Golden Awards

Reactiescore
3.539
Als je goed zou lezen had ik het enkel over de wanprestaties van NEO en niet over wereldprestaties van Chess. Sterker nog dit heb ik zelfs 0x geïnsinueerd. Dat gezegd zijnde had je leiding of dragende spelers inspanningen kunnen doen om de situatie bij TBN en Stunt stabiel te maken en daar had je verschillende opties voor waarvan er 0 zijn ingezet geweest.

Die 2 accounts verliezen heeft alles met beleid te maken, al ligt dat niet meteen binnen je capaciteiten dus ik verwacht ook niet dat je dit zal begrijpen. Je kent de capaciteiten van de personen op de accounts toch en je kent de situatie van het account en de moeilijkheids graat van de fronten. Als Stunt en TBN runners zijn of gestopte accounts hadden daar maatregelingen voor genomen moeten worden. Dat is makkelijk praten van mij ofc, je kan u niet voorbereiden op alles en elke situatie is anders maar in deze was het prima oplosbaar en daar kan ik meerdere oplossingen voor aanbieden.


Lemon zeker 1 van de betere account's binnen Chess maar stellen het de enige is die wat kan en dat weet jij evengoed als mij is redelijk onzin. Maar we wachten allemaal in spanning af tot jij die noobs van Chess eens rekt. Je doet net alsof TW zo intens moeilijk is, zelfs de gemiddelde TW speler kan op een toren wereld met beetje middelen al een eind ver komen. Spel draait enkel nog om extreme activiteit, karakter/doorzettingsvermogen en de wil om elkaar goed te helpen. Die laatste 2 zien we niet meteen terug in NEO als je het aan mij zou vragen.


Dus als jij stelt dat je niet veel kan doen aan een team dat runt dan zeg ik dat een team dat runt meestal een oorzaak is van meerdere gebeurtenissen die het account in dergelijke posities gebracht hebben het er vrij hopeloos begon uit te zien. Wil ik best dieper over debatteren :eek: Waarbij ik trouwens ook niet wil beweren alles in Chess vlekkeloos verloopt maar zo'n geval TBN hadden wij wel kunnen oplossen binnen de stam door beleid te voeren.


Maar nogmaals dat is niet echt binnen jouw capaciteiten, jij was toch eens leider in NEO en alweer snel leider af? Je moet er toch de nodige energie en tijd insteken en niet enkel de titel willen om de titel te willen. Als je er niets voor wilt doen (echt iets wilt doen) moet je er toch wat voor over hebben. Ik zie dat nergens terug bij niemand in NEO, lijkt stuurloos van buitenaf.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Als je goed zou lezen had ik het enkel over de wanprestaties van NEO en niet over wereldprestaties van Chess. Sterker nog dit heb ik zelfs 0x geïnsinueerd. Dat gezegd zijnde had je leiding of dragende spelers inspanningen kunnen doen om de situatie bij TBN en Stunt stabiel te maken en daar had je verschillende opties voor waarvan er 0 zijn ingezet geweest.

TBN was stabiel en stunt werd geinternt. Meer kon er niet gedaan worden. Stunt en TBN waren beide spelerloos tijdens de massa dus werden er dorpen verloren. Waarom doe jij alsof dat een prestatie is? Werd er uberhaupt 1 trein gesniped op stunt? Nee he? Nou, mond dicht dan.

Die 2 accounts verliezen heeft alles met beleid te maken, al ligt dat niet meteen binnen je capaciteiten dus ik verwacht ook niet dat je dit zal begrijpen. Je kent de capaciteiten van de personen op de accounts toch en je kent de situatie van het account en de moeilijkheids graat van de fronten. Als Stunt en TBN runners zijn of gestopte accounts hadden daar maatregelingen voor genomen moeten worden. Dat is makkelijk praten van mij ofc, je kan u niet voorbereiden op alles en elke situatie is anders maar in deze was het prima oplosbaar en daar kan ik meerdere oplossingen voor aanbieden.

Prima oplosbaar? Een spelerloos account waar bijna niemand op wil spelen, met een 40-50-tal cfs in het cluster. Daar krijg je enkel van die idioten zoals jij op, die het nog erger verneuken dan dat het was. Tbn moest een nieuwe lijn getrokken worden, dat werd niet gedaan.


