Top & Flopspelers

Reactiescore
3.586
Alles kapot natuurlijk, daar twijfelde ik niet aan.

Wrm stuur je dan een BT? En of het loze beloftes zijn weten we niet.

Wat ik wel weet is dat omliggende buren door os te sturen hun eigen kansen vergroot hebben of hij nu met ze zal samen werken of niet.


2 grote spelers die alle of bijna alle troepen kwijt zijn. Ipv 1 winnaar die nog verder zal uitlopen op derest.
 

DeletedUser79193

Guest
Nog geen 12 uur nadat de beginnersbescherming afloopt een 4,5k dorp hebben met edeltrein, en dan een trein sturen waar in totaal maar 500 bijl en 600 LC bij zit, top of flop of big pp abuse?
 

DeletedUser75579

Guest
Wrm stuur je dan een BT? En of het loze beloftes zijn weten we niet.

2 grote spelers die alle of bijna alle troepen kwijt zijn. Ipv 1 winnaar die nog verder zal uitlopen op derest.

Ik zal mijn dorp anders quasi gratis laten overnemen, dat is uiteraard veel beter?

Vanzelfsprekend zijn het de derde partijen die hiervan profiteren. Maar doe ik niks, dan landt die edelclear 5 uur later opnieuw en ben ik mijn dorp kwijt. De enige mogelijke winnaar hier was Acta. Ik kon enkel kiezen tussen verliezen mét dorp of verliezen zonder dorp. Ik koos om mijn dorp te behouden. Ik heb geen massa's pp staan om een dorp op die manier te boosten en dan ben je altijd in het nadeel.

Overigens had ik hierover helemaal niks te vertellen, tot ze begonnen te smeken om hulp in de buurt. Als je dan toch een dorpje wil boosten, hou dan een klein beetje eer aan jezelf vind ik dan. Als dat niet kan, ben ik van mening dat daar melding van gemaakt mag worden. Ieder zijn mening, geen probleem, ik vind het persoonlijk vrij zielig.
 

DeletedUser75579

Guest
dat is geregeld :eek:

t is wel mooi geweest nu, ga er ook niet over blijven melken. Mijn standpunt is wel duidelijk.
 
Reactiescore
3.457
Overigens had ik hierover helemaal niks te vertellen, tot ze begonnen te smeken om hulp in de buurt. Als je dan toch een dorpje wil boosten, hou dan een klein beetje eer aan jezelf vind ik dan. Als dat niet kan, ben ik van mening dat daar melding van gemaakt mag worden. Ieder zijn mening, geen probleem, ik vind het persoonlijk vrij zielig.
Mwa wat vind je erger?
Een Premade starten met tig slaafjes zodat de buurt al enigsinds onder “ controle “ was early game of een solo start en bij een bt wat hulp vragen bij de buren?
Weet zeker dat mocht zijn dorp volgestacked had gestaan met deff van slaafjes jij ook gemekkerd had,ofnie?
 

DeletedUser75579

Guest
Ja klopt, we hebben het spel al bijna gewonnen met onze 6 leden. Weerstand bieden is natuurlijk zinloos, we hebben alles vanaf dag 1 onder controle.

Inge, ik mekker altijd, maakt niet uit wat er gebeurt. Ben maar een arm schaap hoor. Helaas, anders groeide ik wel sneller...

Wat is een solo start nog waard de laatste jaren? Eerlijk
 
Reactiescore
3.457
Wat is een solo start nog waard de laatste jaren? Eerlijk

Op mijn eigen account zijn we nooit gestart met premades of vooraf geclaimde slaafjes.
Lijkt mij daarom leuk om eens een wereld te starten zonder de functie Premade/vriendjes in je buurt uit te nodigen.
Pp boosters zal je blijven houden maar het vooraf starten met een grote hoeveelheid accounts en je deff slaafjes,verpesten in mijn ogen veel meer het spel dan een pp rush.
 
Reactiescore
592
Klinkt goed!

Nieuw wereldidee;
- Alleen premium/AM/FA functies
- Geen vrienden uitnodigen/richting kiezen
- Eerste 3/4 weken geen mogelijkheid tot oprichten stam?
- Geen ondersteuning buiten je stam

Waardoor spelers gedwongen worden de beginfase allemaal alleen door te komen, en iedereen op eigen kracht speelt.
Na die 3/4 weken mogelijkheid tot stam oprichten, met sterkere spelers uit de buurt (waarschijnlijk geen pre-mades, tenzij geluk met starten).
 

