Top & Flopstammen

DeletedUser78491

Guest
Zal wel sinds minimaal 3 accounts van Alea os hebben gestuurd, er stond 12u van te voren os looptijd boosters aan ;)
 
Reactiescore
306
Moet ik dan op hiho gaan haten, omdat jouw account zo dom is om te gaan boosten en het openlijk toe te geven? + dat de leiding nooit n afkeur erover heeft geplaatst opt af?
Waarom zou de leiding afkeuring op het AF nogwel moeten plaatsen¿
enja die persoonlijke haat is veel toffer
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
HEB JIJ DE VV?!
Hoezo? Fred kan het prima alleen zo te zien:p
Zal wel sinds minimaal 3 accounts van Alea os hebben gestuurd, er stond 12u van te voren os looptijd boosters aan ;)

ZELFS DAN. Jeetje mineetje zien jullie nou zelf niet hoe slecht dit is? Is de plaat voor jullie koppen zo groot omwille van jullie arrogantie? Mijn god zeg, klote newgens.
 
Reactiescore
1.363
Waarom zou de leiding afkeuring op het AF nogwel moeten plaatsen¿
enja die persoonlijke haat is veel toffer

Ach ja, tis hoe je wilt winnen. Wij spelen tenminste eerlijk.
En waarom, zo komt ie tenminste verantwoordelijk over.
 
Reactiescore
306
Wel hopelijk maakt het je blij dat ik 1 van de guys tegen de TAoW bg was, redenen van onze gekke straf was om al ons voordeel weg te werken dus wij zijn ook 100% puur x
Leiding is momenteel één van de beste die ik ooit in tw heb gehad, (komend van .net is dat wel niet veel gezegd i guess lol)
Goed overkomen voor mensen die 24/7 haten op hiho/leiding maakt hun niet zoveel uit denkik...
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Stel je bent Hi Ho, wordt overal door het slijk getrokken, iedereen praat slecht over je acties, ingame lukt het alleen tegen noobs en dan laat je ook nog eens @You Just Got Smok3d praten in naam van je stam hahahah wtf. Alleen dat laatste is al reden genoeg om te stoppen
 
Reactiescore
1.363
Goed overkomen voor mensen die 24/7 haten op hiho/leiding maakt hun niet zoveel uit denkik..

Ken je Jacob nog niet :p. Ieder commentaartje over hem gooide ie in de acc chat xD.
Daarnaast is hij niet vies van n stabje.
 
Reactiescore
3.452
Wel hopelijk maakt het je blij dat ik 1 van de guys tegen de TAoW bg was,
Waarom zou je überhaupt een bg nemen met elkaar?
En nadat Hi ho de deal had afgeblazen is er een gap ontstaat met Taow en Alea tegen Hi ho, bijzondere wereld wel: p
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Er waren gesprekken over, alleen was groot deel van de stam tegen. Hi Ho ziet liever een leuke eindstrijd zitten, dus ging het niet door. Heeft niet met alleen Jacob te maken Chris.


Tsja als hij dat zonder os had gedaan was het wel dramatisch geweest, maar nu staat alles binnen 6 a 7 velden gewoon vol stacked door iig Alea en nog wat andere mensen. Dat is gewoon stacken op laag moraal door grote spelers om ons maar te vertragen.

Je laat het nu overkomen of enkel TAOW hierin geinteresseerd was, even voorop gesteld dat dit zeker niet het geval was. In eerste instantie zijn we immers ook door leden vanuit Hi Ho benaderd, al ontken ik zeker niet dat er na de steal van 2 recruits van ons interesse was in een bg. Dat het uiteindelijk doodgelopen is omwille van een spannendere wereld klopt echter wel.

