Top & Flopspelers

Reactiescore
44
Bekijk bijlage 16236

TW heeft hun 'eigen spel verkloot', je hoeft niet steeds te zagen over hetzelfde. Pas jezelf aan en ga lekker PP farmen op andere werelden om dan een wereld te starten en zo telkens opnieuw of doe het niet en blijf op het AF janken over PP boosters
Zegt gelukkig ook niks over het BOOSTEN door middel van pakketjes op een ander account

De snuggerste ben je ook niet he
 
Reactiescore
44
Bekijk bijlage 16237

==> Mark, heb je niet gezien zeker?
Mark sooow inderdaad doe had wel 2 dorpjes nu geloof ik nog steeds een. Maar dat die die gefarmd heeft weet ik niks van. Zou ik hem wel als tip geven als ik dat grote voorbeeld gezien heb xd

Is inderdaad wel een vergelijking 2 dorpjes tegen een hele stam maar ja als het zo is heb je helemaal gelijk erg laag killb.

Verklaard wel dat jullie hem zo graag willen recruiten beetje de gelijkenis dus op kleinere schaal ahaha
 
Reactiescore
1.242
Mark sooow inderdaad doe had wel 2 dorpjes nu geloof ik nog steeds een. Maar dat die die gefarmd heeft weet ik niks van. Zou ik hem wel als tip geven als ik dat grote voorbeeld gezien heb xd

Is inderdaad wel een vergelijking 2 dorpjes tegen een hele stam maar ja als het zo is heb je helemaal gelijk erg laag killb.

Verklaard wel dat jullie hem zo graag willen recruiten beetje de gelijkenis dus op kleinere schaal ahaha
Soort zoekt soort toch, nou hop traantjes weg en spelletje spelen
 
Reactiescore
44
Soort zoekt soort toch, nou hop traantjes weg en spelletje spelen
Spelen jullie het spelletje nog dan? Dacht dat het enkel nog was van oh mijn buurjongen heeft een pc staan laat hem een account maken inloggen kan ik die later farmen en internen
 

DeletedUser49571

Guest
Kent iemand de quote; wat je niet ziet, bestaat niet? zeer toepasselijk bij deze
 
Reactiescore
1.962
Niet zo jaloers, daar is geen enkele reden voor. Als jij mag kiezen tussen 10 free interns, een hele eigen intern stam die groter is als zen eigen account of een Jannes op je acc.

Is denk ik de keuze snel gemaakt wat je het verst in het spel zal brengen!

Dan kies ik toch voor 1 Jannes op je account, als je dan flopt heb je tenminste nog iemand om alle schuld in z'n schoenen te schuiven
 

DeletedUser75579

Guest
Dit is toch een totaal zinloze discussie? Waar voordeel in TW werkelijk om draait, is TIJD. Dat is al talloze keren bevestigd en je hoeft niet eens een goeie speler te zijn om dit in te zien. Als je een account 24/24 bemand krijgt, heb je een gigantisch voordeel tegenover wie dit niet haalt. En vanuit die vaststelling kan je verdere afleidingen gaan maken.

Uiteindelijk is elke gehanteerde strategie een manier om te overleven op een wereld, want daar speel je uiteindelijk voor. Of je die wereld nu tracht te winnen of niet. Er zijn accs genoeg die gewoon een paar maanden willen meedoen en niet meteen na een week er weer uit liggen en moeten herstarten. Steeds van voor af aan moeten beginnen werkt demotiverend.

Ik vind de frustraties dus ook nergens voor nodig en ik heb dit al in het lang en breed uitgelegd. Elke strategie om voordeel uit te halen kan frustrerend zijn voor anderen, die een andere strategie kiezen. Hell, er zijn voldoende spelers die zelfs gefrustreerd raken van anderen die gewoon hetzelfde doen als zij. Dus:
-pp spammen om je dorp te boosten
-starten met een team van 5-6 om rond de klok te kunnen farmen
-internen
-premade stammen
Allemaal op een andere manier strategieën om hetzelfde te bereiken: je eigen speel- en winstkansen verhogen.

Hoog tijd om daar eens wat minder kinderachtig mee om te gaan. Geen enkel van deze methodes houdt OP ZICHZELF eender welke vorm van skill in. Dat komt sowieso pas bovendrijven wanneer accs met min of meer dezelfde bezetting en dus beschikbare tijd, met ruwweg hetzelfde aantal dorpen tegenover mekaar komen te staan. Dat is ook het moment dat samenwerking binnen een stam en leiderschap van wezenlijk belang worden.

