De grote Roy show

Reactiescore
2.478
Ik snap dat het voor jullie aders ligt dan voor mij, het is nu eenmaal persoonlijker ;) Ik zal jullie dus ook niet hinderen, want het hoort bij P&P. Zelfs als ik er de toegevoegde waarde niet van inzie. Weinig mensen zullen het nog lezen en de afgelopen 15 pagina's waren al reputatie vernietigend genoeg er hoeft geen 16e en/of 17e bij.

Maar zoals ik al zei: ga jullie gang.
 
Reactiescore
389
Ik snap dat het voor jullie aders ligt dan voor mij, het is nu eenmaal persoonlijker ;) Ik zal jullie dus ook niet hinderen, want het hoort bij P&P. Zelfs als ik er de toegevoegde waarde niet van inzie. Weinig mensen zullen het nog lezen en de afgelopen 15 pagina's waren al reputatie vernietigend genoeg er hoeft geen 16e en/of 17e bij.

Maar zoals ik al zei: ga jullie gang.

Er is toch een verschil tussen 15 pagina's beschuldigingen, waarbij de dader constant zegt het niet gedaan te hebben en er geen bewijs is? Dan kan hij dat gewoon rustig vol blijven houden... Het maakt de dader ook nog een tandje erger, want zijn woord is dus nooit meer iets waard, aangezien hij hier al die tijd gwn heeft lopen liegen...
En ik snap ook niet helemaal wrm dit nog p&p is? Dat is meestal toch mekaar betichten van vuil spel (cfs stam hoppen stab) maar dit is toch gewoon keihard strafbaar? Met feiten? Dat is toch geen p&p meer? :p
 
Reactiescore
3.452
Mee eens,zeker omdat er ook een moderator bij was betrokken
 
Reactiescore
3.536
Ik snap dat het voor jullie aders ligt dan voor mij, het is nu eenmaal persoonlijker ;) Ik zal jullie dus ook niet hinderen, want het hoort bij P&P. Zelfs als ik er de toegevoegde waarde niet van inzie. Weinig mensen zullen het nog lezen en de afgelopen 15 pagina's waren al reputatie vernietigend genoeg er hoeft geen 16e en/of 17e bij.

Maar zoals ik al zei: ga jullie gang.

Wereldwijd heeft dit topic een storm aan reacties uitgelokt, het is weken lang een hot item geweest op twitter, overal waar ik kwam werd hierover gesproken, van de bakker tot de slager. Er worden zelfs besprekingen gehouden om dit te gaan verfilmen, er is een inzamel actie opgestart geweest die 3,8 miljoen euro op heeft geleverd zodat alle middelen voor handen waren om tot die waarheid te komen. Ook al is het topic tijdje dood geweest, vele mensen die dit destijds gevolgd hebben kunnen nu bij 100% duidelijkheid de waarheid aanschouwen, het laatste puzzelstukje is gelegd.


Het geeft een gevoel van ontlasting, eindelijk kunnen we weer voorruit kijken en het verleden achter ons laten, om te bouwen aan een betere toekomst voor onze kinderen.
 

DeletedUser75394

Guest
Wereldwijd heeft dit topic een storm aan reacties uitgelokt, het is weken lang een hot item geweest op twitter, overal waar ik kwam werd hierover gesproken, van de bakker tot de slager. Er worden zelfs besprekingen gehouden om dit te gaan verfilmen, er is een inzamel actie opgestart geweest die 3,8 miljoen euro op heeft geleverd zodat alle middelen voor handen waren om tot die waarheid te komen. Ook al is het topic tijdje dood geweest, vele mensen die dit destijds gevolgd hebben kunnen nu bij 100% duidelijkheid de waarheid aanschouwen, het laatste puzzelstukje is gelegd.


Het geeft een gevoel van ontlasting, eindelijk kunnen we weer voorruit kijken en het verleden achter ons laten, om te bouwen aan een betere toekomst voor onze kinderen.

Dramaqueen hahaha
 
Reactiescore
768
Ik hoorde pas vandaag over dit topic. Zit ik dit door te lezen en dan komen allemaal nostalgische dingen naar boven. Zoals de keer dat Roy mij probeerde te framen voor de 30% aftrek van Mugiwara No Luffy op W66. Dit was op 7 februari 2019. Als ik teruglees in de eerste post dat er shit gebeurde op 13 augustus 2019. Zie ik nu op Skype dat Roy mij die dag na maanden had benaderd op Skype, terwijl die mij nauwelijks sprak. Wellicht had die mij erbij willen betrekken :redface: o_O
 
Reactiescore
967
Ach het account waar Roy op zat werd voor de namechange niet voor niets stabheerser genoemd. Dit als variant op darkheerser het bekende account van W55 die niet vies was van immoraliteit.
 
Bovenaan