Spion in Maai?

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Is deze speler van 600k een MB-accie te noemen dan? Zelf twijfel ik hier namelijk een beetje over? De betreffende speler speelt vooral voor zichzelf, en niet in dienst van ajacied.

Wel leuk hoe jullie IDGAF naar beneden proberen te halen, en de actie te vergelijken met XII. Wij hebben dikke records verbroken, Kwa ODA in een dag. Het record van the godfather kwa ODD in 1 dag is ook flink overtroffen. Misschien hebben wij deze actie wel veel groter aangepakt dan dat jullie op XII doen. Deze actie laat naar mijn mening juist zien dat jullie niet goed jullie best doen op XII. Ik denk dat jullie het gewoon te klein aanpakken. Misschien eerst eens zelf door XII heen breken, ipv accounts van 1 miljoen neerhalen die vervolgens bijna helemaal door XII zelf worden geinternd. Voorlopig hebben jullie namelijk amper terreinwinst geboekt.

Ik kan je garanderen dat alle records op Godfather morgen, waarschijnlijk in het veelvoud, verbroken zullen worden. Daarbij kun je fysieke scores alleen vergelijken als ze echt dicht op elkaar plaats vonden. Maai groeide in één maand (2 actie-rondes gezien de opbouw van clears) van veertien naar eenentwintig miljoen, een stijging van zeven miljoen (en dus 350 clears). Daarnaast neem je ook niet mee dat de fysieke scores echt niet zoveel zeggen. Nogmaals; een account kan prima 500 clears krijgen bij een massa, maar als hij er maar 25 kan blocken en de rest dodged, vallen de scores laag uit. Als een account 200 clears krijgt en er 150 kan blocken, vallen de fysieke scores veel hoger uit. Kun je dan stellen dat de massa waarbij meer clears geblokkeerd zijn groter in omvang was? Nee.

En tja amper terreinwinst, ik had het niet zozeer over de actie op XII. Maai heeft de afgelopen maand een zeer groot stuk rim veilig gesteld, dat lijkt mij ook effectieve terreinwinst.

En dan nu eens kijken wat AX op Maai gaat verwezenlijken ;)

Eens met je eerste stuk. Wat betreft dit tweede; je zult het mogelijk niet weten dus ik schrijf het maar alvast. AX maakt actief gebruik van een spion in Maai. Onze massaplannen, data en doelwitten liggen bij de vijand. Zodra een account def stuurde naar een stamgenoot, kreeg dit account binnen twee minuten incommings. Bevelen delen werd dus afgekeken door een spion en doorgespeeld naar AX zodat zij incommings konden gooien. Ik hoor jullie denken; dat klinkt als toeval. Nouja niet om 02u snachts en vervolgens binnen enkele minuten na het sturen van je def, honderden untimed incommings te krijgen van een of andere verafgelegen AX speler. Daarnaast heeft dit voorval zich vandaag nog eens vier keer voor gedaan. Je hoefde in de skypechat maar te zeggen dat je def ging sturen naar een clear-kopper Don Pietro en binnen enkele minuten kreeg je zelf op ieder dorp een incomming. Natuurlijk zijn het fakes, maar het is spierballengedrag om te laten zien dat alles wat Maai in de skypechat bespreekt, binnen enkele minuten bij AX ligt en ze direct incommings lanceren om te showen. Als we morgen een vv nodig hebben, zal AX weten wie wanneer waar zit te vv'en, inactieve uurtjes zullen doorgespeeld worden/zijn. Zelfs de prestacked lijsten en off/def verhoudingen zijn waarschijnlijk doorgespeeld. De eigen geplande massa die meer clears zou bevatten dan de massa's van welke andere stam ook maar had kunnen bevatten, is maar geannuleerd omdat de tegenpartij het allang wist. Niemand deelt meer bevelen en de skypechat is maar ontbonden, nu is het zoeken naar zo een triest mannetje dat alles doorspeelt.

