Top & Flopspelers

DeletedUser77625

Guest
Na katas op mijn boer, katas op mijn kazerna en nu ook katas op de marktplaats;

The Unknown. Flopperdeflopflop

Whaha ja waar voor denk je dat kata anders dient voor gezellig bakkie koffie ?

Kata,s zitten in het spel en mogen gebruikt worden is een tactisch voordeel..

Maar je farmt pp en speelt geneens sireus dus snap geneens waar jij druk over maakt gewoon weer verder gs verkopen ..
 
Reactiescore
382
Whaha ja waar voor denk je dat kata anders dient voor gezellig bakkie koffie ?

Kata,s zitten in het spel en mogen gebruikt worden is een tactisch voordeel..

Maar je farmt pp en speelt geneens sireus dus snap geneens waar jij druk over maakt gewoon weer verder gs verkopen ..
Je zou hem ook kunnen pm'en: "Goh, speel jij voor pp? Eens je daar mee klaar bent zou ik dan je dorpje kunnen overnemen?" Zou beiden moeite besparen ;)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Whaha ja waar voor denk je dat kata anders dient voor gezellig bakkie koffie ?

Kata,s zitten in het spel en mogen gebruikt worden is een tactisch voordeel..

Maar je farmt pp en speelt geneens sireus dus snap geneens waar jij druk over maakt gewoon weer verder gs verkopen ..
Poh Dit klinkt echt als het einde van de wereld!
ik weet niet wat ik met dit nieuws moet zit er nu helemaal doorheen!


R8SPd6O.jpg

KrRsmNg.png

ngiV4eD.png

X7jekkc.png


En precies wat er al gezegd is. Als je me gewoon gepmd had had je er meer profijt van gehad. Laat je niet zo kennen en ga je 'clear' weer rebuilden.
 
Reactiescore
1.918
Brianpro13 flop
1580228611164.png
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Stoerdoener
 
Reactiescore
1.918
Zou ik die nap nog krijgen of niet
 
Reactiescore
37
Wat een gezeik weer hier, bestaat er nou serieus geen enkel topic waar mensen wel een keer hun ego aan de kant kunnen zetten zodat het gezellig blijft?
 
Reactiescore
2.303
A lone wolf, top of flop?
Kan een analfabeet een goeie twer zijn?
 
Reactiescore
376
Wat een gezeik weer hier, bestaat er nou serieus geen enkel topic waar mensen wel een keer hun ego aan de kant kunnen zetten zodat het gezellig blijft?

Zullen wij samen een topic aanmaken dan <3
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Graag, ik zit niet heel vaak op het forum maar vind het soms wel eens leuk om de lijstjes etc. te lezen. Maar meestal kom ik hier en is het 80% gezeik.

Maak jij het topic maar!

Jij bent me wel een gemakkelijke... . De correcte actie was een lijstjes-topic aanmaken ipv die 80% naar 100% te boosten door zelf een zeikpost te zetten.


Wat jij gezeik noemt vinden andere mensen trouwens zeer fijn om te lezen, ik mis dat gezeik namelijk heel erg. Jammer dat er zo weinig van te vinden is tegenwoordig.
 
Bovenaan