Praathoek

Reactiescore
2.368
Omdat hij geen pp meer kreeg voor zijn plaatsen door ppbeurs hahaha
Nee hai Nico, lang niet meer gezien inderdaad
 
Reactiescore
524
Omdat hij geen pp meer kreeg voor zijn plaatjes door ppbeurs hahaha
Nee hai Nico, lang niet meer gezien inderdaad

Kan @Duckje geen uitzondering maken met betrekking tot de overdraagbaarheid van PP als het gaat om de vergoeding van het maken van plaatjes? Bij het doneren aan events gebeurt dit al wel dus ik zie niet in om welke technische reden het niet zou kunnen.
 
Reactiescore
11
Kan @Duckje geen uitzondering maken met betrekking tot de overdraagbaarheid van PP als het gaat om de vergoeding van het maken van plaatjes? Bij het doneren aan events gebeurt dit al wel dus ik zie niet in om welke technische reden het niet zou kunnen.
dan worden plaatjes gwn een nieuw medium om " legaal" pp door te geven via een omweg, kan bvb een vriend van me mijn blauwe afbeelding overkopen voor 1000pp.
 
Reactiescore
831
I guess wereld 68? Daar had je inderdaad wel even de ene tegenslag na de anderen!

Ja heeft wel het zin in het spel verminderd voor me. Vind het zo jammer om te zien dat er een aantal van die spelers nu de wereld gaan winnen maar goed, gefeliciteerd in ieder geval.
 
Reactiescore
11
Wat is er met Emperror penguin. gebeurd? Nr 1 geplunderd al een kleine week en niemand geraakt erover. Hij is zijn dorp kwijtgespeeld maar je kan precies nergens zien door wie.
 

Deleted User - 2167192

Guest
Heeft iemand hier een aanvalsplanner die werkt op een apple laptop?
 
Bovenaan