor mij haalt dat het spelplezier toch echt stuk omlaag. De oorlog moet gaan tussen de topstammen zelf, niet via VV's of OS'en van neutrale spelers. Daar wordt een wereld echt een stuk gezonder op.
 

DeletedUser81758

Guest
De oorlog moet gaan tussen de topstammen zelf, niet via VV's of OS'en van neutrale spelers. Daar wordt een wereld echt een stuk gezonder op.

Hier is iedereen het mee eens, maar aangezien Hi Ho MB's tussen hun en aan hun front hebben liggen van in totaal 3.2M??!! Dat kan er bij mij niet in. Dan is heel het nut van topstammen tegen elkaar strijden weg. die dorpen aan het front van die MB's zijn ook gestacked op laag moraal, dit haalt ook weer veel van de fun weg.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.772
Hier is iedereen het mee eens, maar aangezien Hi Ho MB's tussen hun en aan hun front hebben liggen van in totaal 3.2M??!! Dat kan er bij mij niet in. Dan is heel het nut van topstammen tegen elkaar strijden weg. die dorpen aan het front van die MB's zijn ook gestacked op laag moraal, dit haalt ook weer veel van de fun weg.

MBs zijn sowieso onderdeel van de topstammen, mijn stukje ging over neutrale spelers ;)
 
Reactiescore
177
Hier is iedereen het mee eens, maar aangezien Hi Ho MB's tussen hun en aan hun front hebben liggen van in totaal 3.2M??!! Dat kan er bij mij niet in. Dan is heel het nut van topstammen tegen elkaar strijden weg. die dorpen aan het front van die MB's zijn ook gestacked op laag moraal, dit haalt ook weer veel van de fun weg.

Dit is toch gewoon elke wereld zo het is allemaal iets wat uit vergroot maar alle werelden die ik heb gespeeld zijn er mb spelers of het er nou 1-2-3-4-5 zijn uiteindelijk hou je er 2 of 3 over. Ik zie echt niet in waarom iedereen hier zo op haat. Elke wereld gebeurd exact hetzelfde kijk dat Hi Ho ze niet internt zoals de meeste spelers van zowel Alea TAOW en Fier hebben gedaan is hun eigen keuze toch?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dit is toch gewoon elke wereld zo het is allemaal iets wat uit vergroot maar alle werelden die ik heb gespeeld zijn er mb spelers of het er nou 1-2-3-4-5 zijn uiteindelijk hou je er 2 of 3 over. Ik zie echt niet in waarom iedereen hier zo op haat. Elke wereld gebeurd exact hetzelfde kijk dat Hi Ho ze niet internt zoals de meeste spelers van zowel Alea TAOW en Fier hebben gedaan is hun eigen keuze toch?

Er is een wereld gestart met een 10leden-maximum. Hier halen Fier en Hi Ho al 1 extra lid bij door bg's, so far so good geen big issue.

Het gene waar voornamelijk Alea zich aan irriteert is dat jullie door mb's "niet te internen en vrijheid te geven" een kunstmatige overtal situatie creëren waarbij je 4 a 5x zoveel frontspelers hebt dan Alea. Je hebt hierdoor 4 a 5x zoveel ridders en moraalvoordelen aan een front. Op deze manier omzeil je de instellingen en maak je hier tevens gebruik van, iets wat niet helemaal de bedoeling is. Dat gaat iets verder dan "wij internen ze niet, onze keuze".

Het is wel een trend die me opvalt de laatste tijd. Er worden op werelden steeds vaker zulke dingen aangegrepen.

Zelf vind ik neutrale spelers VV'en en OS'en lame as fuck. Als je dit doet, maak je de samenwerking gewoon openbaar en dan heb ik er meestal al een stuk minder problemen mee. Als dit gebeurt zonder dat de aanvaller van de relatie afweet, haal je hier vaak een groot voordeel uit. Dit kan zijn door moraal en de aanvaller niet voorbereid is voor zulke stacks, of dat spelers zodanig klein zijn dat de aanvallers het prima solo zouden moeten aankunnen wanneer de spelers geen hulp zouden krijgen. Op W69 is zoals TAS zei dit ook het geval geweest, dit is veel gebeurd en ik vond deze acties echt lame. Een beetje de core voor je winnen en dan een andere stam ermee afstoppen.

Nu vind ik in de rim OS'en of VV'en nog een level hoger, de rim van een andere stam zou ik ten alle tijden vanaf blijven, of de stam moet erg veel verkeerd gedaan hebben. Accounts die op je stamcluster aansluiten help je maar in vorm van VV of OS, dat vind ik in aantal gevallen prima kunnen. Er zijn natuurlijk een aantal factoren waarop ik beoordeel of zo'n actie dan verantwoord is, maar ik vind rim echt not done.

