Top & Flopstammen

Reactiescore
214
Wij van Hi Ho zijn niet van plan er een kata oorlog oid van te maken. Wij willen alleen duidelijk maken dat cf'en door barbaren dorpen niet gewaardeerd wordt. Er zijn dus enkele kata's vooral op de Adelshoeve gestuurd van Hrieps (degene die deze overduidelijk vieze cf gezet heeft). Dit bouwt snel terug en is alleen vervelend. Geen enkel ander account van Alea heeft ooit kata's gekregen op iets anders dan muur en vz.


Zie hier dan ook de cf, zwart is Hrieps en licht geel is King of PVM. Ik herhaal nog eens, dit is een actie om eindelijk Alea te forceren om hun leden te controleren en te laten stoppen met cf'en
Bekijk bijlage 17114

Die in je cluster was een afspraak omtrend gemaakt, en is ook alweer in jullie bezit sinds gisteren. Om nu een dag later kata's te gaan strooien is wel wat extreem, en een boerd level 30 abreken is niet gelijk aan "Dit bouwt snel terug en is alleen vervelend", integendeel. Maar ok, kunnen weer conclusies uit getrokken worden.

602471a9e0b62f761ae00f9155c5cb83.png
a53105190a917065312f72cc796e9104.png
 

Deleted User - 487710895

Guest
Die in je cluster was een afspraak omtrend gemaakt, en is ook alweer in jullie bezit sinds gisteren.

Dus de afspraak was wij houden hem in bezit tot dat we gejumped zijn? en daar ging hiho mee akkoord?

ik vind een boer 1 lvl omlaag van 30 ook er niet gelijk aan, misschien was naar lvl 1 meer terecht geweest voor zon jump.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ergens is het wel raar dat HiHo gelijk actie onderneemt en acties afstraft van een Alea dat over de schreef gaat, moeten wij dan met z'n allen de slaafjes van Hi Ho gaan kataen nu?
King wilde ze op zijn boer toch?
 

Deleted User - 487710895

Guest
Ergens is het wel raar dat HiHo gelijk actie onderneemt en acties afstraft van een Alea dat over de schreef gaat, moeten wij dan met z'n allen de slaafjes van Hi Ho gaan kataen nu?
Maar als je het een beetje had gevolgd is dit niet een enkele bb CF maar een van de 10voud pogingen. Dus zo gelijk is het niet.
En je mag me best katten, maar hoe ik je hier heb zien posten ben jij dan waarschijnlijk de persoon die weer gaat huilen als die ze terug krijgt.
 
Reactiescore
1.242
Er waren al eerdere afspraken rond het CF'en gemaakt en hrieps negeerde deze door een BB midden in het cluster te gaan edelen. Hier werden dan ook onmiddelijk de nodige PM's de deur uitgestuurd en uiteindelijk ging het dorp terug gegeven worden. Na enkele aanmalingen hoe het zat met het dorp werd er lukraak gezegd ja hij wilt het dorpje gebruiken als jumpdorp naar de rim. Dit was dan ook NIET de afspraak, dit is ook duidelijk aangegeven, vervolgens worden er barbs in de rim achter Hi Ho genomen door dat jumpdorpje en dan ging het dorp pas terug.

Je kan overigens ook gewoon rustig in PM met me verder praten hoor TLOTT.

Overigens ook leuk wakker geworden met een heerlijke CF van smokey, benieuwd of we hier kunnen uitkomen.

1580481377364.png
 

DeletedUser81773

Guest
Alea klaagt over hi ho terwijl ze zelf gewoon de schuldigen zijn heerlijk dit!
 

Deleted User - 487710895

Guest
Was jij niet diegene die geen IQ had?
Geen IQ is ook weer overdreven, op een goede dag tik ik toch wel bijna de 100 aan

//
En het gaat niet zozeer over bb dorpen in de rim overnemen (waar ik ook geen voorstander van ben), maar bb dorpen in je vijandelijk cluster.
 
Reactiescore
1.283
Want bb dorpen overnemen in de rim mag niet?

Ironisch dat je een post hierboven iemand beschuldigd van geen IQ en dan een post erna dit plaatst.
BB dorpen in de rim mag uiteraard, bb edelen gebeurt heel deze wereld al extreem bovenmatig vergeleken met alle werelden die ik hiervoor heb gespeeld.

Echter eerst een CF maken midden in het stamcluster d.m.v. een BB dorp om daarna dat BB dorp te gebruiken om vol in de rim van de tegenstander te gaan edelen met als vermoedelijke doel een cluster achter Hi Ho te maken om tegen te werken. Dat is hetgeen waarom Hi Ho op zijn strepen is gaan staan, zoals in de pagina's hierboven ook is toegelicht heeft de leiding van Hi Ho eerst Alea benaderd met de oorspronkelijk situatie (voordat het bb dorp diep in de rim werd gepakt).

