Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser78710

Guest
Heeft niks met inni te maken toch ofwel soms ?
Ik weet niet wat er met pion fout loopt maar gaat heel gemakkelijk.
 

Deleted User - 487946196

Guest
Massa had beter gekund ja, was goeie blok ok van jullie. Leer je weer van en wanneer we op volle slagkracht kunnen aanvallen, zullen we het beter proberen te doen ;)

Aan de andere kant van de wereld wel veel succes, dus def zal vooral naar autismal zijn gegaan maar daar leer je dan weer van.

Slag is nu aan jullie, al zag ik bar weinig off dorpen gemaakt worden, ben benieuwd of autismal alleen maar gaat deffen deze wereld? Heb eigenlijk überhaupt nog geen interessante massa gezien van INNI op een daadwerkelijke tegenstander die deft, ben benieuwd hoe t jullie zal varen als er mensen zullen gaan deffen.
 
Reactiescore
1.367
Inni komt voor zich zelf uit :)
Opvallend stil over amper 1 dorpje winst , wat zelf moest vermeden worden door communicatie fout .
Wil je dan dat we stoer komen doen over 1 dorpje?
 

DeletedUser78710

Guest
Je kon het inderdaad maar proberen om op 2 fronten te gelijk aan te vallen.
En anderzijds heeft dat zelf succes bij pion.

Inni heeft zeker geen def gehad van pion als je dat bedoeld ?
Wij zorgen voor onz zelf , en zeker wij leren hier ook van net zoals jullie.
Op meer van deze avonden en nachten want ik vond het best wel leuk :)
 

Deleted User - 487946196

Guest
Je kon het inderdaad maar proberen om op 2 fronten te gelijk aan te vallen.
En anderzijds heeft dat zelf succes bij pion.

Inni heeft zeker geen def gehad van pion als je dat bedoeld ?
Wij zorgen voor onz zelf , en zeker wij leren hier ook van net zoals jullie.
Op meer van deze avonden en nachten want ik vond het best wel leuk :)

Het feit dat jullie front met pion genegeerd kan worden, en eigenlijk alle fronten met kleine stammen genegeerd kan worden vanwege afspraken, betekend dat erg veel def vrij kan zijn. Is niet erg, betekend dat we een stuk tactischer moeten aanvallen :)

Gaan er ook tegen massa’s komen of blijft t alleen met deffen en blok ok? Want dat zou ook wel saai zijn zeg.
 
Reactiescore
300
Jullie zullen zeker ook massa's krijgen. Anders is het wel saai voor jullie he.....

En even voor de duidelijkheid. We hebben geen afspraken met rim stammen :)
 
Reactiescore
2.444
INNI staat nogsteeds op zichzelf. Dus waaruit blijkt dat?

Of word er een excuus gezocht om chef intern te recruten?

Kom je zou moeten weten dat er op TW niks stil te houden is, horen al vanuit diverse hoeken dat er een samenwerking is en dat ook andere stammen benaderd worden. Maar gisteren werd dat nog duidelijker nadat Pielemuis ging scouten voor Autismal.

Maar ik vind het helemaal geen slecht iets, ik moedig het alleen maar aan. Het is duidelijk dat er nu al een kwantitatieve overmacht is van Kata tegenover INNI en Pion als losstaande stammen. Ik hoop dat jullie samengaan en er op die manier straks een op kwantiteit eerlijke 1v1 ontstaat.
 
Reactiescore
533
Je kon het inderdaad maar proberen om op 2 fronten te gelijk aan te vallen.
En anderzijds heeft dat zelf succes bij pion.

Inni heeft zeker geen def gehad van pion als je dat bedoeld ?
Wij zorgen voor onz zelf , en zeker wij leren hier ook van net zoals jullie.
Op meer van deze avonden en nachten want ik vond het best wel leuk :)
Tja Piele was gisteren wel vrij duidelijk met zijn actie "we doen het zelf" ;-).

Voor ons maakt het niet uit, de verhalen deden al lang de ronde van vele accounts dat er op zijn minst een NAP is tegen ons.
In onze ogen hebben wij dus 1 gezamelijk front Pion+INNI. EN beschouwen jullie dus ook als 1.
Vermits onze anval voor de helft succesvol was, zijn we best tevreden.

We hadden ook niet echt anders verwacht met deze aanval btw.
 
Reactiescore
35
Tja Piele was gisteren wel vrij duidelijk met zijn actie "we doen het zelf" ;-).

Voor ons maakt het niet uit, de verhalen deden al lang de ronde van vele accounts dat er op zijn minst een NAP is tegen ons.
In onze ogen hebben wij dus 1 gezamelijk front Pion+INNI. EN beschouwen jullie dus ook als 1.
Vermits onze anval voor de helft succesvol was, zijn we best tevreden.

We hadden ook niet echt anders verwacht met deze aanval btw.

Achteraf iets zeggen heeft eigenlijk weinig betekenis in mijn ogen...
 
Reactiescore
614
Inni komt voor zich zelf uit :)
Opvallend stil over amper 1 dorpje winst , wat zelf moest vermeden worden door communicatie fout .

