Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
1.454
Is jammer, maar als de regels zijn overtreden is het wel terecht en heb ik geen medeleven met ze tbh. Dan moet je te regeltjes maar volgen
 
Reactiescore
533
Mee eens, maar soms zijn de regels erg zwaar voor foutjes die perongeluk gebeuren en geen voordeel uit gehaald word.
Klopt. Hoefde niet te gebeuren voor mij.
 

DeletedUser78710

Guest
Indien er interesse is ,

Als je jouw mb persoonlijk kent en je zit samen op een feestje bij iemand en je speelt op de zelfde wifi zonder internetverbinding aan te zetten is dat inderdaad buiten de regels.
Wij probeerde er een waarschuwing voor te krijgen maar werd direct naar ban omgezet.
Aangezien ze beweerde dat het op 1 device gebeurd is , maar dat is onmogelijk gewoon !
We hebben ook 0.0 bewijzen gezien van dat 1 device en dat vinden we erg jammer + je kan echt niet praten met support.
Alles wat je zegt negeren ze gewoon straal hard , alleen hun versie klopt..

Er is op dat moment zelf niets gebeurd samen of zo waar er winst werd uitgehaald , maar je hebt wel het zelfde ip adres.
Dit is gebeurd rond 24/11 , maar worden wel bestraft hoe het account er uitzag op 24/12.
1 maand na datum wat erg jammer is , ze zijn hier ook opgekomen door een eigen support te doen omdat 1 speler wou overstappen en we wouden dit volgens de regels doen.
Maar goed je moet je aan de regels houden.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Indien er interesse is ,

Als je jouw mb persoonlijk kent en je zit samen op een feestje bij iemand en je speelt op de zelfde wifi zonder internetverbinding aan te zetten is dat inderdaad buiten de regels.
Wij probeerde er een waarschuwing voor te krijgen maar werd direct naar ban omgezet.
Aangezien ze beweerde dat het op 1 device gebeurd is , maar dat is onmogelijk gewoon !
We hebben ook 0.0 bewijzen gezien van dat 1 device en dat vinden we erg jammer + je kan echt niet praten met support.
Alles wat je zegt negeren ze gewoon straal hard , alleen hun versie klopt..

Er is op dat moment zelf niets gebeurd samen of zo waar er winst werd uitgehaald , maar je hebt wel het zelfde ip adres.
Dit is gebeurd rond 24/11 , maar worden wel bestraft hoe het account er uitzag op 24/12.
1 maand na datum wat erg jammer is , ze zijn hier ook opgekomen door een eigen support te doen omdat 1 speler wou overstappen en we wouden dit volgens de regels doen.
Maar goed je moet je aan de regels houden.
Pff erg zuur inderdaad. Heb het zelf op classic met een van onze accounts meegemaakt werd er ook een foutje gemaakt, maar in plaats van coulant te zijn direct harde aftrek. Het zou de support sieren als ze in dit soort gevallen misschien de stamleider van de tegenpartij contacteren. Want dit soort onzin bans heeft niemand zin in.
 
Reactiescore
1.367
Indien er interesse is ,

Als je jouw mb persoonlijk kent en je zit samen op een feestje bij iemand en je speelt op de zelfde wifi zonder internetverbinding aan te zetten is dat inderdaad buiten de regels.
Wij probeerde er een waarschuwing voor te krijgen maar werd direct naar ban omgezet.
Aangezien ze beweerde dat het op 1 device gebeurd is , maar dat is onmogelijk gewoon !
We hebben ook 0.0 bewijzen gezien van dat 1 device en dat vinden we erg jammer + je kan echt niet praten met support.
Alles wat je zegt negeren ze gewoon straal hard , alleen hun versie klopt..

Er is op dat moment zelf niets gebeurd samen of zo waar er winst werd uitgehaald , maar je hebt wel het zelfde ip adres.
Dit is gebeurd rond 24/11 , maar worden wel bestraft hoe het account er uitzag op 24/12.
1 maand na datum wat erg jammer is , ze zijn hier ook opgekomen door een eigen support te doen omdat 1 speler wou overstappen en we wouden dit volgens de regels doen.
Maar goed je moet je aan de regels houden.

Lijkt me dat er iets anders mis is gegaan want je kunt vrij duidelijk zien of mensen op het zelfde device zitten
 

DeletedUser78710

Guest
Lijkt me dat er iets anders mis is gegaan want je kunt vrij duidelijk zien of mensen op het zelfde device zitten

Dan vraag ik mij af hoe je dat ziet ?
Ik heb bewijs materiaal aan de support gevraagd kwa 1 device , maar we moesten ze gewoon maar geloven en klaar.
 
Reactiescore
581
Dan vraag ik mij af hoe je dat ziet ?
Ik heb bewijs materiaal aan de support gevraagd kwa 1 device , maar we moesten ze gewoon maar geloven en klaar.
Mac address zal wel als referentie daarvoor gelden... uniek voor elk apparaat. 2x loggen via hetzelfde mac adress en/of twee accounts tegelijk open hebben staan op hetzelfde apparaat, dat zien ze wel degelijk.
 
Reactiescore
533
Dan vraag ik mij af hoe je dat ziet ?
Ik heb bewijs materiaal aan de support gevraagd kwa 1 device , maar we moesten ze gewoon maar geloven en klaar.
In principe heb je een unieke code per device. Het MAC-adress. Zo weet de data dat over het internet gaat naar welk device dit moet.
Die wordt geëncapsulteerd in de router.

Dus in se zouden ze het wel moeten kunnen achterhalen.
 
Reactiescore
533
Mac address zal wel als referentie daarvoor gelden... uniek voor elk apparaat.
theoretisch uniek.
MAC spoofing of sommige chinese namaak-spullen nemen het ook niet zo nauw met het unieke karakter van het MAC-adress. Maar eigenlijk zijn dat wel uitzonderingen (toch meegemaakt).
 
Reactiescore
581
theoretisch uniek.
MAC spoofing of sommige chinese namaak-spullen nemen het ook niet zo nauw met het unieke karakter van het MAC-adress. Maar eigenlijk zijn dat wel uitzonderingen (toch meegemaakt).
Idd, maar spoofing is bewust en dan heeft iemand bewust de straf veroorzaakt, dat kan ik mij niet voorstellen. En dat Chinese spul is voor niemand goed :D
 

DeletedUser78710

Guest
Als ze het kunnen achterhalen , kunnen ze het ook wel bewijzen vind ik en dat hebben ze niet gedaan.
Als je iets niet durft te bewijzen kan je het volgens mij gewoon niet , ook omdat deze spelers zeggen dat het niet kan.
Maar goed het is wat het is !

Die cf afspraken komen nu wel al geroepen ja :p
 
Reactiescore
1.454
Indien er interesse is ,

Als je jouw mb persoonlijk kent en je zit samen op een feestje bij iemand en je speelt op de zelfde wifi zonder internetverbinding aan te zetten is dat inderdaad buiten de regels.
Wij probeerde er een waarschuwing voor te krijgen maar werd direct naar ban omgezet.
Aangezien ze beweerde dat het op 1 device gebeurd is , maar dat is onmogelijk gewoon !
We hebben ook 0.0 bewijzen gezien van dat 1 device en dat vinden we erg jammer + je kan echt niet praten met support.
Alles wat je zegt negeren ze gewoon straal hard , alleen hun versie klopt..

Er is op dat moment zelf niets gebeurd samen of zo waar er winst werd uitgehaald , maar je hebt wel het zelfde ip adres.
Dit is gebeurd rond 24/11 , maar worden wel bestraft hoe het account er uitzag op 24/12.
1 maand na datum wat erg jammer is , ze zijn hier ook opgekomen door een eigen support te doen omdat 1 speler wou overstappen en we wouden dit volgens de regels doen.
Maar goed je moet je aan de regels houden.

Als dit inderdaad waar is, ie het erg lullig. Had de mod best een waarschuwing voor kunnen geven!
 

DeletedUser79704

Guest
de mods zijn nogal standvastig in de puntenaftrek. ik heb hetzelfde meegemaakt op w63 waarin een co van mij op perongeluk op een ander account logde en niet wist dat dit moest aangegeven worden met resultaat dat we plots op het punt stonden om met 2 acc's 30% aftrek te krijgen. we hebben 2 IG mod's aangesproken die beide bij hun beslissing bleven, enkel duckje was redelijk en besliste om de straf in te trekken. het mist beetje menselijkheid bij de IG mods jammer genoeg.
 

DeletedUser79340

Guest
juh de mods hebben geen gevoel omtrent dat soort zaken enige nadeel helaas aan het spel
 
Reactiescore
533
juh de mods hebben geen gevoel omtrent dat soort zaken enige nadeel helaas aan het spel
De vraag is of ze wel hun gevoel mogen laten gelden.

Mooie discussie btw want dan kan je dit evengoed automatiseren.
 
Bovenaan