Golden Awards

Reactiescore
766
Mijn activiteit was gewoon goed. Zoals het hoort tijdens zulke massa's. Ik had genoeg stamdef beschikbaar in snipes. Ik heb nauwelijks stacks gezet. Ik wou alles snipen vanwege het deftekort die er ging zijn. TAS wou alles blokken.

Hoeveel zelf gesniped? Weet niet, 400? 450? edels? Meeste hulp kreeg ik van Gentleman (zelfde spelers als hier) en Mathieu (hier mijn co). Ik zeg in deze post, die jij citeert, tevens ook dat stamdef nodig was om dit te behandelen. Heb je daarover gelezen soms?
Dan heb je toch je hele eigen punt ontkracht. Ik begin steeds meer te denken dat jij evenveel hersencellen als vrienden hebt.

Stamdeff heb ik inderdaad overheen gelezen. Niet al mijn vragen beantwoord en je geeft dus aan dat je zelf maar de helft van de binnenkomende edels hebt gesniped wat dus weer mijn punt duidelijk illustreert. Tering man ik weet dat je je post count hoog wilt houden maar doe dat even op een normale manier.
 

DeletedUser74418

Guest
Haha wat lul je toch man.

Het is toch gewoon knettersimpel. Je gooit stammassa's, en telkens op een bepaald front waar je als stam zijnde denkt het meeste te gaan halen. Waarom denk je dat Walk op Fuifje een stammassa deed? Omdat de accs stillagen en veel edels hadden. Waarom denk je dat we nu stammassa's doen op One? Omdat oost stillag en veel edels heeft. Nu zijn we oost aan het helpen en vanzelf komt Cave ook wel een keer aan de beurt, we kijken gewoon altijd waar massa's het beste zijn. TW draait gewoon om winnen op een goede manier en dat doen we denk ik zéker, we gooien gezonde massa's en we boeken gewoon heel veel winsten dus snap je vraag niet helemaal.

Iedereen snapt dat One een moeilijke positie heeft, maar dat hebben ze ook aan zichzelf te danken omdat ze offensief gewoon gefaald hebben. Dat geldt voor heel One, van Corus tot aapje toe. Maar als ik de stacks zo zie kan ik concluderen dat kwaliteitsverschil gewoon veruit de grootste factor is waarom Walk zo hard One pakt.

Hou je smoel Joa vuile snotaap incoming
(terecht hoor wie denkt die knul dat hij is)
 
Reactiescore
1.368
Wil dit nog even aanhalen, vrij opmerkelijk dat prestaties bij TAS wel een doorslaggevende factor zijn ondanks het verliezen van 30 dorpen, maar bij beste stam Walk ineens iets persoonlijks laat meespelen... Probeer in ieder geval eens objectief te zijn Chrissie want dit slaat natuurlijk helemaal nergens op...

Eerlijkheid wordt nooit gewaardeerd, banter/bs talk wel.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
2 dagen, zelf zal +-400 zijn, punten 2mio oid, 300 def, 2 die hielpen met snipen, activiteit was met 2 man en een vv voor een paar uur rond. Verdere vragen om tot de conclusie te komen dat jullie gewoon zuigen? :p
Dan heb je toch je hele eigen punt ontkracht. Ik begin steeds meer te denken dat jij evenveel hersencellen als vrienden hebt.

Stamdeff heb ik inderdaad overheen gelezen. Niet al mijn vragen beantwoord en je geeft dus aan dat je zelf maar de helft van de binnenkomende edels hebt gesniped wat dus weer mijn punt duidelijk illustreert. Tering man ik weet dat je je post count hoog wilt houden maar doe dat even op een normale manier.

Vtcpro. Je bent erg dom en erg retarded. Elke keer als jouw punten ontkracht zijn begin je over iets wat er werkelijk niks mee te maken heeft. Mijn stam werkte beter samen dan One. Walk werkt beter samen dan One dus Walk is beter.

