Top & Flopspelers

Reactiescore
37
Gele Kanarie ondertussen 20k ODD? What happened?

Had de ODD al voor zijn tweede dorpje.

Ik denk dat het als volgt ging:

Gele Kanarie viel Tipp-Ex (oude eigenaar van Kanarie zijn tweede dorpje) aan, en kreeg een backtime. Vandaar de 15k ODA op Tipp-Ex, en 20k ODD op Kanarie.

Daarna heeft Kanarie het lege dorpje van Tipp-Ex gepakt.
 
Reactiescore
55
Dat gebeurt al sinds w1, niets tegenwoordig steeds vaker.

hij doelt op ik dacht w70, waar het echt een hype was om met een groot aantal kleinere spelers/stammen de grote spelers aan te pakken.
dit was daar ook een aardig succes een aantal keer.
 
Reactiescore
392
hij doelt op ik dacht w70, waar het echt een hype was om met een groot aantal kleinere spelers/stammen de grote spelers aan te pakken.
dit was daar ook een aardig succes een aantal keer.

W71 is precies hetzelfde een aantal keer geprobeerd.
 
Reactiescore
2.039
Alsnog is het iets van alle tijden van TW, wie zijn hoofd boven het maaiveld uitsteekt, wordt zijn kop eraf gehakt.
'Tegenwoordig steeds vaker' is een vrij populistische en onnodige uitspraak, tenzij je er vanaf het begin bij was en zeker weet of dit vroeger wel dan wel niet gebeurde.
 
Reactiescore
2.303
Alsnog is het iets van alle tijden van TW, wie zijn hoofd boven het maaiveld uitsteekt, wordt zijn kop eraf gehakt.
'Tegenwoordig steeds vaker' is een vrij populistische en onnodige uitspraak, tenzij je er vanaf het begin bij was en zeker weet of dit vroeger wel dan wel niet gebeurde.
stop eens me zagen achterlijken turk.
 
Reactiescore
392
Ja je
Alsnog is het iets van alle tijden van TW, wie zijn hoofd boven het maaiveld uitsteekt, wordt zijn kop eraf gehakt.
'Tegenwoordig steeds vaker' is een vrij populistische en onnodige uitspraak, tenzij je er vanaf het begin bij was en zeker weet of dit vroeger wel dan wel niet gebeurde.

Azijnzeiken op het AF is ook nog precies niet verdwenen zie ik
 
Reactiescore
55
Gewoon allergisch voor mensen die populair doen met 'tegenwoordig is alles'. Gelukkig hoef ik bij jou niet te zagen want jij zakt zo al door je stoelpoten dikke

Ach ja waarschijnlijk is 99% hier allergisch voor mensen als jij..
 
Reactiescore
2.386
We zijn niet allemaal zo
 
Bovenaan