Golden Awards

Reactiescore
766
Wat maakt het uit dat je gestopt bent? Mag je daarom niet discussiëren?

En nee ik denk niet dat je gedurende de hele dag online hoeft te zijn bij massa's in deze fase nog. Tuurlijk het helpt, maar niet noodzakelijk om het tot een goed einde te brengen.
Neenee bedoel meer omdat ik zie dat mijn argumenten nu tegen heel one worden gebruikt, voorbeeld: ik had geen tijd, opeens heeft heel one geen tijd. Daar doelde ik op.

Als dat jouw punt is zitten we volledig langs elkaar inderdaad en dan komen we daar niet uit. Ds3 is ervantussen, laten we morgen verder gaan (jij doet het beter dan hij, dus moet hier meer tijd in steken en het is al laat). Deal?
 
Reactiescore
182
Dit valt nog mee als reactie bedankt. Ik heb tot ongeveer 23:00 gereserveerd om nog reacties te beantwoorden en mijn standpunten meer kracht bij te geven.
Ik ga plassen en slapen, doen we dit morgenavond weer @dragonshield3 dan mag jij een onderwerp kiezen zodat je thuisvoordeel hebt?


--->


Jij merkt dat ik snel likes weggeef he!
Ho ho ik heb die vergelijking niet aangehaald he, dat was je eigen vriendje dus even dimmen.

Edit: jij bent nu dus aanvallen van qua aan het vergelijken met de aanvallen van walk; HILARISCH eigenlijk.
Mooi dat je zo’n punt maakt maar vervolgens niet in gaat op mijn eerst statement dat je eigen vriendje de vergelijking aanhaalde ;)

Jeremy als jij vindt dat jullie elkaar moeten beschermen in deze, be my guest, maar zit dan iniedergeval op één lijn..
Nog even voor de goede orde, ik ben al een flinke tijd gestopt he.

Oke dan zitten we inderdaad op een hele andere golflengte. Als jij zegt dat je voor een massa als deze op TAS niet gedurende de hele dag online hoeft te zijn, zijn we uitgepraat.
Afbeeldingsresultaat voor wait what kevin hart
 
Reactiescore
967
Jippie.. een actief af voor W69. Het lijkt wel alsof Walk. gewoon een succesvolle massa moet landen voordat mensen weer het forum op duiken. :biggrin:

Even enkele punten waar ik toch weer op moet inhaken(al weet ik dat de reactie van de tegenstand hetzelfde zal zijn en kant noch wal zal raken)

Om maar even te beginnen met dit gehele '2v1 verhaal' die meermaals terugkomt wanneer One. wanprestreert. Hoe vaak moet er nog gezegd worden dat een 1v1v1 onrealistisch is? Iedereen die zegt een 1v1v1 te willen of zegt dit te gaan waarmaken liegt zichzelf keihard voor of heeft een enorme plaat voor z'n hoofd. Er zijn enkele werelden die neigden of geprobeerd hebben een 1v1v1 te realiseren en het resulteerde altijd hetzelfde. Één van de drie partijen werd benadeeld(big shocker). In veel gevallen is het de partij die meest kans maakt op wereldwinst door het hebben van de beste papieren. Dan werken nummer 2 en 3 samen om een goede battle te kunnen leveren. W62 kun je hiervoor als voorbeeld nemen, de nummer 2 & 3 stam gingen samenwerken tegen Gods(lees: deels fuseren), de favoriet van de 3.

Echter is het op deze wereld niet 2 stammen die samenwerken tegen een andere stam, maar 2 partijen die een derde bestoken omdat er simpelweg gemakkelijk terrein valt te boeken(of omdat die indruk er is). Dat de blikken van Walk. en Cave. dezelfde kant op staan is voor One. uiteraard demotiverend en vervelend maar als je het objectief bekijkt is het natuurlijk geheel logisch en had One. in een andere positie hetzelfde gedaan. Ook durf ik te stellen dat wanneer One. deftig de massa's had afgeslagen bij Walk. zoals dit bij Cave. gebeurde dat Walk. eerder de andere frontstam ging testen. Echter door het falen van deffwerk en het boeken van terrein is deze stelling nooit op de proef gesteld.

