Einde wereld awards W68

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
En terecht
 
Reactiescore
218
Inderdaad, vergeet even niet : Act of Divinity
de allergrootste zielige stumpert van deze wereld te noemen, omdat hij hij het nog nodig vind in deze fase van het spel nog AH moet mollen met zijn kata's, zodat er geen vlaggen meer geoogst kunnen worden....goed bezig daar

Jij verdient ook helemaal geen vlaggen (a)
 

Deleted User - 487776907

Guest
Inderdaad, vergeet even niet : Act of Divinity
de allergrootste zielige stumpert van deze wereld te noemen, omdat hij hij het nog nodig vind in deze fase van het spel nog AH moet mollen met zijn kata's, zodat er geen vlaggen meer geoogst kunnen worden....goed bezig daar

No one gives a fuck. Rot gewoon op.
 
Reactiescore
55
Inderdaad, vergeet even niet : Act of Divinity
de allergrootste zielige stumpert van deze wereld te noemen, omdat hij hij het nog nodig vind in deze fase van het spel nog AH moet mollen met zijn kata's, zodat er geen vlaggen meer geoogst kunnen worden....goed bezig daar

Ik snap je volledig hoor.. trek je maar niks aan van die knaapjes hier..
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
AH's katapulteren is altijd toegestaan geweest dus klaag maar ergens anders pipo
 
Reactiescore
301
Beste speler van W68: Dit is denk ik vrij duidelijk. Hier plaats ik Collationem. Als verdedigend team en VV draaier (toen het al te laat was) toch best wel lekker off werk gezien. Verder plaats ik hier The Wolfpack. Heel de wereld mee samen gezeten en hier (bijna) nooit spijt van gehad. Ondanks hun prachtige (gespeelde, I hope) ego, ook echte vechters voor die rang &, vriendschappen en ieder dorp.

Beste stam van W68: Maai. Hier hoef ik geen woorden aan vuil te maken. Stabielste stam van alle stammen over de gehele wereld.

Beste stam speler van w68: Mind of a murderer is hier volgens mij wel op zijn plaats. Zal je altijd zien meedoen met eender welke actie dan ook. Verder wil ik toch ook even Gendry Baratheon benoemen. Ondanks dat ze de activiteit niet meer konden bolwerken, hebben ze vaak eigen groei laten liggen om de rest van de stam bij te staan (beginfase/middenfase).

De beste aanvaller van W68: Colla, Wolfpack. no caption needed.

De beste verdediger van W68: The Witch met speciale vernoeming @Theo Walcott. toch wel. In de middenfase van het spel Prachtig weerstand geboden tegen meerde stammassa's van vitare. Dankzij Witch die stand hield hebben wijzelf ook zelden moeten deffen waardoor we hen dan weer 100% OS konden bieden. Nog nooit zo'n leuke momenten gehad om 8u05 's ochtends dan die momenten. 0 dorpen kwijt, miljoenen off troepen dood en ik rustig naar 10x OS'er vdd.

Meest gezellige speler van w68: Hier plaats ik geen speler maar wel een team. Team The witch. Om het kort te schetsen: Christiaan en Sharon lijken getrouwd en René @Theo Walcott. is in sommige gevallen hun kindje die vroeg moet gaan slapen ofwel die ene broer waar ze samen tegen samenspannen om te pesten :p

Het grootste ego van W68: @Roald97 ookal vind ik het soms terecht. Hij kan mensen terecht wijzen. Soms op een puur politiek correcte manier, soms wat neerbuigend echter mist hij zijn punt nooit.

Beste leider van W68: @Roald97 kijk maar naar maai

Slechtste leider van W68: @Valar Morghulis. lekker lopen

Mooiste speler naam van W68: Unexplainable Miracle <3

Mooiste stam naam van W68: IDGAF

Beste P&P'er: @Roald97 No caption needed

Slechtste P&P'er: @aceshigh @draggyboy haha

Dikste wannabe op het W68 AF: @aceshigh

Dikste wannabe van W68(IG): Thomas Shelby Jr., wijzelf dus. Eerste keer ooit dat we meedraaien voor een wereldwinst of nog maar zo'n hoog punten aantal haalden. Jammer genoeg eindigt deze wereld in zo'n mineur met amper weerstand.

Welke speler was voor jou de grootste verassing: Ik ben niet echt de persoon die hiervoor meedraaide met de top dus ik ken(de) weinig topspelers. Met de meesten heb ik pas voor de eerste keer contact gehad, wat uitermate aangenaam was. Voor dit account waren er dus absurd veel verrassingen.

Grootste stabber van W68: LSD

Mooiste actie van W68: Vitare die in hun eigen voet schieten! Thx Guys! anders was het voor IDGAF niets geworden.

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: zie hierboven ;)

Slechtste verliezer van W68: @aceshigh

Grootste blunder van W68: Dronken treinen versturen wanneer je +- 10 dorpen hebt en om 7u timen ipv 8u

Met wie wil je een volgende wereld draaien: oude IDGAF leden, colla, pietro en pablito. Hit me up guys :*

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien: Maakt me niet uit. Stabbers hebben hun ware gezicht getoond en pro spelers ook. Volgende wereld weet je dus wie je weg kan/moet spelen en wie niet ;)

Welke speler verdient het meeste respect: @Zuur. Voor velen al vergeten, maar niet heus. Deze kerel heeft veel tegenslagen gehad deze wereld. Sommigen kon hij niets aan doen, anderen had hij misschien kunnen zien aankomen.Echter met zo veel tegenslag was ik het spelletje al lang beu geweest.

Dit om het gezaag van aces wat weg te halen!

LOVE YOU ALL

peace out
 
Reactiescore
146
WHAHAHAHA, yeah....en alweer zo'n kutlijstje.....pff wat een slijmbagger zeg, nog nooit zo'n hoop triestelingen bij elkaar gezien
 
Reactiescore
1.363
Kut Joren (of thomas :$):p, maar thanks voor de benoeming hoor xD.
 
Bovenaan