DeletedUser69389
Guest
Coruscant moet meer energie steken in het deffen bij accounts die onder vuur liggen dan in nutteloze discussies met paranoïde opmerkingen op het AF.
Coruscant moet meer energie steken in het deffen bij accounts die onder vuur liggen dan in nutteloze discussies met paranoïde opmerkingen op het AF.
Bijna is niet helemaal he? Dus hou je bek over Coruscant of speel Coruscant weg.Coruscant altijd grote praatjes w65 piepte die anders toen die bijna omviel in een massa
Stelling:
Uitkijktorens in (diepe) CFs verbieden draagt bij aan een leukere wereld.
Volledig eens. Tuurlijk is het slim om te doen maar het maakt het spelen wel nog makkelijker dan dat het is met een toren. Als je overig de meeste diepe cf’s ziet zie je dat deze voor 3/4 of meer gepakt zijn op mb’s. Van die dorpen die abuser nu heeft maakt het spelen denk ik niet leuker.
Volledig eens. Tuurlijk is het slim om te doen maar het maakt het spelen wel nog makkelijker dan dat het is met een toren. Als je overig de meeste diepe cf’s ziet zie je dat deze voor 3/4 of meer gepakt zijn op mb’s. Van die dorpen die abuser nu heeft maakt het spelen denk ik niet leuker.
Ja en Nee. Ik denk dat je deze stelling deponeert omdat wij, alweer, een clusterfuck hebben weten te pakken bij jullie als Walk zijnde? Het is niet dat je met uitkijktorens niet in staat bent om te kunnen aanvallen. Daarnaast als ik dan bijvoorbeeld spreek over de clusterfucks dan zijn al onze clusterfucks veroverd op (aan) Walk (gelieerde) accounts. Dan is het ook gewoon volstrekt normaal dat, indien wij dat (zouden) willen, daar torens gezet worden. Want waarom zouden we dat niet doen? In dit geval heeft Walk verzaakt om te deffen of niet in staat geweest. Wanneer je dergelijke clusterfucks zou pakken doormiddel van bb's, interns of niet vijandelijk gerelateerde accounts vind ik dat een ander verhaal. Maar dat mag ook niet volgens de, alleszins nu nog niet officieel bekrachtigde, geldende regels. Ook is het niet zo dat met de huidige clusterfucks van Hope and Despair of Why Not bij Walk het onmogelijk is om deze accounts te bestoken zonder dat het niet mogelijk is om al vroeg in de toren range te belanden. Alleen het verlangt alleen wat coördinatie en inzicht van de aanvallende partij.Stelling:
Uitkijktorens in (diepe) CFs verbieden draagt bij aan een leukere wereld.
Het spel heet alsnog TribalWARS en niet TribalRULES.
Nouja acc lag gebroken, spelers konden (of wilden) niet loggen. Ik en Dieter van Naze zouden bijspringen om ze (Carlo) te helpen. Als axfire geen ban had gekregen was het acc weg. Wel erg opmerkelijk ook dat spelers direct terugkwamen toen ze dit hoorden en ineens konden ze loggen..Bijna is niet helemaal he? Dus hou je bek over Coruscant of speel Coruscant weg.
Maar zonder de bots van axfire was coruscant natuurlijk nooit gebroken geweest.Nouja acc lag gebroken, spelers konden (of wilden) niet loggen. Ik en Dieter van Naze zouden bijspringen om ze (Carlo) te helpen. Als axfire geen ban had gekregen was het acc weg. Wel erg opmerkelijk ook dat spelers direct terugkwamen toen ze dit hoorden en ineens konden ze loggen..
Onntopic aub moderator. Het goede voorbeeld geven.Speelt Lorenzo nog op Axfire?
Ja en Nee. Ik denk dat je deze stelling deponeert omdat wij, alweer, een clusterfuck hebben weten te pakken bij jullie als Walk zijnde? Het is niet dat je met uitkijktorens niet in staat bent om te kunnen aanvallen. Daarnaast als ik dan bijvoorbeeld spreek over de clusterfucks dan zijn al onze clusterfucks veroverd op (aan) Walk (gelieerde) accounts. Dan is het ook gewoon volstrekt normaal dat, indien wij dat (zouden) willen, daar torens gezet worden. Want waarom zouden we dat niet doen? In dit geval heeft Walk verzaakt om te deffen of niet in staat geweest. Wanneer je dergelijke clusterfucks zou pakken doormiddel van bb's, interns of niet vijandelijk gerelateerde accounts vind ik dat een ander verhaal. Maar dat mag ook niet volgens de, alleszins nu nog niet officieel bekrachtigde, geldende regels. Ook is het niet zo dat met de huidige clusterfucks van Hope and Despair of Why Not bij Walk het onmogelijk is om deze accounts te bestoken zonder dat het niet mogelijk is om al vroeg in de toren range te belanden. Alleen het verlangt alleen wat coördinatie en inzicht van de aanvallende partij.
Wel maakt het dat dat natuurlijk vervelend is. Het beperkt wel je mogelijkheden als aanvallende partij, maar hoe wil je het in de vorm van regels gieten? Want wat is een diepe cf? Is dat op 1, 3, 5 of 10 uur van je frontlinie bij je cluster? Dat is enorm afhankelijk van wat men als diep beschouwd. Maar wat wil je dan ook afspreken wanneer men dat negeert? Dorpen afstaan? Gaat mij persoonlijk tever. Ik vind het bijna treurig dat Walk alles maar probeert vast te leggen in regeltjes, maar de regels niet officieel wilt afronden. Het spel heet alsnog TribalWARS en niet TribalRULES. Wat niet bijdraagt aan een leukere wereld is excessief gebruik van katapulten waarmee een kwantitatieve partij (nagenoeg) altijd in het voordeel is. Niet het plaatsen van torens in cf's.
Het gaat wel ver als je zoals bijvoorbeeld een Niels5151 torens plaatst door dorpen van stamgenoten te edelen of interns en waardoor 90% van de wereld niet kon aanvallen zonder dat het al een dag van te voren in het bereik van een toren was. Dat maakt de wereld niet leuk nee. Ook omdat je daar als verdedigende partij niets tegen kunt doen. Maar wanneer Calamity, Hope and Despair of een Pretbedervers dat zou weten te bewerkstelligen door vijandelijke overnames te doen dan moet je niet miepen vind ik.
Onzin ax is namelijk niet gebanned voor bots..Maar zonder de bots van axfire was coruscant natuurlijk nooit gebroken geweest.