Einde wereld awards W68

DeletedUser78680

Guest
@Barnix same story met die lui bij ons in de rim. Stuntman en twisted fate. Hebben we zeker eens deff van ax op zien lopen als ik me niet vergis. Maar goed vinger wijzen heeft geen zin. Beiden stammen zullen het op hun manier wellicht niet 100% legit gespeeld hebben.
 
Reactiescore
19
Als je wilt kan ik de screenshot sturen waarin je doet alsof je samen met ons werkt en dan de screenshots waarin je tegen je co's praat :)? Misschien helpt dit het verhaal voor anderen wat duidelijker maken?
Alsof? ik heb wel toch zeker 2-3maand bij jullie in de stam gezeten, Dus samenwerking was er, Toen ik leavde naar Vitare (Ook voor dezelfde reden, of hierboven) Hadden we NOGALTIJD een samenwerking.
En met mijn co's hebben we alles besproken en op tafel gelegt, maar tijdens ik die 3-4 weken niet speelde heb ik ook bijna niet over tw gesproken en dus ook geen beslissingen genomen...
 

DeletedUser81357

Guest
@Barnix same story met die lui bij ons in de rim. Stuntman en twisted fate. Hebben we zeker eens deff van ax op zien lopen als ik me niet vergis. Maar goed vinger wijzen heeft geen zin. Beiden stammen zullen het op hun manier wellicht niet 100% legit gespeeld hebben.

@Don Pablito Zeker en AX zal vast ook dingen verkeerd hebben gedaan! Maar dit was echt bedoelt om aan te geven wat ik hoop dat anders wordt. Want ja als je 50 man hebt kan je vv van rimspelers doen en kan je zo elkaar tegen werken maar zo haal je de plezier eruit voor iedereen en dat is iets wat ik probeer aan te geven.
 
Reactiescore
470
@Don Pablito Zeker en AX zal vast ook dingen verkeerd hebben gedaan! Maar dit was echt bedoelt om aan te geven wat ik hoop dat anders wordt. Want ja als je 50 man hebt kan je vv van rimspelers doen en kan je zo elkaar tegen werken maar zo haal je de plezier eruit voor iedereen en dat is iets wat ik probeer aan te geven.

Waren jullie niet onderhand met 100 man na al die fusies en interns? Elke rim speler waar ik contact mee heb gehad heeft wel een aanbod gekregen om zijn dorpen af te staan aan jullie voor een plek op een van de grote accounts.
 

DeletedUser81357

Guest
Waren jullie niet onderhand met 100 man na al die fusies en interns? Elke rim speler waar ik contact mee heb gehad heeft wel een aanbod gekregen om zijn dorpen af te staan aan jullie voor een plek op een van de grote accounts.

Lol geloof dat je niet weet wat R2W betekend. W67 heb je dit gedaan. W68 ook. Wat wil je van me horen dat het niet zo is? Sorry lieverd maar als het niet zo was ging je toch tegen idgaf vechten? lmao
 
Reactiescore
961
@Barnix
Ik vind het best raar dat je kijkt naar wat Maai volgens jou fout gedaan heeft of niet goed, maar heb je enig idee hoe veel AX/gopro wat dan ook verziekt heeft? Bijna elke rim speler heeft een bg of nap met jullie of een bg van jullie waardoor je vooral early mid game de "hele" wereld als vriend hebt. Dit is maar 1 klein voorbeeld waar jullie heel maar dan ook heel zielig gespeeld hebben.

Naast het feit dat jullie zelf ook genoeg vv`s gedraaid hebben, deff pre stacks gegeven hebben en noem maar op. Mocht jij en je stam nou clean gespeeld hebben mag je wat mij betreft allemaal verwijten enzovoorts gaan doen op deze wijze, maar dat zijn jullie verre van.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Gelfelicteerd maai met wereld winst :)
Helaas wel een R2W maar dit is elke tribalwars wereld helaas en is gewoon de manier om de wereld op slot te gooien en snap volledig dat jullie hier voor gekozen hebben. Dus proficiat met jullie overwinning.

