Golden Awards (special addition)

Reactiescore
3.536
Code:
 [B]Beste speler:[/B]

 [B]Beste stam:[/B]

 [B]De beste stam speler:[/B]

 [B]Het grootste ego:[/B]

 [B]Beste leider:[/B]

 [B]Slechtste leider:[/B]

 [B]Meest onderschatte stam:[/B]

 [B]Meest overschatte stam:[/B]

 [B]Meest overschatte speler:[/B]

 [B]Meest onderschatte speler:[/B]

 [B]Met wie zou zeker graag in een stam zitten:[/B]

 [B]Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:[/B]

 [B]Mooiste spelers naam:[/B]

 [B]Mooiste stam naam:[/B]

 [B]Het tofste topic:[/B]

 [B]Het domste topic:[/B]

 [B]Favoriete forum poster:[/B]

 [B]Minst favoriete forum poster:[/B]

 [B]Dikste wannabe op het forum:[/B]

 [B]Dikste wannabe in het spel:[/B]

 [B]Mooiste profiel foto van spelers:[/B]

 [B]Mooiste profiel foto van stammen:[/B]

 [B]Mooiste actie van de wereld:[/B]

 [B]Meest belovende speler voor de toekomst:[/B]

 [B]Meest belovende stam voor de toekomst:[/B]

 [B]Grootste blunder:[/B]

 [B]Voor wie heb je nu echt respect:[/B]

 [B]Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:[/B]

 [B]Ik wil graag nog meedelen dat:[/B]


Richtlijnen:

-Probeer te onderbouwen.
-Indien je een award niet kan invullen, verwijder hem ipv het open te laten.
-Pluspunten voor de lay-out wat te pimpen.
 
Reactiescore
3.536
Beste speler: Acta est Fabula. omdat ze een heel actief team hebben met kwaliteit erop, momenteel goed gebruik maken van hun potentiële ligging, zelf veel geveegd hebben op o.a My Name is Murder en daar bovenop nog behulpzaam zijn voor hun stamgenoten.

Beste stam: Hi Ho is voor mij de te kloppen stam voor de komende weken/maanden. Ik zie ze heel ver komen om meerdere redenen. O.a zit de ligging al enorm mee, ze hebben zowat de hele rechter helft van de wereld zonder echte grote concurrentie boven, onder of achter hun. Ze kunnen in snel tempo veel gebied bezetten en de groei er stevig inhouden dit in groot contrast met alle andere stammen op de wereld. Denk dat er ook geen al te grote haantjes in de stam zitten en dat de teamgeest dus wel goed zit, wat zeker belangrijk is (eendracht maakt macht). Het zal niet de stam met de meeste kwaliteit zijn, maar dat kan ik van vele stammen bovenaan de ranking's zeggen.

Ik ben niet zo fan van de manier waarop maar dat staat los van deze nominatie.

De beste stam speler: Amen en daarbij vooral Jorn die ik nog kan van een verre voorgaande wereld is niet zelfzuchtig en altijd stamminded, na enkele jaren weer bij elkaar in de stam te zitten lijkt dit nog niet veranderd te zijn.

Het grootste ego: iL Leone Indomabile omdat ze een eigen topic maakte waarop ze de tegenstanders een block ok gaven door stamdef. Kon perfect in een leuke post (want dat was het wel) bij top/flop stammen.

Beste leider: mystery men dat gaat meestal gepaard met de beste stam, ik denk dat HiHo momenteel hun zaakjes het best op orde heeft van alle stammen op deze wereld. Hij is bezig aan een goede job.

Slechtste leider: Mreinartz nu onder de naam Disguised Turtle, ik denk niet het een zwak account is voor alle duidelijkheid maar hij heeft wel een bedroevende selectie spelers bij elkaar gekregen in zijn stam. Rep geef ik geen toekomst perspectieven om vele redenen. Dan doe je u job als leider (al dan wel of niet serieus) vrij matig.

Meest onderschatte stam: Alea. hebben enkele interessante spelers, is nog een redelijke elite stam en bevinden zich in de core van de wereld. Moeilijke opgave maar verwacht ze taai te breken zullen zijn.

Meest overschatte stam: TAoW, het oogt beter dan ik verwacht ze zullen zijn. Hun ranking kan misleidend zijn, wat niet wegneemt ik denk ze er nog een hele lange tijd zullen zijn. Gamble hebben ze in de start wel mooi aangepakt waardoor de verwachtingen nu mogelijk hoog liggen maar desondanks heb ik mijn twijfels bij de leiding en meerdere spelers.

