[Inzendingen gesloten] Clustercontest Wereld 68

Reactiescore
1.468
qg7z1b70bxzz.png

Hallo spammers,

Hierbij presenteer ik het Clustercontest van wereld 68! Wie heeft het meest functionele en best gelegen cluster of presenteer zijn cluster het beste? Wie mag zichzelf na deze contest uitroepen tot de eigenaar van de beste cluster van héél 68? We zullen het in de komende weken gaan zien!

De voorwaarde voor deelname

Voor een succesvolle deelname dien je een kaartje te maken waarop jouw cluster goed zichtbaar is. Dit kaartje moet aan enkele eisen voldoen;

- Het kan onder anderen via deze site gemaakt worden via (klik)
- Op het kaartje moet je eigen cluster (in het geel), de cluster van je eigen stam (in het blauw) en je (directe) vijandelijke stam (in het rood) weergeven. Het markeren van andere spelers/stammen is toegestaan, maar niet verplicht!
- Je dient het 'inzoom niveau' op 200% te zetten en daarbij moet je ervoor zorgen dat je eigen cluster in zijn geheel zichtbaar is.
- Je dient de optie 'Alleen gemarkeerde' aan te vinken en de daarbij horende achtergrondkleur op zwart te houden.
- Je accountnaam dient vermeld te staan in je inzending.
- Het is toegestaan om een tekening/figuur van je cluster te maken, mits er ook een niet bewerkte afbeelding in de inzending staat.
- Met deelname sta je toe dat je spelersnaam tijdelijk wordt opgeslagen voor uitslag doeleinden​

Wanneer je dit kaartje gemaakt hebt, kan die in dit topic gepost te worden. Het is altijd leuk om hierbij een toelichting te geven bij je cluster (waar je je cluster op vindt lijken, of je tevreden bent over je cluster, enzovoort...), maar dit is niet verplicht. Al wordt originaliteit wel wel beloond, met een originaliteitsprijs!

De Prijzen

- 1e prijs: 500 premium punten
- 2e prijs: 400 premium punten
- 3e prijs: 250 premium punten

- Originaliteitsprijs: 350 premium punten​

De Jury

De jury zal bestaan uit circa 5 spelers, die niet actief zijn op deze wereld. Lees je dit nu toevallig en speel je niet op deze wereld, maar vind je het wel leuk om iets bij te dragen aan deze contest? Stuur dan even een PM naar mij (Jo han). De jury krijgt van mij het bestand in de bijlage opgestuurd om deze in te kunnen vullen.

De inhoud van dit bestand geeft tevens de beoordeling critica weer van deze contest.


Sponsoring

Vind je dit een leuk initiatief en wil je graag ook jouw steentje bijdragen? Dan kun je dit doen in de vorm van een donatie! Je kunt een zelfgekozen aantal premium punten overmaken naar het account Jo han (mijn account, waarmee ik uiteindelijk de prijzen uit zal reiken) en dan zal ik daarmee de prijzen verhogen.

Ik hoop dat er genoeg donaties gedaan komen, zodat de prijzenpot verhoogd en misschien zelfs uitgebreid kan worden.

Huidige sponsoren:
TWTeam: 2000 premium punten

Bedankt voor de bijdrages!​

Tot Slot

Ik hoop dat er voldoende animo voor deze contest is. Niet iedereen leest dit topic en ik zou jullie daarom ook willen verzoeken om jullie stamgenoten in te lichten over deze wedstrijd. Een deze dagen komt er ook een IGM die we rondsturen. Op deze manier komen er meer deelnemers. Inspiratie voor wat origineels kan in dit (klik) topic opgedaan worden.


Uiterlijke Inzendingsdatum: Donderdag 24 oktober 23:59 (9 dagen van nu)
Uitslagen volgen daarna zo spoedig mogelijk.
Alvast bedankt voor jullie deelname en succes met het winnen van deze wedstrijd!
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Zal van de week eens iets maken
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.320
Bij deze zal ik maar eens de spits afbijten. Het gaat hier om de inzending voor het account Eat Sleep Farm Repeat. Gelegen in de zuidoostelijke hoek van Maai gaan we het onze vijanden lastig maken. Zeker na het kortwieken van een lading GRAS hebben we erg lekker gevormd cluster verkregen waaruit we al mooie winsten hebben geboekt:

upload_2019-10-16_16-53-8.png

Zoals iedereen weet heeft Maai ESFR stevig in de hand. Doordat Maai ESFR zo goed kan controleren is ESFR een machtig wapen geworden, een gouden sikkel waarmee de machtige arm van Maai in 1 keer de vijand kan overrompelen en kan zo het gras kort houdt.
upload_2019-10-16_17-14-20.png

Een mooi halvemaanvormig front met potentie om uit te groeien tot een volle maan zal er voor zorgen dat thewolfpack en zijn mede wolven spoedig iets hebben om klagend naar toe te huilen, wenend over hun verloren roedelgenoten.

upload_2019-10-16_17-19-9.png
 
Reactiescore
116
Ahaa een clustercontest! Altijd leuk om mee te doen!
Bij deze de inzending van The mind of a murderer :)

Huidige toestand:
Geel: Moam (witte kleur was helaas niet zichtbaar)
Rood: Maai, Vit en Are & Vitare
Blauw: IDGAF

https://prnt.sc/pk6xq5

Duiding i.v.m. edelrichting op korte tot middellange termijn (niet onbelangrijk in een clustercontest :D).
https://prnt.sc/pk6z3c

Kans bestaat dat inzending wordt hernieuwd 24 oktober!
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487776907

Guest
Zoals iedereen weet heeft Maai ESFR stevig in de hand. Doordat Maai ESFR zo goed kan controleren is ESFR een machtig wapen geworden, een gouden sikkel waarmee de machtige arm van Maai in 1 keer de vijand kan overrompelen en kan zo het gras kort houdt.
Bekijk bijlage 15720

Als je had gezegd dat heel maai jullie team wankt, dan had je m'n like.

Ahaa een clustercontest! Altijd leuk om mee te doen!
Bij deze de inzending van The mind of a murderer :)

Huidige toestand:
Geel: Moam (witte kleur was helaas niet zichtbaar)
Rood: Maai, Vit en Are & Vitare
Blauw: IDGAF

https://prnt.sc/pk6xq5

Duiding i.v.m. edelrichting op korte tot middellange termijn (niet onbelangrijk in een clustercontest :D).
https://prnt.sc/pk6z3c

Kans bestaat dat inzending wordt hernieuwd 24 oktober!

Het lichaam van de vlinder genaamd IDGAF

kr2roj25xsn.png
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ja, @Single Malt , jouw Paint kunsten zijn ongezien! wil je bij ons de edellijnen komen regelen? ;)

Ik ga toch zeker geen photoshop afstoffen voor de inzending van een vijandig account! Wees zelf eens creatief joh.

Hierbij de inzending van Collationem. Zoals menig persoon weet speel ik er. De alom gemaakte grapjes over mijn plantage kunsten zijn nooit te missen. Vandaar dat ik zo creatief was om die inzending daarop te baseren.

Ons cluster:
zqvjdih0u38i.png


ZIE HIER. Django in zijn rustpauze:
x3repfxbxgo.png
 

DeletedUser8279

Guest
Wij laten deze aan ons voorbij gaan, zou niet zo eerlijk zijn voor de rest :biggrin:
 
Reactiescore
301
Ik zie niet in hoe wij zouden kunnen winnen omdat onze cluster alles behalve mooi, goed te verdedigen of met veel toekomstperspectief ;)
 
Bovenaan