Spotprentjes

Reactiescore
1.019
als je daar 100.000 van hebt per dag van hebt heb je toch 200/000 :cool:

ik kan het beter

1574862392073.png
 

Deleted User - 487925159

Guest
Hoax!!

Maar leuk om te zien, dat een hele stam breekt als 1 iemand een ban aangesmeerd krijgt.
Zegt meer over de kwaliteiten van de overige leden, die kunnen het voortaan beter bij spotprenten houden.

Build by 8 supportert by 1.
Ik heb je privé al uitgelegd waarom dit voor zulke problemen zorgde, maar blijkbaar ben je te achterlijk/dom om dat te onthouden
 
Reactiescore
344
Net zoals ik uitgelegd heb dat ik er niets mee te maken heb. ;)
En je uitleg bevestigde het alleen maar, inactieve spelers vv en recaps die allemaal nodig waren vanuit 1 account.
Jullie hele stam werd dus gedragen door 1 account.

Precies zoals ik het zeg ;)
 

Deleted User - 487925159

Guest
Als je jezelf dat blijft vertellen gaat het schuldgevoel misschien wel keertje weg jongen
 
Reactiescore
1.918
Reactiescore
3.536
En je uitleg bevestigde het alleen maar, inactieve spelers vv en recaps die allemaal nodig waren vanuit 1 account.
Jullie hele stam werd dus gedragen door 1 account.

In de beginfase ben je gewoon zwaar afhankelijk van je buren/stamgenoten, zeker als je een massa van meerdere spelers/stammen op je krijgt wegens de eigen middelen nog erg beperkt zijn om dermate hoeveelheden deftig te kunnen verwerken solo zijnde. Dat Gamble afhankelijk is van 1 account zal in vele situaties niet zo zijn maar in enkele wel. Als we deze situatie beoordelen was zijn ligging in deze situatie noodzakelijk, moesten de aanvallen op een ander front op de stam zijn gekomen verder weg van dit account was zijn rol niet bepalend geweest. Dus als men de vraag stelt of dat Gamble afhankelijk is van dat account is het antwoord daarop nee maar in sommige situaties wel.

Dit geldt overigens voor alle stammen. Ik wil er best nog dieper op ging om het in kindertaal uit te leggen met kaartjes en kleurtjes moest dat nodig zijn en daar de behoefte voor is.
 
Reactiescore
1.380
In de beginfase ben je gewoon zwaar afhankelijk van je buren/stamgenoten, zeker als je een massa van meerdere spelers/stammen op je krijgt wegens de eigen middelen nog erg beperkt zijn om dermate hoeveelheden deftig te kunnen verwerken solo zijnde. Dat Gamble afhankelijk is van 1 account zal in vele situaties niet zo zijn maar in enkele wel. Als we deze situatie beoordelen was zijn ligging in deze situatie noodzakelijk, moesten de aanvallen op een ander front op de stam zijn gekomen verder weg van dit account was zijn rol niet bepalend geweest. Dus als men de vraag stelt of dat Gamble afhankelijk is van dat account is het antwoord daarop nee maar in sommige situaties wel.

Dit geldt overigens voor alle stammen. Ik wil er best nog dieper op ging om het in kindertaal uit te leggen met kaartjes en kleurtjes moest dat nodig zijn en daar de behoefte voor is.
doe eens ;)
 
Reactiescore
1.075
3isqks.jpg
 
Bovenaan