Meest overschatte speler: IceNoble, komen er meerdere voor in aanmerking maar dan ga ik toch voor de huidige nummer 1 van de wereld. Ken hem al want hij was mijn stamgenoot en buur op w58. Ik ga niet beweren ze slecht zijn maar zeker niet num 1 waardig. Ze hebben natuurlijk een grote kwantitatieve voorsprong dus zullen nog wel een eind ver komen.

Meest onderschatte speler: Le roy , klein account nog, was mijn mb op w58 maar had zeker wel enkele kwaliteiten om gewoon een deftig account te kunnen beheren in een deftige stam. Op w62 ook nog voorbij zien komen, hopelijk hier meer geluk, in ieder geval zit hij nu in een veelbelovende stam.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Cherno Alpha, Jelle top gozer, goede humor en leuke schaak partner, Alex ook prima op het eerste zicht. Kunnen ook wel wat TW'n. The Desert Fox vind ik trouwens ook een goed account met leuke mensen op.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: InactiveAsAlways, zijn speelstijl is ver verwijderd van de mijne.

Mooiste spelers naam: Kanade Tachibana

Mooiste stam naam: DodoDo vind ik een leuke tag, voor het overige valt alles wat tegen.

Het tofste topic: Golden Awards, oorlogstopics.

Het domste topic: Kata's, respect verloren.

Favoriete forum poster: Ik heb eigenlijk nog het meest genoten/gelachen met Chavanne haar post's omdat deze zo puur, onschuldig en onwetend kwam reageren, beetje in de stijl van FireDrakan. Ik kon het wel smaken, hoe raar dat ook moge klinken.

Minst favoriete forum poster: My Name Is Murder vond ik wel zwak posten (sorry).

Dikste wannabe op het forum: JokersBrain

Dikste wannabe in het spel: Dpshut

Mooiste profiel foto van spelers:

ce1dc0718520dff8228bcea3f5752752.png


Mooiste profiel foto van stammen:

9527344340868226643fd32ef6fe699b.png


Mooiste actie van de wereld: Het wegspelen van de stam Gamble door vooral TAoW geloof ik. Mooiste team prestatie tot nog toe.

Meest belovende speler voor de toekomst: Acta est Fabula, zal door zen ligging en activiteit in snel tempo blijven groeien voor een lange tijd, toekomstig nummer 1 account.

Meest belovende stam voor de toekomst: Fier, meeste kwaliteit en ervaring, relatief gunstige ligging t.o.v vele stammen.

Grootste blunder: My Name Is Murder die kwam aangeven dat de aanval op hem slecht was en 1 dag daarna zijn account volledig rip was.

Voor wie heb je nu echt respect: Echte stamspelers die volledig in functie van het geheel denken.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn team met eentje in het bijzonder. (Nee ni gij Ruben)

Ik wil graag nog meedelen dat: Er snel veel lijstjes moeten volgen!
 

DeletedUser49571

Guest
Het grootste ego: iL Leone Indomabile omdat ze een eigen topic maakte waarop ze de tegenstanders een block ok gaven door stamdef. Kon perfect in een leuke post (want dat was het wel) bij top/flop stammen.

Ik ruik jaloezie, omdat ons jochie even een leuke post wilt maken zet je hem hier neer, wel wat grof van je jannes, zelfs voor jou :eek: ,maar wel lief voor de nominatie, zal het flex zeggen dat die een dikke ego is :D
 

DeletedUser77113

Guest
Beste stam:
Hi Ho
Hoewel ik hen niet zo mag, heb ik toch bewondering hoe ze de zaakjes daar geregeld hebben.
Het vroegtijdig manipuleren van de wereld, het enorme geboost, maar ook de vlotte samenwerking daar.
Het mag wel eens gezegd worden, proficiat aan de leiding voor de goede coördinatie dewelke ongetwijfeld een fulltime job zal zijn.
Ik denk dat het wel gezegd mag worden dat Hi Ho de beste start heeft gemaakt, en zich de meest gunstige toekomstperspectieven heeft toegewerkt.
Voor mij zijn zij de winnaars van de start, maar of ze de wereld gaan winnen is me nog maar de vraag, er zijn nog andere mooie kanshebbers.


