Met welke tien

DeletedUser75558

Guest
hey rustig eh, ik kwam hier alleen omdat ik toevallig underground tactics zag reageren meer niet.

Maar hey jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar toen het forum nog toxic af was door onder andere mij, was het toch een stuk leuker. Nu zit je uit te halen naar witte muren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.019
hey rustig eh, ik kwam hier alleen omdat ik toevallig underground tactics zag reageren meer niet.

Maar hey jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar toen het forum nog toxic af was door onder andere mij, was het toch een stuk leuker. Nu zit je uit te halen naar witte muren.
kom terug svp
 

DeletedUser80640

Guest
nou denk dat mijn top tien zou bestaan uit

1. starter
2. offér
3. offér
4. deffer
5. deffer
6. deffer
7. acc main
8. acc main
9. acc main
10. acc main
aangezien ik op een enkeling niemand ken in de community en ze dus nog niet eens alle 10 weet in te vullen hoop ik dat iemand mijn 10 weet in te vullen met wat namen :)
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
nou denk dat mijn top tien zou bestaan uit

1. starter
2. offér
3. offér
4. deffer
5. deffer
6. deffer
7. acc main
8. acc main
9. acc main
10. acc main
aangezien ik op een enkeling niemand ken in de community en ze dus nog niet eens alle 10 weet in te vullen hoop ik dat iemand mijn 10 weet in te vullen met wat namen :)

Als je nou een top 12 doet kun je Pim en Flex meenemen, dan heb je er nog 10 zodra het moeilijk wordt.
 
Reactiescore
499
Is het tegenwoordig ook al raar dat je een festival weekend niet afzegt om te deffen? :p

Zeker niet, ik zou liever ook liever lopen stampen op een festival dan deffen.
 
Reactiescore
499
Jij neemt lekker een dropje toch?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Maes? Vies bier ja
 
Bovenaan