Golden Awards (special addition)

Reactiescore
1.918
jo dat wit maakt mensen blind
 
Reactiescore
382
jo dat wit maakt mensen blind
Moest die delen ff selecteren om het duidelijk te kunnen lezen :p
Meest onderschatte speler:

Sint Jong-un
., deze schatjes staan misschien nog laag op de ranglijst, maar heb echt het allergrootste vertrouwen dat ze binnenkort naar hun verdiende rang gaan! Zit echt een top team op! En ze hebben Peffkuh ofcourse <3. En Johwahwowh <3.
En thanks, we doen ons best :)
 
Reactiescore
306
Slechtste leiders:

...

Jakob: Mijn oude stabber vriend was leider van Hiho hoorde ik, toen moest ik al lachen :p. Die kerel leider?!?!?!? A fijn, ik had al voorspeld dat hij het zou verkloten en ja hoor, de eerste geruchten kwam al dat hij zonder te overleggen naps opzei, waardoor er veel intern gezeik kwam. Daarna heeft meneer nog een bijna bg met toaw verklooit, nog mooier xD. (vind het daarom wel mooi dat ze elkaar lekker salty gaan afzeiken, heerlijk :p) Als hij nog meer gaat verkloten ga ik nog meer lachen, dus ga zo door noobje! Had het al verwacht dat je zou falen xD. En ofc staat hij dat O.P boosten toe en zegt er niks van..
Laat ook weer toe dat er info gelekt wordt door Carlo ;). Maarja, het gevolg zie je nu met de ban, goed aangepakt van het support. :)
Aan dit tekstje te lezen geeft carlo precies wel stevige intel
 
Reactiescore
1.365
Ongelofelijke kut kleuren maar wel een mooi lijstje Chrissie!
Beste speler had in het rood gemogen ipv de meest onzichtbare kleur maar vooruit, ik kom net aan lezen dat wij het zijn.

Xxx

Was idd een test of jij wel echt snipe ogen had wessie pessie <3. En gun mensen leesplezier, dus ze moeten de moeite doen :p. Échte snipers lezen alles in 1x!
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Tis weer tijd voor een super mooi lijstje :D.
Veel lees plezier! Alvast excuses voor de spelfouten e.d, als ik verkeerd typ ofzo.



Beste speler:


M'n schatjes van The American Sniper!
Als je met Rammy, Lucje, Wessie, Rickie, Yvootje, die dikke en nog 4/5 lui op een account zit, is het accountje wel verplicht om super goed te zijn! (alleen de stabber erop maakt het dan wel wat slechter, maarja geen enkel account is perfect). Ik hoop dat ze zich binnenkort eens goed gaan bewijzen! Heb er alle vertrouwen in!



Beste stam:


Fier
is momenteel de te kloppen stam, meest stabiel en heeft de beste kansen om deze wereld te winnen, in een later stuk geef ik onderbouwing waarom.



De beste stam speler:


Amen
; deze lui doen echt suuuuper veel voor de stam qua zaken e.d. en zijn niet vies van een klusje op een ander account!
Voor de andere stammen weet ik het niet zo goed, dus die laat ik open.



Het grootste ego:


Ikzelf
, eigenlijk weinig uitleg nodig, kunnen jullie zelf wel invullen :p.



Beste leiders:

De leiding van Fier! Hebben mooie recruits gefixt, ookal kwamen die door fouten van anderen. :p
Zorgen voor een goeie sfeer en regelen alles super goed, ben erg tevreden over ze! :)


Slechtste leiders:

Melvin
: Is in feite een open boek, dropt alle info zowat in een oude chat, waardoor bepaalde recruits niet door konden gaan. Gaat daarna uit woede voor z'n eigen fout dreigen met kata's, CF's en die meuk. We zullen ook zien of hij zich aan zn woord houdt. En hij gedraagt zich onprofessioneel op het AF en private voor een leider naar mijn smaak. Daarnaast staat hij die kinderachtige supports toe, omdat ze niet tegen hun verlies kunnen. Hopelijk kan hij het tegendeel bewijzen in de nabije toekomst! :D