Heb niet de behoefte om een heel lijstje te maken van alles haha en in mijn ogen zijn het vaak alleen de mensen die elkaar even lekker wat veren in de kont willen steken die hier de moeite en tijd in steken. Maai had gewoon een overvloed aan ervaren spelers en ze hebben het gewoon netjes uitgespeeld en slim gerekruteerd en op de juiste manieren propaganda weten te plaatsen.

verder heb ik nog 3 opmerkingen over het verloop van de wereld met maai wat ik jammer vond om te zien. Let op: ik hoef niet een discussie aan te gaan hierover dus als je hier op gaat reageren om zaken te ontkennen bespaar jezelf tijd want daarvoor post ik dit niet. Dit is wat ik heb ervaren en heb meegemaakt in wereld 68 met maai.

1: Het zwart maken van AX en andere stammen op het AF.
Ik snap dat het misschien voordelig is voor jullie dat iedereen een hekel heeft aan de concurrentie maar dit is een erg nare manier van spelen. Ik geef als voorbeeld het spion verhaal. Nu de wereld winst binnen is hoeft hier niet meer over gelogen te worden en kan denk ik Roald wel toegeven dat het gewoon bedoeld was als imago schade en het gewoon verzonnen was. Daarnaast hebben we nog temaken gehad met het in scene zetten van gesprekken. Het verzinnen van bondgenoten en het opzetten van mensen tegen elkaar. Het is allemaal om te winnen en ik snap dat het in jullie voordeel is om zulke dingen te doen maar het is jammer dat het nodig is want ik ben van mening dat jullie ook wel de wereld hadden kunnen winner zonder.

2: Het gebruik maken van stabbers om de tegenstander pijn te doen.
Er zijn meerdere instanties geweest dat maai voordeel haalt uit dat mensen gestabt worden en ze de stabber onderdak bieden. Het grootste voorbeeld hierbij :Anxiety dissorder . De speler Gaetan van anxiety dissorder is het grootste voorbeeld van een rat en ik geloof dat bij iedereen bekend is hoe hij iedereen in vit en ax heeft gestabt. Maai had nog geen paar uur nodig na het stabben om gebruik te maken van hem voor cf dorpen tegen ax en hem bondgenootschap aan te bieden. Nu snap ik dat ze maai niet gestabt hebben maar naar mijn mening moet je het gedrag van een stabber niet belonen ook al kan je daar je tegenstander mee pijn doen. En ik snap dat maai gewoon anxiety gebruikt heeft maar ik vind dat we allemaal stabbers geen plek mogen geven in een wereld ook al kan je profijt van ze hebben.

3: Alles doen om oorlogsafspraken te omzeilen en zo smerig mogelijk de tegenstander tegen werken.
Maai deden altijd heel mooi alsof ze een leuke wereld willen voor iedereen en dat hier oorlogsafspraken voor gemaakt moesten worden. Echter zijn de regels niet gemaakt om het spel voor iedereen leuk te maken maar om zichzelf in te dekken dat ze alles kunnen maken zolang ze de opgestelde regels maar actief omzuilen. Om een paar voorbeelden te geven:

- Maai had 50+ spelers waardoor er genoeg bezetting was om de vv van elke mogelijke tegenstander te runnen. Bijvoorbeeld pietertje van 40k punten in de rim is niet zomaar een speler maar is een speler waar de vv door 10 maai spelers word doorgestuurd om ax tegen te werken. Maai heeft bij vele rim spelers en rim stammen altijd vv lopen draaien om ax zoveel mogelijk tegen te werken. Elke random rim speler kan een aanvraag indienen zolang ze ax maar tegenwerken. Als ik tegen maai wou vechten hoefde ik alleen maar een paar rimspelers aan te vallen en ik kreeg het voor elkaar. Nu hoef ik denk ik niet uit te leggen dat dit ontzettend smerig is.