De beste stam speler:
Hiervoor nomineer ik graag een aantal spelers

Amen (Jorn en André)
W40 met Deze twee kleppers in de stam mogen zitten, en vrijwel meteen valt je op dat deze jongens een hart voor de stam dragen.

Jannes
Hij gaat verbaast zijn als ik hem hier neerpen omdat we meer discussie voeren dan er tw gespeeld wordt, maar dat neemt niet weg dat hij het beste met de stam voor heeft, en soms moet je jezelf wat opzij kunnen/willen schuiven om de stam vooruit te


Back to business
Hoe deze jongens hun eigen groei aan de kant schuiven om de stam vooruit te trekken is bewonderenswaardig

InactiveAsAlways
Ik keur zijn katafanatisme wel af, maar voor de rest spelen hier echt wel prima stamgerichte spelers op.


Beste leider:
Hi Ho leiding doet het niet slecht, al wordt er niet altijd even serieus omgegaan met sollicitanten (wij hebben heel early game een solli die kant op gestuurd, zonder er enige ‘duidelijke/deftige’ reactie op was gekomen. Nadien wel nog geen moment spijt van gehad, want het had de spanning er al snel uit gehaald. Het zijn respectabele vijanden


Meest onderschatte stam:
TM,
Ik denk dat de wereld hen al heeft afgeschreven, na het verlies van 2 accounts aan de samenwerking tussen Hi Ho en Pieft...
maar de wekelijkse massa’s van pieft en co
en de aanhoudende druk van Hi Ho enzo
Heeft hen nog niet belet om andere horizonnen te gaan verkennen

Meest overschatte stam:
TAOW, ze hebben vrijwel de meest gunstige ligging van alle stammen, bovendien zijn er daar enkele spelers niet vies van hun account dusdanig te boosten, gewoon voor die paar extra puntjes.
Ik zie QQEEZZ ook nu weer een hele rim voor zichzelf pakken, ben benieuwd of die zijn lesje heeft geleerd na w64 flop. Als niet dan is de wereldwinnaar de stam die QQEEZZ niet heeft gerecruteerd


Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Back to business, stamspeler
Amen, teamspeler en top leider
IJKYO, altijd actief... handig voor vv
King of PVM, leuke tegenstander, vraag me af hoe het zou zijn om met hem in de stam te spelen, heb hem graag als buur zowel vriend als vijand.
Mijn huidige stamgenoten
Jannes, als die geen leiding is

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Dp, QQEEZZ, en stabbers


Het tofste topic:
Awards, spotprentjes, oorlogtopics


Het domste topic:
Al die stabropics

Dikste wannabe in het spel:
Zweagels :p


Mooiste profiel foto van stammen:
dat van de onze, maar ben nog op zoek naar een goede plaatjesmaker die deze kan finetunen (PP in ruil)


Mooiste actie van de wereld:
de tot noch toe onbesliste maar niet onbespeelde strijd tussen PVM en Zweagels die ons beide toch al zeker een aantal weken bezig houdt en die volgens mij niet onbelangrijk is voor het verder verloop van de groei van de stammen in C55 :)

Meest belovende speler voor de toekomst:
IJKYO,
Ik blijf bewondering hebben voor hoe deze gasten deze wereld aan het boomen zijn zo der overdreven boosten!

Meest belovende stam voor de toekomst:
Fier
Er is volgens mij al veel beslist, of gespeculeerd in die stam.
Volgens mij staan alle deuren voor hen open


Grootste blunder:
Dorp gecleard, stamgenoot loopt met edels om voor te edelen, terwijl die loopt wordt ergens leemgroeve geupt, kan bijgevolg geen edels meer achter timen, buurman gevraagd me te kata’n om alsnog edels te kunnen sturen


Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mijn co’s, hoewel ze er bijna nooit zijn :D


Ik wil graag nog meedelen dat:
Het bijna kerstmis is en ik iedereen een fijn eindejaar toewens, met familie en vrienden en geen TW (al denk ik niet dat dat er gaat inzitten)
 
Reactiescore
1.242
Hi ho is gestart met een duidelijk plan en we hadden daarin beslist om early game geen recruits te doen en de wereldevolutie af te wachten.

Nu dat we enkele maanden verder waren hebben we enkele oude bekenden tegengekomen met een perfecte ligging ivm onze edellijnen, hebben dan ook geen moment getwijfeld om deze toppers die we kennen en volledig vertrouwen in de stam te nemen.
 