Verder las ik iemand zeggen dat 25% van de draagspelers vanuit One. zogenaamd gestopt zouden zijn met als gevolg dat Walk. zo gemakkelijk winst behaalde. Dat moet toch wel het slapste en meest zielige excuus zijn dat ik tot op heden op dit wereldfora heb gelezen. Ten eerste moeten we je maar op je mooie blauwe ogen geloven dat die spelers daadwerkelijk gestopt zijn vóórdat de massa's begonnen en niet tijdens het lanceren van die massa of nadat het resultaat te zien was. En ten tweede is het natuurlijk achterlijk zwak dat je een stam in de steek laat omdat Walk. zogenaamd de early game verpestte en gezeik rondom cf's rondspreidde. Zeker gezien je eigen acties early game met Harvester. Als er iemand is die niet mag spreken over dubieuze acties early game zijn het de mannen van dba wel. En volgens mij is dit ook in mijn eerdere post vernoemd, maar die situatie hebben jullie zelf gecreëerd door op die intern in te gaan. En wie zich brandt, moet nou eenmaal op de blaren zitten.

De enige waarvan duidelijk was dat die zeker voor de massa op dba(de 1e actie waarbij One. bergafwaarts ging) gestopt was, was Jonah. Die hield namelijk geen hand voor de mond en zal en moest laten weten dat hij gestopt was voordat de massa's op dba aankwamen. Want zeg nou zelf, dat was toch een heerlijk massa target destijds. Het leek bijna alsof die wist dat dba ging falen en alsof die geen vertrouwen in z'n team had. Verbaast me overigens niets nadat ik jullie acties op W64 heb mogen aanschouwen. W69 deed er niet veel aan onder. Ik heb geen probleem met lui die achteraf komen huilen nadat ze verloren hebben. Dat is namelijk ook een van de redenen waarom ik league speel, gotta love the salt. Maar om nou altijd zo biggie te doen en dan keer op keer af te gaan als een gieter begint langzamerhand wel een beetje storend te worden.

Ik denk dat ik één van de enige ben die ongeacht het resultaat vind dat TAS redelijk deffwerk heeft neergezet. En ik zal proberen uit te leggen waarom.
Buiten het feit dat TAS schijnbaar met activiteitproblemen zat en niemand dat goed genoeg kon opvullen, waren de middelen schaars. Buuraccounts hadden mobiele deff bij de verkeerde accounts gezet om te blocken, terwijl deze overduidelijk nodig waren om te snipen bij TAS. Al denk ik dat TAS zelf ook meer had moeten snipen i.p.v. blocken en recappen maar dat terzijde. Het feit dat Infinity deff bij Celtic had staan, aapje een blits afhandelde met eigen deff(ga ik van uit) en Prego en Celtic over het algemeen veelste veel deff bij zichzelf hadden staan om alles te kunnen blocken, resulteerde gewoon in dit dramatische resultaat. Dus is het aan TAS om de schuld te ontvangen? Ik denk dat heel One. aan te rekenen valt door het gebrek aan inzicht, de verkeerd opgezette en aangeleverde deffvoorzieningen en het niet zorgvuldig opvangen van de activiteitsgaten.

Ik heb zelf op W64 vergelijkbare massa's mogen meemaken op zowel offensief en defensief niveau en die deden er niet onder. Daarom dat ik ook een redelijke inschatting kan maken en durf te stellen dat er veelste veel geblockt is. Mobiele deff had veel flexibeler rond moeten en kunnen gaan en snipes hadden veel meer van stamgenoten moeten komen. Anders red je het gewoon niet om die edels te stoppen en het resultaat van TAS is daar een perfect voorbeeld van.

Genoeg getypt, peace!

p.s. Ohja Gentle > schedel
 
Reactiescore
1.581
Haha wat lul je toch man.

Het is toch gewoon knettersimpel. Je gooit stammassa's, en telkens op een bepaald front waar je als stam zijnde denkt het meeste te gaan halen. Waarom denk je dat Walk op Fuifje een stammassa deed? Omdat de accs stillagen en veel edels hadden. Waarom denk je dat we nu stammassa's doen op One? Omdat oost stillag en veel edels heeft. Nu zijn we oost aan het helpen en vanzelf komt Cave ook wel een keer aan de beurt, we kijken gewoon altijd waar massa's het beste zijn. TW draait gewoon om winnen op een goede manier en dat doen we denk ik zéker, we gooien gezonde massa's en we boeken gewoon heel veel winsten dus snap je vraag niet helemaal.