Jakob: Mijn oude stabber vriend was leider van Hiho hoorde ik, toen moest ik al lachen :p. Die kerel leider?!?!?!? A fijn, ik had al voorspeld dat hij het zou verkloten en ja hoor, de eerste geruchten kwam al dat hij zonder te overleggen naps opzei, waardoor er veel intern gezeik kwam. Daarna heeft meneer nog een bijna bg met toaw verklooit, nog mooier xD. (vind het daarom wel mooi dat ze elkaar lekker salty gaan afzeiken, heerlijk :p) Als hij nog meer gaat verkloten ga ik nog meer lachen, dus ga zo door noobje! Had het al verwacht dat je zou falen xD. En ofc staat hij dat O.P boosten toe en zegt er niks van..
Laat ook weer toe dat er info gelekt wordt door Carlo ;). Maarja, het gevolg zie je nu met de ban, goed aangepakt van het support. :)



Meest overschatte stam:


Toaw
, als ze zo doorgaan, gaan ze het niet ver schoppen ;). Keep it fair! Het is tribalwars, geen supportwars! (kut flex jatte mn tekst! :( )



Meest overschatte speler:


Moet ik toch QQEEZZ neerzetten, zat te twijfelen tussen QQ en fanta.. Heeft voor zijn punten aantal een érg lage ODA/ODD/ODS gehalte.. Waardoor zij altijd wel kunnen farmen/verzamelen. Daarnaast moet ik toegeven dat zij nog meer BB's geëdeld hebben dan dat wij hebben! De boefjes!! En tja, ze hebben een run geschiedenis, dus hoop dat ze zich voor hunzelf kunnen bewijzen in de toekomst.



Meest onderschatte speler:

Sint Jong-un
., deze schatjes staan misschien nog laag op de ranglijst, maar heb echt het allergrootste vertrouwen dat ze binnenkort naar hun verdiende rang gaan! Zit echt een top team op! En ze hebben Peffkuh ofcourse <3. En Johwahwowh <3.



Met wie zou zeker graag in een stam zitten:


Pfoe, genoeg mensen.. Wessie, Rammie, Rickie, Lucjee, Die dikke stofzuiger van een Frunk, Adriaantje, Jonahtje, De speler van Kanade Tachibana, de super awesome schatjes van Firefox :) En nog wel wat lui, maar dan blijf ik typen xD.



Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:


Janklui, stabbers en mensen die niks positiefs in kunnen brengen. Voor de rest maakt het mij niet zo super veel uit :p.



Mooiste spelers naam:


Kanade Tachibana,
klinkt te animeachtig om het niet te liken ofc <3.




Mooiste stam naam:


Alea lacta Est., klinkt teveel als mijn accie :O.



Het tofste topic:


Golden awards (special edition)



Het domste topic:


Jank topics die nergens op slaan.



Favoriete forum poster:


@Haico natuurlijk! <3


Minst favoriete forum posters:


Mensen die op deze wereld posten en n grote bek hebben, maar niet op deze wereld spelen, rot aub toch op..



Dikste wannabes op het forum:


Die memelui die grappig willen doen, maar niet op deze wereld spelen..
En daarnaast ook Icenoble en Ahouse, komt 0 nuttigs vanaf. En natuurlijk ook die Frunk
.


Dikste wannabe in het spel:


Darkknight,
krijgt 1x aanvallen, gaat meteen met erge ziektes schelden en je famillie de (...) wensen. Dat vind ik het meest domme/onrespectvolle wat je kan doen. ''ithoughtshewas18'', maar hun gedrag is eerder jonger dan 18.



Mooiste profiel foto van spelers:


Bekijk bijlage 16830 <3 <3 <3 <3 Jaloers op zo'n awesome plaatje :p.


