Spotprenten

DeletedUser74418

Guest
3f7ap9.jpg
 
Reactiescore
1.585
Timebot FC mag weer eventjes los gaan
 

DeletedUser78491

Guest
DBA heeft helemaal geen stacks aangevraagd (Ik iig niet :eek:)
 

DeletedUser78491

Guest
Timebot? Ik gebruik gewoon legaal script waar ik aankomsttijd ingeef en die verstuurt dan automatisch, maar moet dat bij ieder dorp handmatig invullen dus om dat nou een timebot te noemen vind ik echt niet kunnen.
Serieus? Je hebt een script dat automatisch verstuurd? Je kan dus gewoon 10 dorpen invoeren en dan runned hij de aanval voor je?
 

Deleted User - 697374

Guest
Timebot? Ik gebruik gewoon legaal script waar ik aankomsttijd ingeef en die verstuurt dan automatisch, maar moet dat bij ieder dorp handmatig invullen dus om dat nou een timebot te noemen vind ik echt niet kunnen.

so naar warre
 

DeletedUser78491

Guest
Nouja, zou me niet verbazen. Welke stam heeft nou weer tijd om vanuit alle accounts op een zondag en zaternacht aanvallen te timen. De hoeveelheid tijd die gestoken wordt in elke massa is opvallen en bizar
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
1572858179334.png
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Celtic right now:
1572858395745.png
 
Reactiescore
1.585
Ik speel al redelijk lang TW maar ik heb nog nooit gezien dat meerdere accounts zo strak clears en edles timen. Nog niet te beginnen over de def die er constant maar weer strak achter zit. Je kan best eens geluk hebben dat iets lekker strak getimed is maar bij Walk. Is dit vaste koek.

Zag gister ook voorbij komen dat er op 1 moment 3x 2 split edels tegelijk werden verstuurd. Jullie zullen best handigheid hebben hierin door de ervaring maar heb toch mijn vraagtekens of het allemaal wel zo eerlijk gaat als het lijkt.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Chrome timen lost dat laatste al op. Dat is al jaren oud.

Verder baart oefening kunst mbt timen. Iedereen kan goed timen als je er tijd in steekt.
 
Bovenaan