Morgen gaat een interessante dag worden, maar de manier waarop is uiterst, uiterst triest. Openlijk gebruik maken van spies om het spelplezier van anderen te verzieken. Petje af AX.

Voor bewijs post zie:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser81357

Guest
Voor iedereen die de leugens hierboven leest een korte statement.

Speler die 100+ aanvallen deed ben ik. Heb op dit moment 2100 bevelen op maai lopen. Dat er ergens gelukkige timing is gaat gebeuren als je meer dan 2000 aanvallen op een stam hebt lopen kan iedereen met een beetje gezond verstand begrijpen. Maar dit gezonde verstand is bij een speler zoals @Roald97 ver te zoeken. Dit berichtje kreeg ik vammidag van hem. Note dat ik altijd met respect tegen hem heb gepraat.
e00b8da86b7e1bb4d57ceb226990a40f.png

https://gyazo.com/e00b8da86b7e1bb4d57ceb226990a40f

Mijn aanvallen hebben een looptijd van 65 uur en zijn van te voren ver ingeplanned. Als je kijkt naar mijn looptijden zal je met rammen gemiddeld denk ik op 45 uur komen. Dit is natuurlijk veels te lang om reactief te gebruiken op zogenaamde informatie van een spion. Note de massa komt morgen vroeg al binnen (14 uur verwijderd) en ik zou vandaag die informatie hebben gekregen? Naast het feit dat ik onmogelijk op dat soort informatie zou kunnen inspelen met mijn looptijden is het compleet een leugen. Ik gebruik geen spion en die hoef ik ook niet te hebben.

@maai Ga kijken naar een andere leider want collationem is een chimpansee die tribalwars kan spelen en het komt overduidelijk naar voren. Hij moet ophouden met leugens en manipuleren . Ik weet dat er spelers tussen zitten bij maai die het wel netjes doen dus jongens alsjeblieft laat je niet leiden door zo'n respectloos mannentje.
1ea2dc915c86bcfa0faa4b49d61f15c8.png

https://gyazo.com/1ea2dc915c86bcfa0faa4b49d61f15c8
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Ergens een gelukkige timing? Om 02u snachts stuurt Tranquilo een beetje def naar RSAM. Binnen letterlijk 2 minuten stuurt een AX lid, out of the blue, untimed aanvallen op Tranquilo. Daarna de hele nacht geen activiteit meer, op niemand niet. Halverwege de dag, precies hetzelfde grapje bij Act of divinity. Emiel zegt in de skype; ik heb mijn def lopen. Ongeveer een paar minuten later, ook incs voor hem. Ditzelfde geintje ook bij Dorine, Maarten, Collationem en een vv-account. Precies nadat ergens via een communicatie kanaal geschreven is dat ze def hebben lopen. Niemand heeft incommings ontvangen zonder daarvoor gecommuniceerd te hebben dat ze def gingen sturen. Die fakes op die accounts boeien niets, maar je haalt er plezier uit door te laten weten dat je alles binnen de minuut terug krijgt. Ondertussen houd je je hier maar van de domme, precies zoals in de pm-wisseling. Wat ben ik toch blij dat ik niet op jullie fusie tussen AX-Maai verzoek ben ingegaan toen het ''belachelijk slecht in AX'' ging. Die liefdadige afwijzing vanuit Maai heeft er in ieder geval voor gezorgd dat jullie niet nog meer stamgenoten hoefden te dumpen en te internen.

Sterk einde trouwens, waarom lees en schrijf ik hier überhaupt nog posts? De gemiddelde leerling die ik doceer heeft al meer discussie en denkvermogen. Kun je überhaupt één motief bedenken waarom ik in godsnaam zoiets uit mijn duim zo zuigen? We wachten morgen even af, maar momenteel beschik ik al over talloze bewijsstukken die het bevestigen, naast de waarnemingen van talloze stamgenoten.
 

DeletedUser81351

Guest
Voor iedereen die de leugens hierboven leest een korte statement.