- Er waren cf regels opgesteld om het speelbaar voor elkaar te houden. Maai zoekt altijd actief het lijntje op om cf dorpen te pakken. Zo was er een bb dorp 60 velden van een maai speler overgenomen en was dit okay omdat het bb dorpje meer dan 4k punten had. Er is toen contact gezocht maar het enige wat naar voren kwam is dat maai het geen fuck uitmaakte hoe smerig het dorp was omdat het volgens de regels mocht was er geen probleem. Ze hadden een loophole in de regels gevonden (die ze hadden opgesteld om het spel leuk te houden voor elkaar) en maakten hier maar al te graag gebruilk van om het voor anderen te verzieken. Het ergste hierbij is nog wel dat ze zeiden dat de regels beter opgesteld moesten worden en dit is toen vervolgens ook gedaan en is dit gedeelte toegevoegd:

'Een ongeschreven regel is dat we moeten proberen deze regels niet te breken. Bij twijfel gevallen is het vaak beter om het gewoon niet te doen om het voor elkaar speelbaar te houden. Probeer het sportief te houden. De bovenstaande regels zijn er om het spel niet voor elkaar te verpesten probeer daarom ook niet de lijn op te zoeken. '

En je kan het al raden nog geen 4 dagen later wisten ze weer een loophole in de regels te vinden om het voor de ander te verzieken. Ook hier was geen gehoor aan helaas en zijn de dorpen mooi gehouden. Om even de statistieken erbij te pakken:
Ax heeft 4 dorpen terug aan maai gegeven omdat deze moraal niet verantwoord waren! Niet omdat ze de regels braken maar omdat we zelf inzagen dat we dit elkaar niet wouden aan doen. Maai daar in tegen wilden smerig verkregen dorpen alleen terug geven voor honderden miljoenen grondstoffen en meerdere dorpen afstaan die wel normaal verkregen waren en dat we een valse statement op het af moesten posten over dat maai het dorp terug gaf.

Nogmaals gefeliciteerd maai met jullie overwinning ongeacht de manier waarop. Dit lijkt misschien sarcastisch haha maar dit is het niet. Hierboven genoemde dingen zijn punten waar ik mij aan stoorde en die in mijn ogen helemaal niet nodig waren. Jullie hadden vanaf day 1 al een overvloed aan ervaring en mankracht waar niet tegen opgeboxed kon worden en jullie zijn anderen op veel vlakken gewoon te slim afgeweest. Ik noemde het al eens eerder in de post maar de 3 dingen die ik noem zijn alleen jammer omdat ik denk dat jullie de wereld ook prima hadden kunnen winnen zonder.

Casper

Beste Casper,

Leuk bericht. Ik wil wel eens open kaart spelen en een kijkje geven in het succes van maai en hoe dat als leider bewerkstelligd is.

De grote conclusie die ik trek is dat de propaganda nog vééél effectiever is geweest dan jij hier beschrijft. Je spreekt over 50+ spelers, terwijl het om 20 actieve spelers ging. Je hebt het over tientallen Maai spelers die vv in de rim draaien; dit is welgeteld 2-3 keer gebeurd en twee van de drie keer begon met mij waarna ik de vv doorging. Tijdspanne van alle vv gedaan voor InS in de periode dat het plaatsvond (ongeveer 10 dagen) zou komen op zo een 30 uur in totaal dat er een 'buitenlandse' vv bij Maai heeft gestaan. Je hoeveelheid vv-kracht en spelers overdrijven is een van de simpelste vormen van propaganda. Ja, Maai had meer vv-kracht dan AX of Vitare, echter kwam al die vv-kracht uit de handen van maximaal 10 spelers, waaronder twee nachters.

Verder zijn de spionverdenkingen geen lariekoek, tot op de dag van vandaag ben ik / en vele met mij, overtuigd van het feit dat er een lek of spion is geweest. AX heeft het alleen continu zitten interpreteren als een directe beschuldiging. Terwijl Maai het verkocht heeft als een mogelijk lek (en dit in veelvoud benadrukte) de enige beschuldiging rondom het spion verhaal is de beschuldiging dat XII en mogelijk AX ook daar graag gebruik van maakte. Maargoed, goed om te lezen dat jullie daar impact van hebben gevoeld, na het spion verhaal zijn er geen verdachte situaties meer gezien en dat is ook eigenlijk waar ik op hoopte.

Je stabverhaal over anxiety is gewoon onzin. Vitare en AX hebben juist Anxiety en North gestabbed door met een ''unanieme uitslag- me reet'' ervoor te kiezen om bondgenoot Maai te dumpen en direct over te gaan op een ondoordachte domme fusie met AX. Is het dan een stab dat Anxiety en The North ervoor kiezen om loyaal te blijven aan kamp Maai? Het is dus absoluut niet het belonen van een stabber maar het belonen van iemand die in tegenstelling tot alle anderen - wel loyaal is. Als je hele voetbal team de sloot in springt, maar de keeper blijft aan wal, is hij dan ook direct een stabber? Ze kozen ervoor om niet mee te gaan in jullie plan, dat maakt ze alles behalve een stabber.