Nu heb ik zelf niet zo'n goed idee van hoe een account als Dpschut ging, als dat werd geVVed of geOSt zonder dat TaoW nu daadwerkelijk van die samenwerking af wist, dan keur ik dat zelf ook af. Zo'n acc mag je van mij best "recruiten" als in dit account bij de coalitie toevoegen, maar niet achterbaks VV'en zonder dat de aanvaller er vanaf weet.

Wat TaoW doet met Killb bijvoorbeeld keur ik dan ook absoluut af (dit is natuurlijk even een oordeel zonder dat ik van de volledige wereldgeschiedenis af weet).

Op W69 zijn er uiteindelijk zelfs VV en OS regels geweest, waarin staat dat het pas mogelijk is om te VV'en / OS'en als de relatie zwart op wit kenbaar gemaakt is en ook pas na een termijn van x aantal uur. Zo verdwijnt iig dat achterbakse gedoe, want voor mij haalt dat het spelplezier toch echt stuk omlaag. De oorlog moet gaan tussen de topstammen zelf, niet via VV's of OS'en van neutrale spelers. Daar wordt een wereld echt een stuk gezonder op.

Vanuit Hi Ho is er vaak kritiek geweest op de bg tussen TAOW en Rep. (oude core stam). Meermaals is gevraagd om een GAP tegen deze spelers aan in ieder geval Kyuka. Uiteindelijk is door toedoen van Kyuka zelf die bg tussen Rep en TAOW verbroken, met het idee om open wereld te creëren en voor TAOW edellijnen naar Hi Ho mogelijk te maken. Zowel Hi Ho als TAOW hadden die profijt van, want Hi Ho zat geheel vast tegen Rep en er zat weinig schot in de zaak. Rep was hierdoor natuurlijk furieus op TAOW, omdat wij ze in een redelijk kansloze positie stopte. In mijn ogen een beetje het lot van een core-stam met niet al te veel kwaliteit (uitzonderingen daargelaten).

Als reactie op het verbreken van de BG vanuit TAOW ging Hi Ho echter niet de strijd aan met Rep, in tegendeel juist. Disguised Turtle (leider) werd gerekruteerd waardoor de stam op wankelen stond. Vanuit TAOW is altijd contact gebleven met killb, aangezien hij dit simpelweg met ons bleef zoeken en voor ons niet in de weg lag (in tegenstelling tot zijn stam). Hieruit bloeide een kleine samenwerking op, die stond toen al. Killb lag toen al tegen Hi Ho front aan, maar nog niet in hun rim.

Nadat Rep viel besloot Hi Ho ook samen te gaan werken met Killb en joinde Belastingdienst en Heer Orcfighter Tjoek!, een stam waar Hi Ho ook mee samenwerkte. Het resultaat hiervan was dat alle ex Rep. frontspelers tegen TAOW samenwerkte met Hi Ho, daar waar juist TAOW de bg verbrak om een leukere wereld te creëren.

Na de rekruut van Turtle en het internen van Belastingdienst ligt Killb inderdaad volledig in Hi Ho rim, echter gaan wij natuurlijk geen bg die sinds toen al stond vebreken terwijl Hi Ho zoveel samenwerkingen tegen ons is aangegaan.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487938986

Guest
Het is wel een trend die me opvalt de laatste tijd. Er worden op werelden steeds vaker zulke dingen aangegrepen.

Zelf vind ik neutrale spelers VV'en en OS'en lame as fuck. Als je dit doet, maak je de samenwerking gewoon openbaar en dan heb ik er meestal al een stuk minder problemen mee. Als dit gebeurt zonder dat de aanvaller van de relatie afweet, haal je hier vaak een groot voordeel uit. Dit kan zijn door moraal en de aanvaller niet voorbereid is voor zulke stacks, of dat spelers zodanig klein zijn dat de aanvallers het prima solo zouden moeten aankunnen wanneer de spelers geen hulp zouden krijgen. Op W69 is zoals TAS zei dit ook het geval geweest, dit is veel gebeurd en ik vond deze acties echt lame. Een beetje de core voor je winnen en dan een andere stam ermee afstoppen.

Nu vind ik in de rim OS'en of VV'en nog een level hoger, de rim van een andere stam zou ik ten alle tijden vanaf blijven, of de stam moet erg veel verkeerd gedaan hebben. Accounts die op je stamcluster aansluiten help je maar in vorm van VV of OS, dat vind ik in aantal gevallen prima kunnen. Er zijn natuurlijk een aantal factoren waarop ik beoordeel of zo'n actie dan verantwoord is, maar ik vind rim echt not done.

Nu heb ik zelf niet zo'n goed idee van hoe een account als Dpschut ging, als dat werd geVVed of geOSt zonder dat TaoW nu daadwerkelijk van die samenwerking af wist, dan keur ik dat zelf ook af. Zo'n acc mag je van mij best "recruiten" als in dit account bij de coalitie toevoegen, maar niet achterbaks VV'en zonder dat de aanvaller er vanaf weet.

