De grote Roy show

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
dca20c454bea1238df349334752bdd95.png

Het moment Plato ook ban aansmeren probeert tegen een rimnoobje nadat hij ze niet mag internen. Als Plato zo doorgaat blijft er weldra nog maar 1 optie over en dat is proberen zelfstandig een account te edelen op eigen kracht? Hopelijk zal het zo'n vaart niet lopen, dit gun je niemand om dit spel te spelen waarvoor het gemaakt is.

Ik zie dat ik populairder word :eek:
 
Reactiescore
3.452
6328CB2E-CB7C-4E9E-B40D-D3F1B899674F.jpeg
IP van de PM is namelijk nooit meer gelogged erna, dat er nu ook wordt beweerd dat deze persoon ook de scripts zou hebben geplaatst is hilarisch.

Tja Roy je plaatst zelf een opmerking over dat er iemand toevallig nog het ww had.
Bewijs jij maar dat hij het niet was,jij komt er toch mee? ( ff de Roy manier doen)

Niks is meer toevallig te noemen namelijk
 

DeletedUser79447

Guest
Het lukt IG heel slecht ja. Dat terzijde is een opmerking plaatsen als 'je gaat niets vinden' vrij lachwekkend als alles wat er al gevonden is naar jou wijst telkens.Beetje afgezaagd dit je enige verdediging is. Als je onnuttige posts op het AF kan plaatsen kan je ook wel op mijn vraag antwoorden. Neem aan je na enkele weken aan een zwembad liggen genoeg tijd hebt gehad er iets op te lullen.

As i said, ik ben nog op vakantie, daarna kom ik bij je terug, heb al 3,5 week geen laptop aangeraakt. Begrijpend lezen is lastig voor je he..
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
As i said, ik ben nog op vakantie, daarna kom ik bij je terug, heb al 3,5 week geen laptop aangeraakt. Begrijpend lezen is lastig voor je he..

Ik weet niet wat je probeert te bereiken met je 'kamp' opmerking aangezien ik daar ook maar 0 mee te maken heb, maarja je probeert mensen persoonlijk aan te vallen als het je ingame niet lukt, prutser. Daarbij ben ik heerlijk in Griekenland xxx

En nogmaals, je gaat niets vinden;)

IP van de PM is namelijk nooit meer gelogged erna, dat er nu ook wordt beweerd dat deze persoon ook de scripts zou hebben geplaatst is hilarisch.

Naabs

Je gebruikt hier zelf ook een persoonlijke aanval, beetje hypocriet.
 
Reactiescore
38
Fijne vakantie daar in Griekenland! Breng de zon mee Roy.
 
Reactiescore
3.536

ROY & MIKE




Account eigenaar SC word aangesproken door een mod:

7a070565b417aef7f7e4452392cd30c7.png


Maar hoe komt het script erop? Gesprek tussen deze mod van hierboven en Roy:

5fc2838666d52cb79447410e3dbb964a.png


ff41e82378547978b74d0fb1e4f561cd.png


Herinner u deze 'set-up' poging van Roy, Roy die aan een mod bovenstaande vraagt. Mike die op SC speelde en toevallig eerder ook bij Roy op het account zat (wat geheel in de context van hierboven past). Alle rare dingen op SC zijn gebeurd toen Mike op SC ging spelen (zie openingspost van dit topic). Zoals o.a het illegale script dat opeens op het account SC zat, hetzelfde script waar Roy achter vroeg tegen deze zelfde mod (die reeds ontslagen is).

Maanden na de feiten is er dan uiteindelijk toch een screen tevoorschijn gekomen wat 100% uitsluitsel geeft over wat al zo goed als bewezen was.


5c2fc8485a47d81c1cdb6638d3f6ee89.png





Bij deze is de zaak afgerond en is de waarheid dan toch aan het licht gekomen, Roy & Mike krijgen beide levenslang.​
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
7.918
Een van de weinige NEO spelers met eergevoel en een imago wat hij schoon wilt houden. Had niet anders van je verwacht en hoop dat meerdere NEO-spelers hetzelfde standpunt zullen innemen.

1578428209608.png

Het is lang geleden ik weet het, maar Orasu is niet altijd zo geweest zoals hij zich hier voordoet.
 
Reactiescore
2.478
Ik snap er het nut niet van om dit nu nog hier te plaatsen. De wereld is gespeeld de reputatie van sommige spelers is al stuk. Dit is echt disrespectvol naschop gedrag.
 
Reactiescore
3.452
Ik snap er het nut niet van om dit nu nog hier te plaatsen. De wereld is gespeeld de reputatie van sommige spelers is al stuk. Dit is echt disrespectvol naschop gedrag.
Weet je wat respectloos is? Illegale scripts plaatsen op een account ; -)
Eindelijk hebben we bewijs en dat moet maar achterwege gelaten worden van je?
 
Reactiescore
2.478
Dus dit moeten we maar in de doofpot stoppen? Wtf

Doofpot nee, maar waarom zou je het nog uitspreken? Niemand leest het AF meer buiten jullie, maar goed ik moet ook niks zeggen het zorgt voor activiteit.

Ik faal alleen in het zien van de meerwaarde, kan uiteraard ook aan mij liggen. Iedereen weet/vermoede hoe het zit/zat.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik snap er het nut niet van om dit nu nog hier te plaatsen. De wereld is gespeeld de reputatie van sommige spelers is al stuk. Dit is echt disrespectvol naschop gedrag.

Indien ze zaken kwamen verkondigen in de trent van "Jullie waren echt noobs", "opgevers" en "jullie kunnen echt niet deffen, neem hun nooit aan" zou ik je zeker gelijk geven. Echter is hier gewoon een poging gedaan om iets tegen de regels van Tribalwars.nl in te ondernemen om de vijand te benadelen.

Deze screens helderen de situatie compleet op en brengen bewijs dat we voorheen tekort kwamen om een objectieve constanering te maken. Niet meer dan terecht dat wanneer deze screens aan Chess worden doorgespeeld we het op het forum zetten. Dit soort spelers moet je niet sparen, maar aan de schandpaal nagelen zodat niemand anders de duppe zal worden van hun lage manier van spelen. Spelers die in de toekomst de naam Roy zoeken via het AF weten direct met wat voor speler ze te maken hebben.
 
Reactiescore
3.452
Spelers die in de toekomst de naam Roy zoeken via het AF weten direct met wat voor speler ze te maken hebben.
En Mike die liep te spioneren en het illegale script erop zette en gebruikte ; -)
 
Reactiescore
389
Ik snap er het nut niet van om dit nu nog hier te plaatsen. De wereld is gespeeld de reputatie van sommige spelers is al stuk. Dit is echt disrespectvol naschop gedrag.

Wauw als je hier het nut niet van snapt, dan kan je net zo goed heel het forum afschaffen?
Er is hier maanden heen en weer geroepen en altijd ontkent met de meest grote leugens, nu is er bewijs en dan zeg jij, beter niet posten? Wtf xD

Iedereen die ooit nog tw speelt moet toch weten dat met deze vent nooit meer iemand zou moeten samen spelen xD
Anders hebben z'n acties nog niet eens gevolgen hahahaha
Wat een extreem rare opmerking zeg
 
Reactiescore
140
Doofpot nee, maar waarom zou je het nog uitspreken? Niemand leest het AF meer buiten jullie, maar goed ik moet ook niks zeggen het zorgt voor activiteit.

Ik faal alleen in het zien van de meerwaarde, kan uiteraard ook aan mij liggen. Iedereen weet/vermoede hoe het zit/zat.

Waar is de dislike knop als je hem nodig hebt.....
 
Bovenaan