Lemon zeker 1 van de betere account's binnen Chess maar stellen het de enige is die wat kan en dat weet jij evengoed als mij is redelijk onzin. Maar we wachten allemaal in spanning af tot jij die noobs van Chess eens rekt. Je doet net alsof TW zo intens moeilijk is, zelfs de gemiddelde TW speler kan op een toren wereld met beetje middelen al een eind ver komen. Spel draait enkel nog om extreme activiteit, karakter/doorzettingsvermogen en de wil om elkaar goed te helpen. Die laatste 2 zien we niet meteen terug in NEO als je het aan mij zou vragen.

Ik moet Chess rekken? Ik sta volgens mij nog steeds makkelijk in de plus, en dat terwijl jullie meer massa’s hebben gedaan op mij dan andersom. Het draait voor mij niet om winst, dat zou je weten als je me kende. Je kent me niet, nooit gedaan ook. Als TW zo intens makkelijk is tegenwoordig, waarom faalt massa na massa dan op Niels? Waarom staat NEO dan nog steeds voor in waar het om draait? Die grote smoel mag je achterwege laten, je wint de slag, maar niet de oorlog. Dat is al maanden zo en dat zal ook maanden zo blijven. (Hoogstwaarschijnlijk)


Dus als jij stelt dat je niet veel kan doen aan een team dat runt dan zeg ik dat een team dat runt meestal een oorzaak is van meerdere gebeurtenissen die het account in dergelijke posities gebracht hebben het er vrij hopeloos begon uit te zien. Wil ik best dieper over debatteren :eek: Waarbij ik trouwens ook niet wil beweren alles in Chess vlekkeloos verloopt maar zo'n geval TBN hadden wij wel kunnen oplossen binnen de stam door beleid te voeren.

Een geval TBN had je kunnen oplossen met veel def trekken ja. Wij hebben wel meer drama-accountjes dan enkel TBN. Jutlord heeft def nodig, stunt had dat nodig, tbn, cheq.. ben al blij dat Cheq een actief team heeft momenteel. Jutlord is prima bemand, de twee enige zeepaardjes zijn klaar. Dat was een mum van tijd, en dat zal niemand binnen NEO ontkennen.

verder is Lemonpops wel echt het enige degelijke account binnen Chess. Vind je dat Chuchu het zo goed doet dan? Circus is een dik noobteam met dikke noobs erop. TUF bakt er niks van, regret bakt er niks van, solar, suicide, bolletje,... bakken er allemaal geen ene kut van. De enige accounts die ik degelijk vind zijn Red sky en Lemon. De rest is pure middelmaat qua accounts (ik weet dat er nog wel degelijke spelers binnen chess zitten)


Maar nogmaals dat is niet echt binnen jouw capaciteiten, jij was toch eens leider in NEO en alweer snel leider af? Je moet er toch de nodige energie en tijd insteken en niet enkel de titel willen om de titel te willen. Als je er niets voor wilt doen (echt iets wilt doen) moet je er toch wat voor over hebben. Ik zie dat nergens terug bij niemand in NEO, lijkt stuurloos van buitenaf.

Ik was geen leider hoor. Dat was puur een grapje. Ik hoef dat niet te zijn. Ik heb al bewezen hier dat ik ver boven de rest sta. Verder boeit de wereld me niks. Puur persoonlijke glorie.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Want je wil zeggen dat Lemon al bijvb zoveel heeft gesniped? Dat account is elke massa blok ok. Give me a break zeg.

ik begrijp niet waar jouw grote smoel vandaan komt Gert. Jij bakt er IG niks van, zelfs op een torenwereld niet. Hoe is het uberhaupt mogelijk?

Al snap ik dat je niet bepaald slimmer word van bepaalde Chess leden.
 
Reactiescore
685
ik begrijp niet waar jouw grote smoel vandaan komt Gert. Jij bakt er IG niks van, zelfs op een torenwereld niet. Hoe is het uberhaupt mogelijk?
.

Je hebt gelijk Laurens, Je hebt gelijk. Ik ben idd niet van het niveau Laurens, Maarten, Inge, Jannes ect
Enkel zijn er 2 verschillen tussen jou en mij. Ten eerst hoelang speel jij dit spel al en hoelang ik? En ten 2e interesseert het mij werkelijk geen ene fluit of ik nu goed ben of niet. Ik compenseer mijn gebreken wel met iets meer activiteit.
Zo... Nu kan je in ieder geval weer voldaan slapen nu ik je goed heb genoemd.
 
Laatst bewerkt:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Wil je spelers als Inge en Jannes niet in dezelfde lijst zetten als Maarten en ik? Die twee komen net aan onze schenen.
 