Wat TaoW doet met Killb bijvoorbeeld keur ik dan ook absoluut af (dit is natuurlijk even een oordeel zonder dat ik van de volledige wereldgeschiedenis af weet).

Op W69 zijn er uiteindelijk zelfs VV en OS regels geweest, waarin staat dat het pas mogelijk is om te VV'en / OS'en als de relatie zwart op wit kenbaar gemaakt is en ook pas na een termijn van x aantal uur. Zo verdwijnt iig dat achterbakse gedoe, want voor mij haalt dat het spelplezier toch echt stuk omlaag. De oorlog moet gaan tussen de topstammen zelf, niet via VV's of OS'en van neutrale spelers. Daar wordt een wereld echt een stuk gezonder op.

Ik vind dat je gelijk hebt betreft vv's draaien bij spelers diep in de rim van vijandige stammen. Dat is zeker geen nette actie maar vind het jammer dat TAS het hier nog even moet benoemen zonder dat daar enige aanleiding naar is. Dit was iets wat naar mijn mening netjes onderling is opgelost en voelt een beetje als natrappen.

Daarnaast vind ik het ook jammer dat we zo worden afgekeurd omdat we samenwerken met killb. In mijn ogen is het niet heel gek dat er sympathie wordt getoond aan een speler die is gestabt door Hi-Ho. Verder hebben wij al de hele wereld goed contact met killb en dan laat je hem niet ineens vallen na de actie van Hi-Ho en Turtle. Bij de val van Rep. zijn er duidelijk twee kampen ontstaan; dpschut en belastingdienst bij Hi-Ho en killb bij ons. Wat mij betreft hoef je dan niet meteen naar de andere stam te stappen met het bericht dat je samenwerkt, maar zodra daar naar wordt gevraagd vind ik dat beide partijen hier eerlijk in moeten zijn. Hi-Ho en TAOW pakken eigenlijk de restjes op van een gevallen stam en daar doen beide partijen in mijn ogen niks verkeerd.
 

Deleted User - 487710895

Guest
Het gene waar voornamelijk Alea zich aan irriteert is dat jullie door mb's "niet te internen en vrijheid te geven" een kunstmatige overtal situatie creëren waarbij je 4 a 5x zoveel frontspelers hebt dan Alea. Je hebt hierdoor 4 a 5x zoveel ridders en moraalvoordelen aan een front. Op deze manier omzeil je de instellingen en maak je hier tevens gebruik van, iets wat niet helemaal de bedoeling is. Dat gaat iets verder dan "wij internen ze niet, onze keuze".

Alea heeft ook MBs aan het front? MM heeft 2 Mbs met alea front plus een twijfelachtige 3e. NBNG heeft 2 MBs aan alea front. Alea zelf heeft ook 4 MBs aan het front van HiHo met een twijfelachtige 5e. Lijkt me redelijk gelijk op te gaan? Die MBs zijn sinds gisteren pas een beetje geinternt, maar liggen er zelfs nogsteeds.
 
Reactiescore
1.365
Je zou maar gap hebben met alea en dan nog hypocriet doen als toaw zijnde. kuchkuch. Wat n fairplay. Eens dus rickje! <3
 
Reactiescore
1.581
Wat is dat voor onzin tegenwoordig met al die regeltjes en dat gezeik telkens.. Ja Hiho heeft veel mb's en een aantal zullen vast en zeker ook premade zijn maar dat hoort simpelweg bij de diplomatische aspecten van het spel. De andere stammen hadden dit net zo goed kunnen doen en moeten zich misschien afvragen of ze niet te naïef zijn geweest in het benaderen van deze "front spelers". MB's bewijzen keer op keer en belangrijke key-roll te vervullen op iedere wereld. Hier nuttig gebruik van maken is gewoon simpelweg slim (mits ze actief zijn en je geen cf's bezorgen ^^)

Het is jammer dat er een aantal voorvallen zijn geweest die deze wereld alweer deels hebben verpest. Ik speel nog niet zo lang op TAS maar heb in een korte tijd al genoeg shitzooi voorbij zien komen. Wat mij vooral verbaasde waren de meerdere 100k stacks die ik in een kleien scoutronde zag staan bij killb, in dit stadium van de wereld is dat echt wel extreem en dat bewijst denk ik ook wel hoe hard anderen hun best doen om Hiho tegen te werken. Ben benieuwd of er nog afspraken geformuleerd kunnen worden tussen de onderlinge stammen om de wereld weer wat leuker te maken.
 
Reactiescore
1.380
het is mooi dat spelers hier over moraal praten en dingen wat niet netjes is terwijl ze het zelf ook doen en er zelf mee begonnen zijn.
Zal geen namen noemen maar kijk eerst in de spiegel voor men andere beschuldigt.
 
Bovenaan