Edelen en rooftochten

Reactiescore
392
Goedemorgen,

Dit is misschien een wat simpele vraag, maar zowel ik als mijn medespeler hebben geen flauw idee.

Hoe werkt het wanneer je in een wereld met rooftochten een dorp edelt? Worden alle rooftochten levels gereset en zul je deze zelf opnieuw moeten unlocken, blijven de rooftochten staan die de vorige eigenaar had unlocked, of is het gelinkt aan welke rooftochten je in je hoofddorp hebt unlocked?

We zijn beide na een lange pauze weer gestart op W72 en zijn dus nog een beetje nieuw wat betreft de rooftochten functie.
Alvast bedankt voor de antwoorden!

Groetjes,
Nick
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Alles wat al unlocked was in dat specifieke dorp blijft unlocked.

Dus als speler lvl 1 en 2 had unlocked heb je meteen lvl 1 en 2 beschikbaar bij overname
 
Reactiescore
392
Ha Nick,

Met de functie rooftochten kun je geen dorp edelen. Het dorp bestaat namelijk niet op de kaart ;) Rooftochten zijn er puur om grondstoffen te winnen.

Bedoelde inderdaad wat anders ;) zo'n grote noob ben ik nou ook weer niet

Alles wat al unlocked was in dat specifieke dorp blijft unlocked.

Dus als speler lvl 1 en 2 had unlocked heb je meteen lvl 1 en 2 beschikbaar bij overname

hij bedoelde wat anders Aldo.

het is per dorp gebonden @Yasuo dus het kan zijn dat dat dorp nog 0 levels heeft.

Top, bedankt guys!
 
Reactiescore
2.368
Daarnaast, als je een barbarendorp overneemt, is er standaard niks unlocked. Dus ook niet bij een speler die op delete ging of verwijderd werd voordat je het dorp overnam.
 
Reactiescore
389
Daarnaast, als je een barbarendorp overneemt, is er standaard niks unlocked. Dus ook niet bij een speler die op delete ging of verwijderd werd voordat je het dorp overnam.

Hmm, als een speler op barbaar gaat, behoud dat dorp wel de rooftochten die die had onder de speler :p
Een bb dat spawnt in de wereld en nooit wordt overgenomen heeft idd niks en een speler die geen rooftochten unlocked en op bb gaat ook niet, maar een speler die alles unlocked heeft en op bb gaat, geeft bb's die ook alles unlocked hebben :)
Ti's echt aan het dorp gebonden, maakt niet uit hoe je het dorp overneemt of van wie
 
Reactiescore
2.368
Ow whut? Rip, bedankt voor de aanvulling :redface:
 
Bovenaan