Reactiescore
3.452
Want je wil zeggen dat Lemon al bijvb zoveel heeft gesniped
Denk dat Jannes en ik Snipe titel w66 verdienen ,maar dat kan natuurlijk niet want wij zijn noob en slecht maar die hele slechte noobs hebben er wel voor gezorgd dat Neo tot nu toe ten hoogste 7 dorpen hebben weten te pakken tot nu toe?

Oh my zulke slechte spelers in een slechte stam,die slechte stam die enorm goed samenwerkt,stam die tot nu toe stabiel groeit en niet 1 account heeft verloren.
Liever een stam met heel veel Gert-Jes en Calvinnetjes waar je op kan bouwen die er ook altijd staan wanneer je ze nodig hebt dan tig pro’s met grote muilen en jankberichten over hoe slecht de tegenstander wel niet is terwijl ze keer op keer verliezen moeten incasseren en accounts verliezen .

En bespaar je mij berichtjes over mij, ja Laurens ik ben echt heel noob en slecht etc
Jij bent top en ik ben noob blablabladituuterdetuut

Kusje op je ego
Xx
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Calvinnetjes waar je op kan bouwen? Ik kan zo berichten tevoorschijn toveren waarop die knul helemaal wordt afgebroken door zijn stammies. Het oogt stabiel, maar ik weet zeker dat het niet altijd even stabiel is.

Verder nou hey, petje af dat jij alle edeltjes op blok ok hebt gezet Inge. Als ik je nu ook hoog inschatte had ik gezegd, oke. Maar nee, je bent niet goed. Je bent een vervelend mens dat constant onzin zit te lullen en toch mensen durft te kleineren op een online spel. Martijn bijvb. Ik snap mensen zoals jij niet. Je bent een nul in het leven en een nul op het spel en je durft mensen uit te dagen?

my god. Jij en Jannes verdienen elkaar echt. Ik hoop dat jullie de wereld winnen, kan je weer zeggen dat je account een stam heeft gecarried zoals op W49. Haha. Als je nu nog niet weet, dat zo’n onzinnig persoon mij echt niks boeit, ben je nog dommer dan dat je al was.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Je kent me. Ik ben nooit getriggerd, ik trigger alleen.
Afgaande op jouw vorige post, was me dat wederom gelukt.
 
Reactiescore
140
Calvinnetjes waar je op kan bouwen? Ik kan zo berichten tevoorschijn toveren waarop die knul helemaal wordt afgebroken door zijn stammies. Het oogt stabiel, maar ik weet zeker dat het niet altijd even stabiel is.

Cute ;)

nogmaals wacht ik nogsteeds op inc’s en totdat jij jezelf eens laat zien tegenover mij noobje. Volgensmij loop je alleen maar weg van je problemen en probeer jij je overal onder uit te lullen. Welke Wereld na W66 ben je nog meer op te vinden dan wil ik best wel eens op bezoek komen bij je.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Cute ;)

nogmaals wacht ik nogsteeds op inc’s en totdat jij jezelf eens laat zien tegenover mij noobje. Volgensmij loop je alleen maar weg van je problemen en probeer jij je overal onder uit te lullen. Welke Wereld na W66 ben je nog meer op te vinden dan wil ik best wel eens op bezoek komen bij je.

je staat nog steeds in de - tegen mij. Jij bent de offer van ons tweetjes en jij ging mij rekken. Je staat in de - tegen iemand die erom bekend staat dat die niet kan offen.

feels bad kid. Melvin vond je ook al zo’n goeie speler had ik gelezen.
 
Reactiescore
140
je staat nog steeds in de - tegen mij. Jij bent de offer van ons tweetjes en jij ging mij rekken. Je staat in de - tegen iemand die erom bekend staat dat die niet kan offen.

feels bad kid. Melvin vond je ook al zo’n goeie speler had ik gelezen.

wie zegt dat ik een offer ben.... ik ben ook meer een deffer meneer dus wacht met smacht op inc’s.

daarnaast als je al niet kan offen maak je al helemaal geen kans 1vs1
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Jij staat in de -. Jij maakt dus helemaal geen kans zo te zien, want je hebt enkel dorpen verloren?:p

hoe oud ben jij Calvin? 12? 14? Maximum.
 
Reactiescore
853
Jullie zuigen allemaal HAHAHAHA waarom praten jullie??????
 
Bovenaan