Speler die 100+ aanvallen deed ben ik. Heb op dit moment 2100 bevelen op maai lopen. Dat er ergens gelukkige timing is gaat gebeuren als je meer dan 2000 aanvallen op een stam hebt lopen kan iedereen met een beetje gezond verstand begrijpen. Maar dit gezonde verstand is bij een speler zoals @Roald97 ver te zoeken. Dit berichtje kreeg ik vammidag van hem. Note dat ik altijd met respect tegen hem heb gepraat.
e00b8da86b7e1bb4d57ceb226990a40f.png

https://gyazo.com/e00b8da86b7e1bb4d57ceb226990a40f

Mijn aanvallen hebben een looptijd van 65 uur en zijn van te voren ver ingeplanned. Als je kijkt naar mijn looptijden zal je met rammen gemiddeld denk ik op 45 uur komen. Dit is natuurlijk veels te lang om reactief te gebruiken op zogenaamde informatie van een spion. Note de massa komt morgen vroeg al binnen (14 uur verwijderd) en ik zou vandaag die informatie hebben gekregen? Naast het feit dat ik onmogelijk op dat soort informatie zou kunnen inspelen met mijn looptijden is het compleet een leugen. Ik gebruik geen spion en die hoef ik ook niet te hebben.

@maai Ga kijken naar een andere leider want collationem is een chimpansee die tribalwars kan spelen en het komt overduidelijk naar voren. Hij moet ophouden met leugens en manipuleren . Ik weet dat er spelers tussen zitten bij maai die het wel netjes doen dus jongens alsjeblieft laat je niet leiden door zo'n respectloos mannentje.
1ea2dc915c86bcfa0faa4b49d61f15c8.png

https://gyazo.com/1ea2dc915c86bcfa0faa4b49d61f15c8

Inderdaad belachelijke beschuldigingen. Als je je eigen stam al niet kan vertrouwen, en openlijk op het AF gaat lopen roepen dat er een spion zit, dan zal ik er niet willen zitten met zo een leider. Wat dat betreft heeft Roald vaak genoeg kritische opmerking, waar vaak maar 20% van een verhaal klopt. Veel beschuldigingen, zonder enig bewijs of alles te weten. Belachelijk af en toe. Het lijkt ook wel alsof hij alle acties van Maai volledig 110% goedkeurt en looft ze alsof het professioneel is, maar wat een andere stam ook maar doet (of dat IDGAF, XII, of AX is), dan wordt het afgedankt in een kritische reactie met beschuldigingen. Gewoon een fantastisch voorbeeld van een respectloze en eigenzinnige speler.

Daarnaast vindt ik het ook wel bizar dat hij op dat account zo een grote mond heeft. Ze spelen al maanden in de top 3 met een front, terwijl ze qua stats niet eens zo eruit springen, maar wel kritiek hebben op andere speler's hun stats. Bizar.

Als laatste moet ik je wel even feliciteren! Je bent nu officieel de nummer 3 op het rijtje van "spelers die volgens Roald geen toekomst hebben op deze wereld." Wat een top prestatie man! Hier het lijstje voor degene die het gemist hadden:
- The Wolfpack (#1 stabber)
- Conservative (Stabber en Noob)
- Barnix (Zielige speler die "spies" gebruikt)

Ik wens jullie in ieder geval succes morgen, en we zullen zien wat er gebeurt.
 
Reactiescore
1.149
En die edels die Chemistry op de minuut timede achter interntreintjes? Is dat ook pure toeval?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Nounou het propaganda kannon van AX raakt actief hoor.

Kun je een voorbeeld noemen van een verhaal maar waar 20% van klopt, afgezien van de LSD situatie waar ik mijn ongelijk toegegeven heb? Ik zie je hier alleen maar strooien met loze uitspraken, enkele persoonlijke aanvallen, kritiek op het account en kritiek op leiderschap, drie zaken die helemaal niet voorkwamen in mijn post. Kun je je voorstellen dat je post nogal veel weg heeft van een populair werkwoord hier op het AF; moddergooien?

