Praathoek CL21

Reactiescore
3.576
En in wat spreekt Duckje mij hierin tegen? Ik heb vaak aangehaald de ban aan ons te wijten is maar dat als Class ons niet aan ging geven wij geen ban hadden gehad. Is iemand het daar niet mee eens?



Het ligt wel gevoelig je de moeite neemt dit te gaan terug zoeken, mss kan je mijn uitspraken ook terug zoeken en tot dezelfde conclusie komen als hierboven.
 
Reactiescore
1.094
Je mist constant de essentie dat die verantwoordelijkheid niet bij de melder ligt zoals duckje zegt. In tegenstelling tot het verhaal wat je elke keer maar blijft roepen tot vervelens toe.

En kom nou, het is de vorige cl gezegd door duckje. Zo lastig is dat niet opzoeken, overigens had iemand dat al voor me gedaan.
 
Reactiescore
974
Punt is dat het niet echt relevant is wie de melder is. Je kan die hele redenatie doortrekken tot in het oneindig.

Als er geen meldingknop/support was, hadden we je niet kunnen melden. 'Schuld' (oorzaak) ligt dan bij innogames techneuten dat je een ban hebt gekregen.
 
Reactiescore
3.576
Je mist constant de essentie dat die verantwoordelijkheid niet bij de melder ligt zoals duckje zegt. In tegenstelling tot het verhaal wat je elke keer maar blijft roepen tot vervelens toe.

En kom nou, het is de vorige cl gezegd door duckje. Zo lastig is dat niet opzoeken, overigens had iemand dat al voor me gedaan.


Nogmaals en ik herhaal mezelf, Ik heb 'meermaals' gezegd de verantwoordelijkheid bij het account JokersBrain lag ook voor Duckje zijn post (zoek maar op). Daarbovenop heb ik gezegd dat als Class ons niet aan gaf er geen ban was geweest.

Of je dat nu leuk vind of niet leuk vind, wat Duckje daar over zegt ontkracht hier niets van en het zijn ook gewoon de feiten. Totaal irrelevant of je vind het nut heeft ik dat zeg of niet, maar het klopt wel. Daar valt weinig tegenin te brengen lijkt mij. Deze hele discussie draait ook echt nergens om, geen idee waarom we het hier weer over hebben. Probeer gewoon goed te lezen en mij enkel tegen te spreken als je vind ik iets zegt dat niet klopt en niet als je het wel of niet nuttig vind ik het aanhaal.


Blij Howlin het punt wel snapt zoals gewoonlijk.
 
Reactiescore
461
Nuja dit is dikke bs.
Iedereen weet wat wel of niet mag gezegd worden in pm, en daar houd dan ook iedereen rekening mee anders zagen alle pms er een stuk anders uit.
Als je je gedraagd wordt die support knop niet aangeraakt.
Die knop is dan ook niet nieuw, rebecca staat er voor bekend wat ze allemaal voor rare shit praat, ook door jou.
Dat jij liever je pik achterna gaat en het risico neemt haar op je acc te laten ligt aan jou en niet aan iemand anders.
 
Reactiescore
1.094
Nogmaals en ik herhaal mezelf, Ik heb 'meermaals' gezegd de verantwoordelijkheid bij het account JokersBrain lag ook voor Duckje zijn post (zoek maar op). Daarbovenop heb ik gezegd dat als Class ons niet aan gaf er geen ban was geweest.

Dat 'Daarbovenop heb ik ....' dat is dus hetgene wat gewoon niet relevant is. En waar Duckje dus ook op doelde. Jij mist de essentie dat de melder niet verantwoordelijk is. Of ja jij zegt dat je dat wel begrijpt, maar getuige jou instelling toen en nu, en dat is waarom Duckje het dus ook zei, getuigt daar niet van.

Of je dat nu leuk vind of niet leuk vind, wat Duckje daar over zegt ontkracht hier niets van en het zijn ook gewoon de feiten. Totaal irrelevant of je vind het nut heeft ik dat zeg of niet, maar het klopt wel. Daar valt weinig tegenin te brengen lijkt mij. Deze hele discussie draait ook echt nergens om, geen idee waarom we het hier weer over hebben. Probeer gewoon goed te lezen en mij enkel tegen te spreken als je vind ik iets zegt dat niet klopt en niet als je het wel of niet nuttig vind ik het aanhaal.

Wat Duckje toen zei ging gewoon recht in tegen over wat jij constant tot vervelens toe zat te insinueren. Dus ja eigenlijk wel. Het is totaal irrelevant dat Class Rebecca heeft gereport, ook al wil jij anders geloven, zo zijn de feiten.


Blij Howlin het punt wel snapt zoals gewoonlijk.

Howlin zegt in principe gewoon hetzelfde.
 

DeletedUser81484

Guest
Weet iemand of Ben Howard, Robienjo, Loco Matador, Mad Alchemists en Initial Thoughts deze classis spelen?
En is het nog de moeite om deze wereld te starten?
 
Reactiescore
1.094
Die eerste 2 sowieso niet, en die hebben ook nog ruzie gekregen met elkaar, dus al helemaal niet samen.
 
Reactiescore
510
Weet iemand of Ben Howard, Robienjo, Loco Matador, Mad Alchemists en Initial Thoughts deze classis spelen?
En is het nog de moeite om deze wereld te starten?
Dat is van Classic 10, Fight?
Daar spelen er nog een aantal van ja.
 