Dat tering man op het einde toont al aan wat voor kneusje je eigenlijk bent. Jeetje zeg. Jij bent echt dom.
 
Reactiescore
1.283
Bitch please Wes. Vind je recappen een hele grote prestatie dan? Dat kan elke noob. Het feit is dat jullie nauwelijks edels hebben gesniped. 4 edels gesplit kost nog steeds maar 1.5 defje om te snipen. Je had 140 dorpen. Dat is dus minstens 140 snipes om te zetten.

Daar ga je weer, Nee recappen is geengrote prestatie, recappen is een teken dat niet alles op block ok staat.

1 snipe kost anderhalf deffje, ik had 140 dorpen dus ik had 140 snipes?

Al zo had ik geen 140 deff dorpen en 140 x 1,5 komt uit op 210 dorpen en niet 140.

Nogmaals, ik zal niet ontkennen dat het ook ons is tegen gevallen maar je leest of beweerd niet wat er speelt of gezegd word.
 
Reactiescore
766
2 dagen, zelf zal +-400 zijn, punten 2mio oid, 300 def, 2 die hielpen met snipen, activiteit was met 2 man en een vv voor een paar uur rond. Verdere vragen om tot de conclusie te komen dat jullie gewoon zuigen? :p
Je bent toch ook gewoon mijn punt aan het beamen of niet? Je bent dus met 3 accs aan het snipen, mag twee dagen voorbereiden (stiekem langer want elke dwaas wist dat de massa op emerica zou komen) en bent gedurende die twee dagen full time online!?
 
Reactiescore
853
Je bent toch ook gewoon mijn punt aan het beamen of niet? Je bent dus met 3 accs aan het snipen, mag twee dagen voorbereiden (stiekem langer want elke dwaas wist dat de massa op emerica zou komen) en bent gedurende die twee dagen full time online!?
Ik snap niet helemaal waarom je deze massa's uberhaupt wilt vergelijken op deze punten? Het slaat nergens op om een 2mio acc te vergelijken met frontspelers die 3x zo groot waren en 300stamdef vs 800+ clears tegenover deze mini massa's die het in wezen nog zijn...
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Daar ga je weer, Nee recappen is geengrote prestatie, recappen is een teken dat niet alles op block ok staat.

1 snipe kost anderhalf deffje, ik had 140 dorpen dus ik had 140 snipes?

Al zo had ik geen 140 deff dorpen en 140 x 1,5 komt uit op 210 dorpen en niet 140.

Nogmaals, ik zal niet ontkennen dat het ook ons is tegen gevallen maar je leest of beweerd niet wat er speelt of gezegd word.

140 snipes wil niet zeggen 140 def. Ik haalde LC aan. Die groene edels kon je zelfs met 1000 bijl snipen.

Ik gaf je een berekening. Ongeveer een 70-tal def dus een 70 tal snipes. De rest recappen en poef. Je had al minder dorpen verlies gehad dan nu.
 
Reactiescore
766
Vtcpro. Je bent erg dom en erg retarded. Elke keer als jouw punten ontkracht zijn begin je over iets wat er werkelijk niks mee te maken heeft. Mijn stam werkte beter samen dan One. Walk werkt beter samen dan One dus Walk is beter.

Dat tering man op het einde toont al aan wat voor kneusje je eigenlijk bent. Jeetje zeg. Jij bent echt dom.
Waar zijn mijn punten ontkracht? Ik houd me redelijk staande en jouw punten wankelen van alle kanten. Niet voor niets dat je niet meer alleen bent maar hulp hebt ingeschakeld om jouw zogenaamde “gelijk” te beamen.

