Aparte wereld vormen

Reactiescore
1.367
Kzat ff de kaarten van andere servers te bekijken en toen viel me deze op:

1572738655151.png

Een wereld met een 2e cirkel zoals de allereerste .NL wereld
1572739079187.png

Nu was er vroeger totaal geen reden om iets als dit in te voeren, maar tegenwoordig lijkt me een extra cirkel eigenlijk best handig om een wereld een 2e leven in te blazen en late starters niet direct naast spelers te gooien die al aan de edels zitten.
Misschien dat spelers dan langer blijven hangen op een normale wereld, wellicht icm met een hoop BB's
 

Deleted User - 24028

Guest
Volgens mij is dat nooit bewust gedaan maar was dat een bug ?
 
Reactiescore
1.089
Ja dat kan ik mij ook herrineren
 

DeletedUser81386

Guest
idd was een bug, anderzijds heeft deze meneer misschien wel een goed punt, spelers herstarten niet meer omdat er überhaupt geen reden meer toe is, je herstart en de boii 10 straten verder heeft al de grootste speler uit de rim opgeedeld voor zn rim veilig te stellen.
door de afstand groter te maken hiervoor creëer je misschien grotere werelden waar de rim niet vol 100p dorpjes ligt maar een regio waar herstarters toch nog een kans maken.
 
Reactiescore
1.367
Volgens mij is dat nooit bewust gedaan maar was dat een bug ?

Toen der tijd wel, maar zoals je kunt zien is het ook voorgekomen op een vrij jonge server, geen idee of dit dan ook een bug was.

Maar op zich maakt dat verder ook niet uit, want ze kunnen het best op deze manier implementeren als ze zouden willen
 
Reactiescore
5.598
Lijkt mij ook een leuke toevoeging.
 
Reactiescore
1.367
Toen der tijd wel, maar zoals je kunt zien is het ook voorgekomen op een vrij jonge server, geen idee of dit dan ook een bug was.

Maar op zich maakt dat verder ook niet uit, want ze kunnen het best op deze manier implementeren als ze zouden willen

niet liken maar vertellen of dit mogelijk is <3
 
Reactiescore
1.367
@Duckje is het idee nu überhaupt mogelijk?
 
Reactiescore
2.489
Het is gewoon niet mogelijk, sorry ;)
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
5.598
En op speeds?
 
Reactiescore
2.489
Reactiescore
1.367
Een serieuze mishap in termen van registratie ;)
Ah, dat verklaard een hoop

Manueel verplaatsen van ieder geregistreerd dorp door het vrijwillige team van moderators. Dit kunnen we niet herhalen op een normale wereld.

Ik neem aan dat een wereld gespawned word door een algoritme, dan kunnen ze het ook herschrijven voor andere vormen
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Manueel verplaatsen van ieder geregistreerd dorp door het vrijwillige team van moderators. Dit kunnen we niet herhalen op een normale wereld.

Blijkbaar kun je het ook coderen, ik vernam en zag van de Franse speedmod dat het kan. Al denk ik dat je dan verplaatst op basis van dorpsnamen en het misgaat zodra iemand dorpsnaam veranderd dus dan ist enkle handig voor beperkte servers :p
 
Reactiescore
2.489
Reactiescore
1.367
@Duckje wellicht is dit ook handig voor een casual wereld, waar de stukken na tijd ingevuld worden? Ben zelf op C9 begonnen maar lig direct tussen spelers van 500k-2m. Maak daar dan ook geen enkele kans
 
Reactiescore
1.367
Wat zouden jullie denken van bergen, rivieren en meren als extra toevoeging. Waar je omheen moet lopen met je troepen. Dan kun je naast elkaar liggen maar toch eigenlijk geen front hebben.
 
Bovenaan