Praathoek

Reactiescore
1.367
Dacht dat het ook was voor unieke eenhoorns? Ik zal de oude teksten zo even nalezen.

Die oude teksten zijn fabeltjes, verzonnen door dictators om het volk rustig te houden
 
Reactiescore
1.367
Wel saaie wereld, nu al tijden geen aanvallen tussen de top 3 stammen.
De vraag is of ze ooit nog komen
 
Reactiescore
581
Niet zemelen he... ik zou het liefst elke 13 dagen op Pion en co willen bashen, maar dat is niet wat de stam wil... dus dan ook niet zeiken.
 
Reactiescore
1.454
Niet zemelen he... ik zou het liefst elke 13 dagen op Pion en co willen bashen, maar dat is niet wat de stam wil... dus dan ook niet zeiken.

Zou wel leuk zijn als Pion en INNI ook wat zouden doen in plaats van structureel de rim te clusterfucken...
 
Reactiescore
1.367
Niet zemelen he... ik zou het liefst elke 13 dagen op Pion en co willen bashen, maar dat is niet wat de stam wil... dus dan ook niet zeiken.

Zeker wel zeiken, ze kunnen zelf ook keer aanvallen
 
Reactiescore
581
Nou ja, Da Ownageboy is voornamelijk def, dat valt wat lastig aan en BigB. heeft toch echt zijn hele stam nodig, wil hij ook maar kans maken op 1 dorpje. Dus dan maar niet aanvallen, tot de noobjes op zijn... vermoed ik.
 

DeletedUser81223

Guest
Zou wel leuk zijn als Pion en INNI ook wat zouden doen in plaats van structureel de rim te clusterfucken...

Niet zon grote mond pianistje ;) Schijnbaar mag het gewoon op alle stammen behalve de 3 stammen waar afspraken mee waren. Dit is letterlijk een reactie van een van je stamgenoten(Johnny English). Iets van de pot verwijt..... Dacht zelf dat jullie graag het voorbeeld voor de hele wereld wilden zijn, maar heb dat waanbeeld maar laten varen ;)

En v.w.b. de lijn met Pony, vraag hem anders zelf hoe hij er over denkt? Hebben gwn samen een lijn afgesproken waar we binnen blijven tot nu toe. Dus als hij daar moeilijk over gaat doen(zal hij niet doen dat weet ik) dan mag hij zelf ook dorpen inleveren ;)
 
Reactiescore
967
Niet zon grote mond pianistje ;) Schijnbaar mag het gewoon op alle stammen behalve de 3 stammen waar afspraken mee waren. Dit is letterlijk een reactie van een van je stamgenoten(Johnny English). Iets van de pot verwijt..... Dacht zelf dat jullie graag het voorbeeld voor de hele wereld wilden zijn, maar heb dat waanbeeld maar laten varen ;)

En v.w.b. de lijn met Pony, vraag hem anders zelf hoe hij er over denkt? Hebben gwn samen een lijn afgesproken waar we binnen blijven tot nu toe. Dus als hij daar moeilijk over gaat doen(zal hij niet doen dat weet ik) dan mag hij zelf ook dorpen inleveren ;)

Er waren inderdaad misverstanden binnen onze stam over wat de regels precies waren, sommige waren in de interpretatie dat alleen de katas regeling globaal (ook voor de rimstammen) gelden, toen dit niet zo bleek te zijn is de cf vrijwel direct zonder enig bezwaar terug gegeven en is er een excuses aangeboden. Zou jullie sieren om dit ook zo op te pakken.
 

DeletedUser81223

Guest
Er waren inderdaad misverstanden binnen onze stam over wat de regels precies waren, sommige waren in de interpretatie dat alleen de katas regeling globaal (ook voor de rimstammen) gelden, toen dit niet zo bleek te zijn is de cf vrijwel direct zonder enig bezwaar terug gegeven en is er een excuses aangeboden. Zou jullie sieren om dit ook zo op te pakken.

Dat heb ik gezien ja, en dat is inderdaad netjes gedaan, v.w.b. het acc Dorpmafketels1 vraag ik me nog steeds af wie er problemen mee heeft? Heb de stam die er ligt namelijk nog niet gehoord, en dat vecht ik ook liever zelf met ze uit zonder een hoop gezeik, of gaat het je nog steeds om Pony? Daarnaast hebben zij(Verzet) door mij heen geedeld en andersom, ik heb er geen problemen mee en zei ook niet heb ik het idee?. Denk dat deze situatie lekker IG uitgespeeld word op een leuke manier.
 
Reactiescore
533
Niet zon grote mond pianistje ;) Schijnbaar mag het gewoon op alle stammen behalve de 3 stammen waar afspraken mee waren. Dit is letterlijk een reactie van een van je stamgenoten(Johnny English). Iets van de pot verwijt..... Dacht zelf dat jullie graag het voorbeeld voor de hele wereld wilden zijn, maar heb dat waanbeeld maar laten varen ;)

En v.w.b. de lijn met Pony, vraag hem anders zelf hoe hij er over denkt? Hebben gwn samen een lijn afgesproken waar we binnen blijven tot nu toe. Dus als hij daar moeilijk over gaat doen(zal hij niet doen dat weet ik) dan mag hij zelf ook dorpen inleveren ;)
Ik was initieel (in de whatsapp-chat bij ons?) onder de veronderstelling dat dit enkel geldig was voor de 3 stammen.

Vraag me af hoe jij dan aan die intel komt.
 
Reactiescore
533
Ik heb 1 pm teruggevonden waar Danny in de veronderstelling was dat cf's niet voor de rim gelde.
Even verder zegt hij al dat hij niet akkoord was met de cf en de volgende dag was het probleem al gefixed in samenspraak met Uno.

Waarom haal je dit dan aan?
 
Reactiescore
1.478
Iemand moet beter in zijn atlas kijken want er zijn per ongeluk incs bij ons terechtgekomen.
 
Reactiescore
415
achja die gasten kunnen hunm kaart gewoon niet lezen. Sturen opeens incs op spelers waar heel hun stam geen front mee heeft :eek:
 
Reactiescore
35
Ik kan me niet meer herinneren wat een front ookalweer was. Iemand dit dit even voor me kan ophelderen? Thanks!
 
Bovenaan