Spotprentjes

Reactiescore
3.576
haha neh, nu worden ze gedwongen consequent te zijn. zou de tw community ook moeten doen :).

Consequent zijn is niet altijd goed. Mensen willen rechtvaardigheid boven consequentie. Hands is hands regel brengt geen rechtvaardigheid, sterker nog, er worden nu meer onterechte penalty's gegeven dan er voor deze regel wel of geen onterechte penalty's werden gegeven.

Een scheids moet maar proberen zo consequent mogelijk te fluiten en of die dan fout zit of niet, bij deze nieuwe regel zitten ze theoretisch nooit fout maar neemt niet weg er wel veel onterechte strafschoppen gegeven worden.
 
Reactiescore
300


Vergeet je deze nou gewoon?
il_570xN.1152083165_nmq1.jpg
 
Reactiescore
2.444
Consequent zijn is niet altijd goed. Mensen willen rechtvaardigheid boven consequentie. Hands is hands regel brengt geen rechtvaardigheid, sterker nog, er worden nu meer onterechte penalty's gegeven dan er voor deze regel wel of geen onterechte penalty's werden gegeven.

Een scheids moet maar proberen zo consequent mogelijk te fluiten en of die dan fout zit of niet, bij deze nieuwe regel zitten ze theoretisch nooit fout maar neemt niet weg er wel veel onterechte strafschoppen gegeven worden.

Maar bij een verandering van de interpretatie van de regels wordt zoiets wel aangegeven en gecommuniceerd anders kan dit voor een hoop frustratie zorgen ;).
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik weet nog niet wat ik leuker vind, de film of de bewering.

Ah laat me raden:

Paradise dodged jullie aanvallen door een clear op ons te sturen en jullie edelen toevallig na aankomst het dorp pas? Zal verder absoluut niet aan de kant van Hi Ho staan.
 

Deleted User - 487710895

Guest
Consequent zijn is niet altijd goed. Mensen willen rechtvaardigheid boven consequentie. Hands is hands regel brengt geen rechtvaardigheid, sterker nog, er worden nu meer onterechte penalty's gegeven dan er voor deze regel wel of geen onterechte penalty's werden gegeven.

Een scheids moet maar proberen zo consequent mogelijk te fluiten en of die dan fout zit of niet, bij deze nieuwe regel zitten ze theoretisch nooit fout maar neemt niet weg er wel veel onterechte strafschoppen gegeven worden.
Slechte vergelijking, en de logica is ook ver te zoeken.
Voetbal is veel meer een moment opname en daar moeten beslissingen binnen secondes (of tegenwoordig soms minuten...) genomen worden. De scheids moet inderdaad zo consequent mogelijk fluiten om hierdoor zo rechtvaardig voor beide partijen te zijn, het ene hoeft het andere niet uit te sluiten. Wanneer een scheids voor dezelfde handsbal, in dezelfde wedstrijd, voor de ene partij wel een overtreding geeft en voor de andere niet is die inconsequent bezig en onrechtvaardig naar de benadeelde partij. Tw support team heeft en nemen tijd zat voor zo'n beslissing, als je hier wat cases vergelijkt vind ik dat je kan stellen dat er inconsequent gehandeld wordt.
 
Reactiescore
3.457
Slechte vergelijking, en de logica is ook ver te zoeken.
Voetbal is veel meer een moment opname en daar moeten beslissingen binnen secondes (of tegenwoordig soms minuten...) genomen worden. De scheids moet inderdaad zo consequent mogelijk fluiten om hierdoor zo rechtvaardig voor beide partijen te zijn, het ene hoeft het andere niet uit te sluiten. Wanneer een scheids voor dezelfde handsbal, in dezelfde wedstrijd, voor de ene partij wel een overtreding geeft en voor de andere niet is die inconsequent bezig en onrechtvaardig naar de benadeelde partij. Tw support team heeft en nemen tijd zat voor zo'n beslissing, als je hier wat cases vergelijkt vind ik dat je kan stellen dat er inconsequent gehandeld wordt.
Als ze net zo hebben geboost als Ice dmv het farmen van hun intern ,extra pakketten inzetten enzo,dan heb je een punt .
Want daarvoor is immers toch de ban gegeven ?
 
Reactiescore
3.457
dan weet jij meer dan ik.. Ice is niet gebanned door het farmen van mb's.... dat is trouwens al 10x gezegd maar jij leest maar half
Dus jullie hebben uitleg gekregen van support waarom wel?
Nah vertel eens..
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
1.283

Ooh gekkie, zeg dan dat het niet om een spy gaat maar om een speler die ons meer gunde dan taow.
Ben blij dat je hier promoot dat wij dat dorp keurig en direct afgestaan hebben nadat we zelf van mening waren dat we dat met die ligging niet konden maken (Ooh nee dat deed je niet)

Je haalt nu wel 2 dingen door elkaar, een spy verraad zijn stam en dat heeft hier 0 mee te maken.

Zo, is alles weer helder :)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ooh gekkie, zeg dan dat het niet om een spy gaat maar om een speler die ons meer gunde dan taow.
Ben blij dat je hier promoot dat wij dat dorp keurig en direct afgestaan hebben nadat we zelf van mening waren dat we dat met die ligging niet konden maken (Ooh nee dat deed je niet)

Je haalt nu wel 2 dingen door elkaar, een verraad zijn stam en niet de vijand van de vijand.

Zo, is alles weer helder :)

Ik zeg toch ook niets vervelends over jullie, maar maakte een meme over Killb! ;)
Het is toch raar dat Paradise de vijand van zijn stam helpt..
 
Reactiescore
1.283
Ik zeg toch ook niets vervelends over jullie, maar maakte een meme over Killb! ;)
Het is toch raar dat Paradise de vijand van zijn stam helpt..

Tenzij het normaal als prettig ervaren word dat er openbaar beweerd word dat je als stam zijnde spy’s gebruikt is het verder niet vervelend nee. :)
Terug naar de prentjes maar weer schatje
 
Bovenaan