Iedereen snapt dat One een moeilijke positie heeft, maar dat hebben ze ook aan zichzelf te danken omdat ze offensief gewoon gefaald hebben. Dat geldt voor heel One, van Corus tot aapje toe. Maar als ik de stacks zo zie kan ik concluderen dat kwaliteitsverschil gewoon veruit de grootste factor is waarom Walk zo hard One pakt.

Ik vind dit wel een beetje makkelijk Joa, om te zeggen dat wij slecht aanvallen.. mhh. Ja je hebt gelijk de aanvallen die er zijn geweest waren van slechte kwaliteit maar wat wil je dan? One krijgt om de 3 dagen een massa, eerst Cave waar weer veel geblocked en gedraft wordt en dan 3 dagen later komt walk weer langs. Het is constant gwn waardeloos dat je geen fatsoenlijke off force kan opbouwen waarmee je wat kan klaarspelen. Ja de laatste massa op walk was gwn ruk, dat had beter gekund en was achteraf zonde want ik heb er 0.0 tijd ingestoken. Maar ik ben er 100% van overtuigd dat als jullie 2 dagen gewacht hadden met Celtic aanvallen jullie steken hadden laten vallen. We zaten op ons hoogtepunt en hadden zo'n 350 edels bij elkaar gesprokkeld met 400/500 clears, Helaas mocht dit tot mijn grote teleurstelling niet baten. Achteraf was het ook dom om eerst een stam massa op Cave te doen i.p.v. Walk. die ook nog eens verpest werd door een aantal VV knopen waardoor key accounts weinig konden.

Vind het jammer dat wij in zo'n kwalijk daglicht worden gezet en dat er ook amper respect wordt getoond want er zijn wel degelijk accounts die nonstop vv draaien, deff smijten, draften etc. Feit is wel dat zoals reeds is aangehaald zo'n 25% of meer van zeer actieve One. spelers gestopt of misschien wel gerunned is. De bezetting van Walk. is zo veel malen beter dan die van ons daar kan je simpelweg niet tegen opbotsen, dat zeg ik ook gewoon eerlijk. Het is ook gewoon geen drol aan om telkens alleen maar te kunnen/moeten deffen, mijn troepen zijn net 1 dag terug van cave en dan kunnen ze alweer ri Walk. zo gaat het helaas al een paar weken ;p
 
Reactiescore
766

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ik vind dit wel een beetje makkelijk Joa, om te zeggen dat wij slecht aanvallen.. mhh. Ja je hebt gelijk de aanvallen die er zijn geweest waren van slechte kwaliteit maar wat wil je dan? One krijgt om de 3 dagen een massa, eerst Cave waar weer veel geblocked en gedraft wordt en dan 3 dagen later komt walk weer langs. Het is constant gwn waardeloos dat je geen fatsoenlijke off force kan opbouwen waarmee je wat kan klaarspelen. Ja de laatste massa op walk was gwn ruk, dat had beter gekund en was achteraf zonde want ik heb er 0.0 tijd ingestoken. Maar ik ben er 100% van overtuigd dat als jullie 2 dagen gewacht hadden met Celtic aanvallen jullie steken hadden laten vallen. We zaten op ons hoogtepunt en hadden zo'n 350 edels bij elkaar gesprokkeld met 400/500 clears, Helaas mocht dit tot mijn grote teleurstelling niet baten. Achteraf was het ook dom om eerst een stam massa op Cave te doen i.p.v. Walk. die ook nog eens verpest werd door een aantal VV knopen waardoor key accounts weinig konden.

Vind het jammer dat wij in zo'n kwalijk daglicht worden gezet en dat er ook amper respect wordt getoond want er zijn wel degelijk accounts die nonstop vv draaien, deff smijten, draften etc. Feit is wel dat zoals reeds is aangehaald zo'n 25% of meer van zeer actieve One. spelers gestopt of misschien wel gerunned is. De bezetting van Walk. is zo veel malen beter dan die van ons daar kan je simpelweg niet tegen opbotsen, dat zeg ik ook gewoon eerlijk. Het is ook gewoon geen drol aan om telkens alleen maar te kunnen/moeten deffen, mijn troepen zijn net 1 dag terug van cave en dan kunnen ze alweer ri Walk. zo gaat het helaas al een paar weken ;p

Misschien moet je respect eerst verkrijgen door respect te tonen voor Walk. Ik weet dat jullie die aan de ene kant ook wel hebben, maar die negatieve zijde (timebots, 2v1 etc) wat onterecht is of Walk weinig aan kan doen laten jullie gewoon heel erg benadrukken. Als jullie houding gewoon goed was geweest en er geen gezeik was over timebots etc. en er gewoon werd toegegeven dat er dingen fout gingen bij One hadden we het wel begrepen. Je kunt als stam misschien niet sterker zijn dan Walk en dat zou ik zeker geen schaamte vinden gezien wat de stam klaarspeelt.

