Spotprenten

Reactiescore
1.918
Ja he hihi
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
1.918
Reactiescore
1.542
Het slaat echt nergens meer op, hey laat ik maar clears plannen op Schedel, Gentle, Vamos en SM. Stuur ze maar ergens tussen morgen ochtend 08:00 en 15:00. Timen hoeft verder niet, laten we de clears door de diepe uitkijktorens sturen zodat ze alles 15+ uur van te voren zien en dan vervolgens de front off niet gebruiken om treintjes etc te timen achter de totaal willekeurige aanvallen.

Zelfs al zou het werken, we weten overduidelijk dat One. Te weinig front def heeft om daadwerkelijk terrein te winnen, want alles staat in prestacks en aan fronts.

Als excuus voor dit alles gooi ik het erop dat One het grootste en gewaagdste front heeft van alle stammen en Walk en Cave easy mode hebben. Wat maakt het nou uit dat deze hele actie volledig malloot was, clears moesten toch dood want we kunnen of willen er gewoon niets serieus meer mee doen, alles is toch kansloos.

Daar is die weer hoor. Zelfs met die "idiote" aanvallen werden er genoeg fouten gemaakt waarna je toch maar weer voor de zoveelste keer je muurtje moest pp'en binnen 1 uur. Denk dat je in je handjes mag knijpen als wij daadwerkelijk eens front def gaan timen dat je genoeg off gaat hebben vriend.
Niet iedereen heeft helaas even veel tijd om maar de hele dagen online te zijn en telkens zo'n plan in mekaar te flansen, is ook gewoon een groot verschil en feit dat jullie accounts veel beter bezet zijn. Overigens was er (voor ons) nog een andere reden dat er wat clears gedumpt werden maar dat zal vanzelf duidelijk worden de komende dagen ;)

En over dat stukje dat ik beweer dat wij het meest gewaagde front hebben, ja dat vind ik. Dit deels omdat er tot nu toe gewoon nog te weinig actie tussen Walk en Cave. onderling is geweest aangezien wij alles mochten ontvangen. Het is voor ons eigen conto als accounts die tegen dba of tifs aanliggen zichzelf leeg kunnen zetten en dat wij daarvan niet profiteren maar dat zelfs spelers die fronten met cave ene flinke ods stijging hadden zegt denk ik wel genoeg over de activiteit aan dat front.
 
Reactiescore
1.363

DeletedUser69389

Guest
Daar is die weer hoor. Zelfs met die "idiote" aanvallen werden er genoeg fouten gemaakt waarna je toch maar weer voor de zoveelste keer je muurtje moest pp'en binnen 1 uur. Denk dat je in je handjes mag knijpen als wij daadwerkelijk eens front def gaan timen dat je genoeg off gaat hebben vriend.
Niet iedereen heeft helaas even veel tijd om maar de hele dagen online te zijn en telkens zo'n plan in mekaar te flansen, is ook gewoon een groot verschil en feit dat jullie accounts veel beter bezet zijn. Overigens was er (voor ons) nog een andere reden dat er wat clears gedumpt werden maar dat zal vanzelf duidelijk worden de komende dagen ;)

En over dat stukje dat ik beweer dat wij het meest gewaagde front hebben, ja dat vind ik. Dit deels omdat er tot nu toe gewoon nog te weinig actie tussen Walk en Cave. onderling is geweest aangezien wij alles mochten ontvangen. Het is voor ons eigen conto als accounts die tegen dba of tifs aanliggen zichzelf leeg kunnen zetten en dat wij daarvan niet profiteren maar dat zelfs spelers die fronten met cave ene flinke ods stijging hadden zegt denk ik wel genoeg over de activiteit aan dat front.
Nja het is gewoon raar dat wanneer Corus op Oost Cave gaat beuken dat accounts als Nap-Time dan op Walk gaan lopen. Ik begrijp de logica daarvan niet.
 
Reactiescore
1.542
Nja het is gewoon raar dat wanneer Corus op Oost Cave gaat beuken dat accounts als Nap-Time dan op Walk gaan lopen. Ik begrijp de logica daarvan niet.

klopt daar zit wel wat in maar je meer voor gekozen omdat we anders sws te weinig stootkracht zouden hebben.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
maar dat zelfs spelers die fronten met cave ene flinke ods stijging hadden zegt denk ik wel genoeg over de activiteit aan dat front

Of dat men wel bereid is een risicotje te lopen om een stamgenoot te helpen, wat me niet meer dan normaal lijkt.
 
Reactiescore
742
misschien moet one maar is wat strenger zijn tegen zen mb’s/slaafjes jullie halen gewoon een nette 18 mil aan punten (totaal) dat is net zoveel of zelfs meer dan walk in totaal...
 
Reactiescore
1.542
Nu hadden jullie op allebei te weinig stootkracht. Want de actie op Cave was om te janken.

Niet helemaal waar. Het was gewoon zuur dat walk op dat moment een massa deed op ons waardoor we met wat vv knopen zaten anders was cave er ook minder goed vanaf gekomen. Ondanks dat ook toen wel dorpen gepakt en toch veel gesloopt.
 
Reactiescore
1.363
misschien moet one maar is wat strenger zijn tegen zen mb’s/slaafjes jullie halen gewoon een nette 18 mil aan punten (totaal) dat is net zoveel of zelfs meer dan walk in totaal...

Vergeet jullie slaafjes ook niet he knulletje :D
 
Bovenaan