Dpschut/ Hi Ho

Reactiescore
7.931
Ondanks dat het wellicht niet goed onderbouwde topics zijn, komen wel altijd dezelfde namen terug. Ook dezelfde namen die op andere werelden zijn aangesproken. Wellicht moeten die personen zich eens achter de oren krabben, maar ze zijn zich waarschijnlijk wel bewust van hun handelen op tw.
 
Reactiescore
786
Hebben jullie geen Discord of Skype om zaken te bespreken? Of communiceren jullie alles via het Algemeen forum. Versta werkelijk geen hol van dit hele gebeuren en deze post. En het lijkt wel alsof er vervolgens een onderonsje ontstaat waar de helft van het forum niks mee kaan

Ga lijstjes plaatsen bij Golden Awards ipv over elke ontdekte pm of elke beweging die een bepaalde speler maakt een topic te openen.
 
Reactiescore
0
Ik ga niet eens alles lezen XD. Enige wat ik heb te zeggen is dat ik tijdens de massa aanvallen gekregen heb van gis-boy die zou fuseren met paradise. Dus dat hier al een samenwerking of op zijn minst een gedachte achter zat om mij aan te vallen.

voor de rest heb ik geen contact met jullie gehad ;) op afspraken te maken en heb indd mijn keuze gelegd bij hi ho en dat was allang duidelijk :p

Nooit over een fusie gesproken zelfs ;)
 
Reactiescore
344
Hiernaast wel meer duidelijkheid als gewenst is ;)
 

Bijlagen

  • 5B3192E9-8203-43BA-865D-CD46CC83F418.jpeg
    5B3192E9-8203-43BA-865D-CD46CC83F418.jpeg
    518,7 KB · Weergaven: 59

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ondanks dat het wellicht niet goed onderbouwde topics zijn, komen wel altijd dezelfde namen terug. Ook dezelfde namen die op andere werelden zijn aangesproken. Wellicht moeten die personen zich eens achter de oren krabben, maar ze zijn zich waarschijnlijk wel bewust van hun handelen op tw.

Speel je 71?
 
Reactiescore
3.576
Enige beweegreden dat ik speel is omdat ik kyuka zo min mogelijk iets te gunnen.

Als dat je enige beweegreden is om dit spel hier op deze wereld te spelen zou ik je aanraden onmiddellijk te stoppen. Je doet jezelf enkel maar een lijdensweg aan, tijd die je beter steekt in dingen waarom je niet gefrustreerd raakt :)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Man man man volgens mij heb je er een levenswerk van gemaakt om Hi Ho in een zwart daglicht te stellen.
Maar wat beweer je nu eigenlijk precies? Zoals je zelf al zegt kan TAS de VV van DPschut niet gepakt hebben gezien de dorpen die geedeld zijn (VV regel).
Dat DPschut geholpen wordt tegen TaoW is toch niet meer dan logisch? Tactisch gezien edelen wij DPschut straks veel makkelijker weg dan TaoW als die zijn dorpen zou pakken.
Kom aan, ga iets nuttigs doen met je leven pik

Naja logisch.. Ik heb zelf vv'tjes in de rug van TAS geweigerd, omdat ik er niet zo'n wereld van wil maken (weet TAS ook). Het is maar net hoe je ernaar kijkt hé?

Verder is het natuurlijk wel leuk als iemand zijn tijd in je investeert, waarvoor dank.
 

DeletedUser77755

Guest
DpSchut speelde zo w68 ook ;D
Gewoon spelen om anderen dwars te liggen, heeft ie nog lang volgehouden hoor.
 
