Het einde/ Herinneringen Wereld 4

DeletedUser60266

Guest
Beste Forumgangers,

Ik ben wel eens benieuwd naar het einde van Wereld 4, welke veranderingen denken jullie dat Inno nog zal invoeren?
Welke aanpassingen zullen er nog komen? Hoe lang gaat het nog duren eer ze onze wereld sluiten?


Tevens is het ook leuk om te weten welke herinneringen jullie hebben aan Wereld 4? :)
(Zowel goede als slechte.)

Groetjes
 

DeletedUser

Guest
Beste Forumgangers,

Ik ben wel eens benieuwd naar het einde van Wereld 4, welke veranderingen denken jullie dat Inno nog zal invoeren?
Welke aanpassingen zullen er nog komen? Hoe lang gaat het nog duren eer ze onze wereld sluiten?


Tevens is het ook leuk om te weten welke herinneringen jullie hebben aan Wereld 4? :)
(Zowel goede als slechte.)

Groetjes


internen ;)
 

DeletedUser53052

Guest
W4 gaat nog eeuwen mee, alhoewel ik toch een eindspel wil als het een fatsoenlijke is.
 

DeletedUser14244

Guest
Dit is de wereld waar ik "echt" heb meegespeeld. Begonnen als superfighter in c44, gefuseerd met forza-buffalo en dan gefuseerd met wimmeke. Daar zat ik toen ten tijde van OPX, Zero, en andere stammen. Dat was samen met Lord Xzyphica (de oorspronkelijke ^^), laionkwien (toenmalig nr. 2), rebellion, skorp,... Toen ontstond na een ruzie Order via gimly en fmcedric, maar ik koos voor de kant van OPX. Mijn begindorpjes van toen zijn nu in het bezit van Lord Xzyphica.

Dan ging ik me vervelen en stopte ik :D

Maar het begon weer te kriebelen... en startte ik opnieuw. Ditmaal onder de naam Thoorn. Ik startte in c74 en ging in een stam DEF (dacht ik?) die opgericht was door Vikingen en Julieblake (ofzoiets). Maar Vikingen verliet ons en ging naar Ares, mijn kleine stammetje was gedoemd om te verliezen en ik stopte opnieuw :p Mijn dorpjes van toen zijn in het bezit van Legacy Forever.

En opnieuw herbegon ik en ditmaal voorgoed ;). Ik startte in c13 en zette eens alles op alles. In de stam Dark Age Warriors kende ik 1 van mijn leukste periodes en leerde ik Jasper kennen. Jasper zocht een co and so did I, dus we fuseerden. Het account red jasper0 had toen een goede 3-4 miljoen punten. We waren veruit de sterksten in onze buurt en we begonnen aan een inhaalbeweging naar de top (een goede 7-8 maanden later gestart dan de wereld). We amuseerden ons maar we werden al snel "gewild" onder enkele sterkere stammen. Wij domineerden de RIM en we gingen naar MeesterBREIN (met Snooz en Feedboy). Dan kwam er ruzie, en we stapten over naar Order. Onze eerste kennismaking met een echte TOPstam. Maar er waren wat spanningen en enkelen in de stam stapten over naar ... (ik kan er even niet op komen). Ik ging naar Fianco, de nieuwe stam in het Noorden (met Peppes, Magean, mi vida loco, ...). De wereld was verdeeld en het was FREE dat heerste, maar uiteindelijk zag iedereen in dat het in Order toch allemaal wat beter was en opnieuw werd Order groot en sterk. Het account red Jasper kwam in een veilige zone terecht en het kon rustig internen. Er boden zich steeds nieuwe opportuniteiten (gestopte spelers) aan en we bleven groeien. Toen werden we nummer 1 van de wereld! Dit ondanks een achterstand van meer dan een half jaar ;).

En nu zijn we weer een stukje verder. Order bestaat nog steeds en ik durf te zeggen dat het actiever is dan ooit :D Order zal deze wereld eindigen op de enige plaats dat telt en dat is numero uno :)
 

DeletedUser

Guest
En nu zijn we weer een stukje verder. Order bestaat nog steeds en ik durf te zeggen dat het actiever is dan ooit :D Order zal deze wereld eindigen op de enige plaats dat telt en dat is numero uno :)

En zo is het maar net.
 

DeletedUser16443

Guest
Wel leuk topic dit!