Reactiescore
1.242
Beste speler: IJKYO, topactiviteit altijd bereid voor VV's, dropte early game hun eigen clears voor een stam massa aan de andere kant vd wereld

Beste stam: Beetje bizar om te men eigen stam te benoemen maar voor de moment ziet Hi Ho er nu eenmaal het beste uit kwestie van organisatie.

De beste stam speler: Icenoble en IJKYO, VV's zijn nooit een probleem. Overal waar ze kunnen helpen zullen ze helpen.

Het grootste ego: Momenteel nog geen grote ego's gespot, enkel vond ik het aparte topic voor Il Leone met een block OK met stamdef overdreven.

Beste leider: Jacob doet fantastisch werk binnen Hi Ho waardoor ik niet al teveel meer moet inspringen.

Slechtste leider: Mreinartz aka disguised turtle, MB stammen die barbs binnen ons cluster komen edelen. Bedankt om ze uit te bouwen tho konden wij ons cluster wat dichten.

Meest onderschatte stam: Alea, hier zitten toch enkele toppers, ondanks hun lastige core ligging denk ik toch wel dat ze het ver kunnen schoppen deze wereld

Meest overschatte stam: Taow, veel zever over de leiding al vernomen op het Af. Ben benieuwd of ze hun eigen versie nog uitbrengen over het hele dipshit verhaal

Meest overschatte speler: Nog niet echt een mening hier over

Meest onderschatte speler: Killb

Met wie zou ik zeker graag in een stam zitten: Acta, Global meltdown, Kanade Tachibana, STWMAO

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: /

Mooiste spelers naam:
I Just Knocked You Out

Mooiste stam naam: Alea.

Het tofste topic: GA

Het domste topic:..

Favoriete forum poster: Haico, ook goed gelachen bij pharaoh zen spotprentjes sommige waren geniaal

Minst favoriete forum poster: Alle zaagventjes

Dikste wannabe op het forum: /

Dikste wannabe in het spel: /

Mooiste profiel foto van spelers: Kanade

Mooiste profiel foto van stammen:
Fier

Mooiste actie van de wereld:
De vroege samenwerking van enkele stammen
Meest belovende speler voor de toekomst:
IJKYO
Meest belovende stam voor de toekomst:
Fier
Grootste blunder:
Killb die midden in een massa ons door denkt te hebben en PM richting ons stuurt stacken of snipen? Om dan achteraf te ontdekken dat alle edels fakes zijn en een brakke stack op een belangrijke CF in ons cluster gebashed wordt.
Voor wie heb je nu echt respect:
/
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Killb en onze conversaties tijdens massa's zorgt voor extra motivatie
Ik wil graag nog meedelen dat: Karel allergisch is voor stabs
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
344
ik voel me geliefd, altijd leuk wanneer mensen door krijgen dat ze niet zo interessant zijn dan dat ze zich voelen.. dan komt er propaganda.
EE6058CA-202C-4553-BFC3-357673DCED93.jpeg

: zolang ze je naam noemen zijn ze je niet vergeten :D
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
161
Beste stam: Gezien de ligging van alle stammen nu , HiHo. Jullie nemen vrijwel een continent in & dat beloofd nog een mooie strijd te worden endgame

De beste stam speler: Hier kan ik niet anders dan mezelf nomineren :)

Slechtste leider: Tijdbom5 - Verliet mori om een nieuwe stam op te richten omdat er early game niks gepland stond en dus geen actie gebeurde. De volgende weken in Exit. werd er dus ook niks gepland. Overigens ook verschrikkelijk om te communiceren.

Meest overschatte stam: TaOw

Meest overschatte speler: QQEEZZ

Meest onderschatte speler: Killb , navolgens ik sommige dingen over killb lees op het forum verdienen deze spelers net ietsje beter. Gezien ze best leuke competitie waren op W33

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: O.a : Amen , Acta Est Fabula , IJKYO , Il Leone , Night Train

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: The Unstoppable Warrior.