Reactiescore
344
Ben nu dorpen kwijt geraakt omdat de NAP zou eindigen op 04-01 23:59 maar omdat de stam opgeheven werd was plots de nap ongeldig verklaard..
Dat zal wel de manier zijn denk ik :)

afkoelperiode ontlopen door stammen te leave en of op te heven :p helaas was het acc daarna ook onbemand van 05:00 - 10:00 waardoor minstens 2 dorpen weg gegeven zijn.

maar ik zal mijn frustratie nog wel even laten gelden.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ben nu dorpen kwijt geraakt omdat de NAP zou eindigen op 04-01 23:59 maar omdat de stam opgeheven werd was plots de nap ongeldig verklaard..
Dat zal wel de manier zijn denk ik :)

afkoelperiode ontlopen door stammen te leave en of op te heven :p helaas was het acc daarna ook onbemand van 05:00 - 10:00 waardoor minstens 2 dorpen weg gegeven zijn.

maar ik zal mijn frustratie nog wel even laten gelden.

En Hi Ho wilt met jou samenwerken?
 

DeletedUser79332

Guest
Gelukkig.
Als ik alle opmerkingen lees ben ik gelukkig niet de enige die er geen hol van snapt.

Morgen weer een nieuw topic?
 
Reactiescore
1.365
Zoals in iedere topic aan de orde moet komen: HIHO FLOP! HAICO TOP!
 
Reactiescore
344
Dpschut werd bemand door zowel Stefan (co} als daniel (hoofdspeler}
Deze gesprekken zijn ook van deze 2 onderling en screen betreft VV ook verkregen via Stefan.
Dit gezien hij hier niet aan mee wou werken, Stefan is uiteraard nu ook gestopt op het account Dpschut gezien die hier zijn imago aan wilt bevuilen.
Ik heb een tijd mee gewacht om dit te posten dit omdat Stefan zat te twijfelen betreft het publiceren ervan.
Maar vandaag werd de speler Paradise aangevallen, zoals verwacht in combinatie van Hi Ho & Dpschut.
De maat was vol (Stefan werd er ook op aangsproken in groepsappen) dus kreeg de goedkeuring van hem om dit te posten.

De gesprekken vonden zich plaats circa 1 januari toen Rep. nog staande was.
TaoW werd hierover ingelicht dat dit mogelijk kon gebeuren (kon Dpschut niet kicken zodat die dan wel aanvallen kon ontvangen van TaoW omdat die dan buiten de NAP verviel)
Dat ging tegen mijn principes in gezien er nog niets daadwerkelijk iets gedaan werd.
Daaruit is ook [R!] ontstaan zodat er geen info zou lekken naar Hi Ho toe, dat Rep. opgeheven werd stonden wij buiten waarna ze incomings ontvingen.
Dit is ook aan te tonen voor diegene die hierover zullen twijfelen.
Maar wederom geeft dit wel weer het niveau aan.


Bekijk bijlage 16612
Bekijk bijlage 16613
Bekijk bijlage 16614
Bekijk bijlage 16616
Bekijk bijlage 16615

Oke ik zal even wat duidelijkheid geven betreft de beschuldigingen: zoals killb aangeeft is er dus contact met taow en hebben ze liever gezien dat taow de dorpen pakt dan dat ze gegeven werden aan hi ho. Dat is enkel een meningsverschil waar het AF helemaal niet voor nodig is.

12DC30E3-B145-406E-8BF3-FC2EC4529947.jpg64BCAAA2-F69F-4E90-8889-866C23FE59F3.jpg
Dit geeft duidelijk weer dat ze contact hebben met taow.
ik heb daarnaast de dagen ervoor altijd gezegd oud rep niet aan te vallen uit respect, dit zou beaamd kunnen worden door zowel spelers als printscreens maar dat vind ik niet nodig.
De reden dat ik dus wel begon met aanvallen is de wetenschap dat killb alles door speelt aan taow.
Plus dat ik van r2 een aanviel ontving tijdens de massatje van kyuka
A06B906F-3207-4BC8-ACA2-6A81210D67B9.jpeg
wat weer bevestigde dat ze met taow in gesprek zijn.

dus dit alles is gewoon een kwestie van kant kiezen, en geen stab.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan