Praathoek

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.416
gezien het verreweg het meest efficiënt is.

In plaats van bbs in de rim edelen en zo zijn edels te verspillen kan hij ook frontdorpen gaan edelen en zorgen dat de druk die op kleine 1/20 spelers word opgebouwd bij de vijand komt te liggen. Zeker gezien hij toch, zoals hier eerder werd gezegd, genoeg du's en mbs heeft die de rim securen.

Das al meteen een stuk efficienter
 
Reactiescore
766

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
In plaats van bbs in de rim edelen en zo zijn edels te verspillen kan hij ook frontdorpen gaan edelen en zorgen dat de druk die op kleine 1/20 spelers word opgebouwd bij de vijand komt te liggen. Zeker gezien hij toch, zoals hier eerder werd gezegd, genoeg du's en mbs heeft die de rim securen.

Das al meteen een stuk efficienter

TAOW heeft nauwelijks front? Normaliter zou dit efficiënter zijn, maar door de bg die er stond in deze situatie tamelijk overbodig


Omdat de meeste noobs hun maandsalaris niet splashen op dit spelletje.

Wij staan rang 28 met 185K en hebben 0pp uitgegeven. Sterker nog we hebben de kosten voor AM, PA, FA en wat boosts in het event terugverdiend door gs te verkopen. Veel Pp uitgeven is tamelijk overbodig als je het op de juiste manier aanpakt. Hier heb je ook direct het verschil tussen een beginner en een meer ervaren speler.

QQ zat rond de 5K pp uitgave, opzich al een stuk meer natuurlijk. Echter is dat voor de meeste mensen geen maandsalaris en is de schade te overzien.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.457
In plaats van bbs in de rim edelen en zo zijn edels te verspillen kan hij ook frontdorpen gaan edelen en zorgen dat de druk die op kleine 1/20 spelers word opgebouwd bij de vijand komt te liggen. Zeker gezien hij toch, zoals hier eerder werd gezegd, genoeg du's en mbs heeft die de rim securen.

Das al meteen een stuk efficienter
Dat is precies wat ik zei gister idd:)
Front wordt vermeden dus ze zoeken zelf deze speelwijze op:)
 
Reactiescore
5.701
Waarom doen de noobs dat niet dan?
Die doen het wel hoor, noobs pakken altijd BB in rim. Dit verschijnsel zie je op iedere wereld terug, soms zonder aanleiding, soms nadat ze weg zijn gespeeld in de core.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.416
TAOW heeft nauwelijks front? Normaliter zou dit efficiënter zijn, maar door de bg die er stond in deze situatie tamelijk overbodig

Nadruk op stond, dus soon to be front wat mooi voorbereid kan worden.

Nu leg je een groot account heel vroeg al volledig waardeloos in de rim die al naar eigen zeggen beheerst wordt door mb's en du's. Wereld is amper 2 maanden uit en qqeeezz is nu al uitgespeeld voor de wereld.
 
Reactiescore
3.457
Wij staan rang 28 met 185K en hebben 0pp uitgegeven. Sterker nog we hebben de kosten voor AM, PA, FA en wat boosts in het event terugverdiend door gs te verkopen. Veel Pp uitgeven is tamelijk overbodig als je het op de juiste manier aanpakt. Hier heb je ook direct het verschil tussen een beginner en een meer ervaren speler.

QQ zat rond de 5K pp uitgave, opzich al een stuk meer natuurlijk. Echter is dat voor de meeste mensen geen maandsalaris en is de schade te overzien.
Je staat rang 28 omdat de helft van je dorpen intern is grapjas :p ( 16 van de 33)

En qq is later gestart,goedkopere gs op de markt en veel geholpen door zijn hulpjes om heel snel groot te worden
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Nadruk op stond, dus soon to be front wat mooi voorbereid kan worden.

Nu leg je een groot account heel vroeg al volledig waardeloos in de rim die al naar eigen zeggen beheerst wordt door mb's en du's. Wereld is amper 2 maanden uit en qqeeezz is nu al uitgespeeld voor de wereld.

Je denkt toch niet dat ik achterlijk ben en hier niets op verzonnen heb?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.416
Je vv-slet zodat je elke massa op vakantie kan :O

Ik verwacht zeker wel dat je er iets op hebt dat ze op lange termijn nog wel iets gaan kunnen doen. Maar minstens komende maand zal QQ 0 impact hebben op de wereld door deze keuzes
 
Reactiescore
1.380
Voor iemand die zelf ook nog niet veel heeft laten zien deze wereld zeik je wel veel op anderen... Net als de rest overigens...

QQEEZZ zat door een boost al snel met de 20:1, dat hij nu barbarendorpen over neemt is daardoor te verklaren... Hem flop noemen zonder enige grote fouten is dan wat voorbarig he? Hij zal zich vanzelf bewijzen, kan dat gejank dan nu klaar zijn :) ?

waar zie jij dat ik aan het zeiken ben?
Ik zeg alleen in de rim hoef je niet alleen bb te edelen. Als dat al zeiken is heb jij een zwaar leven tbh.

Als een speler kan internen of bb wil edelen moet hij zelf weten maar kom niet aan dat dat het enige is dat je kan edelen.

en allemaal fijne feestdagen en tot snel weer op TW

grtz

MG
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 482364

Guest
waar zie jij dat ik aan het zeiken ben?
Ik zeg alleen in de rim hoef je niet alleen bb te edelen. Als dat al zeiken is heb jij een zwaar leven tbh.

Als een speler kan internen of bb wil edelen moet hij zelf weten maar kom niet aan dat dat het enige is dat je kan edelen.

en allemaal fijne feestdagen en tot snel weer op TW

grtz

MG

Pff.. Nogmaals hij zat met de 1:20 regel, dan moet je wel alleen bbdorpen edelen in de rim... En ja, je was aan het zeiken, laat iedereen gewoon eens spelen ;)
 
Bovenaan