Bekijk bijlage 16831 :D



Mooiste profiel foto's van stammen:


Bekijk bijlage 16832 Badass Kerstman is natuurlijk erg awesome :D.


Bekijk bijlage 16833 Deze is natuurlijk het allermooiste! <3



Mooiste actie van de wereld:


De recruits van aao en ill domi :).



Meest belovende speler voor de toekomst:


Amen,
heb er alle vertrouwen in dat hij jullie allemaal gaat verassen!



Meest belovende stam voor de toekomst:


Fier.



Grootste blunder:


De 100 dorpen wedstrijd op 2 minuten verliezen van QQ :(. Gelukkig hebben we ze wel geowned op de 1 mil wedstrijd! >:)



Voor wie heb je nu echt respect:


M'n cos en dan vooral Dennis en Sven die erg leuk weer zijn begonnen en mij vroegen om weer als vanouds mee te spelen :).



Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:


M'n stammies weten me altijd positief te prikkelen om beter te presteren :p (jullie weten jezelf wel als je dit leest xD, stomme trollen :p)



Ik wil graag nog meedelen dat:


Frunk wil dat ik hem hierin vermeld, anders maakte hij mij af, dus hierbij: FRUNK JE STAAT IN HET LIJSTJE!
En Haico is bae <3.

Wil nog best wat screens droppen om te laten zien in hoeverre die overstap van iL Leone en AAO mijn fout is, maar wilde het AF eigenlijk dat gezeik besparen. Als je dan met zulke toch wel lullige en slecht onderbouwde argumenten komt om mij een slechte leider te noemen begin ik toch te twijfelen. Achja, ik pak nog steeds de hot chicks terwijl jij ze slechts leuk vindt :cool:.
 

DeletedUser78317

Guest
B2b je heb gewoon geblundert.


Maar mooi te horen dat je geen hulp van alea heb gehad, scheelt mij verdere beargumentatie
 
Reactiescore
1.365
Wil nog best wat screens droppen om te laten zien in hoeverre die overstap van iL Leone en AAO mijn fout is, maar wilde het AF eigenlijk dat gezeik besparen. Als je dan met zulke toch wel lullige en slecht onderbouwde argumenten komt om mij een slechte leider te noemen begin ik toch te twijfelen. Achja, ik pak nog steeds de hot chicks terwijl jij ze slechts leuk vindt :cool:.

Heb toch zelf met ze gepraat slimbo. Heb de gesprekken geregeld met hun, vraag ze maar na:p. Dus ik weet donders goed wat de doorslag was . Daarna wil jij kinderachtig gaan spelen met katas, cfs en dat gejank, omdat jij jouw fout niet wilt accepteren. Sorry dan vind ik jou aardig slecht als leider. en laten we nog niet beginnen over de bg die je met hiho wou, hoezo onzeker over je zaak als stam :p.
 
Reactiescore
3.584
Lichtelijke subjectief lijstje mogen wel stellen denk ik. Verder deed dat wit nog meer pijn aan mijn ogen dan de handtekening van Jelle op Cherno. Ben het ook niet echt eens met de slechtste leider nominatie van Melvin, denk hij zich goed inzet voor zijn stam in een moeilijke positie.
 
Reactiescore
1.365

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Heb toch zelf met ze gepraat slimbo. Heb de gesprekken geregeld met hun, vraag ze maar na:p. Dus ik weet donders goed wat de doorslag was . Daarna wil jij kinderachtig gaan spelen met katas, cfs en dat gejank, omdat jij jouw fout niet wilt accepteren. Sorry dan vind ik jou aardig slecht als leider. en laten we nog niet beginnen over de bg die je met hiho wou, hoezo onzeker over je zaak als stam :p.

Welke fout moet ik van mezelf accepteren dan? Dat ik beloftes en een 'herenakkoord' van spelers te serieus neem? Naja als je dat als mijn fout neer wilt zetten, doe je ding.