Mooiste spelers naam: SaveTheWhaleMarryAnObese

Mooiste stam naam: AllOrganizedAndReadyToAttack

Het tofste topic: Golden Awards , Ones upon a time

Favoriete forum poster: Jokersbrain , vindt het opzich wel grappig dat bij iedere discussie hij aanwezig is en dan nog steeds zijn gelijk haalt

Mooiste profiel foto van spelers:

Amen.png

Mooiste profiel foto van stammen:

Alea.png

Mooiste actie van de wereld: De defactie van Il Leone op zo'n vroeg stadia met behulp van stam vond ik gewoon netjes gespeeld

Meest belovende speler voor de toekomst: Ik gok hier toch op IJKYO , gezien de sterke groei en de vele lovende reactie's op het AF over hun (ken ze helaas zelf niet echt persoonlijk)

Meest belovende stam voor de toekomst: Ik zie nog veel gebeuren met Fier & AORTA gezien beiden een prime ligging hebben waar nog veel mee kan gebeuren

Grootste blunder: Forumuitspraken van MyNameIsMurder en dan snel weggespeeld worden

Voor wie heb je nu echt respect: Algemeen voor Rep. aangezien ze zoveel te verduren krijgen van HiHo , verdient overigens veel respect vind ik.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Global Meltdown - Leuke gesprekspartner / stammie , overigens zijn wij cool , cool as ice.

Ik wil graag nog meedelen dat: Jullie allemaal toppers zijn , prettige feestdagen.
 

DeletedUser49571

Guest
Beste speler:
mystery men , heb eens een wereldje kort mogen spelen bij dit bazenteam, allemaal super chille spelers, die het spelletje door en door kennen. Weten van geen ophouden en stormen razendsnel door hun vijanden.

Beste stam:
Voor op dit moment van schrijven kies ik voor de stam Hi Ho, mede door hun ligging in het verre oosten zonder al te veel goede stammen om hun heen momenteel, mede door hun goede cluster (incl mbs) en mede door hun ODA/ODD/ODT score een prima stam en by far the best nu. Benieuwd hoe de edel richtingen gaan zijn

De beste stam speler:
Wellicht voor sommige een rare of een onverwachte, hier nomineer ik United Masters voor, deze speler is een goede gast, helpt zo nu en dan mijn mb's een handje om 's nachts aanvallen te sturen ( mocht vv instellingen goed staan ) , heeft ons goed geholpen en is in mijn ogen een goede stamspeler.

Het grootste ego:
Hiervoor wil ik mijn twee co's flex beide een duimpje geven, Flex met zijn flex voor dat flex topic, en andere flex die flext met het vooropgezette verdedigingsplan en die nu dus zichzelf de credits gunt. Verder goed gedaan hoor jochies (like)

Beste leider:
Beste leider kan ik koppelen aan de stam die ook het beste is genomineerd, Hi Ho . Gewoon logisch.

Meest onderschatte stam:
Fier , heeft veel potentie om uit te groeien tot iets groots, heeft de ligging redelijk goed mee, kan nog goede recruitments maken en hebben diplomatiek in hun voordeel denk ik zo.

Meest overschatte stam:
Time hoe kunnen deze pro's nog zo in de core liggen :p?

Meest overschatte speler:
IceNoble puur door de vele interns van mb's, de super chille ligging en geen tegenstand.

Meest onderschatte speler:
Against All Odds , gast die in no-time full rim-controle heeft weten te bemachtigen. En met de spelers die erbij komen ben ik benieuwd naar de toekomst van dit account.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
I Just Knocked You Out. ; heb hem wel eens gevolgd op andere werelden en lijkt me een toffe stammaat
mystery men ; top spelers, top team, top hans
.Da Vinci ; wil wel nog een wereld met deze schatjes spelen, ps bjorn mist jullie
Captain Grom n Blaze. en FireFox.. toch de oldskool w23 maaten

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mensen die tw ruzietjes maken over koetjes en kalfjes, azijnzeikers en negatievelingen

Mooiste spelers naam:
SaveTheWhaleMarryAnObese for sure

Mooiste stam naam:
AllOrganizedAndReadyToAttack , wie bedenkt zo'n naam..

Het tofste topic:
Alle topics om mensen positief de hemel in te prijzen

Het domste topic:
Stabtopics

Mooiste profiel foto van stammen:

Mooiste actie van de wereld:
Nog niet echt een nominatie waard

Meest belovende speler voor de toekomst:
Acta est Fabula. Hoop voor hun een zuivere toekomst, ligt dichter bij hiho. dan wie dan ook, en hoop dat zij hun mannetje kunnen staan, voor nu lekkere oda/pnt score, ken ze verder niet echt, maar ik hoop dat ze t waar kunnen maken om deze nominatie in stand te houden :D