Heb je ook nog één serieus argument dat iets toe voegt aan de hele happening?
 

DeletedUser81351

Guest
Nounou het propaganda kannon van AX raakt actief hoor.

Kun je een voorbeeld noemen van een verhaal maar waar 20% van klopt, afgezien van de LSD situatie waar ik mijn ongelijk toegegeven heb? Ik zie je hier alleen maar strooien met loze uitspraken, enkele persoonlijke aanvallen, kritiek op het account en kritiek op leiderschap, drie zaken die helemaal niet voorkwamen in mijn post. Kun je je voorstellen dat je post nogal veel weg heeft van een populair werkwoord hier op het AF; moddergooien?

Heb je ook nog één serieus argument dat iets toe voegt aan de hele happening?

Moddergooien kan jij inderdaad goed herkennen, je bent er de #1 in uiteraard.

Die laatste vraag kan ik ook aan jou vragen?

Ik speel niet voor AX hoor. En als er 1 stam is met een propaganda kanon dan zou het Maai wel zijn.

Ah Roald genoeg van jou verhalen waren maar 20% waar. Dat komt omdat je altijd de nummer 1 in lijn staat bij een nieuwe post. Alsof je post-notificaties aan hebt. Al tijden terug van de hop uit Snow naar AX, zaken tussen XII en AX, vervolgens de hop van AX naar nieuwe stam, vervolgens aanvallen of iets anders.

Heb trouwens over de laatste maanden ook iets van je gemerkt. Je bent fantastisch in iets wat mensen noemen "selectief horen" en "selectief argumenteren/opmerken". Geef ik je een petje van af, hoe jij het altijd volhoud.

Maar even kerel, eet even een snickers, je bent jezelf niet als je honger hebt.
 

DeletedUser81357

Guest
En die edels die Chemistry op de minuut timede achter interntreintjes? Is dat ook pure toeval?

Laatste keer dat ik checkte zit chemistry niet in ax? Ik krijg van de leider van maai een respectloos bericht dat ik een spion heb? En moet dit nogmaals op het forum terug lezen. Je moet eens gaan kijken wie je hier aan het beschermen bent want hij beschuldigd mij van iets wat gewoon niet kan met mijn looptijden en wat ik ook niet wil.

Ergens een gelukkige timing? Om 02u snachts stuurt Tranquilo een beetje def naar RSAM. Binnen letterlijk 2 minuten stuurt een AX lid, out of the blue, untimed aanvallen op Tranquilo. Daarna de hele nacht geen activiteit meer, op niemand niet. Halverwege de dag, precies hetzelfde grapje bij Act of divinity. Emiel zegt in de skype; ik heb mijn def lopen. Ongeveer een paar minuten later, ook incs voor hem. Ditzelfde geintje ook bij Dorine, Maarten, Collationem en een vv-account. Precies nadat ergens via een communicatie kanaal geschreven is dat ze def hebben lopen. Niemand heeft incommings ontvangen zonder daarvoor gecommuniceerd te hebben dat ze def gingen sturen. Die fakes op die accounts boeien niets, maar je haalt er plezier uit door te laten weten dat je alles binnen de minuut terug krijgt. Ondertussen houd je je hier maar van de domme, precies zoals in de pm-wisseling. Wat ben ik toch blij dat ik niet op jullie fusie tussen AX-Maai verzoek ben ingegaan toen het ''belachelijk slecht in AX'' ging. Die liefdadige afwijzing vanuit Maai heeft er in ieder geval voor gezorgd dat jullie niet nog meer stamgenoten hoefden te dumpen en te internen.

Sterk einde trouwens, waarom lees en schrijf ik hier überhaupt nog posts? De gemiddelde leerling die ik doceer heeft al meer discussie en denkvermogen. Kun je überhaupt één motief bedenken waarom ik in godsnaam zoiets uit mijn duim zo zuigen? We wachten morgen even af, maar momenteel beschik ik al over talloze bewijsstukken die het bevestigen, naast de waarnemingen van talloze stamgenoten.


