Praathoek

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Is er geen spaanse server? Rot opos !!!
 

DeletedUser74418

Guest
Dag fan van je posts aan het adres van coruscant dus bij deze ben je welkom binnen de huidige nr 1 stam :), ik ben Robbert

@Arrighi lol nvm skip deze wereld met hun vreemde namen

geen punt voor jou, is de eerste fan die ik ooit gezien heb. Inderdaad een skip dus
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Die winst staat nog nieteens in je sig? Hoe kan ik je dan wel geloven?
 
Reactiescore
1.278

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Enzo zie je maar hoe eerlijk het allemaal verloopt he :)
Ter info, die kaart komt inderdaad van bij ons en was een voorstel, of het die al dan niet is geworden dat laat ik in het midden.
Korjak aka interdic, heeft geen nut om te vragen van wie die kaart komt zeker?
Je speelde onder KKK dus verwacht niet dat je eerlijk zal zijn hierover :)

Voor de duidelijkheid, ik ben geen lid van de KKK, wel ben ik trots lid van Kakaka.

Ik kreeg dit te lezen in een chat met enkele andere speedspelers, overigens speel ik geen W70 dus het maakt mij niet uit wat jij hiervan vindt :)


Ben ik overigens die enige bij wie dit idee opkomt? De edellijnen deden me erg denken aan het spelletje mikado :p
 

Bijlagen

  • A27A9C0B-896B-4081-A1A7-7A2E57D4BCF6.jpeg
    A27A9C0B-896B-4081-A1A7-7A2E57D4BCF6.jpeg
    178,2 KB · Weergaven: 16
Reactiescore
967
Gaast XD
Je weet er echt niets over, lol.
De reden dat we niet op jullie insinuaties reageren op het forum is gewoon omdat we ons ziek lachen met jullie gezever :p
We hebben geen BG's.
MB's hebben iedereen.

Doe maar lekker stoer verder jongen :)
Net als dat je steenhard ontkende samenwerkingen te hebben met Tring? Want hoeveel is daarvan waar... Oh ja! Niks.

De mensen die info over jullie hebben waren de mensen die jullie hadden benaderd om te joinen, maar geen zin hadden in een premade om tribelock te forcen :).Waarom denk je anders dat we aan die discord foto komen met al jullie premades? Jullie hadden werkelijk al je kennissen gevraagd te joinen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Kutmod wtf
 

DeletedUser77625

Guest
Je kan wel steeds ontkennen, maar bij de helft staat dat ze jullie mb's zijn of onder jullie bescherming.
NS en Old. hebben zelf de banden met jullie bevestigd. Dus ja, serieus!!!

Hoo dit is dus nooit door ons gezegd of bevestigd dus weet niet waar je die onzin weg haald , want dat is dus totaal niet zo dus als je probeert te vissen laat NS er ff buiten als je wilt ,dank
 

DeletedUser74430

Guest
Is dit de eerste wereld waar de meest interessante gesprekken van de betreffende wereld in de praathoek worden gevoerd?
 
Reactiescore
1.367
Is dit de eerste wereld waar de meest interessante gesprekken van de betreffende wereld in de praathoek worden gevoerd?

Mwah, tis nu wel heel erg, maar denk dat er wel wat oorlog topics gaan komen zodra de begin fase voorbij is
 
Bovenaan