Je verhaal omtrent de offensieve fouten schrijf je wel als klein, maar één massa gefaald kan al best wat gevolgen hebben. De stammassa's van Walk zijn tot dusver nog prima gelukt en geen een is zeer teleurstellend afgelopen. Dat is dan het verschil tussen One en Walk.
 
Reactiescore
1.581
Ik denk dat ik één van de enige ben die ongeacht het resultaat vind dat TAS redelijk deffwerk heeft neergezet. En ik zal proberen uit te leggen waarom.
Buiten het feit dat TAS schijnbaar met activiteitproblemen zat en niemand dat goed genoeg kon opvullen, waren de middelen schaars. Buuraccounts hadden mobiele deff bij de verkeerde accounts gezet om te blocken, terwijl deze overduidelijk nodig waren om te snipen bij TAS. Al denk ik dat TAS zelf ook meer had moeten snipen i.p.v. blocken en recappen maar dat terzijde. Het feit dat Infinity deff bij Celtic had staan, aapje een blits afhandelde met eigen deff (ga ik van uit) en Prego en Celtic over het algemeen veelste veel deff bij zichzelf hadden staan om alles te kunnen blocken, resulteerde gewoon in dit dramatische resultaat. Dus is het aan TAS om de schuld te ontvangen? Ik denk dat heel One. aan te rekenen valt door het gebrek aan inzicht, de verkeerd opgezette en aangeleverde deffvoorzieningen en het niet zorgvuldig opvangen van de activiteitsgaten.

Genoeg getypt, peace!

p.s. Ohja Gentle > schedel

Er is inderdaad bewust gekozen om een block bij Celtic te zetten zodat we vanuit die dorpen kunnen blijven blitzen en evt. (mocht de kans zich voor hebben gedaan) daaromheen nog wat te kunnen plannen. Wat echter ruk bleek was dat Devillance en ik door een VV knoop niks konden stacken bij Tas. Dat is denk ik redelijk cruciaal geweest want aan mijn ODS stijgingen kunnen jullie vast wel zien dat ik jullie nogal regelmatig op block ok zet. Dit was wel aardig balen want ik kon pas vanaf 10:00 's ochtends deff gaan sturen aan Tas. Ofc. is dat eigen schuld maar het zegt wel weer wat over de bemanning binnen One. dat dit soort capriolen regelmatig voorkomen.

Ik moet wel zeggen dat de blitz van Vamos en Sick heel erg slim gepland was. Idk of het een bewussie was maar complimenten daarvoor. Dit zorgde ervoor dat wij even niks konden sturen. (zag het al wel aankomen want het was veelte opzichtig en voor de hand liggend ofc.) Hun pech was dus die vv knoop waardoor alles thuis stond en redelijk hard op block ok ging.
 
Reactiescore
983
Jippie.. een actief af voor W69. Het lijkt wel alsof Walk. gewoon een succesvolle massa moet landen voordat mensen weer het forum op duiken. :biggrin:



Even enkele punten waar ik toch weer op moet inhaken(al weet ik dat de reactie van de tegenstand hetzelfde zal zijn en kant noch wal zal raken)



Om maar even te beginnen met dit gehele '2v1 verhaal' die meermaals terugkomt wanneer One. wanprestreert. Hoe vaak moet er nog gezegd worden dat een 1v1v1 onrealistisch is? Iedereen die zegt een 1v1v1 te willen of zegt dit te gaan waarmaken liegt zichzelf keihard voor of heeft een enorme plaat voor z'n hoofd. Er zijn enkele werelden die neigden of geprobeerd hebben een 1v1v1 te realiseren en het resulteerde altijd hetzelfde. Één van de drie partijen werd benadeeld(big shocker). In veel gevallen is het de partij die meest kans maakt op wereldwinst door het hebben van de beste papieren. Dan werken nummer 2 en 3 samen om een goede battle te kunnen leveren. W62 kun je hiervoor als voorbeeld nemen, de nummer 2 & 3 stam gingen samenwerken tegen Gods(lees: deels fuseren), de favoriet van de 3.