Jij bent een leraar? Dat ze zo'n persoon voor kinderen zetten is toch verschrikkelijk? Hoe jij tegen mij praat met een valse beschuldiging moet je je toch voor gaan schamen? Als je ook maar even had nagedacht kon je zelf al realiseren dat ik geen spion heb en dat ik daar ook gewoon compleet niets aan zou hebben. Maar dat kan je niet en je stuurt mij zo'n bericht. Mijn looptijden zijn 40/50/60 uur en ik verstuurde van mijn 2100 aanvallen een paar op dorpen die leeg staan? Hoor je wel wat je zelf beweert? Denk eens even goed na heb ik der wat aan als ik zou weten of een dorp 3 dagen van te voren leeg staat????? NEE!

Als je echt een man bent bied je je excuses aan. Met valse beschuldigen en respectloze manier van praten tegen mij terwijl ik altijd netjes tegen je ben geweest.
 
Reactiescore
1.149
Laatste keer dat ik checkte zit chemistry niet in ax? Ik krijg van de leider van maai een respectloos bericht dat ik een spion heb? En moet dit nogmaals op het forum terug lezen. Je moet eens gaan kijken wie je hier aan het beschermen bent want hij beschuldigd mij van iets wat gewoon niet kan met mijn looptijden en wat ik ook niet wil.

AX & XII zijn toch dikke BGs van elkaar? Voor mij dus gewoon één pot nat. Ik ben hier niemand aan het beschermen, ik vraag mij alleen af of je daar dan ook een verklaring voor hebt. Er zijn immers in de afgelopen 1,5 maand een aantal heel vreemde zaken voorbij gekomen.
 
Reactiescore
116
Heb je concrete voorbeelden en bewijzen Roald? (met screens en tijdstippen etc..)

Dan kunnen de lezers meebeslissen of sommige situaties al dan niet toeval kunnen zijn. Want dit gaat uitdraaien op een welles-niettes spelletje.
 

DeletedUser78315

Guest
lijkt wel een vismarkt. Beetje krijsen naar elkaar. Ga gewoon lekker het spelletje spelen..
 

DeletedUser81357

Guest
AX & XII zijn toch dikke BGs van elkaar? Voor mij dus gewoon één pot nat. Ik ben hier niemand aan het beschermen, ik vraag mij alleen af of je daar dan ook een verklaring voor hebt. Er zijn immers in de afgelopen 1,5 maand een aantal heel vreemde zaken voorbij gekomen.

Ik heb hier net als jou pas op het af over gehoord dat daar iets is gebeurt maar het is onzin dat als iemand in onze bg iets doet mijn massa volledig uitgevoerd is door intel van een '' spion'' Colla stuurt mij persoonlijk een bericht dat ik hier gebruik van maak. Hij beweert die weer op het af en geeft aan dat heel ax dit doet. Dit corrigeer ik want het zijn gewoon vieze leugens van iemand die alles probeert om ax stuk te maken en in het berichtje dat hij mij stuurt kan toch wel gesteld worden dat je zo niet tegen mensen praat?

Ik blijf mezelf herhalen maar kijk alsjeblieft even naar de ligging van ax leden en concludeer dan zelf even of het zo is dat wij een volledige massa kunnen inplannen van 60+ uur looptijden op intel die 14 uur van te voren naar boven zou zijn gekomen? De tijdlijn klopt gewoon niet.

Mooiste is dat we onze planning 1 week geleden hebben gemaakt en als de massa is afgelopen kan ik zo een screenshot posten van wanneer de massa bij ons was ingeplanned. (dit kan ik nu natuurlijk nog niet doen omdat ik dan echt clears en fakes weggeef). Maar om alvast een kleine teaser te geven:
7e05c92d6b0933f89b26d17edcc52cd7.png

https://gyazo.com/7e05c92d6b0933f89b26d17edcc52cd7

(harry potter ben ik op discord)

Iemand hierboven vroeg om bewijs en ik zou het ook wel graag van colla zien want ik word persoonlijk zo zo zo moe van die valse beschuldigingen.
 