Meest belovende stam voor de toekomst:
Fier

Grootste blunder:
Twee flexen op je account kunnen nemen

Voor wie heb je nu echt respect:
BelastingDienst. Om Nederland draaiende te houden, heft onze overheid belasting. In Nederland betalen we belasting via allerlei wegen: denk bijvoorbeeld aan inkomstenbelasting, btw, invoerrechten en accijnzen. De BelastingDienst int de belasting. De ontvangen belasting wordt gebruikt voor het onderhouden van Nederland.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Spelers die positief en tactische spel meebrengen, en de gezelligheidsspelers die eigenlijk kei noob zijn, maar wel actief in de stamchats zodat t net lijkt alsof ze veel doen :p

Ik wil graag nog meedelen dat:
Stemmen op vvd is een slecht idee. Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar, mogen in 2020 een r2w plaatsvinden zodat we weer allemaal zonder TW verder kunnen
 
Reactiescore
207
Beste stam:
Ik denk dat Fier het meeste kans maakt op een nummer 1 plek when all is said and done.
Leiding zit daar zeker goed en zitten een paar toppers van formaat.

De beste stam speler:
Misschien raar maar hier ga ik mijn eigen MB nomineren, Waffleslap.
Super actief en gemotiveerd, doet alles wat gevraagd wordt van hem en meer.


Beste leider:
Hier kies ik voor de leiding van Fier, zoals ik eerder zei denk ik dat deze zeer goed zit. Het is wel nog vrij vroeg in het spel om echt al als leider te moeten optreden naar mijn mening. Dit is dus een voorlopige!

Slechtste leider:
Leiding van AORTA. Hier verras ik misschien een beetje, maar dat zit daar echt niet goed naar mijn mening. Het Assassin verhaal, stel ik mij serieus wat vragen bij.


Meest overschatte stam:
TAOW moet zich naar mijn mening nog bewijzen. Draaien wel mee in de top, maar moet het nog zien. Zeker niet slecht, maar of ze de hype waar kunnen maken... Prove me wrong boys!

Meest overschatte speler:
Sorry schatjes je gaat boos zijn maar hier nomineer ik QQEEZZ... het edelen van zoveel bonusdorpen is naar mijn mening gewoon not done.

Meest onderschatte speler:
En dan komt mijn eigen ego naar boven.. maar ik denk dat Cherno Alpha nog veel gaat laten zien! We zijn gemotiveerd en zelfs Jelle is aan het farmen, the beast is awake!
Om niet te ego te doen.. Against All Odds, ik ben benieuwd naar wat dit acc nog gaat doen! Niet enkel internen hoop ik ;) Ligging is goed en als ik hoor wie er speelt.. ik heb er een goed gevoel bij!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Mijn eigen stam niet meegerekend, anders zou ik hen hier nomineren.
Against All Odds, TraingoesCHUUCHUUU, Acta, Firefox, Mystery Men en QQEEZZ (omdat het wel toffe kerels zijn en actieve beestjes)

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
AORTA spelers... geven me geen goede vibe, ook IceNoble zegt me niet veel.

Mooiste spelers naam:
Hier dan toch een stamgenootje!
SaveTheWhaleMarryAnObese blijf ik geniaal vinden!

Mooiste stam naam:
AORTA, ondanks een negatief gevoel wel een topnaam!

Het tofste topic:
Golden Awards en Met Welke 5? Dit zijn vaak de enige topics waar mensen nog eens positief naar elkaar doen en niet enkel drama.

Het domste topic:
Alle STAB topics die puur op drama uitdraaien. Geef je feiten en zwijg daarna, thanks! <3

Favoriete forum poster:
Serenity! Altijd lachen :D


Dikste wannabe op het forum:
Ik, overduidelijk ik.

Dikste wannabe in het spel:
Zie hierboven.


Mooiste actie van de wereld:
De start. Er zitten een paar leuke spelers op in alle uithoeken van de wereld, dit kan nog eens een toffe worden!

Meest belovende speler voor de toekomst:
Against All Odds

Meest belovende stam voor de toekomst:
Fier

Voor wie heb je nu echt respect:
Iedereen die de tijd neemt om een positieve post te maken op het AF!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mijn twee schatten! Monique en Jelle! Echte baes zijn het! Zonder hen, was ik waarschijnlijk al gestopt.

Ik wil graag nog meedelen dat:
JELLE AAN HET FARMEN IS! Voor wie hem kent... weet dat dit een wereldwonder is! Wie hem niet kent, lol noob!
 
Reactiescore
1.278
Bovenaan