Reactiescore
3.576
Dat 'Daarbovenop heb ik ....' dat is dus hetgene wat gewoon niet relevant is. En waar Duckje dus ook op doelde. Jij mist de essentie dat de melder niet verantwoordelijk is. Of ja jij zegt dat je dat wel begrijpt, maar getuige jou instelling toen en nu, en dat is waarom Duckje het dus ook zei, getuigt daar niet van.



Wat Duckje toen zei ging gewoon recht in tegen over wat jij constant tot vervelens toe zat te insinueren. Dus ja eigenlijk wel. Het is totaal irrelevant dat Class Rebecca heeft gereport, ook al wil jij anders geloven, zo zijn de feiten.

Nogmaals, het is irrelevant dat het irrelevant is dat ik zeg dat als Class ons niet aan gaf we geen ban hadden gehad. Het maakt niet uit maar het klopt wel, dat lijkt me niet zo ingewikkeld om te begrijpen. Duckje herhaalde enkel wat ik zei, namelijk dat enkel account JokersBrain verantwoordelijk is, en dat is wat ik zat vaak gezegd heb. NOGMAALS NOGMAALS, als Class ons niet aan gaf hadden wij geen ban.

Totaal irrelevant maar wel de waarheid. Dus idk waarom je tijd in deze discussie steekt voor iets wat je maanden geleden al zou geconcludeerd moeten hebben. Ik denk dat ik voor iedereen mag spreken als ik zeg het niemand boeit.

Sws mogen mensen Mats blame voor deze spam.
 
Reactiescore
1.165
37f83e6e5c7239778620099135f51092.jpg

whatisobamadoing.jpg

edf8b6023486ddfd22d10a171c21b843_what-clip-art-what-clip-art_500-500.jpeg
 
Reactiescore
1.094
Het maakt niet uit maar het klopt wel, dat lijkt me niet zo ingewikkeld om te begrijpen

Zoals howlin zei, als er geen rapporteer functies waren, of regels dan hadden jullie ook geen ban. Je kan dat in het oneindige doortrekken, dus is het irrelevant om het uberhaupt te noemen of het nou klopt of niet, het doet er geen zak toe.

Duckje herhaalde enkel wat ik zei, namelijk dat enkel account JokersBrain verantwoordelijk is, en dat is wat ik zat vaak gezegd heb

Duckjes reactie was hierop (zie hieronder), en dit is ook wat je bleef verkondigen.

En ja ik heb je wel een paar keer zien zeggen 'dat de verantwoordelijkheid bij JB lag', maar je meende het of niet, of begreep nog steeds niet de essentie die duckje dus aankaartte, namelijk dat de melder geen verantwoordelijkheid heeft. Class heeft niemand 'laten bannen' en tja voor je andere argument... als het internet er niet was geweest was je ook niet gebanned geweest. Klaar met deze domme discussie.

Voor alle duidelijkheid, het is een Class account dat ons laten bannen heeft voor iets wat Beccie gezegd had in een PM naar dat Class account.
Als die ons niet aangaven bij de support was JokersBrain nog gewoon een account op Classic. Dus je kan eerder stellen Class weer voor de easy way gekozen heeft.
 
Laatst bewerkt:

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Hoe ga je eerst Jannes uitdagen voor een discussie om m vervolgens zo te behandelen, sad life.
 
Reactiescore
3.576
Klaar met deze domme discussie.

Als je klaar was met deze domme discussie zou je in eerste instantie er niet telkens opnieuw en opnieuw over beginnen of op ingaan.

Duckjes reactie was hierop (zie hieronder), en dit is ook wat je bleef verkondigen.

En ja ik heb je wel een paar keer zien zeggen 'dat de verantwoordelijkheid bij JB lag', maar je meende het of niet, of begreep nog steeds niet de essentie die duckje dus aankaartte, namelijk dat de melder geen verantwoordelijkheid heeft. Class heeft niemand 'laten bannen' en tja voor je andere argument... als het internet er niet was geweest was je ook niet gebanned geweest.

'maar je meende het of niet' ja zo kan je alles in een context plaatsen natuurlijk. Blij je in ieder geval al erkend ik meermaals gezegd heb de verantwoordelijkheid bij JB lag, we gaan nog op het punt komen je het volledig met mij eens zal zijn over een pagina of 4.


Zoals howlin zei, als er geen rapporteer functies waren, of regels dan hadden jullie ook geen ban. Je kan dat in het oneindige doortrekken, dus is het irrelevant om het uberhaupt te noemen of het nou klopt of niet, het doet er geen zak toe.

Nogmaals en ik herhaal mezelf voor de zoveelste keer. Het is niet omdat iets irrelevant is het ook niet zou kloppen, dat zijn 2 dingen die los van elkaar staan. Als Duckje zegt dat mijn account verantwoordelijk is voor de ban spreekt hij mij niet tegen als ik zeg dat mijn acc geen ban had gehad als Class ons niet had aangegeven. Je kan het zien als een irrelevante opmerking maar dat doet geen afbreuk of dat het waar of onwaar zou zijn.

En wil je nu aub stoppen mijn tijd te verdoen. Je punt is duidelijk, het was een slecht punt en dit heb je duidelijk kenbaar gemaakt dus je bent geslaagd in je opdracht. We kunnen allemaal weer in vrede verder gaan leven.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Haha Jannes je suckt
 
Bovenaan