Dan noem je nog iets over het omzeilen van cf regels. Dit deel ik ook niet. Kijk, je stelt regels op omdat je erin gelooft, om de grenzen af te bakenen en als het dan ook nog eens stuurt naar fair play dan is dat fijn. Maar fair play is niet perse de hoofdzaak, de hoofdzaak blijft toch echt het beschermen van jezelf tegen potentiële narigheid zoals katapulten en cf's. Maai is de grens nooit overgegaan, maar ik kan je wel volgen dat Maai op het randje heeft gedanst wat regels betreft. Maargoed, naar mijn idee is dat niet erg. De belastingsdienst heeft ook regels, deze respecteer ik altijd, maar als ik door een trucje toch op een legitieme manier geld kan terugkrijgen, dan doe ik dat. Als er een bord langs de snelweg staat met 100 erop, dan rijden mensen (althans ikzelf) ook 104 aangezien ik weet dat de correctie van een flitser 4 km/h is. Mensen zoeken altijd de grenzen op. Als het dansen op de grens voor jouw partij niet acceptabel is, dan had je de regels moeten aanscherpen of anders moeten opstellen, zo simpel is dat. Niet perse relevant voor de afspraken omtrent clusterfucken maar toch: als men een afspraak (met mij bv) maakt, maakt niet uit waarover, moet je altijd heel goed opletten met wat er precies afgesproken en belooft is. Als je zelf regels gaat opstellen bouw je altijd passages in die wel eenduidig zijn maar niet perse tekstueel gemakkelijk te vinden. Verder roep je wat over het niet willen afgeven van eerlijk maar immoreel verkregen cf's (een mening die ik niet helemaal deel), echter noem je er niet bij dat Chemistry jullie bondgenoot exact hetzelfde doet.

Kun je nog even noemen welke bondgenoot Maai zou hebben verzonnen? Dat komt mij nogal uit de lucht vallen.

Ik deel je mening trouwens ook niet dat Maai de wereld sowieso zou hebben gewonnen, zeer zeker niet eigenlijk. Het winnen door Maai is niet zozeer omdat Maai super goed was, maar doordat de rest het gewoon niet zo best heeft gedaan en bovenal; gebrek aan sturing.

AX voerde vanaf dag 1 al een waardeloos beleid. Hard maar waar; jullie hadden direct die InS stam gewoon dood moeten rekruteren zodat alle focus op de core kon. AX had nooit spelers uit toenmalig Snow moeten rekruteren op een locatie omringd door spelers uit andere partijen, dat was nooit een succes geworden. Verder kan het voor AX niet motiverend zijn geweest om constant maar domme bondgenootschappen met XII en Last aan te houden. Had Dpschut gewoon geinternd en op een ander account gezet en chemistry rekruteren en daar het front van verdelen. Hoe Diepvries zichzelf op zo een kansloze positie met een rechthoekig cluster (letterlijk op het midden van de wereld) heeft gekregen is mij ook een vraag en getuigt van gebrek aan beleid.

Vitare deed er goed aan om het bondgenootschap met Maai te rekruteren, Maai had waarschijnlijk op een later moment het bondgenootschap anders opgezegd. Echter was het moment waarop Vitare dat deed gewoon ronduit dom, als ze met AX samen wilde hadden ze dat moeten doen op het moment dat IDGAF verslagen was en op delete stond. Nog beter was geweest als ze AX hadden gelaten voor wat het was (behalve anxiety dan) en juist het gebroken IDGAF hadden opgevangen; hadden ze Wolfpack, Shelby, Mind, Witch kunnen rekruteren. Dat was een partij die strijd had kunnen leveren tegen Maai. Ondertussen had AX, dat altijd al een hekel had aan Maai juist de voornaamste bondgenoot kunnen worden. Gegarandeerd dat Maai was gebroken onder de druk van huidig/versterkt AX in combinatie met Vitare dat aangevuld was door de meest bewezen IDGAF'ers.

