Praathoek W69

Deleted User - 487710895

Guest
Walk was zo bang voor het overgebleven van One dat ze de stam maar via VV opheffen.
 
Reactiescore
1.918
Walk was zo bang voor het overgebleven van One dat ze de stam maar via VV opheffen.

Lol meneertje 'ik ga deffen tegen Cave' duikt ook nog eens op

1578588988243.png
 

Deleted User - 24028

Guest
Walk was zo bang voor het overgebleven van One dat ze de stam maar via VV opheffen.
78686c5c59.png


4380073384.png


...
 

Deleted User - 487710895

Guest
Plannen en effectieve acties zijn altijd nog iets anders he, dat ter zijde ging het hier voornamelijk om vv draaien van accounts onder aanval van je vijandige stam met als doel je vijand te vertragen en zo zelf meer kwantiteit te verkrijgen omdat je meer tijd hebt. Dat wordt toch al wel lang gezien onder vuil spel op vele werelden hoor... Nuja vuil spel of gewoon gezien als "not done".
 
Reactiescore
1.918
1578592455306.png
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
blind ofzo, is toch heel duidelijk te zien dat aapje de vv verbreekt en zelf de stam opheft :rolleyes::rolleyes:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Was ez btw
 
Reactiescore
1.585
Walk was zo bang voor het overgebleven van One dat ze de stam maar via VV opheffen.

Nee Pim/Tim dat heb ik zelf gedaan :) wilde de award van 180 dagen in de stam nog even halen en daarna heb ik het boek One. voorgoed gesloten. Hiervoor is gekozen omdat het restant van de leden of voor Cave of voor Walk speelt dus dat leek mij niet meer dan normaal dat zij dan de MB stammen zouden joinen.
 

DeletedUser73927

Guest
Nee Pim/Tim dat heb ik zelf gedaan :) wilde de award van 180 dagen in de stam nog even halen en daarna heb ik het boek One. voorgoed gesloten. Hiervoor is gekozen omdat het restant van de leden of voor Cave of voor Walk speelt dus dat leek mij niet meer dan normaal dat zij dan de MB stammen zouden joinen.

Wisten we al, we zaten gewoon te shitposten :p
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Dag vrienden
 
Reactiescore
1.918
Terug dierenketting om aan die 10k te geraken voor Aldo?
 
Reactiescore
1.918
Bovenaan