Golden Awards

Reactiescore
983
Mwa, paar dagen voordat Cave naptime had geinternt hadden we ook nog een kleine massa van hun afgeslagen. Toen een dealtje gemaakt met cave zodat mijn cos nog door konden op naptime. Als mij gevraagd wordt om me mond over een situatie te houden dan doe ik dat, en als er dan door de vijand gevraagd wordt naar die situatie zal ik inderdaad veel poep praten, maar nu wil ik daar beter in worden en het leren van de meester.

Dat jullie er liever over liegen zegt genoeg over de achterbaksheid van Cave en jullie natuurlijk. Wel komen klagen over het gedoe in c55 maar ondertussen met heel One en mb's dealtjes sluiten voor meer intern te krijgen... Tja

Er zijn wel meer dingen waar je beter in kan worden en het leren van een meester want aan de edelspam te zien hadden jullie je beter laten internen door Cave, de moeite was het echt niet.
 

Deleted User - 487710895

Guest
Dat jullie er liever over liegen zegt genoeg over de achterbaksheid van Cave en jullie natuurlijk. Wel komen klagen over het gedoe in c55 maar ondertussen met heel One en mb's dealtjes sluiten voor meer intern te krijgen... Tja

Er zijn wel meer dingen waar je beter in kan worden en het leren van een meester want aan de edelspam te zien hadden jullie je beter laten internen door Cave, de moeite was het echt niet.
NapTime = heel one? Leek er wel bijna op hoeveel wij voor de stam hadden gedaan ja, Cave had niemand uit one benaderd, zoals ik hal tig keer heb verteld was ik degene die cave benaderde. En je mond houden over een situatie is natuurlijk wat niemand zou doen, walk heeft ook uitzichzelf meteen laten weten dat ze aapje + TAS onder perma VV hadden, waarvan jullie ook nog de troepen gebruikte. De mentaliteit van walk is dat wanneer zij iets spotten wat in hun ogen vies spel is, dat ze het dan twee keer zo hard terug moeten doen. Plus de shit die ze uit zichzelf ook nog uithalen, maakt het een achterbakse stam die blijkbaar super goed zijn, maar nogsteeds deze manier van spelen nodig hebben om te winnen.

Verder speel ik niet meer op naptime w69
 
Reactiescore
1.918
rudyniet jij bent gewoon 1 grote drol
 
Reactiescore
1.478
Verkeerd verwoord gok ik. Doelend op de aspecten zonder scripts meegerekend. Dat argument is zo stom, als je vindt dat je moet leren coderen om meer uit een spel te halen, ben je achterlijk imo.
Ik kan het zelf ook niet, maar als iemand het toevallig wel kan vind ik dat diegene er ook gebruik van moet kunnen maken. En qua boostgebied, one had genoeg mb's en interns, net als walk en cave. Wat dat betreft zullen jullie de wereld ook niet verloren hebben. Activiteit is online zijn, en inzet leveren, tuurlijk telt dat mee.
 
Reactiescore
2.064
Jongens toch al dat gehaat tussen Walk. En Cave!, kunnen we niet gewoon weer de handen ineenslaan zoals vroeger en Coruscant belachelijk maken? Die wandelende diarreeplantage verdient alle spotprenten op aarde.

Walk en Cave hand in hand, coruscant is een natte krant.

Liever een natte krant, dan een wannabe abuser fan.
 
Reactiescore
766
Ik kan het zelf ook niet, maar als iemand het toevallig wel kan vind ik dat diegene er ook gebruik van moet kunnen maken. En qua boostgebied, one had genoeg mb's en interns, net als walk en cave. Wat dat betreft zullen jullie de wereld ook niet verloren hebben. Activiteit is online zijn, en inzet leveren, tuurlijk telt dat mee.
Ben ik het niet mee eens. Vroeger speelde ik warrock (weet niet wie dat kent) op een gegeven moment gebruikte iedereen een wallhack. Was niet op te sporen in die tijd, alleen sommige spelers van niveau deden dit niet (waaronder ik). Omdat het kan, en het er is, betekent het niet dat het moet.

Yes ik vergelijk scripten nu met hacken :)
 
Reactiescore
1.478
Ben ik het niet mee eens. Vroeger speelde ik warrock (weet niet wie dat kent) op een gegeven moment gebruikte iedereen een wallhack. Was niet op te sporen in die tijd, alleen sommige spelers van niveau deden dit niet (waaronder ik). Omdat het kan, en het er is, betekent het niet dat het moet.

Yes ik vergelijk scripten nu met hacken :)
Haha dan stop ik met deze discussie hoor. Zodra jij op tw een noscope door de muur krijgt praten wij verder. ;)
 
Reactiescore
1.918
1579786853681.png

vs


1579786881775.png
 
Reactiescore
766
Haha dan stop ik met deze discussie hoor. Zodra jij op tw een noscope door de muur krijgt praten wij verder. ;)
Gaat toch om de vergelijking van het voordeel behalen :(
 
Reactiescore
2.193
Jouw vergelijkingen zou enkel kloppen als script dingen automatisch deed. Kan je beter hacken en botten vergelijken en scripten met aim assistent
 
Reactiescore
766
Jouw vergelijkingen zou enkel kloppen als script dingen automatisch deed. Kan je beter hacken en botten vergelijken en scripten met aim assistent
Een script waarbij je een knop ingedrukt houdt, die farmed dan automatisch, is geen script die dingen automatisch doet? LOL
 
Reactiescore
766
Reactiescore
766
Jammer, dan vind ik het tof van je, dat je het accepteert :)
 
Bovenaan