Waarom zou je überhaupt een bg nemen met elkaar?
En nadat Hi ho de deal had afgeblazen is er een gap ontstaat met Taow en Alea tegen Hi ho, bijzondere wereld wel: p

Als je de post erbij pakt van Maarten zal je zien dat zowel Fier als Hi Ho door hun slaafjes/bg's/interns een 2x zo grote overmacht hebben op TAOW. Logisch toch dat we naar opties kijken om deze enorme overmacht te bestrijden.
 
Reactiescore
3.452
Je laat het nu overkomen of enkel TAOW hierin geinteresseerd was, even voorop gesteld dat dit zeker niet het geval was. In eerste instantie zijn we immers ook door leden vanuit Hi Ho benaderd, al ontken ik zeker niet dat er na de steal van 2 recruits van ons interesse was in een bg. Dat het uiteindelijk doodgelopen is omwille van een spannendere wereld klopt echter wel.



Als je de post erbij pakt van Maarten zal je zien dat zowel Fier als Hi Ho door hun slaafjes/bg's/interns een 2x zo grote overmacht hebben op TAOW. Logisch toch dat we naar opties kijken om deze enorme overmacht te bestrijden.
Ik denk dat jullie ook wel wat meer slaafjes hebben dan Maarten deed schetsen?

Paar weken terug dropte je per ongeluk screens in de verkeerde chat.waarin jij met Jacob aan het bespreken was of jullie Fier wel of niet een kata/cf nap wilde aanbieden.
Je intenties zijn duidelijk iig.
 
Reactiescore
1.363
steal van 2 recruits

Ben je nog steeds zo dom, dat jij nog steeds niet doorhebt dat jij zelf de oorzaak bent, waarom zij naar fier gegaan zijn? *facepalm*
 
Reactiescore
65
Paar weken terug dropte je per ongeluk screens in de verkeerde chat.waarin jij met Jacob aan het bespreken was of jullie Fier wel of niet een kata/cf nap wilde aanbieden.
Je intenties zijn duidelijk iig.

Dit is nieuw voor mij, maar ik ben altijd in om afspraken te maken omtrent Kata/cf.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik denk dat jullie ook wel wat meer slaafjes hebben dan Maarten deed schetsen?

Paar weken terug dropte je per ongeluk screens in de verkeerde chat.waarin jij met Jacob aan het bespreken was of jullie Fier wel of niet een kata/cf nap wilde aanbieden.
Je intenties zijn duidelijk iig.

Je hoeft geen hogere wiskunde gestudeerd te hebben om de wereld te kunnen verdelen naar dominantie van de stammen. Dan zul je zien dat TAOW een aanzienlijk kleiner speelgebied bezit dan Fier en Hi Ho, dus ja.. we hebben aanzienlijk minder slaafjes en Maarten zit aardig correct.

Dat tweede ga ik niet eens op in, want een ieder kan zo'n loze beschuldiging maken om onrust te stoken.

Ben je nog steeds zo dom, dat jij nog steeds niet doorhebt dat jij zelf de oorzaak bent, waarom zij naar fier gegaan zijn? *facepalm*

Dat is in deze situatie irrelevant en tevens zeer discutabel. Wel weet ik zeker dat jij intern de oorzaak bent van vele irritaties ;).
 
Reactiescore
1.363
Dat is in deze situatie irrelevant en tevens zeer discutabel. Wel weet ik zeker dat jij intern de oorzaak bent van vele irritaties ;).

Nee hoor, heb 100% gelijk. Wat ben jij voor slechte leider dan, als je zoveel ss's "perongeluk" deelt in andere chats :p. of je mond voorbij praat. ( de reden waarom leone niet in taow wou).

Mensen die mij kennen weten dat ik in de stam anders ben dan opt af :).
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.326

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Nee hoor, heb 100% gelijk. Wat ben jij voor slechte leider dan, als je zoveel ss's "perongeluk" deelt in andere chats :p. of je mond voorbij praat. ( de reden waarom leone niet in taow wou).

Mensen die mij kennen weten dat ik in de stam anders ben dan opt af :).

Hahaha, ik heb het gehoord.
 
Bovenaan