Reactiescore
1.278
Moet eerlijk zeggen dat voor zo'n beschuldiging de bewijslast erg droevig is. Vooral al zou het zo duidelijk zichtbaar moeten zijn dat er een spion in Maai zit is het volgens mij een kleine moeite dit zo op het AF ook zo over te brengen.

Als een stam een spion gebruikt waarom zouden ze dit dan zo opvallend doen? Niet mogelijk dat bevelen delen nog aanstaat met een speler die niet geheel te vertrouwen is buiten Maai? Zou zelf zoiets logischer vinden.
 
Reactiescore
2.478
Moet eerlijk zeggen dat voor zo'n beschuldiging de bewijslast erg droevig is. Vooral al zou het zo duidelijk zichtbaar moeten zijn dat er een spion in Maai zit is het volgens mij een kleine moeite dit zo op het AF ook zo over te brengen.

Als een stam een spion gebruikt waarom zouden ze dit dan zo opvallend doen? Niet mogelijk dat bevelen delen nog aanstaat met een speler die niet geheel te vertrouwen is buiten Maai? Zou zelf zoiets logischer vinden.

Ik denk heel eerlijk dat dit een opeen stapeling van omstandigheden is. Als er te vaak toevalstreffers zijn dan ga je zitten nadenken. Ik vermoed dat er in de komende dagen wel wat extra bewijslasten en knoopjes aan elkaar worden gebonden, echter kost zo een post tijd.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Morgen weten we genoeg, dat spreekt boekdelen. Er heeft zich nog een ander droevig voorval voorgedaan.

Jij bent een leraar? Dat ze zo'n persoon voor kinderen zetten is toch verschrikkelijk?

Gaan we het zo persoonlijk maken ja, welkom op mijn banlist. Het enige wat je tot dusver hebt bereikt is dat ik mijn benaderingswijze gerechtvaardigd zie.
 

DeletedUser80615

Guest
@Gendry Baratheon Ik neem aan dat als je dit ziet je stiekem erg blij bent dat ik niet Roald97 heet huh? :rolleyes: Had indertijd mss nog veel betere 'bewijzen' dat jij een spion had binnen Ax, en had daar tot nog toe niets van op het forum gepost...
 

DeletedUser81357

Guest
Morgen weten we genoeg, dat spreekt boekdelen. Er heeft zich nog een ander droevig voorval voorgedaan.



Gaan we het zo persoonlijk maken ja, welkom op mijn banlist. Het enige wat je tot dusver hebt bereikt is dat ik mijn benaderingswijze gerechtvaardigd zie.

Je was het denk ik al vergeten maar toen je me je respectloze berichtje stuurde heb je me snel geblokkeerd zodat ik niet kon reageren dus ik denk dat je bedoelt dat ik op je banlist blijf?;) Je hebt het allang persoonlijk gemaakt toen je vals beschuldigde en me vertelde dat ik geen plek had op deze wereld. Wees een vent en bied je excuses aan, zowel tegen mij als tegen je leden want je moet een voorbeeld figuur voor je stam zijn en op dit moment lijk je op een aap met agressie problemen.
 

DeletedUser69389

Guest
Je was het denk ik al vergeten maar toen je me je respectloze berichtje stuurde heb je me snel geblokkeerd zodat ik niet kon reageren dus ik denk dat je bedoelt dat ik op je banlist blijf?;) Je hebt het allang persoonlijk gemaakt toen je vals beschuldigde en me vertelde dat ik geen plek had op deze wereld. Wees een vent en bied je excuses aan, zowel tegen mij als tegen je leden want je moet een voorbeeld figuur voor je stam zijn en op dit moment lijk je op een aap met agressie problemen.
En jij lijkt op een scheve schuinsmarcheerder. Wat triest is diegene zeg en Ax ook als ze ermee blijken te samenwerken....
 
Bovenaan