Ik ben ooit begonnen in de stam DEF idd, toen Opgericht door de Oude Beldin en de oude Quercus (zeer verstandige en wijze man). Al snel werd ik daar leiding waar ook al Julie Blake, Toov, en Dutchtazm in de leiding zaten.

Dutchtazm en Toov gingen naar Ares en ik ben toen na een tijdje overgestapt naar Impera met als leiders Lunaman en Yoniestar. Op dat moment was dat al echt een topstam in het zuiden. Met Impera hoopte ik het gevecht aan te gaan met Ares, om ook mijn oude stam DEF te verdedigen! bij DEF waren er te weinig mogelijkheden, maar deze zag ik bij Impera wel! in Impera ken ik Ilyena nog, Glitter, een heel mooi duo! Ilyena, een gek wijffie uit belgie, maar enorm goed in aanvallen!!!
in Impera kwam ik ook mijn zus Silversan tegen, maar ook vrienden als De Hand van God, en G-Spott mooie duos zo!

In Impera liep het op een gegeven moment niet zo heel goed meer, na wat problemen met de toenmalige leiding, wij wouden meer uitbreiden, de leiding wou liever heel c63 toen in handen krijgen.

we hadden altijd al contacten met Ares, omdat Toov, Dutchtazm toen der tijd in de leiding zaten, waardoor we het gewaagd hebben om over te stappen naar Ares vanuit Impera.. een erg gewaagde gok, omdat wij vooral aan Impera lagen, dus op 1 avond, De hand van God, G-Spott en Vikingen waren over naar Ares:)

In het begin wou Impera nog een NAP, totdat Ares deze ook verbrak nadat Ares ook een stuk sterker was geworden. Toen hebben we leuke gevechten gehad met de Oude Sebbo, Oude Child en oude Moonart! Allemaal enorme leuke spelers die ook op een gegeven moment bij ons kwamen toen de stam van Slick uit elkaar viel..

In het zuiden ontstonden een paar leuke spelers zoals, Cobus, Archielles, Tchief, Silversan, Chelsea, Nachtmerrieveroorzaker. en ook wat spelers die ik waarschijnlijk vergeten te noemen ben, en ook niet meer zo 1,2,3 weet. Dit clubje is toen ook van Ares direct overgestapt naar Order.

Het andere groepje in het zuiden onder aanvoering van Legacy Forever en Toxandria daar hadden we uiteraard contact mee, de oude ODT, die ook Ares joinde met onder andere Skitzo, Blackout, Dre, en onze oude duiker! Scuba! en uiteraard nog een paar die mij even zijn ontschoten

Ares en Order werkte al samen, en een hoop leuke dingen met Gimly, Justus uitgehaald qua aanvallen, en geintjes met tegenstanders:)
Waarna er binnen de Ares leiding een machts spel begon met wie er nou echt de leiding had, terwijl het al maanden goed ging, en de stam enorm groeide.
Dit machts spel heeft ervoor gezorgd dat we met de leuke groep in het zuiden direct overgingen naar Order, en tot op de dag van vandaag geen moment spijt van
gehad!

Het andere groepje verliet ook Ares, omdat wij ook Ares verlieten en richten ODT weer op, waarna ze na een korte tijd ook Order zijn gejoined!

Tot op de dag vandaag hebben we in het zuiden een enorm goed, actief team in het zuiden! en verdedigen wij de clubkleuren van Order!!!!
Order is en blijft een topstam tot het eind! zelden een stam meegemaakt, waar eigenlijk een hoop vanzelf gaat. gewoon lekker TWen!

Daarnaast wil ik toch Robbie en Gangsta (oude valk) even benoemen, toch 2 vrienden in TFF waar ik ook een hoop mee heb meegemaakt:D

En een special woordje voor JulieBlake, die altijd haar stam DEF heeft vertegenwoordigd, en altijd voor iedereen alles over had!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23886

Guest
jee laurens mooi verhaal komt allemaal weer even boven die oude tijd ook met den rotzak ens mooimooi
 
Reactiescore
30
Mijn verhaaltje dan maar;)

Ik begon met een zielig klein dorpje in K72 (Ja, toen was het nog een K!:eek:), precies tegen de rand met C62. Ik begon met een klein achterstandje op omringende buren, maar dankzij veel def te bouwen hield ik stand. I luv def:p mijn eerste stam werd G.V.V. dat al snel fuseerde met een andere kleine stam, waarvan ik de naam ben vergeten, tot de stam Sacred Oath. Vanaf toen begon het spannend te worden...