DeletedUser75579

Guest
Dat lijkt me een interessant gegeven, Zeker het vrienden uitnodigen maakt hier een enorm verschil. Zo verplicht je ook spelers om naderhand samen te werken, die misschien anders nooit bij elkaar terecht waren gekomen. Top idee eigenlijk
 

DeletedUser80640

Guest
Klinkt goed!

Nieuw wereldidee;
- Alleen premium/AM/FA functies
- Geen vrienden uitnodigen/richting kiezen
- Eerste 3/4 weken geen mogelijkheid tot oprichten stam?
- Geen ondersteuning buiten je stam

Waardoor spelers gedwongen worden de beginfase allemaal alleen door te komen, en iedereen op eigen kracht speelt.
Na die 3/4 weken mogelijkheid tot stam oprichten, met sterkere spelers uit de buurt (waarschijnlijk geen pre-mades, tenzij geluk met starten).
dit klinkt best leuk eigenlijk TOP idee !
 
Reactiescore
766
Merendeel van de slaafjes worden ook gewoon gaandeweg opgetrommeld —> zie acta recent nog.

Je neemt een deel van premade starten weg, maar niet de essentie van slaafjes. Plus je neemt het plezier van spelen met spelers waar je graag mee speelt weg. Denk niet dat dit de juiste oplossing is, althans, het komt wel in de buurt.

Je zou eerder iets in de richting moeten doen van geen os buiten de stam, en dan met een 24-48-72 uur norm waarin je dus niet van stam kan hoppen om alsnog mensen vol te stouwen.
 
Reactiescore
592
Merendeel van de slaafjes worden ook gewoon gaandeweg opgetrommeld —> zie acta recent nog.

Je neemt een deel van premade starten weg, maar niet de essentie van slaafjes.

Als je niemand buiten jezelf kan ondersteunen voor de eerste 4 weken zorgt toch dat slaafjes er tot dan niet zijn ? Vanaf dan zijn er veel toch gestopt, en net zoals normale werelden worden slaafjes daarna toch minder en minder gebruikt..

Plus je neemt het plezier van spelen met spelers waar je graag mee speelt weg.
Elke wereld kan je met je maten spelen toch? Dan in deze wereld een keertje niet ^^
 
Reactiescore
766
Als je niemand buiten jezelf kan ondersteunen voor de eerste 4 weken zorgt toch dat slaafjes er tot dan niet zijn ? Vanaf dan zijn er veel toch gestopt, en net zoals normale werelden worden slaafjes daarna toch minder en minder gebruikt..


Elke wereld kan je met je maten spelen toch? Dan in deze wereld een keertje niet ^^
Ahja ik had m even anders geïnterpreteerd. Maar als je helemaal niet kan ondersteunen brengt dat een hele andere dynamiek aan het spel. Vooral geluk en 24/7 online zijn mijn inziens.
 
Reactiescore
3.457
Ahja ik had m even anders geïnterpreteerd. Maar als je helemaal niet kan ondersteunen brengt dat een hele andere dynamiek aan het spel. Vooral geluk en 24/7 online zijn mijn inziens.
Men heeft meer kansen om te overleven dan als ze tegen de Premade stammen aanliggen.
Het is tegenwoordig heel “normaal” blijkt dat 4/5 co’s Op verschillende accounts gaan spelen om uiteindelijk allemaal op 1 account te gaan spelen.
Dikke boost wat de kans van een beginneling of een solo speler drastisch wordt verlaagd om te overleven ;-)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Acta kan zelf niet zoveel, dat had je kunnen weten.
 
Reactiescore
766
Men heeft meer kansen om te overleven dan als ze tegen de Premade stammen aanliggen.
Het is tegenwoordig heel “normaal” blijkt dat 4/5 co’s Op verschillende accounts gaan spelen om uiteindelijk allemaal op 1 account te gaan spelen.
Dikke boost wat de kans van een beginneling of een solo speler drastisch wordt verlaagd om te overleven ;-)
Snap ik, en denk dat dergelijke instellingen bijdragen aan het elimineren van dat probleem maar dat het ook talloze andere problemen meebrengt.
 
Bovenaan