Stelling van de dag

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.320
nope
 

DeletedUser75237

Guest
STELLING:

Is de wereld nu gespeeld?

Het enige wat moet gebeuren is dat GoPro en aanhang hun ego even opzij moeten durven zetten, moed bijeenschrapen en er terug vol invliegen, in plaats van voor het minste te leaven of op te geven. Als dat gebeurt is de wereld allesbehalve gespeeld.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Werelden zijn véél te dynamisch, wereld 68 is bij uitstek dynamisch. Je hebt hier geen enkele garantie, ik steek mijn handen ervoor in het vuur dat er nog heethoofden zullen zijn die hun stam gaan verlaten. Alsook dat er talloze spelers zijn die maar al te graag stoken tussen partijen of zich willen aansluiten bij een andere partij. De wereld is pas gespeeld op het moment dat er één grote partij is. Ook Maai kan nog in stukken breken, IDGAF ook. Het enige waar ik nog sterk in geloof als houvast is de kwaliteitsanalyse, met de kwaliteitsregios. Daar, bij een van die regio's, zal de winnende partij haar kloppende hart hebben.
 

DeletedUser68936

Guest
Het enige wat moet gebeuren is dat GoPro en aanhang hun ego even opzij moeten durven zetten, moed bijeenschrapen en er terug vol invliegen, in plaats van voor het minste te leaven of op te geven. Als dat gebeurt is de wereld allesbehalve gespeeld.
Wat Jordy zegt, we zijn simpelweg gekickt. Bedelen of we terug mogen valt dan vrij snel af.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Ik doel ook zeker niet op jullie. Meer op de vorming van bijvoorbeeld IDGAF en het verlaten van spelers uit Maai, AX en Vitare toen ter tijd. Of eerder nog in het Snow-AX-Paint tijdperk, of lazy summer days etcetera etcetera
 
Reactiescore
68
Wat wordt er verstaan onder oud vitare? Want ik weet wel dat de val van GoPro te wijten is het gebrek aan activiteit binnen de stam. En daarna de rest gekicked is zodat de focus van GoPro af gaat (?). Althans, dat is wat ik meegekregen heb.
 
Reactiescore
1.148

DeletedUser46986

Guest
Waarom kies je voor deze stelling?

Nou op zich ziet dat er logisch uit toch? De beste speler van GoPro naar de stam die er nu het beste voor staat om de wereld te winnen? Dacht dat het wel interessant zou zijn als dit zou gebeuren zo. Maar blijkbaar is het afkraken van de stelling leuker dan er op in te gaan hier.
 

DeletedUser68936

Guest
Is een volledige ononderbouwde stelling die gewoon uit de lucht gegrepen is.
Er zijn zoveel interessantere stellingen om te zetten op deze moment.
Zoals;

De val van (oud)Vitare is volledig te wijten aan het wanbeleid van de leiding. Deze hebben steeds te kortzichtig gehandeld zonder op lange termijn na te denken.
Naar mijn mening kan je de toenmalige leiding (Justin en Rik) niet alles in de schoenen schuiven. Het is correct dat zij de fusie met ax (ik neem aan dat je voornamelijk hierop doelt) voorgesteld hebben, echter is de stam daarin meegegaan. De fusie is er nooit door geduwd, er is gestemd en daarna is het uitgevoerd. Dit geldt voor de meeste stambeslissingen. Er waren soms wel wat bezwaren, onder andere vanuit ons account, echter hebben wij die voornamelijk intern gehouden, omdat het leek alsof de rest van de stam er 100% voor was. Achteraf is dit een fout die wij hebben gemaakt, maar achteraf is te laat.

Er zijn zeker een aantal dingen die niet lekker liepen, zo was er frustratie over een slecht opgezette massa en lagen er MB's aan het front die allang hadden moeten zijn verplaatst en simpelweg vielen na wat incs (Heer Floris bijvoorbeeld).

Verder vind ik het trouwens wat vreemd (zachtjes uitgedrukt) om zonder enige communicatie het hele zuiden te kicken. Laat dit dan van te voren weten of maak een nieuwe stam en rot dan op. Een account als Cabbie heeft veel gedaan voor zowel Vitare als GoPro, vind het onfatsoenlijk om het dan zo 'op te lossen'.

Genoeg gerant, tijd om verder te spelen :p
 
Reactiescore
1.148
Nou op zich ziet dat er logisch uit toch? De beste speler van GoPro naar de stam die er nu het beste voor staat om de wereld te winnen? Dacht dat het wel interessant zou zijn als dit zou gebeuren zo. Maar blijkbaar is het afkraken van de stelling leuker dan er op in te gaan hier.

Ik kraak jouw stelling nergens af, ik was enkel benieuwd waarom je voor die stelling kiest.

Het zou opzich een interessante wending geven ja. Denk alleen dat het liggingtechnisch niet echt haalbaar is. Tevens denk ik ook niet dat Spijker bij Maai zou passen gezien de verschillende manieren van denken & spelen. Tevens ben ik het ook niet eens dat het de beste speler is van GoPro, enkel de speler met de meeste punten. In mijn ogen totaal verschillend.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ik heb nog geen kata gezien tho. Care to explain?
 
Bovenaan