Maargoed, wellicht wat arrogant om te stellen, maar ik monitor altijd wat de grootste bedreigingen voor mijn account en stam zijn. Het hierboven beschreven AX scenario hadden we waarschijnlijk gewoon kunnen tackelen. Maai stond veel beter aangeschreven en elke Last speler zou een definitieve plek in Maai verkiezen boven een plek in AX. Jullie XII rekruteren, dan doen wij Last. Het scneario van Vitare was een stuk gevaarlijker geweest. Onze kansen wat betreft rekruteren waren minimaal geweest, maar ook in dat geval had ik nog enkele troeven achter de hand gehad die invloedrijk waren. Troeven die je liever niet trekt, maar wel mogelijk zijn. Wat ik al zei; gebrek aan sturing is het probleem geweest in AX. Bij Vitare het gebrek aan visie en het democratische systeem waarbij leden met weinig inzicht/kennis/langetermijndenken/egoisme de dienst uitmaken. Democratie is prima, maar probeer het te zien als raadgevend.

Soms moet je er bepaalde keuzes doorheen rammen.. Om zoiets voor elkaar te krijgen maak je als leider gebruik van een goed onderhouden netwerk. Dit kun je doen door sterk te socializen met allerlei spelers. Echter is het effectiever om regelmatig vrienden van vorige werelden, waarvan je weet dat ze vaak hetzelfde denken als jij (waarschijnlijk de reden waarom het vrienden zijn geworden), te plaatsen op stamaccounts. Zodoende kun je gewoon een long-term-bewind voeren waarbij de meerderheid van de stam/accounts jouw visie/mening vaak delen. Recent voorbeeld; Niet elk Maai account was voorstander van de fusie met IDGAF. Mijn team en ik wel, premade-partner en leidings-wederhelft Act of Divinity ook. ESFR, Don pablito, UM, Pietro en Knuppel worden bemand door vrienden van het leidingsteam en enkelen die vrienden zijn geworden. Op Noordter, Non-agreed en Shakedown speelde geen spelers die al bevriend waren met andere Maaiers / leiding voordat ze Maai joinden en daar heb je dan ook precies de drie accounts die niet voor hebben gestemd. Dat geeft verder niet, maar puur door het draagvlak wat je verkrijgt door het netwerken kun je überhaupt een lange termijn visie realiseren. Ja, je hebt als beleidsmaker erg veel invloed op het verloop van de wereld (tevens de enige reden dat ik dit spel speel, anders was ik wel beroepsfarmer of standin-deffer geworden) maar de groep spelers die jou steunt zijn eindverantwoordelijk voor de eventuele wereldwinst.
 
Reactiescore
2.062
Neem de lijstjes niet serieus, wanneer TheWitch er niet instaat!
 
Reactiescore
344
Hahah die don pablito, maai heeft het gewoon verdiend hoor’
. Maar please jij het echt niet veel woorden die tot zijn recht komen in welke positie ook.
500 euro per maand aan pp pompen
Nog geen enkele aanval zelf getimed kunnen laten aan komen.
En laten we het over de rest maar niet hebben.
Je mag je cos en vvers bedanken voor deze wereldwinst . Want zelf kom je volgens mij van alles te kort, en vermoed dat dat ooit begonnen is met zuurstof
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Nou die kun je in je broekzak steken Rick, hahaha soms geniet ik gewoon van het venijn in sommige berichten. :eek2:
 
Reactiescore
742
2: Het gebruik maken van stabbers om de tegenstander pijn te doen.
Er zijn meerdere instanties geweest dat maai voordeel haalt uit dat mensen gestabt worden en ze de stabber onderdak bieden. Het grootste voorbeeld hierbij :Anxiety dissorder . De speler Gaetan van anxiety dissorder is het grootste voorbeeld van een rat en ik geloof dat bij iedereen bekend is hoe hij iedereen in vit en ax heeft gestabt. Maai had nog geen paar uur nodig na het stabben om gebruik te maken van hem voor cf dorpen tegen ax en hem bondgenootschap aan te bieden. Nu snap ik dat ze maai niet gestabt hebben maar naar mijn mening moet je het gedrag van een stabber niet belonen ook al kan je daar je tegenstander mee pijn doen. En ik snap dat maai gewoon anxiety gebruikt heeft maar ik vind dat we allemaal stabbers geen plek mogen geven in een wereld ook al kan je profijt van ze hebben.

