Praathoek

Reactiescore
2.368
Rekenwonder, ik begin met abusen!
 
Reactiescore
524
Voor 30pp aan gs verkopen om vervolgens de -20% gebruiken is enkel slim spelen en verstandig omgaan met je GS.
Je hoeft het niet te doen maar dan benadeel je enkel jezelf ipv dat het een 'abuser' is die zichzelf bevoordeeld tov anderen
 

DeletedUser79303

Guest
Voor 30pp aan gs verkopen om vervolgens de -20% gebruiken is enkel slim spelen en verstandig omgaan met je GS.
Je hoeft het niet te doen maar dan benadeel je enkel jezelf ipv dat het een 'abuser' is die zichzelf bevoordeeld tov anderen
Heyyyy, iemand die het snapt :)
 

DeletedUser79303

Guest
PP is sinds w38 nou eenmaal een nieuwe vorm van gs farmen (zonder dat er echt geld aan te pas komt)
 
Reactiescore
94
Haha, ik was ook niet geheel serieus. Vind alle vormen van pp gebruik wel gedoogd. Het is anders dan hoe het vroegâh was, maar er valt prima tegen te spelen.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Alsof je efficiënt met je pp moet omspringen, iedereen heeft toch 20K gemiddeld rondslingeren, lekker alles aan -20% zetten
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Graag word ik bij deze aangesproken als "beste grondstof verzamelaar ooit". Sjow teh respecc
 
Reactiescore
2.368
Reactiescore
2.478
Roven is voor noobs
 
Reactiescore
2.368
iedereen is bang van je aldo
 
Reactiescore
2.303
al die noobs die hier pp abusen vallen toch door de mand zodra er aanvallen komen.
 
Bovenaan