Er werd in de stam al enkele dagen van tevoren aangegeven dat inni front block ok zou staan. Dit vanwege een samenwerking tussen pion en inni + nap met pony was autismal het enige front. Als je dan ziet dat de verhouding ongeveer 1 op 3 is, in combinatie met dat off veel sneller dan def bouwt is dat prima.

De échte slag wilden we elders slaan en dat lukt ook meer dan voldoende :)
 
Reactiescore
614
INNI staat nogsteeds op zichzelf. Dus waaruit blijkt dat?

Of word er een excuus gezocht om chef intern te recruten?

Zijn ze bij INNI nu al bang dat een speler die Pion heeft afgestoten naar de vijand gaat. Potverdikkie dat zou 8 tegen 14 spelers zijn (kwestie van tijd tot jullie wel uitkomen voor jullie nap en/of bg-schap) ik zou nu maar alvast R2W gaan schreeuwen!!!

Zo jammer hoe jullie niet eerlijk en open uitkomen voor dergelijke dingen, deze samenwerking nu al faalt op meerdere fronten en er met termen wordt gegooid die nergens op slaan. De enige échte nummer 1 stam gaat dit op kwaliteit winnen en niet op samenwerkingen en kwantiteit ;)
 
Reactiescore
1.367
INNI staat nogsteeds op zichzelf. Dus waaruit blijkt dat?

Of word er een excuus gezocht om chef intern te recruten?

Ik ben geen excuus nodig voor recruten!
Wij staan namelijk alleen!
 
Reactiescore
533
Achteraf iets zeggen heeft eigenlijk weinig betekenis in mijn ogen...
Vooraf ook gezegd hoor, zelfs aangegeven aan autismal.
"Wss alles block ok".

Alsof we achterlijk zijn om niet te denken dat het gewoon block ok ging zijn daar... Maar niet geschoten altijd mis zeg ik. En eens leuk een kleine prik
 

DeletedUser4771

Guest
Zijn ze bij INNI nu al bang dat een speler die Pion heeft afgestoten naar de vijand gaat. Potverdikkie dat zou 8 tegen 14 spelers zijn (kwestie van tijd tot jullie wel uitkomen voor jullie nap en/of bg-schap) ik zou nu maar alvast R2W gaan schreeuwen!!!

Zo jammer hoe jullie niet eerlijk en open uitkomen voor dergelijke dingen, deze samenwerking nu al faalt op meerdere fronten en er met termen wordt gegooid die nergens op slaan. De enige échte nummer 1 stam gaat dit op kwaliteit winnen en niet op samenwerkingen en kwantiteit ;)

Als niet boeiende derde partij (buiten de top) kan ik niet ontkennen dat de rekruut van pony een smaakje weg heeft van r2w. In mijn ogen is de definitie daar van nog steeds hetzelfde. Een niet noodzakelijke rekruut aannemen om een voordeelpositie/(win positie) te krijgen tov de rest van de wereld. Hier roepen over een BG of NAP die wel zou bestaan maar die in jou ogen extra onderstreept of bevestigd moet worden in lijn met je R2W uitspraak is nogal retorisch. Dus wat zeg je?

Als je het echt zo graag op kwaliteit wint. Had dan met Mats/Kata niet de kwantiteit gezocht door je ledenbestand uit te breiden.

Van het gebrekkige van wat ik er van heb meegekregen een mooie actie van Mats. Het veroverde dorpje kan prima als springplank fungeren voor verdere dorpen in die regio. Gaat vast nog een mooie strijd worden in de nabije toekomst.:D

Ik hoop echter dat deze wereld inderdaad besloten wordt op kwaliteit en een mooie lange strijd onderling. Niet excuses zoeken je ledenbestand uit te (blijven) breiden omdat de tegenstander zogenaamd allemaal noob samenwerkingen heeft.
 
Reactiescore
533
Wij internen gewoon de hele wereld.
 

Deleted User - 487946196

Guest
Als niet boeiende derde partij weet je ook waarschijnlijk niet dat Pion en tring (voormalig nummer 1 en 2 qua rang), een premade waren en over een verre meerderheid beschikte. Wellicht weet je ook niet dat toen, tring en pion nog een premade was, er toen al contact was opgenomen met INNI om eerst, de kleine stam maar wel qualitative sterke, weg te spelen. Wij knokken de hele wereld al tegen een meerderheid op, maar door goeie massa’s en samenwerking is het voormalige tring en pion kapot gegaan (ook door interne issues). Hierdoor hebben wij inderdaad nu een meerderheid, maar om ons dan te berichten van R2W is krankzinnig. We hebben de minste rekruteringen (paar lollige rekruuts van 1 dorp voor een paar dagen na) en zijn geen premade.
Hoe kun je ons beschuldigen van r2w, als zowel pion als inni de hele wereld op Max leden aantal heeft gezeten, en constant bij heeft gerekruteerd? Er is alleen een sprake van R2L (lose) van onze tegenstanders.
 
Bovenaan