Spotprentjes

Reactiescore
1.918
Blijkbaar niet getuige icenoble zijn ban

He mag ik even vragen: jij was daar toch ook in de mb stam en in het begin van de wereld verkondigde je toch dat alles daar heel prettig verliep en er een leuke sfeer was? Hoezo komt het dat je nu zo kritisch bent dan, wat is er veranderd?
 

Deleted User - 482364

Guest
He mag ik even vragen: jij was daar toch ook in de mb stam en in het begin van de wereld verkondigde je toch dat alles daar heel prettig verliep en er een leuke sfeer was? Hoezo komt het dat je nu zo kritisch bent dan, wat is er veranderd?

Waarschijnlijk moest hij zijn gs afstaan aan Ice :p
 
Reactiescore
454
He mag ik even vragen: jij was daar toch ook in de mb stam en in het begin van de wereld verkondigde je toch dat alles daar heel prettig verliep en er een leuke sfeer was? Hoezo komt het dat je nu zo kritisch bent dan, wat is er veranderd?

Speelt nog steeds binnen de hi ho groep
 
Reactiescore
3.583
Ik wil aan Valentijn zijn uitleg nog toevoegen dat bv zijn account UBM 0 dorpen in de huidige plannen naar account Whale zullen gaan. Evenals een Ethereal.


@slizz, ik waardeer je zeer als poster maar hier sla je wel even de plank mis. Ik heb nergens gezegd dat UMB en Ethereal geen of nooit intern zullen worden.

Zoals je ziet in de citaat zei ik vooral ze niet interned zullen worden door Whale maar niet dat ze niet interned zouden worden. Dat terzijde deed ik deze uitspraak toen ik op mijn werk zat en op de gsm, uit men hoofd ging Whale er 0 pakken maar blijken er dan wel 4 ofzo te zijn geworden. Doet alsnog niets af van het punt ik toen wou maken dat het geen boost acc is want slechts 0,0000... % beland bij Whale uiteindelijk.

Conclusie; Je spotprent is fout.
 
Reactiescore
454
@slizz, ik waardeer je zeer als poster maar hier sla je wel even de plank mis. Ik heb nergens gezegd dat UMB en Ethereal geen of nooit intern zullen worden.

Zoals je ziet in de citaat zei ik vooral ze niet interned zullen worden door Whale maar niet dat ze niet interned zouden worden. Dat terzijde deed ik deze uitspraak toen ik op mijn werk zat en op de gsm, uit men hoofd ging Whale er 0 pakken maar blijken er dan wel 4 ofzo te zijn geworden. Doet alsnog niets af van het punt ik toen wou maken dat het geen boost acc is want slechts 0,0000... % beland bij Whale uiteindelijk.

Conclusie; Je spotprent is fout.

Hoe kan dat 0.0000 procent zijn als die er 4 pakt?
 
Reactiescore
3.583
Er staan puntjes achter als in er volgt nog een getal achter de nulletjes, ik ga enkel niet berekenen hoeveel % het is dat laat ik aan de nerds over. Kan zomaar zijn het zelfs boven de 1 ligt, idk.
 
Reactiescore
454
Er staan puntjes achter als in er volgt nog een getal achter de nulletjes, ik ga enkel niet berekenen hoeveel % het is dat laat ik aan de nerds over. Kan zomaar zijn het zelfs boven de 1 ligt, idk.

In feite maakt het niet uit of ze naar save gaan of niet het blijven boost door interns
Aangezien ze toch naar fier gaan blijft het boost percentage toch op 100%
 
Reactiescore
3.583
In feite maakt het niet uit of ze naar save gaan of niet het blijven boost door interns
Aangezien ze toch naar fier gaan blijft het boost percentage toch op 100%

Dat zie je dan compleet fout. Boosten en internen is nogmaals een verschil. Stel Whale start met Ethereal en UBM (zijn boost accounts) zoals HiHo beweerd, is het vreemd Whale amper tot niets van zijn boost accounts zal gaan edelen. In hoeverre kan je dan nog spreken van boost accounts als ze niet worden gefarmed en niet worden ge edeld door het account waarvoor ze in functie spelen.

Tenzij je nu gaat beweren Whale in opdracht van Fier is gestart en hij boost accounts moest regelen voor ons. Dan zou je uitleg nog steek houden maar dwalen we enkel maar verder af in de onzinnigheid.
 
Bovenaan