De ontembare leeuw.

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Slaat echt kant nog wal!
Maar goed als je er zelf maar om kunt lachen toch?
Had beter mn mond kunnen houden he als t nergens op slaat of niet boeiend is. Beetje zoals jou reactie.
 
Reactiescore
1.019
lekker gedaan tom, het enige wat jij had gedaan was aan de alcohol zitten giste r :eek:
 
Reactiescore
5.602
Easy block-ok, heerlijk.
 
Reactiescore
1.075
Huh Flex die niet runned bij incs, deffwerk van de cos?
 
Reactiescore
603
Er is aardig wat gekibbel over edellijnen inderaad. Al maakt dat voorlopig wat minder uit, zo'n beetje iedereen is z'n off nu kwijt aan dat leeuwtje haha

De samenwerking komt voort uit een soort gedeeld gevoel. De groei die Leone (en daarvoor Murus) kunnen maken wordt als oneerlijk ervaren. Veel spelers onder ons speelden al toen de werelden nog maar uit 1 cijfer bestonden & hebben toen miljoenen accounts kunnen runnen in hun eentje. Tegenwoordig heb je een team van 5 man nodig (zie Leone) en een bak PP om zoiets voor elkaar te krijgen; het niveau ligt een stuk hoger. Vandaar dat er zoveel animo bestaat om met 4 stammen een topspeler aan te pakken; als we dat niet doen komen we inderdaad nooit aan die 5 dorpen, dan worden we 1 voor 1 opgeruimd door de topaccounts.

Ik snap dat er de casual wereld bestaat voor mensen die het allemaal te rap vinden gaan & niet dat PP-boosten willen zien, maar met een goede samenwerking kan je op een normale wereld nog wel eens iets voor elkaar krijgen.

Verder, ze hebben wel echt top gedeft, knap dat ze zoveel def hebben weten mobiliseren en er optimaal gebruik van hebben kunnen maken. Hulde.

Tom

Ik ben een speler van Murus en was zeer positief verbaasd over de uitvoering van de aanval op ons, Heb zeker gebaald dat we gepakt werden maar op de manier waarop kan ik er zeker meeleven. De timing (stage van de wereld) op murus was alleen vele male gunstiger voor jullie aangezien er nog relatief weinig deffence beschikbaar was in onze toenmalige stam en ons eigen account obviously.

Stiekem had ik jullie weer zien slagen maar ook zeker props naar de verdediger die zoveel def heeft weten te regelen (zag meer dan 10 ridders staan).
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Prima werk Flex en aanverwanten!
 
Reactiescore
1.019
Ik ben een speler van Murus en was zeer positief verbaasd over de uitvoering van de aanval op ons, Heb zeker gebaald dat we gepakt werden maar op de manier waarop kan ik er zeker meeleven. De timing (stage van de wereld) op murus was alleen vele male gunstiger voor jullie aangezien er nog relatief weinig deffence beschikbaar was in onze toenmalige stam en ons eigen account obviously.

Stiekem had ik jullie weer zien slagen maar ook zeker props naar de verdediger die zoveel def heeft weten te regelen (zag meer dan 10 ridders staan).
sommige mensen stuurde alleen een ridder :p
 
Reactiescore
766
Reactiescore
3.540
al vind ik wel dat 4 stammen wat overdreven is, maarja. wat doe je eraan he :p

Blijkbaar was het niet overdreven genoeg aan het resultaat te zien, je moet roeien met de riemen die je hebt. 4 stammen of 100 stammen, zolang het te deffen is, is het niet overdreven en al zeker niet als je zoveel op block kan zetten. Ik vind dit een beetje een opmerking van niks.

Wat niet wegneemt je het spel en het potentiële gevaar goed ingeschat hebt en daar ook goed naar gehandeld hebt.

Ook complimenten voor de samenwerking van die 4 stammen, ik was het volledig eens met Stom6, als je elk voor zich speelt is iedereen verloren op semi-lange termijn, door samen te werken ontneem je misschien veel mogelijkheden alsnog zijn je overlevingskansen veel groter. Daarna kan je het nog onderling uitvechten onder de 4 stammen, is er toch 1 winnaar ipv geen.


8b1e04f2424c63cabf1c56686fedf4d5.png


Ben trouwens wel benieuwd naar het berichtje van de verdedigende partij hier.
 
Bovenaan