*IR* vs Angels

Reactiescore
546
hoezo,
het doel is om de wereld zo snel mogelijk te winnen,

door kata's op avada te gebruiken en met veel spelers samen op hem te gaan,
hebben we veel tijd gewonnen,
weinig verliezen geleden.

Een paar dagen later konden de meeste spelers al verder op andere doelwitten.

We gaan onszelf echt niet inhouden zodat jullie mee kunnen, en jullie nog weken lang strijden alvorens te verliezen.
De beste tactiek is voor ons degene die het snelst en het goedkoopst is.

We gaan niet voor jullie plezier eerst groene treintjes gooien zodat jullie nog een tijdje kunnen snipen
 
Reactiescore
25
hoezo,
het doel is om de wereld zo snel mogelijk te winnen,

door kata's op avada te gebruiken en met veel spelers samen op hem te gaan,
hebben we veel tijd gewonnen,
weinig verliezen geleden.

Een paar dagen later konden de meeste spelers al verder op andere doelwitten.

We gaan onszelf echt niet inhouden zodat jullie mee kunnen, en jullie nog weken lang strijden alvorens te verliezen.
De beste tactiek is voor ons degene die het snelst en het goedkoopst is.

We gaan niet voor jullie plezier eerst groene treintjes gooien zodat jullie nog een tijdje kunnen snipen
Dit is een spelwijze waar ik persoonlijk ook tegen ben en was . Wanneer je vijand op zijn zwakst is hem nog is een messteek in de rug geven kan ik niet begrijpen . En ik denk dat de speler waarover ik het heb zelf weet , als je tegen faer kata zou gebruikt hebben dan denk ik dat het voor die speler zeer slecht zou aflopen .
 
Reactiescore
25
THR zal vanuit Avada nooit de complimenten krijgen voor wereldwinst. Ook al waren we uit Angels en was de kata-nap niet meer van kracht op ons, om dan nog met z'n 5'n kata's te gooien op een vijand die er alleen voor staat, daar krijg je mijn respect niet voor.

Wil toch @Le roy en @Danooontje in het mooi daglicht zetten, topspelers.

We proberen gewoon onszelf te zijn en er een leuke wereld van te maken voor iedereen
 
Reactiescore
6
Ja heb je natuurlijk bij seduc. ook . Breken een persoonlijke NAP met een speler met afkoeltijd van een week en gaan meteen met paar personen aanvallen op hem en enigste wat die persoon op zijn actie kon zeggen : trust nobody ^^ . Voor mij is dit ook een grote naaistreek vind ik als je een persoonlijke NAP hebt kom je ook de afkoelperoide na uit wederzijds respect . Maar bij seduc. Maken ze best al eens ' perongeluk ' een foutje
 
Reactiescore
46
Ook al haten we elkaar stiekem wel een beetje of zijn we vijanden van elkaar.

Toch wil ik jullie allemaal een leuke Kerst wensen en alvast een goede afsluiter van 2019.

Tot in 2020!

Groeten namens heel *IR*
 
Reactiescore
546
ajaj,
aangezien ik geen vijand van je ben kan ik hieruit alleen maar concluderen dat je me dus stiekem haat jorrit? o_O
 
Reactiescore
698
Ik had graag nog een mooie P&P post gezien met de glorie van *IR* zoals ik intijd voor Angels heb gedaan.

*IR* heeft laten zien dat ze deze wereld er het sterkst voor stonden. Iedere stam heeft zijn problemen gehad.
Angels/Airbnb hebben spelers gehad die runnen en ook die wel goed waren en gestopt.

Maar ik merk dat er nog strijden, de laatste loodjes komen nog

Alvast wens ik iedereen vrolijke feesten.

Ps: @chmegers over de kata heerst er gewoon een andere mentaliteit op .NL dab andere servers
 
Reactiescore
46
Ik had graag nog een mooie P&P post gezien met de glorie van *IR* zoals ik intijd voor Angels heb gedaan.

*IR* heeft laten zien dat ze deze wereld er het sterkst voor stonden. Iedere stam heeft zijn problemen gehad.
Angels/Airbnb hebben spelers gehad die runnen en ook die wel goed waren en gestopt.

Maar ik merk dat er nog strijden, de laatste loodjes komen nog

Alvast wens ik iedereen vrolijke feesten.

Ps: @chmegers over de kata heerst er gewoon een andere mentaliteit op .NL dab andere servers

Zal ik proberen mijn werk van te maken, alleen ben ik geen goeie dichter. Maar zal me best doen!
 
Bovenaan