Top & Flopstammen

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Eigenlijk zouden we door dat gejank van jou steeds hier veel en veel meer kata’s moeten gooien.... je had ook gewoon een pm kunnen sturen he
Constante gejank? Je kunt ook gewoon zorgen dat zulke dingen niet gebeuren? Alsof een ingame PM ook maar iets teweeg gaat brengen bij Hi Ho, lol.
 

DeletedUser81773

Guest
Constante gejank? Je kunt ook gewoon zorgen dat zulke dingen niet gebeuren? Alsof een ingame PM ook maar iets teweeg gaat brengen bij Hi Ho, lol.

je hebt het nog nooit geprobeerd je komt er namelijk heel ver mee.
 
Reactiescore
1.367
Gewoon n andere leider bij hiho neerzetten die wel leiding kan geven en niet zo noob is. Scheelt de helft aan gezeik. Aangezien een groot gedeelte van hiho gewoon normale respectvolle spelers zijn. Zonde...
 

DeletedUser81773

Guest
Gewoon n andere leider bij hiho neerzetten die wel leiding kan geven en niet zo noob is. Scheelt de helft aan gezeik. Aangezien een groot gedeelte van hiho gewoon normale respectvolle spelers zijn. Zonde...

Wat doet de leiding fout in jou ogen?
Er is een mb’er geweest die prongelijk kata's naar een boerderij gegooid heeft? Omdat hij niet wist dat die niet gegooid mochten worden op iets anders als de muur. (Hij is nieuw en zit ook niet op af waar er altijd over geklaagd wordt)
Dat kan gebeuren toch?
En nadat ik het hoorde heb ik hem ook direct aangesproken.
Maar om voor zoiets alles meteen op het af te gooien? Chameleon is gewoon een zielig ventje dat helemaal niks in zn leven alleen kan...
 
Reactiescore
1.367
Wat doet de leiding fout in jou ogen?
Er is een mb’er geweest die prongelijk kata's naar een boerderij gegooid heeft? Omdat hij niet wist dat die niet gegooid mochten worden op iets anders als de muur. (Hij is nieuw en zit ook niet op af waar er altijd over geklaagd wordt)
Dat kan gebeuren toch?
En nadat ik het hoorde heb ik hem ook direct aangesproken.
Maar om voor zoiets alles meteen op het af te gooien? Chameleon is gewoon een zielig ventje dat helemaal niks in zn leven alleen kan...

Mwa, hoor vaak genoeg dat jouw leider zn zin door zette, waardoor er intern gezeik kwam. Al dat geboost toestaan.. etcetc. Alhoewel met als je puur naar de personen kijkt, mogen ze wel katas krijgen ja.. Maarja, ik had er gewoon edels op gegooid en n pm eruit gegooid. Dan leren ze het vanzelf wel af. Als je er te laat achterkomt dat er n "cf" is, wijst dit op inactiviteit. Toaw cft bijv ook bij leone, maar wij gooien geen katas erop.. Puur n pm, ookal reageert die dude butthurt.
 

DeletedUser78491

Guest
Chris je haatboner voor Jacob laat je dingen zien die er niet zijn. Jacob heeft wat kleine dingen intern fout gedaan, maar al met al merk ik geen ontevredenheid. De stam loopt gewoon goed.

Over cf's en pm is al uitgebreid gesproken, dus is niet heel relevant om nu aan te halen.

en @chameleon als je gewoon een pm stuurt weet je meteen of het expres is of gewoon een foutje van een mb die de ongeschreven regels niet goed kent. In dit geval is het dus het tweede, dus geen reden om dat weer is op het AF te knallen. Zulke dingen gebeuren eenmaal
 
Reactiescore
1.367
Ruub, zijn snelle wereldwinst idee met taow had hij bijv afgezegd ;). En mensen zeggen het me zelf hoe erg hij is uit jouw stam :p.
 
Reactiescore
766
"de stam loopt gewoon goed". Krijgt nog niet eens een account van 200k weg met 3mil aan spelers en talloze mbs. "Goed". Lachertjes.
Check vannacht even de ods stijgingen. Een 200k speler met 10k zc stacks?
 
Reactiescore
1.283
Constante gejank? Je kunt ook gewoon zorgen dat zulke dingen niet gebeuren? Alsof een ingame PM ook maar iets teweeg gaat brengen bij Hi Ho, lol.

Gooi zo een pm de volgende maar gewoon onze kant op, zorgen wij wel dat het iets teweeg brengt
Ik neem aan dat je het elders geprobeerd hebt waar het niet lukte?
Zo ja dan hoor ik het graag, zo nee dan is het weer typisch vuur spuwen.
 

DeletedUser78491

Guest
Wut wut?
Hadden hi ho en Taow plannen om samen te spelen?
Er waren gesprekken over, alleen was groot deel van de stam tegen. Hi Ho ziet liever een leuke eindstrijd zitten, dus ging het niet door. Heeft niet met alleen Jacob te maken Chris.

"de stam loopt gewoon goed". Krijgt nog niet eens een account van 200k weg met 3mil aan spelers en talloze mbs. "Goed". Lachertjes.
Tsja als hij dat zonder os had gedaan was het wel dramatisch geweest, maar nu staat alles binnen 6 a 7 velden gewoon vol stacked door iig Alea en nog wat andere mensen. Dat is gewoon stacken op laag moraal door grote spelers om ons maar te vertragen.
 
Reactiescore
306
Ruub, zijn snelle wereldwinst idee met taow had hij bijv afgezegd ;). En mensen zeggen het me zelf hoe erg hij is uit jouw stam :p.
Imagine haten op hi ho omdat ze nee zeggen tegen snelle wereldwinst

giphy.gif
 
Reactiescore
1.367
Imagine haten op hi ho omdat ze nee zeggen tegen snelle wereldwinst

giphy.gif

Moet ik dan op hiho gaan haten, omdat jouw account zo dom is om te gaan boosten en het openlijk toe te geven? + dat de leiding nooit n afkeur erover heeft geplaatst opt af?
 
Bovenaan