Verder onzeker over mijn zaak zijn als stam? Je hoeft geen hogere wiskunde te hebben om in te zien dat zowel Hi Ho als Fier een aanzienlijk groter potentieel gebied hebben/kunnen edelen. Logisch dat we dan kijken naar mogelijkheden om de kaarten anders te schudden toch? Heb gelukkig al vanaf genoeg oud-stamgenoten en huidige stamgenoten doorgekregen dat jij morgenochtend prima plaats kan nemen op de sociale werkplaats, dus een verdere discussie lijkt me niet nodig.
 
Reactiescore
306
Jup, die heeft jullie ban doorgeluld xd. Lekkere secure stam zijn jullie.
giphy.gif
 
Reactiescore
1.037
Tis weer tijd voor een super mooi lijstje :D.
Veel lees plezier! Alvast excuses voor de spelfouten e.d, als ik verkeerd typ ofzo.



Beste speler:


M'n schatjes van The American Sniper!
Als je met Rammy, Lucje, Wessie, Rickie, Yvootje, die dikke en nog 4/5 lui op een account zit, is het accountje wel verplicht om super goed te zijn! (alleen de stabber erop maakt het dan wel wat slechter, maarja geen enkel account is perfect). Ik hoop dat ze zich binnenkort eens goed gaan bewijzen! Heb er alle vertrouwen in!



Beste stam:


Fier
is momenteel de te kloppen stam, meest stabiel en heeft de beste kansen om deze wereld te winnen, in een later stuk geef ik onderbouwing waarom.



De beste stam speler:


Amen
; deze lui doen echt suuuuper veel voor de stam qua zaken e.d. en zijn niet vies van een klusje op een ander account!
Voor de andere stammen weet ik het niet zo goed, dus die laat ik open.



Het grootste ego:


Ikzelf
, eigenlijk weinig uitleg nodig, kunnen jullie zelf wel invullen :p.



Beste leiders:

De leiding van Fier! Hebben mooie recruits gefixt, ookal kwamen die door fouten van anderen. :p
Zorgen voor een goeie sfeer en regelen alles super goed, ben erg tevreden over ze! :)


Slechtste leiders:

Melvin
: Is in feite een open boek, dropt alle info zowat in een oude chat, waardoor bepaalde recruits niet door konden gaan. Gaat daarna uit woede voor z'n eigen fout dreigen met kata's, CF's en die meuk. We zullen ook zien of hij zich aan zn woord houdt. En hij gedraagt zich onprofessioneel op het AF en private voor een leider naar mijn smaak. Daarnaast staat hij die kinderachtige supports toe, omdat ze niet tegen hun verlies kunnen. Hopelijk kan hij het tegendeel bewijzen in de nabije toekomst! :D


Jakob: Mijn oude stabber vriend was leider van Hiho hoorde ik, toen moest ik al lachen :p. Die kerel leider?!?!?!? A fijn, ik had al voorspeld dat hij het zou verkloten en ja hoor, de eerste geruchten kwam al dat hij zonder te overleggen naps opzei, waardoor er veel intern gezeik kwam. Daarna heeft meneer nog een bijna bg met toaw verklooit, nog mooier xD. (vind het daarom wel mooi dat ze elkaar lekker salty gaan afzeiken, heerlijk :p) Als hij nog meer gaat verkloten ga ik nog meer lachen, dus ga zo door noobje! Had het al verwacht dat je zou falen xD. En ofc staat hij dat O.P boosten toe en zegt er niks van..
Laat ook weer toe dat er info gelekt wordt door Carlo ;). Maarja, het gevolg zie je nu met de ban, goed aangepakt van het support. :)



Meest overschatte stam:


Toaw
, als ze zo doorgaan, gaan ze het niet ver schoppen ;). Keep it fair! Het is tribalwars, geen supportwars! (kut flex jatte mn tekst! :( )



Meest overschatte speler:


Moet ik toch QQEEZZ neerzetten, zat te twijfelen tussen QQ en fanta.. Heeft voor zijn punten aantal een érg lage ODA/ODD/ODS gehalte.. Waardoor zij altijd wel kunnen farmen/verzamelen. Daarnaast moet ik toegeven dat zij nog meer BB's geëdeld hebben dan dat wij hebben! De boefjes!! En tja, ze hebben een run geschiedenis, dus hoop dat ze zich voor hunzelf kunnen bewijzen in de toekomst.