Echter is het op deze wereld niet 2 stammen die samenwerken tegen een andere stam, maar 2 partijen die een derde bestoken omdat er simpelweg gemakkelijk terrein valt te boeken(of omdat die indruk er is). Dat de blikken van Walk. en Cave. dezelfde kant op staan is voor One. uiteraard demotiverend en vervelend maar als je het objectief bekijkt is het natuurlijk geheel logisch en had One. in een andere positie hetzelfde gedaan. Ook durf ik te stellen dat wanneer One. deftig de massa's had afgeslagen bij Walk. zoals dit bij Cave. gebeurde dat Walk. eerder de andere frontstam ging testen. Echter door het falen van deffwerk en het boeken van terrein is deze stelling nooit op de proef gesteld.



Verder las ik iemand zeggen dat 25% van de draagspelers vanuit One. zogenaamd gestopt zouden zijn met als gevolg dat Walk. zo gemakkelijk winst behaalde. Dat moet toch wel het slapste en meest zielige excuus zijn dat ik tot op heden op dit wereldfora heb gelezen. Ten eerste moeten we je maar op je mooie blauwe ogen geloven dat die spelers daadwerkelijk gestopt zijn vóórdat de massa's begonnen en niet tijdens het lanceren van die massa of nadat het resultaat te zien was. En ten tweede is het natuurlijk achterlijk zwak dat je een stam in de steek laat omdat Walk. zogenaamd de early game verpestte en gezeik rondom cf's rondspreidde. Zeker gezien je eigen acties early game met Harvester. Als er iemand is die niet mag spreken over dubieuze acties early game zijn het de mannen van dba wel. En volgens mij is dit ook in mijn eerdere post vernoemd, maar die situatie hebben jullie zelf gecreëerd door op die intern in te gaan. En wie zich brandt, moet nou eenmaal op de blaren zitten.



De enige waarvan duidelijk was dat die zeker voor de massa op dba(de 1e actie waarbij One. bergafwaarts ging) gestopt was, was Jonah. Die hield namelijk geen hand voor de mond en zal en moest laten weten dat hij gestopt was voordat de massa's op dba aankwamen. Want zeg nou zelf, dat was toch een heerlijk massa target destijds. Het leek bijna alsof die wist dat dba ging falen en alsof die geen vertrouwen in z'n team had. Verbaast me overigens niets nadat ik jullie acties op W64 heb mogen aanschouwen. W69 deed er niet veel aan onder. Ik heb geen probleem met lui die achteraf komen huilen nadat ze verloren hebben. Dat is namelijk ook een van de redenen waarom ik league speel, gotta love the salt. Maar om nou altijd zo biggie te doen en dan keer op keer af te gaan als een gieter begint langzamerhand wel een beetje storend te worden.



Ik denk dat ik één van de enige ben die ongeacht het resultaat vind dat TAS redelijk deffwerk heeft neergezet. En ik zal proberen uit te leggen waarom.

Buiten het feit dat TAS schijnbaar met activiteitproblemen zat en niemand dat goed genoeg kon opvullen, waren de middelen schaars. Buuraccounts hadden mobiele deff bij de verkeerde accounts gezet om te blocken, terwijl deze overduidelijk nodig waren om te snipen bij TAS. Al denk ik dat TAS zelf ook meer had moeten snipen i.p.v. blocken en recappen maar dat terzijde. Het feit dat Infinity deff bij Celtic had staan, aapje een blits afhandelde met eigen deff(ga ik van uit) en Prego en Celtic over het algemeen veelste veel deff bij zichzelf hadden staan om alles te kunnen blocken, resulteerde gewoon in dit dramatische resultaat. Dus is het aan TAS om de schuld te ontvangen? Ik denk dat heel One. aan te rekenen valt door het gebrek aan inzicht, de verkeerd opgezette en aangeleverde deffvoorzieningen en het niet zorgvuldig opvangen van de activiteitsgaten.



Ik heb zelf op W64 vergelijkbare massa's mogen meemaken op zowel offensief en defensief niveau en die deden er niet onder. Daarom dat ik ook een redelijke inschatting kan maken en durf te stellen dat er veelste veel geblockt is. Mobiele deff had veel flexibeler rond moeten en kunnen gaan en snipes hadden veel meer van stamgenoten moeten komen. Anders red je het gewoon niet om die edels te stoppen en het resultaat van TAS is daar een perfect voorbeeld van.



Genoeg getypt, peace!



p.s. Ohja Gentle > schedel



Zo'n mooie post afsluiten met zo'n grote leugen. Ik weet wie mijn minst favoriete poster is vanaf nu!!

