Kata's, respect verloren

Reactiescore
416
Goedemorgen allen,


Ik moet zeggen dat ik het zeer spijtig vind dat we tegenwoordig kata's gebruiken om iemands dorpen naar de 36pt te werken, boerderij/smederij slopen etc. puur omdat sommige mensen schijnbaar niet in staat zijn te edelen. Na vele verschillende werelden te hebben bekeken en het altijd zeer naar me zin heb gehad moet ik zeggen dat respect op dit spel nu echt op 0 staat. Wereld71 werd aangekondigd en ik kreeg een uitnodiging van een vriend van mij, altijd gezellig ofcourse! Leuke speeltijd gehad in het begin en mensen flink lopen irriteren met defftroepen maar het is er nu op aangekomen dat iemand 2 dagen achter elkaar met al zijn vermogen kata's aan het bouwen is om ze bij fakes te stoppen om boerderij te slopen. Ik voelde me daarom verplicht hier even een topic over aan te maken puur for old time sake. InactiveAsAlways heb ik leuke gesprekken mee gehad in de nacht tijdens vele incomings taggen, altijd leuk toch! 2 weken van clears blokken/dodgen en treintjes stacken is het erop aangekomen dat ze maar eens gaan flooden en alles op boerderij/smederij gooien, ik vind dit een zeer trieste speelstijl en wou het bij deze aanduiden.


mvg,
Sander
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
O die staan toch al bekend als vieze spelers. Hebben op voorgaande werelden ook al gestabbed, dus verbaasd me niks dat ze zich ook tot dit trieste niveau verlagen
 

DeletedUser81675

Guest
Dat mannetje doet ook nog eens aan rover boosten en zn slaafjes edelen. Wéér zo’n parel
 
Reactiescore
3.538
Dat account staat al bekend als stabaccount, dat was ook meteen de afwijzing op hun toch wel mooie sollicitatie voor onze stam enkele weken geleden. Terwijl hun een perfecte ligging hadden, mooi cluster en dus mooie solli, werden ze door hun reputatie meteen aan de deur gezet. Om nog maar eens aan te halen dat stabben ook op je volgende werelden nog zo zijn nadelen heeft.


In ieder geval zullen wij van de stam Fier zijn kata gedrag noteren en wie weet krijgt hij dezelfde rekening eens terug betaald :)
 
Reactiescore
3.452
Verder over de kata's come one je zit in een boog wereld en helemaal iemand als jij hoort dan te weten dat kata's gewoon bij het spel horen!

Kuch
 
Reactiescore
3.452
Ah joh,ze kwamen niet door de speler heen dus zijn ze op deze manier bezig.
 
Reactiescore
338
Wij zegden de nap op, maar hij vond het nodig ons te treinen voor de opzegperiode voorbij was

Onze troepen waren toen nog op terugweg van een ander dorp
 

DeletedUser78317

Guest
je kan gewoon niet deffen @chili585 als je gewoon iets van deff had staan waren die 50/100 kata's gewoon kapot gegaan.... het is niet dat ik hier met 1000 kata's op een dorp liep e! YOu NOOB
 
Bovenaan