Realistiche kijk!

DeletedUser22173

Guest
Mijn doel, al zeker niet iets met ranking...
Hou ik meestal toch niet echt bij over mezelf.

Wat ik voor mezelf wel als doel wil, is geen enkel dorp te verliezen.
En mijn aanval en verdediging skills een pak te verbeteren.
 

DeletedUser

Guest
wees gewoon rustig niemand hier is goed jullie zijn gewoon allemaal even slecht en ik net iets slechter ik snap niet dat jullie het niet kunnen inzien dat jullie gewoon allemaal even scleht zijn (op mij na dan) :eek: leer ermee leven je verandert daar toch niks aan
 

DeletedUser9556

Guest
Alweer een waardevolle toevoeging van lancelot :rolleyes:

Als je geen inhoudelijke meerwaarde kunt toebrengen aan dit forum blijf je hier beter weg.
 

DeletedUser

Guest
wees gewoon rustig niemand hier is goed jullie zijn gewoon allemaal even slecht en ik net iets slechter ik snap niet dat jullie het niet kunnen inzien dat jullie gewoon allemaal even scleht zijn (op mij na dan) :eek: leer ermee leven je verandert daar toch niks aan

Wie doet hier dan onrustig? En waar slaat dat slecht zijn op :) misschien ben jij slecht maar ik zal mezelf toch niet slecht gaan noemen hier.
 

DeletedUser

Guest
Alweer een waardevolle toevoeging van lancelot :rolleyes:

Als je geen inhoudelijke meerwaarde kunt toebrengen aan dit forum blijf je hier beter weg.

Je beseft natuurlijk ook wel dat jezelf ook weer met die reactie, een waardevolle toevoeging aan dit forum geeft ? ( note the sarcasm )

De top 20 lijkt me genoeg denk ik, ik laat het strijden om de nr. 1 op het forum wel aan andere mensen over. /Care grijp je kans :)
 

DeletedUser

Guest
Alweer een waardevolle toevoeging van lancelot :rolleyes:

Als je geen inhoudelijke meerwaarde kunt toebrengen aan dit forum blijf je hier beter weg.

*zucht* volgens mij heb ik over het algemeen nog geen waardevolle toevoegen ergens gedaan maar ik zie jou hier op w11 niet veel anders doen :rolleyes: ik kan het tenminste toegeven volgens mij gaat jou dat niet lukken omdat je volgens jou al jou toevoeging waarde hebt omdat je overdreven arrogant bent:)
 

DeletedUser

Guest
Huh ik dacht dat jij slecht was? Ik ben pr0n00b :D wil je nu misschien serieus zeggen waar je denkt te komen in W11 :)

ik zeg nergens dat ik slecht ben ik ben de slechtse gewoon en ik ben der trots op :) maar jullie zijn ook gewoon slecht dus niet iedereen is goed nee heel simpel jullie zijn gewoon allemaal slecht :)
 

DeletedUser9556

Guest
*zucht* volgens mij heb ik over het algemeen nog geen waardevolle toevoegen ergens gedaan maar ik zie jou hier op w11 niet veel anders doen :rolleyes: ik kan het tenminste toegeven volgens mij gaat jou dat niet lukken omdat je volgens jou al jou toevoeging waarde hebt omdat je overdreven arrogant bent:)

Na 6 keer lezen heb ik er dan toch structuur in kunnen krijgen.

Maar dit leidt opnieuw tot een moddergevechtje, ik wil je gewoon vragen geen nutteloze antwoorden te posten op het algemeen forum. Verder heb ik hier mijn doel medegedeeld zoals in de beginpost werd gevraagd en heb ik een dyslectisch persoon in bescherming genomen. Dit lijkt me zeer ontopic en barmhartig. Neem daar maar een voorbeeld aan ;) Goh, ik zou forummod moeten worden :)
 

DeletedUser

Guest
ik zeg nergens dat ik slecht ben ik ben de slechtse gewoon en ik ben der trots op :) maar jullie zijn ook gewoon slecht dus niet iedereen is goed nee heel simpel jullie zijn gewoon allemaal slecht :)

Nu vraag ik het toch maar...

Wat is jou leeftijd ? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Na 6 keer lezen heb ik er dan toch structuur in kunnen krijgen.

Maar dit leidt opnieuw tot een moddergevechtje, ik wil je gewoon vragen geen nutteloze antwoorden te posten op het algemeen forum. Verder heb ik hier mijn doel medegedeeld zoals in de beginpost werd gevraagd en heb ik een dyslectisch persoon in bescherming genomen. Dit lijkt me zeer ontopic en barmhartig. Neem daar maar een voorbeeld aan ;) Goh, ik zou forummod moeten worden :)

hoezo nutteloos dat is mijn realistische kijk op jullie en op die vanmezelf xD dus het past perfect bij het topic :)
maar ik ben 5 al bijna 6 en kan al heel veel woordjes praten :)
 

DeletedUser25830

Guest
er is hier al veel actieviteit :)
dit is de 1ste keer dat ik op het algemeen forum zit
ik hoop snel in de top 100 te komen
maar ik maak meestal een trage start
hoe dan ook presteer ik al redelijk in de OD ranglijst
ik speel wel niet onder sunland :)
 

DeletedUser19832

Guest
mij doel:

-m'n 1e dorpje behouden
-barbarendorpjes nobelen zodat ik beetje groei
-wachten tot ik kan internen
-edelmuntjes bij elkaar farmen zodat ik sneller kan internen

en daar hoop ik de top 200 te halen,
dit lijkt me wel een goed streven:D
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop dat we met z'n allen er een gezellig jaar van kunnen maken. :)
Laat die oorlogen voor wat ze zijn, geef elkaar toch eens een kus!
Laten we 2009 uitroepen tot TribalHugs jaar!
Ik denk dat me stam in de top 20 komt eerlijk gezegd...
 

DeletedUser25830

Guest
mijn stam komt zeker in de top 20
en ik heb al 2 spelers klein gehouden 1ne is weg gegaan :(is nu een barbarendorp
ik zie nog een speler dat best mooi is om over te nemen :)
keuze genoeg
 

DeletedUser

Guest
Goh, ik ga wel voor plekje in de top 20 ranking, en ODA top 5, en als ik maar fun heb.
 

DeletedUser532

Guest
ik vindt het wel jammer dat je onder een andere naam speelt :p
 
Bovenaan