Meest onderschatte speler:

Sint Jong-un
., deze schatjes staan misschien nog laag op de ranglijst, maar heb echt het allergrootste vertrouwen dat ze binnenkort naar hun verdiende rang gaan! Zit echt een top team op! En ze hebben Peffkuh ofcourse <3. En Johwahwowh <3.



Met wie zou zeker graag in een stam zitten:


Pfoe, genoeg mensen.. Wessie, Rammie, Rickie, Lucjee, Die dikke stofzuiger van een Frunk, Adriaantje, Jonahtje, De speler van Kanade Tachibana, de super awesome schatjes van Firefox :) En nog wel wat lui, maar dan blijf ik typen xD.



Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:


Janklui, stabbers en mensen die niks positiefs in kunnen brengen. Voor de rest maakt het mij niet zo super veel uit :p.



Mooiste spelers naam:


Kanade Tachibana,
klinkt te animeachtig om het niet te liken ofc <3.




Mooiste stam naam:


Alea lacta Est., klinkt teveel als mijn accie :O.



Het tofste topic:


Golden awards (special edition)



Het domste topic:


Jank topics die nergens op slaan.



Favoriete forum poster:


@Haico natuurlijk! <3


Minst favoriete forum posters:


Mensen die op deze wereld posten en n grote bek hebben, maar niet op deze wereld spelen, rot aub toch op..



Dikste wannabes op het forum:


Die memelui die grappig willen doen, maar niet op deze wereld spelen..
En daarnaast ook Icenoble en Ahouse, komt 0 nuttigs vanaf. En natuurlijk ook die Frunk
.


Dikste wannabe in het spel:


Darkknight,
krijgt 1x aanvallen, gaat meteen met erge ziektes schelden en je famillie de (...) wensen. Dat vind ik het meest domme/onrespectvolle wat je kan doen. ''ithoughtshewas18'', maar hun gedrag is eerder jonger dan 18.



Mooiste profiel foto van spelers:


Bekijk bijlage 16830 <3 <3 <3 <3 Jaloers op zo'n awesome plaatje :p.


Bekijk bijlage 16831 :D



Mooiste profiel foto's van stammen:


Bekijk bijlage 16832 Badass Kerstman is natuurlijk erg awesome :D.


Bekijk bijlage 16833 Deze is natuurlijk het allermooiste! <3



Mooiste actie van de wereld:


De recruits van aao en ill domi :).



Meest belovende speler voor de toekomst:


Amen,
heb er alle vertrouwen in dat hij jullie allemaal gaat verassen!



Meest belovende stam voor de toekomst:


Fier.



Grootste blunder:


De 100 dorpen wedstrijd op 2 minuten verliezen van QQ :(. Gelukkig hebben we ze wel geowned op de 1 mil wedstrijd! >:)



Voor wie heb je nu echt respect:


M'n cos en dan vooral Dennis en Sven die erg leuk weer zijn begonnen en mij vroegen om weer als vanouds mee te spelen :).



Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:


M'n stammies weten me altijd positief te prikkelen om beter te presteren :p (jullie weten jezelf wel als je dit leest xD, stomme trollen :p)



Ik wil graag nog meedelen dat:


Frunk wil dat ik hem hierin vermeld, anders maakte hij mij af, dus hierbij: FRUNK JE STAAT IN HET LIJSTJE!
En Haico is bae <3.
Gestopt met lezen bij het eerste witte woord, wat is er mis met zwart als letterkleur lol
 
Bovenaan