Onze grootste vijand bleek Bellum te zijn, de grote stam in C62 onder leiding van King Leonidas. Aan alle kanten verloor ik dorpen aan o.a. Dieanke. Bellum viel later echter uit elkaar, of fuseerde met geloof ik EoK-52 en later met Beware (BWR). Maar de problemen bleven doorgaan, zelfs toen ik overstapte naar Blood Brothers (~BB~) onder leiding van DeRuyter, een goede deffer. ~BB~ had ook allerlei problemen met Impera en later Ares. Cobus bleek voor mij de grootste lastpak, samen met LUNAMAN.;)

~BB~ besloot een grote verhuizing te doen naar C82, wat hun redding bleek te zijn. Ik veroverde daar al gauw dorpen en ik kwam geloof ik op nummer 2 in dat continent. ~BB~ fuseerde later met OdT. waar we al lang goed contact mee hadden. Dat was een mooie tijd. Onder andere door de schreeuwerige Toxandria (Mwoehahahaha was zijn leus) werden wij de baas in het zuidwesten met boven ons BWR en rechts van ons Ares. Echter hebben we later de misstap gemaakt door over te stappen naar BWR waardoor BWR ongeveer het hele westen in handen kreeg toen later Order ook nog overstapte. BWR werd daardoor ongeveer de meest bediscussieerde stam ooit:p Daar hadden we vooralsnog schijt aan, maar de grootsheid en de machtscentralisatie bij Cluc bleek niet te werken waardoor OdT. en Order weer terug ontstonden en half BWR barbaar werd.

Ik weet niet meer precies hoe het zat, maar bijna alle OdT.-ers gingen geloof ik naar Ares, maar gingen er later weer uit om een oorlog tegen Ares te starten. Dit liep vrij voorspoedig. Later is bijna heel OdT. overgestapt naar Order, waardoor ik nu in C11 lig i.p.v. C82 :D En zoals gezegd, staat Order op nr.1 en zal dat blijven doen tot het eind.


De Toekomst:
Ik denk dat Innogames W4 nog een jaartje laat aanklooien en dan een soort eindspel bedenkt dat een paar maandjes gaat duren.
 

DeletedUser25852

Guest
Zijn er nog oude bekende actief hier? Ik hoop in ieder geval dat het goed gaat met jullie! Ik heb leuke herinneringen terug aan de stammen waar ik in heb gezeten en de laatste jaren in order natuurlijk. Het ga jullie goed voor degene die dit zien!
Groetjes William (Chelsea876)
 
Reactiescore
91
Zie ik plots een mailtje binnenkomen dat er iets gepost is op het W4 forum van TW, wat een nostalgie :) Leuk om je te horen William! Als ik het goed heb lag jij ergens aan de zuidrand van de wereld. Heb nog tijdje op Talpa gespeeld waar we samenzaten in OdT., vervolgens naar Spyronamic overgestapt na de stamfusie met Order en daar dan uiteraard de wereld gewonnen. Inmiddels al een jaar of 7 geleden geloof ik, wat vliegt de tijd. Jammer genoeg lijkt huidig TW en de playerbase nog weinig op het spel van toen.
 
Reactiescore
3
Zie ik plots een mailtje binnenkomen dat er iets gepost is op het W4 forum van TW, wat een nostalgie :) Leuk om je te horen William! Als ik het goed heb lag jij ergens aan de zuidrand van de wereld. Heb nog tijdje op Talpa gespeeld waar we samenzaten in OdT., vervolgens naar Spyronamic overgestapt na de stamfusie met Order en daar dan uiteraard de wereld gewonnen. Inmiddels al een jaar of 7 geleden geloof ik, wat vliegt de tijd. Jammer genoeg lijkt huidig TW en de playerbase nog weinig op het spel van toen.

Hey spyro ,

Ikzelf heb nog op wereld 4 gespeeld al wantor , ben een hele lange tijd gestopt maar zoek nu terug te beginnen , ken jij toevallig nog spelers van wereld 4 zodat we misschien met zen allen opnieuw kunnen beginnen ?
 
Bovenaan