Ps: wil je volgende keer een beetje meer moeite doen voor de massa aub? Altijd alles door je co's laten doen mag wel eens gaan stoppen...
 

DeletedUser74418

Guest
Ik vind dit wel een beetje makkelijk Joa, om te zeggen dat wij slecht aanvallen.. mhh. Ja je hebt gelijk de aanvallen die er zijn geweest waren van slechte kwaliteit maar wat wil je dan? One krijgt om de 3 dagen een massa, eerst Cave waar weer veel geblocked en gedraft wordt en dan 3 dagen later komt walk weer langs. Het is constant gwn waardeloos dat je geen fatsoenlijke off force kan opbouwen waarmee je wat kan klaarspelen. Ja de laatste massa op walk was gwn ruk, dat had beter gekund en was achteraf zonde want ik heb er 0.0 tijd ingestoken. Maar ik ben er 100% van overtuigd dat als jullie 2 dagen gewacht hadden met Celtic aanvallen jullie steken hadden laten vallen. We zaten op ons hoogtepunt en hadden zo'n 350 edels bij elkaar gesprokkeld met 400/500 clears, Helaas mocht dit tot mijn grote teleurstelling niet baten. Achteraf was het ook dom om eerst een stam massa op Cave te doen i.p.v. Walk. die ook nog eens verpest werd door een aantal VV knopen waardoor key accounts weinig konden.

Vind het jammer dat wij in zo'n kwalijk daglicht worden gezet en dat er ook amper respect wordt getoond want er zijn wel degelijk accounts die nonstop vv draaien, deff smijten, draften etc. Feit is wel dat zoals reeds is aangehaald zo'n 25% of meer van zeer actieve One. spelers gestopt of misschien wel gerunned is. De bezetting van Walk. is zo veel malen beter dan die van ons daar kan je simpelweg niet tegen opbotsen, dat zeg ik ook gewoon eerlijk. Het is ook gewoon geen drol aan om telkens alleen maar te kunnen/moeten deffen, mijn troepen zijn net 1 dag terug van cave en dan kunnen ze alweer ri Walk. zo gaat het helaas al een paar weken ;p

VV mag naar cacturne :)

W71 is nog niet zo heel lang bezig dus misschien kan je daar succes vinden!
 
Reactiescore
1.581
VV mag naar cacturne :)

W71 is nog niet zo heel lang bezig dus misschien kan je daar succes vinden!

Nah beetje pp farmen en misschien maar eens wat meer focussen op school, zou ook niet verkeerd zijn :D
 
Reactiescore
1.581
Vaker dan jij heb ik het gevoel.

mijn mb’s hebben ook nooit moeten snipen binnen de 10ms. Ik snap je struggle.

Waar doel je nu op? je bent btw wel weer heerlijk salty hoor, nare vent.
Voor zover ik weet ben ik deze wereld nog geen dorp verloren iig. (wel verloren maar recap ok)

En nee ik ben zeker geen snipe koning, nooit geweest. Gewoon basis regulier snipen lukt me prima maar die bizarre timings van Walk gaat mij en vele anderen te boven. Heb massa's tegen cave ge vv'd en daar zie ik niet van die gekke timings die jullie wel gooien op zowat ieder dorp. Ik roep nu niet gelijk time bot o.i.d. want dat valt ben ik bang toch niet te bewijzen maar ik heb zoiets als dit nog nooit meegemaakt. :)

Edit: ben dan ook nog niet echt onder vuur genomen op wat blitzjes na dus het is wel logisch dat het bij ons nog goed gaat
 
Laatst bewerkt:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Dat is normaal. Dit is pas je derde wereld hoorde ik? Het verbaast me enigszins dat je al meer dan 10 aanvallen in dezelfde seconden hebt zien voorbijkomen.
 
Reactiescore
1.581
Dat is normaal. Dit is pas je derde wereld hoorde ik? Het verbaast me enigszins dat je al meer dan 10 aanvallen in dezelfde seconden hebt zien voorbijkomen.

haha leuk. Nee dit is niet mijn derde wereld. Speel al aardig lang maar nooit serieus. Altijd met vrienden aankloten tot 100k en dan weer gestopt. Sinds w60 pas echt de fijne kneepjes van tw geleerd en sindsdien ook wel wat meer mee kunnen doen op niveau. We leren gelukkig nog steeds bij :)
 
Bovenaan