Even stoppen hier hoor...

Ik (Jelle) ben op het account begonnen toen iemand in vitare het vroeg want er waren (toen der tijd) meer mensen nodig, nu speelde ik al meerdere werelden dus had ik gezegd op een laag pitje. Op het begin was het een beetje clears timen op The Wtich en hier en daar iets doen niet veel werk dus.

Ik wist toen ik starten NIET dat AX/vitare samengingen, maar we moesten toen der tijd de MB van chef intern voor een front te maken met maai (deze overnames zijn op TW stats te zien van ene Joker). Op eens kwam er op whatapp in de disorder groep een bericht dat AX/vitare samengingen heb toen vanaf minuut 1 gezegd dat het een R2W was en dat ik niet verder ging op disorder als dit doorging. Na maten de dagen voorbij vlogen gingen Tim/Gaetan het ook zien en gingen achter mij aan. Toen heeft Tim 2 weken pauze genomen van alles en HEB IK alles geregeld met Ax/Vitare en meneer justin.

wij hadden natuurlijk al dorpen geinternd vanuit AX/vitare kant, de zogenoemde Deal is Deal dorpen. (niet precies deze dorpen maar wel bijna zelfde amout), deze waren NIET officieel afgesproken maar, ik vond het wel netjes nadat wij vitare/ax zouden achterlaten het netjes te doen dus gaven we de dorpen terug.

De nap die ik met justin had afgesproken was 2 weken uit mijn hoor tot de 24ste (moet ik ff nakijken maar doet er niet toe) er is inderdaad gezegd dat wij neutraal zouden blijven, DIT STAAT NIET in de afgesproken nap en zou dus neit van kracht zijn. Natuurlijk is het wel begrijpelijk dat jullie aanvallen nadat je zag dat er dorpen naar The witch gingen.

Is het een stab vanuit kamp anxiety? Mwa lijkt me niet NOPRO had zeker nog een grote overmacht tegenover maai/IDGAF dat anxiety leaved gaf daarin tegen wel een kut front voor bepaalde spelers (chef/wife) maarja die kreeg anxiety misschien nog wel 2x erger.

is het een stab vanuit kamp Ax/vitare? er was een 2 weken NAP afgesproken deze is niet nageleefd waardoor anxiety wankel stond met de stacks, is het daadwerkelijk een stab te noemen? Er werd in het gesprek gesproken over neutraalheid vanuit anxiety tegenover ax/vitare deze regel is niet bij de uiteindelijke afspraken meegenomen maar deze regel is wel zeker genoemd in het gesprek tussen mij en justin.
Ik snap volledig de aanval vanuit ax/vitare en zeker na het leaven van anxiety zal er vast frustratie gezeten hebben waardoor je zulke acties niet anders bekijkt (of navraagt)
De speler Gaetan van anxiety dissorder is het grootste voorbeeld van een rat en ik geloof dat bij iedereen bekend is hoe hij iedereen in vit en ax heeft gestabt.

Indien je iemand een rat vind moet je mij aanspreken, maar helaas zo zie ik mezelf niet. :d



Daarnaast de aanvallen van Barnix/spijker/wife/justlove/chef?/mudman/en nog een hoop andere sloegen echt op niks...

de edels waren echt te zielig ik vond het echt heel dramatisch voor een aantal accounts in de top 10 (zelfs 1 toen der tijd)

barnix gooide gewoon 300 clears en daarna spamde die overal met 1Command 4 edelclears nauwelijks groene edels getimed of deff getimed. Dit zag je ook wel aan hoe hij speelde om 08:00 gooide die aanvallen ik was hem dus aan het counteren en pakte gewoon 7 full clears (front clears) die thuis waren met een aanval op 33 min (hij was gewoon online) hij dodgede helemaal niks en pakte zelfs nog een dorp van hem.

DD precies het zelfde spamde gewoon 60 edelclears op dorpen en was daarna offline tot in de middag toen kwamen er nog een paar bij zelfs full deff dorpen gezien met een edel erbij dat verraste me wel tbh.

