Top/Flop stammen

DeletedUser73602

Guest
Shit, dan zal dat wel premade Mats zijn of niet?
Wij zijn allesbehalve pre-made. En zover we weten hebben we dus ook geen wereld gewonnen, kwestie om eerlijk te zijn en niet met valse credits te gaan lopen ;)
Verder bemoei ik mij niet echt vaak op het AF daar ik het liever uitvecht IG ;)
 
Reactiescore
2.303
Zou optic al de wereld aan het winnen zijn?
Zijn toch nog steeds favoriet of nie?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Och underground stabtics moet ook weer even zn bekrompen mening geven zodra die een oud bekende ziet posten hoor. Flikker eens op.
 

DeletedUser69389

Guest
Och underground stabtics moet ook weer even zn bekrompen mening geven zodra die een oud bekende ziet posten hoor. Flikker eens op.
Grapje hoor. Alleen het extreme boosten is wel sad. Dat is allemaal niet waar het oorspronkelijke idee van classic op gebaseerd is. Dat is wel spijtig. De prestaties van Optic kunnen dan nog wel goed zijn eventueel. Maar ik heb dan meer bewondering voor stammen zoals We Can, 7-1=8, Dust of Church die dat niet tot minder gebruikten.
 
Reactiescore
1.168
Na Optic lijkt nu ook het doek voor Rain te zijn gevallen. Twee keer flop. Welke stammen blijven over? Taart, V & Panda draaien lekker!

Taart heeft een hele mooie ligging, oprecht benieuw wat zij kunnen laten zien deze classic. Any predictions?
 

DeletedUser81386

Guest
Na Optic lijkt nu ook het doek voor Rain te zijn gevallen. Twee keer flop. Welke stammen blijven over? Taart, V & Panda draaien lekker!

Taart heeft een hele mooie ligging, oprecht benieuw wat zij kunnen laten zien deze classic. Any predictions?

Zit er niet eerder een fusietje rain/panda aan te komen :rolleyes:
 
Reactiescore
1.168
Bovenaan