Ik vertel hier niks dat onwaar is en zal allicht wel weer een shitstorm aan commentaar krijgen, maar uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf hoe er wordt gespeeld om de eigen kansen te vergroten. En hieruit afleidingen gaan maken over wie pro is en wie niet, is gewoon dwaas. De accs die 24/24 bezetting hebben zouden hier eens heel goed bij moeten stilstaan: als iedereen die dit niet doet een noob is en beter meteen zijn koffers kan pakken, dan speel je binnenkort op lege werelden. Het omgekeerde is net waar. Je hebt al die andere accounts nodig om te kunnen groeien want dat zijn de spelers waar je door moet om in de eindfase te geraken. Dus wijsheid is blij zijn dat die allemaal nog willen starten. En wie werkelijk ambieert om een wereld te winnen, zou niet moeten lopen zeiken over allerhande tactieken die spelers met minder tijd hanteren. Daarin ligt net de uitdaging en dat is volgens mij ook precies wat TW maakt tot wat het is. Op dat moment komen skills bovendrijven, om ondanks de eigen voordelen van de anderen (zoals intern, premade stam, de andere tactieken) toch die spelers en stammen weg te spelen om tot in de eindfase te geraken.

Het is ook gewoon een eenvoudige optelsom: als we allemaal met 5 starten, zijn er veel minder spelers die een wereld starten dan nu en wordt die ook weer vanzelf een pak kleiner. Ik denk niet dat iemand daarvoor warm loopt. Vandaar: wees blij dat er nog zoveel starters zijn en doe er niet denigrerend over. Je hebt ze nodig.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Lekker toch, heb het niet liever dat er iemand me PM'd en zegt te stoppen en ik mag zen dorpen :santa:

Ik speel toch liever een bedreiging weg met een mooi georganiseerde aanval, maar ieder z’n ding hé ;).
 
Reactiescore
3.586
Wat een onzin weer MNIM, dus als ik het goed begrijp zijn alle middelen goed om te gebruiken om je eigen kansen te vergroten in het spel.

Je scheert alles over 1 kam. PP inzetten om te boosten, met een 24/7 team starten of met verschillende accounts starten met als doel te boosten en te fuseren vervolgens.


Het verschil is dat die eerste 2 volgens de regels van het spel zijn en die laatste niet, de vergelijking maken is daarom al onjuist. Dan zou je ook kunnen stellen dat het hacken van accounts gewoon moet kunnen want ik wil mijn eigen kansen gewoon vergroten.


Het argument 'het werkt demotiverend als je altijd faalt' is een even slecht argument. Ik faal in wielrennen dus ben doping beginnen nemen, prima toch? Als ik daarbij mijn kansen kan verhogen, ik kan niet zoals vele elke dag gaan trainen omdat ik daar de tijd niet voor heb.


Nou, ga dan gewoon wat anders doen. Als mensen niet op een eerlijke manier kunnen spelen mag daar best wat over gezegd worden. Het aantal werelden ik gefaald heb in mijn begin periode is ook niet op 1 hand te tellen (al begon ik destijds 6 werelden tegelijk) maargoed. Dan ga je leren van mensen en jezelf verbeteren en als dat niet lukt, zijn er genoeg andere games te doen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78491

Guest
Wat vinden we van the lord of the toilet, rang 2 momenteel met 45k ODA. Goed targets gekozen of erg veel internen?
 

DeletedUser75579

Guest
Alle middelen die het spel ter beschikking stelt, binnen de grenzen van de regels, lijken me toegestaan ja. En dan kan je als community verdere afspraken gaan maken, maar in principe kan je zelfs dan nooit verwachten dat iedereen het daarmee eens is of er zich aan houdt.

Het begint meer te klinken alsof je enkel verdedigt, wat momenteel je eigen team voordeel oplevert en al de rest afdoet als onethisch of zelfs vals spel.

Prone en IceNoble hebben nu al ruim van interns gebruik gemaakt, die spelen dus tegen de regels? Dat is nochtans al een tijd geweten. Interns gebeurden al op talloze vorige werelden, dat is ook altijd geweten.

Dit lijkt me meer op een reactie van iemand die zijn eigen speelstijl verdedigt ten koste van alle andere, maar dat niet vanuit de juiste motivatie doet. Je hebt voordeel uit je team van 5(?) spelers. Al de rest moet dan maar precies hetzelfde doen of moet maar een ander spel kiezen? Dat is wat je zegt en dat was precies het punt wat ik wilde maken: je pest iedereen weg die niet precies wil doen zoals jullie. En dat is nogal sneu.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75579

Guest
Zelfde gevoel Jannes. Je denkt te veel vanuit je zelf en je eigen perspectief.

Zoiets maakt werelden kleiner: die van jezelf én die van TW
 
Bovenaan