Het feit dat jullie bijna niks van mij hebben kunnen pakken met het front dat ik had (tegen wife 3 stacks) tegen barnix amper stacks en DD ook geen stacks was echt heel zielig zoon laag niveau heb ik al lang niet meer gezien op het huidige TW.

daarnaast werd ik iedere dag op mijn kop getikt door mattie en gaetan stacklijst moest gooien maar door het slechte aanvallen vanuit jullie heb ik dat niet eens gedaan (op de 1 veld front dorpen na), iedere dag weer JELLE STACKLIJST mattie was zo gek om zelfs nog een stacklijst te maken en in notitie's te zetten maar die heb ik gewoon negeert :D

sorry daarvoor @Sevii je werd wel gewaardeerd en jij ook @Vleesje deze 2 hebben me hier en daar een beetje geholpen als ik krap zat met de tijd <3



Actie van maai,

vind de actie van maai het toch doorhalen van de fusie van maai/idgaf een beetje laf ja nopro begon ermee maar deze accounts staan zowat allemaal op delete of spelen niet vind het dus ook gewoon een R2W vanuit maai geen idee of ze bang zijn om te fronten ja of de nee (heb alleen eind game meegemaakt) dus durf het niet zo goed te vertellen wat er early game gebeurd is.

groetjes

Tientje
 
Reactiescore
116
Wat een gezever ook die Recruit2Win.
Ax en Vitare slaan de handen in elkaar. Als tegenreactie doen Maai en IDGAF dat ook.
Nopro valt in geen tijd en de door jullie gevormde partij (Maai+IDGAF) zou ineens Recruit2Win zijn?

Ax heeft een Recruit2Lose gedaan ja. Lmao.

R2W zou geweest zijn moesten er drie partijen zijn, neem nu bijvoorbeeld Ax, Maai en IDGAF, alledrie even groot en Maai en IDGAF fuseren. Dat zou R2W zijn!
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Lol geloof dat je niet weet wat R2W betekend. W67 heb je dit gedaan. W68 ook. Wat wil je van me horen dat het niet zo is? Sorry lieverd maar als het niet zo was ging je toch tegen idgaf vechten? lmao

Lmfao, W67 zijn we begonnen en geëindigd met een selectief klein groepje, door tactisch te spelen hebben we makkelijk kunnen winnen. Als je dat al een R2W noemt en jullie R2W op W68 ontkent mag jij jezelf echt laten nakijken..
 

DeletedUser77755

Guest
@ptxgamer je zegt dat Maai toch beetje r2w gedaan heeft omdat de tegenstand op delete staat.
Echter was de bg idgaf/maai er al 2 weken geleden en is de fusie er gekomen voor de berichten binnenkwamen dat er accounts op delete staan.

@Barnix Jouw "lijstje" zijn allemaal zaken die al meermaals weerlegt zijn of zaken die wederom nergens op slaan.
Dat van die CF zijn we in gesprek gegaan, om het dorp af te staan in ruil voor compensatie, wat voor zichzelf spreekt aangezien het een legitiem verkregen dorp is. Hierop werd echter niet ingegaan, dus ons verwijten dat we het niet wouden afstaan is lariekoek.
 
Reactiescore
742
@ptxgamer je zegt dat Maai toch beetje r2w gedaan heeft omdat de tegenstand op delete staat.
Echter was de bg idgaf/maai er al 2 weken geleden en is de fusie er gekomen voor de berichten binnenkwamen dat er accounts op delete staan.

klopt maar durf jij te vertellen dat er een echte battle is geweest tussen nopro en maai/idgaf? maai had hier ook kunnen zeggen we edelen iedereen op en gaan voor een eind battle wat meer fun voor iedereen geeft want daarom zit iedereen hier toch het spelletje te spelen of niet?
 
Reactiescore
1.918
ik kan bevestigen dat barnix echt een grote noob is


mvg
 
Reactiescore
470
klopt maar durf jij te vertellen dat er een echte battle is geweest tussen nopro en maai/idgaf? maai had hier ook kunnen zeggen we edelen iedereen op en gaan voor een eind battle wat meer fun voor iedereen geeft want daarom zit iedereen hier toch het spelletje te spelen of niet?

Dit hebben we in Maai overwogen, hier was alleen bijna niemand in geïnteresseerd. Waarom zouden we nu eerst maanden Gopro opedelen om vervolgens een ´´fun´´ battle tegen een BG te houden? Niet te vergeten dat de fronten dan ook nergens op slaan.
 
Bovenaan