Er werd erkend dat het dorp afgegeven diende te worden door Alea, de speler in kwestie Hrieps besloot om zijn leiding te negeren en kwam met excuses waarom hij het dorp nog niet had afgegeven. Later kwam de leiding van Alea zelf naar Hi Ho terug met dat inderdaad bleek dat Hrieps het dorpje nog niet had afgegeven omdat hij edels had lopen in de rim en het dus gebruikte als een jump dorp.

Doordat de leiding van Alea wel erkende dat het een fout was, maar dat het lid in kwestie hun negeerde heeft uiteindelijk na discussies hierover MM begonnen met kata's sturen. Persoonlijk zou TAS niet zo snel kata's sturen en meer geloof tonen in het feit dat de leiding van Alea kan inpraten op zijn leden.
Maar het probleem is nu wel versneld opgelost doordat duidelijk werd dat MM niet van plan was om zichzelf nog verder een oor te laten aannaaien.

Continu met het vingertje wijzen naar Hi Ho is makkelijk gemaakt door Killb die om elke zucht en scheet een topic maakte in het begin van de wereld. Dit heeft gezorgd voor een vertekend beeld dat gecreëerd is in het begin van de wereld.
Met als resultaat dat bij elk ding dat nu geplaatst wordt over Hi Ho er gelijk wordt geroepen: ZIE JE, ZE DOEN HET WEER.
In de meeste gevallen worden deze dingen ook nog eens zonder enige context of weinig informatie als pure waarheid aangenomen.
Wanneer dan de reactie komt van Hi Ho die context schept in de situatie blijven alle haters met verstand gelijk weg omdat ze beseffen dat ze (wederom) te vroeg van de hoogste toren hebben lopen roepen dat Hi ho weer iets heeft geflikt...
 

Deleted User - 482364

Guest
Ironisch dat je een post hierboven iemand beschuldigd van geen IQ en dan een post erna dit plaatst.
BB dorpen in de rim mag uiteraard, bb edelen gebeurt heel deze wereld al extreem bovenmatig vergeleken met alle werelden die ik hiervoor heb gespeeld.

Echter eerst een CF maken midden in het stamcluster d.m.v. een BB dorp om daarna dat BB dorp te gebruiken om vol in de rim van de tegenstander te gaan edelen met als vermoedelijke doel een cluster achter Hi Ho te maken om tegen te werken. Dat is hetgeen waarom Hi Ho op zijn strepen is gaan staan, zoals in de pagina's hierboven ook is toegelicht heeft de leiding van Hi Ho eerst Alea benaderd met de oorspronkelijk situatie (voordat het bb dorp diep in de rim werd gepakt).

Er werd erkend dat het dorp afgegeven diende te worden door Alea, de speler in kwestie Hrieps besloot om zijn leiding te negeren en kwam met excuses waarom hij het dorp nog niet had afgegeven. Later kwam de leiding van Alea zelf naar Hi Ho terug met dat inderdaad bleek dat Hrieps het dorpje nog niet had afgegeven omdat hij edels had lopen in de rim en het dus gebruikte als een jump dorp.

Doordat de leiding van Alea wel erkende dat het een fout was, maar dat het lid in kwestie hun negeerde heeft uiteindelijk na discussies hierover MM begonnen met kata's sturen. Persoonlijk zou TAS niet zo snel kata's sturen en meer geloof tonen in het feit dat de leiding van Alea kan inpraten op zijn leden.
Maar het probleem is nu wel versneld opgelost doordat duidelijk werd dat MM niet van plan was om zichzelf nog verder een oor te laten aannaaien.

Continu met het vingertje wijzen naar Hi Ho is makkelijk gemaakt door Killb die om elke zucht en scheet een topic maakte in het begin van de wereld. Dit heeft gezorgd voor een vertekend beeld dat gecreëerd is in het begin van de wereld.
Met als resultaat dat bij elk ding dat nu geplaatst wordt over Hi Ho er gelijk wordt geroepen: ZIE JE, ZE DOEN HET WEER.
In de meeste gevallen worden deze dingen ook nog eens zonder enige context of weinig informatie als pure waarheid aangenomen.
Wanneer dan de reactie komt van Hi Ho die context schept in de situatie blijven alle haters met verstand gelijk weg omdat ze beseffen dat ze (wederom) te vroeg van de hoogste toren hebben lopen roepen dat Hi ho weer iets heeft geflikt...

Ironisch dat je eerst mij beschuldigd en vervolgens toegeeft dat het natuurlijk wel mag... Hoe kan je jezelf tegenspreken in één alinea?
 
Reactiescore
214
Jullie vergeten dat Chameleon daar nog ligt denk ik, aangezien jullie constant praten over “onze rug/rim”. Speel hun eerst weg en dan kan je praten over “jullie rim”.
 
Reactiescore
454
Jullie vergeten dat Chameleon daar nog ligt denk ik, aangezien jullie constant praten over “onze rug/rim”. Speel hun eerst weg en dan kan je praten over “jullie rim”.

Dus als wij nu 50 bbs in alea pakken is er niks aan het handje? Ipv dat we katas gooien

Helaas hou alea van bbs want ze hebben er geen:(
 
Bovenaan