Tas heeft hierboven al meerdere van jouw beweringen ontkracht waar ik sterk mijn twijfels over had. Dat je me nu gaat pakken op frustratiewoorden die ik gebruik na het lezen van jouw weeral debiele bekrompen berichten getuigt eerder van jouw verlies dan mijn kneuzigheid ;)
 
Reactiescore
766
Ik snap niet helemaal waarom je deze massa's uberhaupt wilt vergelijken op deze punten? Het slaat nergens op om een 2mio acc te vergelijken met frontspelers die 3x zo groot waren en 300stamdef vs 800+ clears tegenover deze mini massa's die het in wezen nog zijn...
Dat kaart ik net aan, toch? Omdat activiteit en middelen hier een belangrijke factor spelen en dat is mijn hele punt. Ik weet dat je op de helft in kwam vallen dus neem het je niet kwalijk :p
 
Reactiescore
634
Walk kan zo hoog springen als ze maar willen.
Zolang Walk +200 clears nodig gaan hebben om te kunnen groeien, gaan ze vanzelf achterstand opbouwen.

En de hele afspraken waren FLUT.
Zo niet, waarom willen ze nu die afspraken updaten :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Sorry maar je gaat beter op delete als je een account niet online kan krijgen in het weekend als stam zijnde. TAS kon niet online zijn, kan gebeuren. Maar los van dat zijn er genoeg accounts die vv konden nemen. Maar als een account niet online kan gehouden worden doorheen de dag van aankomst, dan is dit een collectief falen van One
 
Reactiescore
1.283
140 snipes wil niet zeggen 140 def. Ik haalde LC aan. Die groene edels kon je zelfs met 1000 bijl snipen.

Ik gaf je een berekening. Ongeveer een 70-tal def dus een 70 tal snipes. De rest recappen en poef. Je had al minder dorpen verlies gehad dan nu.

Juist en het hele pijn punt ligt dus in het feit dat stacks aanvragen al ver op voorhand kon en ik/wij op dat moment meer de tijd vonden.
De dag van aankomst mistte we een aantal cruciale uren waardoor juist de last minute handelingen als snipen en recappen voor een deel in het water vielen.
Een wijze les om niet met een mindere bemanning door te spelen aan de hand van eerdere massa’s van walk (die weg gezet worden als blits)
 

Deleted User - 1942737

Guest
Walk kan zo hoog springen als ze maar willen.
Zolang Walk +200 clears nodig gaan hebben om te kunnen groeien, gaan ze vanzelf achterstand opbouwen.

En de hele afspraken waren FLUT.
Zo niet, waarom willen ze nu die afspraken updaten :)
Misschien moet one eerst zelf leren hoe ze kunnen groeien in plaats van zeggen dat walk geen 200 clears mag gebruiken om met 1 massa een account volledig te breken.
 
Reactiescore
766
Ik ga plassen en slapen, doen we dit morgenavond weer @dragonshield3 dan mag jij een onderwerp kiezen zodat je thuisvoordeel hebt?
 

DeletedUser74418

Guest
Hey was het niet one die spelers als Frank/Anton hebben weggejaagd :)
 
Reactiescore
634
Misschien moet one eerst zelf leren hoe ze kunnen groeien in plaats van zeggen dat walk geen 200 clears mag gebruiken om met 1 massa een account volledig te breken.

De groei van One wordt door de Massa van Walk niet geblokt.
Evenals de groei van Cave.

Tot tegenstelling van Walk.
Walk moet nu telkens +200 clears gooien om te kunnen groeien.
Hierbij kan ook Max aan 1 front gegroeit worden.

Uiteindelijk gaat Walk strijd dus verliezen.

Check maar de groei mogelijkheden van Cave en One en dit zonder +200 clears nodig te hebben voor paar dorpen
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Walk kan zo hoog springen als ze maar willen.
Zolang Walk +200 clears nodig gaan hebben om te kunnen groeien, gaan ze vanzelf achterstand opbouwen.

En de hele afspraken waren FLUT.
Zo niet, waarom willen ze nu die afspraken updaten :)

Welja, zo te zien lukt het Walk tenminste om te groeien met die 200+ clears en lukt het Cave of One op geen enkele manier op de topstammen hé.. Maargoed ;)
 
Bovenaan